loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 875 جمعه 26 دی 1393 نظرات (21)
 

سلام علیکم 

با آرزوی بهترینها برای شما دوستان عزیزsmiley

این بار یه جور  عجیب تر از همیشه طرح زدیم  چه میشه کرد؟ گفتم یکنواخت و مث همیشه نباشه no

خب حالا بفرمایید این بینی ها از آن چه کسانی ست؟laugh

 

-------

این بار ناچار شدم تصویر رو کمی بزرگتر برش بزنم شاید راحت تر بشه تشخیصشbroken heart .... تا الان فقط یکی از دوستان یکی از گزینه ها رو درست گفتن

 

نمی دونم واسه گزینه 2 توضیح بذارم یا نه؟؟ حالا فعلا چیزی نمیگم شاید تشخیص دادینenlightened

 

**دیگه خیییلی راحت شده ..... تو رو خدا جواب صحیح رو ارسال کنیدkissangry

 

 

 

 

خب هرررچی نشستم دیگه جواب ندادین!!! دیگه راهنمایی بیشتر از این امکان نداشت واقعا!!

ماجرا از این قرار بود: laugh

 

 

که خب اولین بار آقای امیربهادر گزینه 3 یعنی گیگز رو صحیح اعلام کردند... و در نهایت بعد اصلاحیه هم آقا حمید (حمید بکهام) 3 تا از گزینه ها رو درست گفتن و بعدش هم آقای AMIR MU7گزینه 4 رو درست فرمودن.

 

چه میشه کرد ؟؟ اصلا هم سخت نبود 

 

باز هم ممنوون بابت کامنتهاتون..  مث همیشه عاالی بودین و پر از انرژیlaugh

یک دنیا تشکر... براتون آرزوی بهترینها رو دارم. موفق و موید باشین

 

پ ن : بیچاره مویس رو به دست فراموشی سپردیناااا angry  جالب تر این که خیلیاتون گفتین فن خال هسش

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/10/28 و 17:46 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک خوب دیگه یدونه رو درست گفتم ذوق دارمشکلک
پاسخ : شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکما هم واسه شما ذوق کردیم ... چیه مگه؟شکلک

این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/10/27 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

4 ویدیچه
3 فردیناند
پاسخ : 4 درسته شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/10/26 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

1 رو نمیدونم خداییش...شکلک
2 فکر میکنم کودکی ماتا باشه،به چشمم آشنا بود یادم اومد خودتون پستش رو گذاشتین،اما رفتم که ببینم،لینک عکسا خراب بود...
3 به گیگزی شبیهه...
4 هم به ویدیچ میزنه...
گزینه 2 و 3 فکر میکنم محتمل ترین باشن...شکلک
پاسخ : آقا حمیــــــــــــد شکلک تفلـــب؟؟شکلک
خدااارو شکر که خراب شده بود... شما هم به تنبلی من پی بردین و می دونین چی کار میکنم حالا هی سواستفاده کنینشکلک
پاسخ : منو تقلب؟شکلک شماوو تنبلی؟شکلک خـــــــداااااااااا نــکــنــد...شکلک

این نظر توسط giggs for ever در تاریخ 1393/10/26 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

,سختتر شد
2حتما رونی نیست
1-اسمالینگ
2-دخیا
3-فن پرسی
4_راغایل
پاسخ : عجباااااشکلک
نه نبودن شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/10/26 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

من سر حرفم هستم شکلک
1-اسمال
2-پریرا
3-آنخل
4-اوزیل
پاسخ : نباش برادر من.. نباش شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/10/26 و 4:00 دقیقه ارسال شده است

2 بچگییای رونیه؟
پاسخ : این مسابقه صرفا واسه شما بودااا شکلک
فکر می کردم درست حدس می زنین...
ولی چیزی که هست ما همیشه میگیم این دو شبیه هم هستن... نمونه ش جدیدترین عکس رونی که سایت باشگاه گذاشته بود خییلی خییلی شبیه بود شکلک (آقای همسر خییلی اصرار دارن سر این موضوع) همه ش میگه مـــــث ماتاست ! شکلک

این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/10/25 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

بین 3 و 4 یک کدومشون اونزهشکلکشکلک
پاسخ : نــــــــــــه دیگه.. نداااشتیمشکلک

این نظر توسط Vahid در تاریخ 1393/10/25 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

انصافاً مسابقه جالبيه شکلکشکلک
پاسخ : دیگه دیگه شکلکشکلک

این نظر توسط قاسم علی در تاریخ 1393/10/25 و 17:25 دقیقه ارسال شده است

سلام زینب خانم
یکیش ماله خودته شک ندارم خخخخ
آخه من دماغ خودم رو نمیتونم تشخیص بدم
اما صد در صد برای بازیکن های تیمه من میدونم به جان خودم راست میگم برای بازیکن های تیمه..!!
پاسخ : هههه
ای خدااااااشکلک
شما خیییلی تیزین شکلکشکلک
راستی سلام شکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/10/25 و 10:21 دقیقه ارسال شده است

اقا امیدوارم شایعه باشه اما مثل اینکه فن خال میخواد تو تابستون فیل جونز اسمالینگ فن پرسی رافائل رو بفروشه.این پیر خرفت اخر به هدفش(نابودی تیم)میرسه ببینید کی گفتم.به خدا مدیران بایرن 1 چیزی میفهمیدن اینو اخراج کردن.تازه اومده گفته یانوزای هیچ وقت نمیتونه وینگر خوبی بشه باید تو پست شماره 10 بازی کنه که فعلا رونی و ماتا هستن.خدایا برس به فریاد ما
پاسخ : :|


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 369
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 1,228
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 8,750
  • بازدید ماه : 20,371
  • بازدید سال : 191,565
  • بازدید کلی : 3,816,730
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30