loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 593 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (7)

 

 

  • CFR 1907 Cluj v Manchester United - UEFA Champions Leagueسایت باشگاه - ریو فردیناند در گفتگو با PA Sports روحیۀ منحصر به فرد موجود در یونایتد را دلیل موفقیت روبین ون پرسی در یونایتد می داند و می گوید که هیچ اولویتی در تیم بالاتر از پیوند و اتحاد بازیکنان نیست:

"جا افتادن در اینجا برای مردم آسونه. ما ترکیبی عالی از بازیکنایی عالی رو در اختیار داریم. جوی خارق العاده در ترکیب حکم فرماست. اینجا مکانی عالی برای بازیکنایی هست که می خوان بهش ملحق بشن، اگر می خواهید اینجا بازی بهتون برسه، قاعده آسونه، سخت تلاش کنید و اونوقت عضوی از ترکیب تیم خواهید بود."
"روبین یک بازیکن مهمه. سرمربی چیزی ویژه رو در او دیده بود و مأموریت اصلی این تابستون خودش رو جذب ون پرسی بنا کرده بود. در حال حاضر خوشبختانه او داره همون کاری رو می کنه که برای انجام دادنش به اینجا اومده بود."
"مهم نیست که به چه طریقی ما لیگ رو میبریم، همیشه کل گروه بازیکنا هستن که این موفقیت رو ممکن می کنن نه یک بازیکن خاص، ولی در حال حاضر او خیلی خوب گلزنی می کنه."

"نه تنها خوب گلزنی می کنه، بلکه توپ رو هم خیلی خوب حفظ میکنه و بقیه رو هم در بازی مشارکت میده. او کارش عالیه. ولی ما هنوز به انتهای فصل نرسیدیم. هنوز هیچ مدالی به ما تقدیم نشده. ما نمی خوایم فعلا خیلی از هیجان بالا و پایین بپریم. او تا حالا کارش خیلی عالی بوده، ولی کار اصلی برای انجام دادن هنوز مونده."

"ما دورۀ خوبی رو از نظر نتایج سپری کردیم، و باید سعی کنیم این رو در سال جدید هم ادامه بدیم. برامون مهم بود که امتیازهای موجود رو کسب کنیم – این مقطع مقطع خیلی مهمیه چون بازیها مسلسلی و فشرده دنبال میشن. باید ترکیبتون رو هوشمندانه انتخاب کنید. سرمربی این کار رو در این برحه عالی و کامل انجام داد. الآن خیلی خوبه که کارمون رو کردیم و تا تقریبا دو هفته از لیگ خبری نیست."

"سال گذشته حضور سیتی در کورس قهرمانی امری جدید بود چون قبلا خیلی جدی در رقابت قهرمانی حضور نداشتن و تمرکز خیلی زیادی روی شهر منچستر بود. اکنون ما باید سعی کنیم که اوضاع قلمرو خودمون رو روبه راه نگه داریم. اطمینان حاصل کنیم که بازی ها رو خواهیم برد. لازم نیست که روی تیم دیگه ای تمرکز کنیم. فقط باید کار خودمون رو بکنیم."


 

  • Blackburn Rovers Snap Up Manchester United Striker Sportsvibe - جاشوا کنیگ، مهاجم نروژی یونایتد که قرضی به بلکبرن پیوسته بود، با آغاز پنجرۀ نقل و انتقالات ژانویه، قرارداد دایمی دو و نیم ساله با این تیم چمپیونشیپی به امضا رساند. کینگ دو بازی برای بزرگسالان یونایتد انجام داده بود،ولی یکی از ارکان تیم ذخیره های باشگاه بود.

هدایت بلکبرن در این فصل پس از سقوط، به  هم میهن کینگ، یعنی هنینگ برگ نروژی سپرده شده که در سالهای 1997 تا 2000 و زمان فتح سه گانه، خودش شاگرد سرالکس در اولدترافورد بوده. بهتره بدونید که هنینگ برگ طی ملاقاتی که با فرگوسن قبلا داشته، قول قراردادهای قرضی بیشتری رو برای کمک به صعود بلکبرن، از فرگوسن گرفته است.

کینگ به وبسایت باشگاه بلکبرن می گوید: "من از بازی در اینجا لذت برده ام. ما گروه خیلی عالی از بچه ها رو داریم و من فکر می کنم که خوب درتیم جا افتاده ام. من خیلی از بودن در اینجا خوشحالم و بی صبرانه منتظر دو سال و نیم آینده ای هستم که با باشگاه قرارداد بسته ام."

"همه به من خیلی خوب خوشامد گفته اند و من اینجا خیلی احساس راحتی دارم. من از دایمی کردن قرارداد خوشحالم."


 

  • cristiano ronaldoTalksport - کریستیانو رونالدو در گفتگو با روزنامۀ آ اس اسپانیا از عشقش به یونایتد می گوید و از موقعیت کنونیش در رئال مادرید و اینکه اوضاعش بهتر شده: "من هنوز هم احساسی سرشار از عشق و دوستی نسبت به یونایتد دارم. آنها تیمی هستند که نقش بزرگی را در دوران ورزشی من ایفا کرده اند."

 

"هوادارای اونجا من رو خوب می شناسن و من دوستان زیادی اونجا دارم که آنها رو در قلب خودم حفظ کردم."

"ولی در حال حاضر من از رنگ پیرهن رئال مادرید (و پیروزی این تیم) دفاع خواهم کرد. کمی حس غمناکیه، ولی می خوام که (برابر یونایتد) گلزنی کنم، و اینکه برنده باشیم، و این شرایط رو بهتر خواهد کرد."

رونالدو در مورد احتمال پیوستنش به یونایتد می گوید: "دربارۀ آینده من در حال حاضر خیلی بحث شده. من دیگر هرگز درباره موضوع تمدید قراردادم صحبت نخواهم کرد. موضوع مهمی نیست."

"الآن مهمترین مسئله اینه که ما بازیهای آینده مون رو ببریم. ما در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان رقابت می کنیم و خیلی مهمه که ما با هم متحد بمونیم."

"در حال حاضر من بیشتر از قبل با هوادارا راحتم، نه فقط در برنابئو، بلکه بیرون برنابئو هم اوضاع خوب شده."

"اونها عشق زیادی به من نشون دادن. من می خوام که به بهترین شکل ممکن جواب اونها رو بدم، که راهش هم خوب بازی کردن است و اینکه هرچه در توانم هست رو برای پیراهن باشگاه بگذارم و به مادرید کمک کنم که به قله ها برسند."


 

  • http://www.wiganlatics.co.uk/cms_images/player/angelo-henriquez-4x373-572231_478x359.jpgWiganlatics - سایت باشگاه ویگان می نویسد که مفتخر است اعلام کند آنخلو هنریکز، مهاجم 18 سالۀ شیلیایی یونایتد به عنوان دومین خرید ژانویۀ این تیم برای باقی فصل به صورت قرضی به ویگان پیوست. هنریکز شمارۀ 11 را می پوشد و می تواند از همین بای شنبه ویگان در اف ای کاپ برابر بورنموث بازی کند. مارتینز، سرمربی ویگان می گوید:

"ما خیلی درباره آنخلو هیجان زده هستیم چون او یک مرد بسیار جوان با پتانسیلی بسیار بالاست. او یک گلزن ذاتی با حرکات و فرارهای هوشمندانه در محوطه است و دوره ای بسیار موفق را در باشگاه یونیورسیداد سپری کرده است."

"ما امیدواریم که همکاری خوبی را شاهد باشیم چون ما به آنخلو اجازه می دیم که به عنوان یک بازیکن، از ملزومات بازی در انگلیس آگاه شود، و ضمن اینکه من حس میکنم که او وزنه ها را در خط حمله به سود ما تغییر خواهد داد."

"من مطمئنم که هوادارا روز شنبه خیلی عالی به او خوش آمد می گویند و این فرصتی عالی برای او فراهم می کند تا تجربیاتش را در زمین در فوتبال انگیسی شروع کند که البته این مسئله بسیار هیجان برانگیز هم خواهد بود."

 

خود هرنیکز می گوید: "این یک فرصت عالی برای منه و من واقعا از اینکه سرمربی به من این فررصت رو داده که من خودم رو به اثبات برسونم هیجان زده هستم. الآن من به این احتیاج دارم که کار کنم و سعی کنم که جایگاه خودم رو در تیم به دست بیارم."


  •  Sport24 - فرگوسن در مصاحبه با ابوظبی اسپورتس بازنشستگی را رد کرد: "من امیدوارم که کمی دیگر بتوانم ادامه بدهم."

در مورد حدس زدن جانشینان متعدد فرگی: "خیلی سخته، در طول سالها نامهای زیادی مطرح شده اند ولی کلا فوتبال ذاتش صنعت پیش بینی و پیشگوییه!"

"ولی شما می تونید در مورد یکی از مربیان جوانی که همه را هیجان زده کرده صحبت کنید، ولی آیا دو یا سه سال دیگه هم همین شرایط عالی رو دارن؟"

"اوضاع اخراجها این روزها اسفبار هستش. بعضی مواقع یک مربی اگر برنده نباشه، تنها چهار بازی دووم میاره."

"سرمربیهای تاپ همیشه بهشون احتیاجه و مشتری دارن، ولی هیچ کس نمی دونه که آیا دو یا سه سال دیگه هم همین شرایط رو دارن یا نه."

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید در تاریخ 1391/10/14 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب.این اسم نرم افزاری که گذاشتم واسه تبدیل فایلهای ویدئویی به gif هستش.البته شاید بدونی یا داشته باشی.اما تو نظرات قبلی که گفته بودی از سایتای دیگه گیر میاری گفتم که خودت تبدیل کنی . بدردت میخوره من خودم دان کردم نرم افزار خوبیه

123_AVI_to_GIF_Converter_v4.0_Portable
شکلک
پاسخ : سلام داش حمید دمت گرم. ایول. شکلک
البته مشکل اصلی اینه که نمی دونم فایلهای GIF رو کجا آپلود کنم. چون خود GIF ها رو میشه گیر آورد. ولی مکان آپلودش جایی که فیـــ*ـــلـــ*ـــتر نباشه و بقیه بتونن تو سایت ببینن مهمه...

این نظر توسط حیدرهرناندز در تاریخ 1391/10/14 و 11:02 دقیقه ارسال شده است

سلام به دوستان منچستریونایتد.
این اولین نظر من در این سایت هست به عنوان طرفدار منچستر.
آقا شهاب اگر برایت مقدور هست تمام بازیهای منچستر را گلهایش را به صورت عکسهای محرک بذار.
خیلی ممنون.
پاسخ : سلام حیدر جان خیلی خیلی ممنون از نظری که گذاشتی.
والا این عکسای متحرک رو من میبینم اینور اون ور توی نت، ولی اکثرشون سایتهاش فیــــ*ــــلـــ*ـــتر هست. و تو سایت که میذارم دیده نمیشه متأسفانه

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/10/14 و 9:01 دقیقه ارسال شده است

این چند روزه مریض شدم بدجور حالم اصلا خوب نیست و نمی توانم زیاد سر بزنم بازم شرمنده
رونالدو هم زبون در آورده چه حرفا به ما می خواد گل بزنه
فرگی هم تا به 5 قهرمانی لیورشوت به لیگ قهرمانان نرسه بی خیال نمیشه
پاسخ : ای بابا خدا بد نده داش حسام فدات....
استــــــــراحت کن وسط این امتحانا زود خوب شی شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/14 و 2:35 دقیقه ارسال شده است

شهاب نکن پسر اینقدر شیطونی والا بوخوداشکلک
پاسخ : چی کار کردم مـــــــــگــــــــــــــــــه؟!! شکلک PD

این نظر توسط حمید در تاریخ 1391/10/14 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

اتفاقآ شهاب منم به مصدومیتش شک داشتم.حالا که تو هم گفتی مطمئن شدم.فکر نکنم خبری از مصدومیت باشه فرگی میخواد رونی رو آماده نگه داره.
فکر میکنم واسه جو رسانه ای گفته مصدومه که اگرم با ویگان ازش استفاده نکرد نگن اولویت اولش فن پرسیه،که باز آب بیارو حوز پر کن کی روزنامه هارو ساکت کنه.
البته این نظر منه خدا کنه همینجوری باشه.حالا معلوم میشه
فرگیمون زرنگتر ازین حرفاست
پاسخ : والا همون یهو گفتن مصدومه الکی. نفهمیدیم چی شده تو تمرین زانوش.
حالا خدا کنه همون تدبیر فرگی باشه. مثلا تنبیه انضباطی و .... نباشه و بازی با لیورپول بیاد چون قطعا به لیورپول گلزنی میکنه.

این نظر توسط حمید در تاریخ 1391/10/13 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

سلام. شهاب
رونی واسه بازی با لیورشوت میرسه؟؟؟شکلک
پاسخ : سلام حمید جان نمی دونم والا فرگی قبل بازی با وست بروم گفته بود اقلا دو بازی بعدی رو از دست میده. این آخرین خبر قطعیه..
من کلا به خود مصدومیتش شک دارم. حتما تو نشست خبری جمعه فرگی میگه میرسه یا نه

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/10/13 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب
اول اربعين حسيني رو به شما تسليت ميگم
دوم بريم ببنيم خبر ها چي ميگن
هنريكوئز بازيكن خوبيه اميدوارم جا پاي بزرگان تيم بزاره
يه خبر خوشحال كننده از طرف فرگوسن اميدوارم باز هم موندنش رو تمديد كنه
پاسخ : سلام قاسم علی عزیز من هم تسلیت میگم شکلک
واقعا فرگی هر چی دیرتر بره ما استرسمون کمتر میشه، چون با رفتنش من واقعا استرس میگیرم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,975
  • بازدید ماه : 3,975
  • بازدید سال : 317,423
  • بازدید کلی : 3,942,588
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30