loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 463 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

آمار و سخنان بازی برابر چلسی در لیگ کاپ

منبع: thebusbybabe.com

.

آمار تیم

.

The Busby Babe United
Chelsea
شوت (درچهارچوب) 16 (9) 34(10)
تعداد پاسهای سالم 438 580
درصد پاسهای سالم 82% 88%
مالکیت توپ 45% 55%
تکلهای صحیح و موفق 25 36
قطع توپها 21 13
خطا 22 21
کرنر 4 6
آفساید 3 3

 

به ادامۀ مطلب مراجعه نمایید

مدیریت بازدید : 507 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود کلیپ گلهای بازی منچستریونایتد چلسی در لیگ کاپ (کپیتال وان کاپ) که با نتیجۀ 5-4 به سود چلسی خاتمه یافت. حجم این کلیپ 17 مگابایت و زمانش 4 دقیقه است. کیفیت بالا نیست. ولی نسبت به حجم کلیپ برای دایال آپی ها خوبه

- برای دانلود کلیپ بازی منچستر یونایتد چلسی کلیک کنید -

مدیریت بازدید : 398 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (1)

 

دخیا بهترین بازیکن یونایتد برابر چلسی – هواداران سایت باشگاه داوید دخیا را بالاتر از روبین ون پرسی به عنوان برتری بازیکن دیدار یکشنبه برابر چلسی انتخاب کردند. این جوان اسپانیایی چند واکنش عالی داشت که بهترینشان یک واکنش برابر هم میهنش، فرناندو تورس در نیمۀ اول بود. چند صحنه نیز به خوبی با پایش راه توپ به درون دروازه را سد کرد. داوید با 5500 رأی و 52 درصد آرا، بالاتر از ون پرسی به این عنوان انتخاب شد.

مهاجم هلندی هم فرمی عالی داشت و شوت او بود که به تیر دروازه خورد و منجر به گل به خودی داوید لوئیز شد. سپس گل دوم را هم خود ون پرسی از روی پاس وانسیا به ثمر رساند. همچنین پاس او به اشلی یانگ بود که به اخراج ایوانوویچ منجر شد و ضمنا ضربۀ او بود که توسط چک و تیر دروازه مهار شد و در بازگشت توپ به رافائل و سپس چیچاریتو رسید تا گل برتری یونایتد شکل بگیرد.

وین رونی نیز در این نظر سنجی بالاتر از رافائل و ریو فردیناند، سوم شد.

.

.

 

weaintgotnohistory.com - چلسی فرناندو تورس و برانیسلاو ایوانوویچ را به دلیل "یک" جلسه محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز، برابر یونایتد در دیدار لیگ کاپ در اختیار ندارد. ضمن اینکه دی متئو تأکید کرده اشلی کول نیز به دلیل "کوفتکی قوزک" بازی نخواهد کرد. البته برخی حدس می زنند اشلی کول به دلیل عملکرد ضعیفش در بازی اول در این بازی به میدان نمی رود.

سایت thurrockgazette هم عنوان کرده که دی متئو در گفتگو با سایت باشگاه چلسی، گفته احتمالا به ماتا و میکل استراحت خواهد داد و با جوانان جای این دو را پر خواهد کرد. هم به دلیل فشار بازیهای تیمها در این مقطع و هم به این دلیل که ماتا و میکل، دو بازیکنی هستند که گفته میشه داور بازی اول، کلاتنبرگ به آنها اهانت کرده و از این نظر تحت فشار مضاعف و روحیه نامناسبتری نسبت به بقیه خواهند بود.

در خبری عجیبتر از سایت ساکرنت: وب سایت چلسی از هوادارانش خواسته است که در شب دیدار این تیم برابر یونایتد در لیگ کاپ که در شب هالووین برگذار می شود، با پوشیدن لباسهای ترسناک، تاجایی که می توانند فضا را برای بازیکنان یونایتد رعب انگیز و وحشتناک کنند!! سایت باشگاه چلسی می گوید: "چهارشنبه شب شب بازی یونایتد با چلسی است که به خودی خود بازی بزرگی محسوب می شود. ولی آن شب شب هالووین هم هست که ترسناک ترین شب سال است.!"
"ما از تمامی برو بچه های بریج (محلۀ پل، محلۀ ورزشگاه استمفورد بریج) می خواهیم که بهترین لباسهای هالووینشان را بپوشند و زود به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم به قدر کافی بازیکنان یونایتد را بترسانیم و به برنده شدن آبی ها بیشتر کمک کنیم."

"بهترین لباسهایتان را بپوشید – فضا "مرعوب و عجیب" خواهد بود!!!"

 

مدیریت بازدید : 661 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (3)

.

 

بررسی پیش بازی چلسی برابر یونایتد در لیگ کاپ

توسط شاون بوتریل Shaun Botterill

مروری خواهیم داشت بر بررسی وضعیت دومین بازی بین دو تیم چلسی و منچستر یونایتد در استمفورد بریج ظرف 4 روز، این بار در کپیتال وان کاپ.

مدیریت بازدید : 567 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

آمار و سخنان بازی برابر چلسی در لیگ برتر

منبع: thebusbybabe.com

.

آمار تیم

.

The Busby Babe United
Chelsea
شوت (درچهارچوب) 15 (5) 16(8)
تعداد پاسهای سالم 393 340
درصد پاسهای سالم 86% 81%
مالکیت توپ 51% 49%
تکلهای صحیح و موفق 26 21
قطع توپها 10 13
خطا 12 14
کرنر 6 8
آفساید 4 1

 

به ادامۀ مطلب مراجعه نمایید

مدیریت بازدید : 432 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

ترکیب یونایتد برای دیدار برابر چلسی اعلام شد:

Manchester United Team

De Gea, Rafael, Ferdinand, Evans, Evra; Carrick, Cleverley; Valencia, Rooney, Young; Van Persie.

Subs: Lindegaard, Anderson, Giggs, Hernandez, Nani, Scholes, Welbeck

Chelsea Team

Cech; Ivanovic, Cahill, Luiz, Cole; Ramires, Mikel; Hazard, Oscar, Mata; Torres

Subs: Turnbull, Azpilicueta, Bertrand, Romeu, Marin, Moses, Sturridge.

 

 

مدیریت بازدید : 582 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

 

MU - Benfica: Tranh phong ngôi đầu

طبق گفتۀ روزنامه نگاران پرتغالی

نانی می خواهد در سریعترین زمان ممکن منچستر یونایتد را ترک کند

Sportwitness - کش مکش های بین نانی و باشگاه منچستر یونایتد و ترک باشگاه توسط نانی موضوع جدیدی نیست، ولی تا به حال اخبار اینگونه بیان می کردند که منچستر یونایتد او و مطالباتش برای قرارداد جدید را مازاد می داند و مایل به فروش اوست. مدتی بود که ماجرا ساکت شده بود اما اکنون طبق گفتۀ روزنامه نگار پرتغالی Goncalo Lopes این نانی است که می خواهد باشگاه را ترک کند و دلیل این تصمیم نیز عهد شکنیهای سرمربی منچستر یونایتد، سرالکس فرگوسن عنوان شده است.

گونسالو لوپز برای روزنامۀ ملی پرتغالی Diario de Noticias کار می کند که به مراتب نسبت به بقیه منابع خبری شایعه پراکن پرتغالی اخبار دقیق تری را پخش می کند. به عنوان مثال زمانی که روزنامه های متعددی در پرتغال عنوان کردند که فابیو از منچستر یونایتد به بنفیکا خواهد رفت ،این روزنامۀ دیاریو دی نوتیسیاس بود که این اخبار را کذب خواند و عنوان کرد او به کوئینز پارک رنجرز خواهد پیوست.

دیروز لوپز در اکانت توئیتر خود اعلام کرد که "یک خبر مضحک پخش شده اینکه نانی به باشگاه پورتو خواهد پیوست. ولی یک چیز که مطمئنم: او می خواهد قطعا منچستر یونایتد را ترک کند. به همین دلیل هم بود که بعد از بازی با براگا در مصاحبه ای عنوان کرده که "نمی داند چرا بازی بیشتری به او نمی رسد".

"یک چیز دیگر. آیندۀ نانی دیگر توسط خورخه مندز (مدیر برنامه هایش) رقم نمی خورد. دیگر مدیر برنامه هایش اختیاری ندارد. داستانهایی در مورد تمدیدش وجود دارد ولی او دیگر نمی خواهد با منچستر تمدید کند. نانی از دست فرگوسن راضی نیست. این اسکاتلندی قولهایی داده که به آنها عمل نکرده. با توجه به افرادی نزدیک به نانی این را می گویم."

"فرگوسن این ماه به او گفته که اگر تمدید نکند، دقایق بازیش از این هم کمتر می شود."

اسپورتویتنس: البته باید ذکر کنم که این روزنامه نگار این اخبار را به زبان محلی پرتغالی در توئیتر بیان کرده بود ولی با این حال زبان این نظرات ساده بود و ما به خوبی ترجمه کردیم و دید خوبی از ماجرا به ما داده است. سرالکس فرگوسن از اینکه در ژانویه یکی از افراد مهم ترکیبش را از دست بدهد خوشحال نخواهد بود ولی اگر بازیکن تا به این اندازه مصمم است که باشگاه را ترک کند، قطعا باشگاه به دنبال گزینه های جایگزین برای او خواهد بود.

مدیریت بازدید : 528 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

 

sportingpreview – آمار جالب توجه پیش از دیدار چلسی – یونایتد:
خاویر هرناندز در 7 دیدارش برابر چلسی 4 بار گلزنی کرده است، من جلمه 3 گل در 4 دیدار اخیرش برابر چلسی.
روبین ون پرسی 5 گل در استمفورد بریج در لیگ برتر به ثمر رسانده است که به طور مشترک برترین گلزن تیمهای میهمان استمفورد بریج در تاریخ لیگ برتر محسوب می شود.
وین رونی در 6 دیدار اخیرش برابر چلسی 5 گل به ثمر رسانده است.
داوید لوییز در هر دو دیدارش در پیراهن چلسی برابر یونایتد در ورزشگاه استمفوردبریج گلزنی کرده است.
منچست...
ریونایتد در 5 دیدار اخیرش برابر چلسی در جامهای مختلف، 4 بازی را برده و یک بار مساوی کرده است و شکستی نداشته است.
منچستر یونایتد در 12 سفر اخیرش به ورزشگاه استمفورد بریج در جامهای مخنلف، تنها یک پیروزی کسب کرده است.
چلسی در 13 بازی خانگی اخیرش در لیگ برتر 10 بازی را برده است و تنها یک شکست و دو تساوی داشته است.
منچستر یونایتد پس تساوی 3-3 ماه فبریه فصل قبل در استمفورد بریج، از یازده دیداری که در خارج خانه بازی کرده دیگر مساوی نکرده و هشت بازی را برده و 3 بازی را باخته.
منچستریونایتد در این فصل لیگ برتر بیش از هر تیم دیگری توانسته در دیدارهایی که عقب افتاده امتیاز کسب کند (با کسب 12 امتیاز از دیدارهایی که در آن عقب افتاده اند).
خوان ماتا در 4 بازی اخیرش در لیگ برتر 3 گل و 5 پاس گل را به ثبت رسانده است.
مدیریت بازدید : 445 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

 

espn - یک منبع وابسته به ساکرنت، از رد کردن احتمال پیوستن اشلی کول به یونایتد را در انتهای این فصل امتناع کرد:
قرارداد اشلی کول انتهای این فصل به پایان می رسد و چلسی طبق سیاستهایش در نظر دارد به بازیکنان بالای 30 سال تنها قراردادهای یک سال...
ه برای تمدید ارائه دهد. یک منبع خبری وابسته به کول به ESPN می گوید:
"اشلی در مورد آینده و قراردادش بسیار خونسرد است. او می خواهد در چلسی بماند ولی در حال حاضر برنامه ای برای ادامۀ مذاکرات وجود ندارد. همه در باشگاه هم عقیده هستند که اشلی بیش از یک سال می تواند در باشگاه بماند ولی تا زمانی که دل رئیس به رحم نیاید و او متقاعد نشود پیشرفتی حاصل نمی شود."
"منچستر یونایتد؟ چرا که نه؟ اشلی هنوز تصمیمی نگرفته ولی او پیشنهاداتی از فرانسه، اسپانیا، و ایتالیا هم دارد و دستش برای انتخاب کاملا باز است. فقط باید ازش پرسید که ترجیح میدهد در انگلیس بماند یا اینکه به خارج برود. البته مطمئنم او به روسیه نخواهد رفت."
"اشلی هیچ چیزی بیان نکرده که مانعی برای رفتنش به منچستر یونایتد ایجاد شود. ولی در حال حاضر گزینه اول او ماندن در چلسی است و اتفاقات آینده کاملا به تصمیم رومن آبراموویچ بستگی دارد"
مترجم: فکر می کنم بیشتر بازار گرمی اشلی کول باشه تا یک خبر قابل استناد

 

مدیریت بازدید : 731 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)

Manchester United DHL Tour Bus

خبر اول: به نقل از رویترز منچستریونایتد قرارداد تجاریش با شرکت پستی اروپایی DHL را باز پس خرید و قراردادش را فسخ کرد، چرا که باشگاه عقیده دارد میتواند قراردادی بهتر از DHL بیابد. یونایتد در سال 2011 قراردادی 40 میلیون پوندی با شرکت DHL به امضا رساند تا نام این برند روی کاورهای تمرینی باشگاه نقش ببندد و گویا یونایتد به اولین باشگاه انگلیسی مبدل شد که برای لباس بازیش و لباس تمرینش اسپانسرهای مختلف جذب کرده بود. با این فسخ قرارداد، قرارداد دی اچ ال اعتبارش تا ماه ژون آینده تقلیل یافت. باشگاه روز جمعه اعلام کرد که:
"افزایش قابل توجه قراردادهای ما از زمان امضای این قرارداد، به ویژه قرارداد 559 میلیون دلاری ما با اسپانسر پیراهن باشگاه، جنرال موتورز که رکوردی جهانی بود، ما را بر آن داشت تا باور کنیم که فرصتهایی بهتر برای باشگاه ما ایجاد خواهد شد."
قابل ذکر است که قرارداد GM با یونایتد از سال 2014 آغاز می شود و برند شورلت روی پیراهن باشگاه نقش خواهد بست. DHL هنوز هیچ نظری در مورد مبلغی که یونایتد برای فسخ این قرارداد پرداخت کرده نداده است ولی گفته می شود که DHL همچنان شریک پستی و حمل و نقل باشگاه باقی مانده است.

http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2012/10/Ruuda.jpg

خبر دوم از therepublikofmancunia - بازگشت روود ون نیستلروی به اولدترافورد برای رونمایی از مجسمۀ سر الکس: روود ون نیستلروی امروز فاش کرد که برای اولین بار از زمان ترک این باشگاه در سال 2006، به منچستر باز خواهد گشت. پس از ترک باشگاه به دلیل اختلاف با سرمربی، اکنون این مهاجم درخشان پیشین شیاطین سرخ اذعان کرده که او و فرگوسن اختلافاتشان را حل کرده اند و اکنون روابط خوبی دارند. امروز ون نیستلروی فاش کرد که روز بیست و سوم نوامبر (سوم آذرماه) برای رونمایی از مجسمۀ سرالکس فرگوسن به اولدترافورد خواهد آمد. همچنین روز آینده را هم برای تماشای بازی یونایتد برابر کوئینز پارک رنجرز خواهد ماند. لازم به ذکر هست که هشت سال و دو روز قبل، ون نیستلروی با به ثمر رساندن یک پنالتی برابر آرسنال، به رکورد 49 بازی بدون شکست این تیم پایان داد. قدمت روی چشم روود!

مدیریت بازدید : 569 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (1)
امروز:
  • نکات نشست خبری فرگوسن پیش از دیدار با چلسی:
    1- شینجی یک ماه مصدوم است.
    2- اسمالینگ به تمرینات بازگشته
    3- جونز از دوشنبه به تمرینات باز می گردد.
    4- هوشیاری رئیس از سیستم جدید بازی چلسی
    5- دغدغۀ رئیس از ترافیک بازیکن در خط حمله
    6- نظر فرگی در مورد آمار ضعیف تیم در استمفورد بریج


- امروز در اولدترافورد - کلیک کنید -

جمعه

Shinji Kagawa

shahab بازدید : 672 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (4)

آمار و سخنان بازی برابر براگا در لیگ قهرمانان

منبع: thebusbybabe.com

.

آمار تیم

.

The Busby Babe United
Braga
شوت (درچهارچوب) 12 (7) 10(0)
تعداد پاسهای سالم 511 361
درصد پاسهای سالم 90% 82%
مالکیت توپ 58% 42%
تکلهای صحیح و موفق 14 19
قطع توپها 15 16
خطا 10 10
کرنر 8 4
آفساید 7 3

 

- برای مشاهدۀ ادامۀ آمار و مصاحبه ها کلیک کنید -

shahab بازدید : 663 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (1)

دانلود هایلایتهای بازی منچستریونایتد با براگا از سایت گلخونه


- برای دانلود گلها در کیفیتهای مختلف از سایت گلخانه کلیک کنید -

shahab بازدید : 565 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (3)

 

تحلیل پس از بازی با براگا

 

منچستریونایتد 3-2 براگا


منبع: سایت Thebusbybabe.com

 


ریچارد هیتکوت

یونایتد یک بار دیگر کار را ضعیف آغاز کرد تا مجبور شود دو گل عقب افتادگی را در برابر براگا جبران کند و از شکست پیروزی بسازد.

 

- برای مشاهدۀ ادامۀ مطلب کلیک کنید -

shahab بازدید : 453 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (3)

اخبار منچستر یونایتد برای بازی با براگا:

ریو فردیناند و پاتریس اورا استراحت خواهند کرد

منبع: سایت Thebusbybabe.com

سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از بازی برابر براگا در اروپا، آخرین اخبار تیم را بازگو کرده است.

- برای مطالعه به ادامۀ مطلب مراجعه نمایید -

shahab بازدید : 934 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (3)

تیم منتخب بازیکنان بومی منچستر - سایت باشگاه

ترجمۀ اختصاصی Thebusbybabes.rozblog.com

مسؤول آمار باشگاه منچستریونایتد، کلیف باتلر، بیش از نیم قرن است که در اولدترافورد مشغول خدمت به باشگاه و جمع آوری آمار تیم است.

بازیکنان زیادی هستند که باتلر بازیشان را دیده و پسندیده، ولی خود او اذعان می کند که از دیدن بازیکنان بومی که پیراهن سرخ رنگ باشگاه را بر تن می کنند بیشتر احساس غرور می کند.


در این پست، کلیف تیم منتخبش را از بین تمامی بازیکنان بومی شهر منچستر که در تاریخ باشگاه از سال 1887 به میدان رفته اند آورده است - توجه شود که حتی بازیکنان شهرهای همسایه همچون باری و حتی سالفورد هم در این نظر محسوب نشده اند پس به دنبال اسمهایی همچون پل اسکولز و گری نویل در این لیست کاملا بومی نباشید -

- ادامۀ مقاله در ادامۀ مطلب - کلیک کنید -


مدیریت بازدید : 4492 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (2)

قبل از بازی:

نشست خبری پیش بازی فرگی  (توسط شهاب)

بررسی پیش بازی از Thebusbybabe    (توسط شهاب)

آمار پیش بازی برای بازیهای مهم و حساس

قراردادن لینکهای آنلاین تماشای بازی

گزارش متنی زنده

 

 

پس از بازی:

تصحیح کردن بازی بعدی     (شهاب)

آمار و سخنان پس از بازی از Thebusbybabe    (توسط شهاب)

نمرات بازیکنان از Thepeoplesperson    (توسط شهاب)

کلیپ گلهای هر بازی

 

کارهای کلی:

نتایج آکادمی زیر 18 سال و زیر 21 سال

کلیپهای کلی

تبریک تولدها و مناسبتها

اخبار عمومی

اخبار نقل و انتقالات

مدیریت بازدید : 976 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (5)
امروز:
  • نکات نشست خبری فرگوسن پیش از دیدار با تاتنهام:
    1- ویدیچ مصدوم است.
    2- احتمال بازی ووتون برابر تاتنهام
    3- مصدومیت والنسیا جدی نیست.
    4- دیدارهای یونایتد - تاتنهام همواره جذاب بوده است.
    5- ایجاد فرصت های بیشتر برای بازی فلچر


- امروز در اولدترافورد - کلیک کنید -

جمعه

webassets/wayne-rooney-signed-index-card-photograph-hat-trick-debut-mount-autograph.jpg

هشت سال پیش در چنین روزی در سال 2012 وین رونی در اولین بازیش در پیراهن شیاطین سرخ برابر تیم فنرباغچه ترکیه موفق به ثبت یک هتتریک رؤیایی شد.

مدیریت بازدید : 548 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (11)

آمار و سخنان بازی برابر نیوکاسل در لیگ کاپ

thebusbybabe.com


در ادامۀ مطلب بخوانید:

  • جدول آمار کلی بازی
  • آمار تک تک بازیکنان
  • سخنان فرگی پس از بازی
  • سخنان فلچر پس از بازی
  • سخنان رونی پس از بازی
مدیریت بازدید : 441 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (6)

باشگاه گالاتاسرای تأیید کرد که یونایتد درمورد سمیح کایا از این باشگاه پرس و جو کرده است

نایب رئیس گالاتاسرای، علی دروست Ali Durust فاش کرد که باشگاه در حال مذاکرات با منچستریونایتد پیرامون قراردادی بر سر مدافعشان، سمیح کایا Semih Kaya است.

اخیرا عنوان شده که پس از بازی یونایتد و گالاتاسرای در هفتۀ قبل، سرالکس در حرکتی مخفیانه به دنبال به خدمت گرفتن این مدافع ترک است.

علی رغم اینکه گالاتاسرای در این دیدار نتوانست دروازه اش را بسته نگاه دارد، کایای ۲۱ ساله نظر کادر فنی یونایتد را جلب کرده است، و نایب رئیس باشگاه ترک، دروست نیز تأیید کرده است که فرگوسن برای بحث با این جوان ترک با باشگاه تماس داشته است.

دوروست اعلام کرد: “این خبر که سر الکس فرگوسن با رئیس ما در مورد سمیح صحبت کرده است، حقیقت دارد.”

“”او در مورد مبلغ احتمالی انتقال سؤال کرده است ولی ما هنوز جوابی نداده ایم.”

خبر علاقۀ یونایتد برای کسانی که اخبار کایا را تعقیب می کرده اند نباید عجیب باشد، چرا که او یکی از بهترین استعدادهای حال حاضر در اروپا در خط دفاعی محسوب می شود. او کار خود را از آکادمی گالاتاسرای آغاز کرده است.

در سن ۱۷ سالگی در شرف پیوستن به آرسنال بود، ولی در باشگاه گالا ماند و دوره هایی قرضی به گازیانتپسپور و کارتالسپور پیوست.

و در فصل قبل، این مدافع وسط سازمان یافته که مقایسه هایی بین او و پیکه انجام میشود، خودش را به عنوان یار ثابت کالاتاسرای و حتی تیم ملی ترکیه تثبیت کرد.

کایا تا سال ۲۰۱۶ با گالا قرارداد دارد و مبلغ لازم برای خریدش بیش از ۱۵ میلیون پوند برآورد می شود.

مدیریت بازدید : 1196 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (19)

تاریخ باشگاه منچستریونایتد


مقالۀ ویژۀ هفتگی از سایت Bleacherreport

ترجمۀ اختصاصی Thebusbybabes.rozblog.com


هفتۀ اول: بررسی تاریخ یونایتد (نیوتن هیث) در سالهای 1878 تا 1899

- هفتۀ اول - کلیک کنید -

 

هفتۀ آینده تاریخ سالهای 1900 تا 1909 بررسی خواهد شد

 

 

مدیریت بازدید : 766 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (8)

فیلان عزیز پنجاهمین سالگرد تولدت مبارک!

اول از همه بگم که پست پیش بینی بازی با نیوکاسل توی کپیتال کاپ رو توی وبلاگ قبلی گذاشتم. امروز مایک فیلان، دستیار اول این چند سال اخیر سرالکس فرگوسن ۵۰ ساله میشه! مایک فیلان عزیز تولدت مبارک. به همین مناسبت کمی مطلب تکمیلی از این ور و اونور دربارۀ این مرد ساکت و آرام و دوست داشتنی جمع کردم:

در ادامۀ مطلب

مدیریت بازدید : 553 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (3)

Jesse Lingard

برد پرگل زیر 21 ساله ها (ذخیره های سابق)

تیم زیر 21 ساله های یونایتد در حالی که در دقیقۀ 3 با یک گل از تیم Bury عقب افتاده بود، با گلهای کینگ (دقیقه 40)، لینگارد (دقیقه 50)، ورمیل (دقیقه 60) و ماکدا (دقیقه 70) با نتیجۀ 4-1 حریف خود را شکست داد.
ترکیب کامل تیم:

Johnstone; Vermijl (Thorpe 79), M.Keane, Wootton, Blackett; Brady, Tunnicliffe, Petrucci, Lingard; King (James 90), Macheda

ضمن اینکه وسلی، فورنیزر و گولینی هم تعویضی های بدون استفاده در این بازی بودند.

مترجم: دقیقه 40، 50، 60، 70 باحاله نیشخند


این هم 7 گل رد و بدل شده در برد 4-3 برابر سیتی در سال 2009:

- گلهای برد چهار بر سه برابر سیتی سال 2009 - دانلود کنید -

و این هم گل ماکدا برابر استون ویلا:

- گل به یاد ماندنی ماکدا برابر استون ویلا - دانلود کنید -

این هم دو واکنش متوالی دخیا برابر گالاتاسرای که بچه ها خواسته بودن:

- دو واکنش دخیا برابر گالاتاسرای - دانلود کنید -

کیفیتها اچ-دی نیست ولی خوب کار راه میندازه. توجه: به دلیل محدودیت حجمی، لینکها در آینده حذف می شوند.

مدیریت بازدید : 551 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (8)
امروز:
  • نکات نشست خبری فرگوسن پیش از دیدار با لیورپول:
    1- رونی آماده نیست، یانگ دو سه هفته دیگه آماده میشه
    2- فلچر بازی نمی کنه، ولی جلو نیوکاسل بازی میکنه
    3- هشدار تلمیحی فرگی به روجرز: زمان زیادی برای جبران ندارد
  • سخنان هری گرگ و رابی فاولر دربارۀ شعارهای توهین آمیز
  • شهاب غ: رویدادهای مهم امروز: شاهزادۀ زنجفیلی 18 سال قبل در اولین بازیش برای شیاطین سرخ دو گل زد - به همراه شش تولد


- امروز در اولدترافورد - کلیک کنید -

جمعه

 

مدیریت بازدید : 704 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (6)

رویدادهای مهم امروز:

اول از همه امروز سالگرد گل رؤیایی مایکل اوون به سیتی توی اولدترافورده. گلی که مطمئنم همه تون یادتونه... توز چه جوری خشکش زده بود...

ضمن اینکه درست یک سال قبل سه جوون از آکادمی اولین بازیشون رو برای یونایتد برابر لیدز انجام دادن - لارنل کول، ازکیل فرایرز و پل پوگبا. که خوب ........

و خوب امروز 5 تولد هم داریم که مهمترینشون هنریک لارسن هست (حتما یادتونه که سال 2007 سیزده بازی برای یونایتد انجام داد و سه گل زد... انقدر دورۀ حضور کوتاهش تو باشگاه تأثیر گذار بود که یونایتد آخر فصل که قهرمان شد، دو تا مدال اضافه از سازمان لیگ برای لارسن و آلان اسمیت درخواست کرد (علی رغم اینکه حد نصاب بازی برای حساب شدن توی لیگ برتر نرسیده بودن).

و البته تولد دیوید پگ که جوانترین و یکی از بزرگترین قربانیان حادثۀ مونیخ محسوب میشه. به زودی تولدهای کامل رو در ادامۀ مطلب مینویسم.

در ادامۀ مطلب بخوانید:

1- تولدهای امروز باشگاه، پنج تولد - ترجمه اختصاصی

 

مدیریت بازدید : 709 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

این چه تیمی است که عالم همه دیوانۀ اوست؟
سلام! یه نیمچه مقاله بخونیم از بلیچرریپورتس. ما که ماکس تاول Max Towle چه این مقاله رو میذاشت چه نمی ذاشت دیوانه وار عاشق بهترین تیم دنیا بودیم! این مقاله فقط می تونه بهونه ای باشه برای ما که دوباره به هوادارای متحد چنین تیمی بودن ببالیم...
بعد از خوندن این مقاله (که البته به نظر من خیلی قوی نیست - مثل اکثر مقالات بلیچر ریپورتس، چون نویسنده هاش جوونن همه)، شما هم بگید چه چیزی توی یونایتد شما رو اینجوری عاشق و واله کرده؟!
چی دیدید توی این یونایتد که اینجوری دل دادید بهش دست از سرش بر نمی دارید؟

مقالۀ اختصاصی بلیچرریپورتس

ده دلیل

چرا هواداران از گوشه گوشۀ دنیا اینگونه به دام عشق یونایتد می افتند؟

تقریبا همه منچستریونایتد را به عنوان یکی از بهترین (اگر نگوییم بهترین) تیمهای فوتبال جهان می شناسند.

قلمرو هواداران باشگاه در کل گسترۀ این کرۀ خاکی گسترش پیدا کرده و برند باشگاه بلافاصله در ذهنها تداعی کنندۀ واژۀ "موفقیت" می شود و همه این واژه را مترادف نام باشگاه می دانند.

ولی چرا اینگونه شده؟ چرا این همه هوادار در سراسر جهان اینگونه به دام عشق شیاطین سرخ افتاده اند؟

ده دلیل از دلایل بی شمار این عشق بی حد و مرز را در ادامۀ مطلب بخوانید.

مدیریت بازدید : 764 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

 

چرا الکساندر بوتنر نسبت به بینز خرید به مراتب بهتری برای یونایتد محسوب می شود؟

مقاله سایت HereistheCity  به قلم Jake Lane

ترجمۀ اختصاصی

مدافع چپ کناری، الکساندر بوتنر تازه ترین خرید یونایتد محسوب می شود. همچنین او 13 میلیون پوند کمتر از مبلغی که اورتون برای فروش بینز می خواست برای یونایتد آب خورده است. آیا باشگاه از این نظر قرارداد بهتری انجام داده است؟

تعداد صفحات : 87

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 405
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 1,063
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,246
  • بازدید ماه : 38,224
  • بازدید سال : 209,418
  • بازدید کلی : 3,834,583
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30