loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
xaniar74 بازدید : 513 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (5)

لوک شاو معتقد است که مشکلاتی که در فصل قبل با آن ها دست و پنجه نرم کرد موجب شدند تا او از لحاظ روانی قوی تر شود و تأثیرگذاری بیشتری را در منچستریونایتد داشته باشد.

به گزارش سایت Sky Sports، لوک شاو پس از گذراندن فصل پیش که به دلیل مصدومیت های مکرر برای او به نحو نا امید کننده ای طی شد، در فصل جدید عملکردهای بسیار خوبی را در منچستروینایتد و تیم ملی انگلستان به نمایش گذاشته است. مدافع چپ 20 ساله یونایتد با انتقال 30 میلیون پوندی اش به منچستریونایتد به گران ترین نوجوان فوتبال تبدیل شد (رکوردی که در این تابستان با قیمت 36 میلیون پوندی آنتونی مارسیال شکسته شد)، اما نتوانست ارزش خود را در سال اول حضورش در جمع شیاطین سرخ ثابت کند. شاو در این باره می گوید:

یقیناً فصل گذشته برای من بسیار سخت بود. حس سرزندگی و آمادگی دارم و امیدوارم که به روندم ادامه دهم و سطح عملکردهایم را بالا نگه دارم. قبل از شروع پیش فصل به تمرینات (انفرادی) رفتم. این کمک بزرگی را به من کرد و تنها می خواهم به خوب بازی کردن ادامه دهم. مصدومیت هایی که در فصل گذشته با آن ها مواجه شدم، کار را برایم سخت کرد. انتظار نداشتم که با آن تعداد از مصدومیت روبرو شوم. فکر می کنم به همین دلیل بود که اعتماد به نفسم را از دست دادم و هرگز به بهترین شرایطم نرسیدم. هرگاه که به میدان می رفتم، در بهترین آمادگی ام نبودم و این را حس می کردم. حالا بازی می کنم و احساسی عالی دارم. صادقانه، نسبت به دوران حضور در ساوتهمپتون احساس بهتری دارم. بازی به بازی حس می کنم که قوی تر می شوم، مخصوصا در تمرینات. تنها می خواهم همین روند را حفظ کنم و دعا می کم که دچار مصدومیت نشوم.

 

شاو همچنین درباره مبلغ بالای پیوستنش به منچستریونایتد و تأثیر منفی توجه رسانه ه به او، گفت:

البته، شما خودتان می بینید. فکر می کنم در سال گذشته بیش از حد آن ها را می خواندم. اکنون ترجیح می دهم که آن ها را نادیده بگیرم. آن ها همیشه می خواهند بزرگنمایی کنند، مخصوصا در مورد کسی مثل من که مبلغ زیادی برایش پرداخت شد. همیشه کسانی خواهند بود که در توانایی های من شک داشته باشند و چیزهای بدی را راجع به من بنویسند، اما یقیناً من تنها آن ها را نادیده می گیرم و به نحوه بازی کردنم ادامه می دهم.

شاو در نهایت درباره خرید جدید منچستریونایتد - آنتونی مارسیال - که او نیز با مبلغ بسیار بالایی به این تیم پیوسته است، گفت:

یقیناً من می خواهم به افراد دیگر کمک کنم و اهمیتی به سن آن ها نمی دهم. مطمئنا با توجه به تمام صحبت هایی که در شبکه های اجتماعی (درباره قیمت مارسیال) می شود، او در ابتدا کارش را کمی سخت خواهد یافت. ما افراد بسیار خوبی را در باشگاه داریم. هم کادر فنی و هم بازیکنان تیم از او به خوبی استقبال و پذیرایی خواهند کرد. او بازیکنی جوان و با پتانسیل های بسیار زیاد است. امیدوارم که بتوانیم به او کمک کنیم. او چیزهای زیادی را از بازیکنانی همچون وین رونی یاد خواهد گرفت. برای او بسیار خوب خواهد بود که کسی همچون رونی را داشته باشد. به نطر می رسد که او سرعت و توانایی هایی را که ما به آن نیاز داریم را در اختیار دارد. فکر می کنم ما به سرعت بیشتری در تیم نیاز داریم و فکر می کنم که او این عامل را به تیم اضافه خواهدکرد.


آندر هررا عنوان کرده است که در بازی فردا (شنبه) با لیورپول، برای بازی کردن در هر پستی آماده است.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ - آندر هررا - در پست های متنوعی در خط هافبک قادر به بازی کردن است و اخیراً در پست های هجومی تری همچون هافبک پشت مهاجم به کار گرفته شده است. پس از قرار گرفتن در ترکیب اصلی فن خال در 2 بازی قبلی منچستریونایتد، هررا آماده است تا برای سومین بازی پیاپی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار بگیرد و ابراز اطمینان کرد که منچستریونایتد قادر به کسب پیروزی در این دیدار می باشد. او دراین باره گفت:

اگر سرمربی از من بخواهد، آماره بازی کردن در مقابل لیورپول هستم. به خوبی تمرین کرده ام و دائماً آمادگی ام را بهبود می بخشم. می خواهم فرصت هایی را در اختیار سرمربی تیم قرار بدهم که مرا هم در پست های هجومی و هم در پست های دفاعی به کار گیرد. در فصل گذشته، اکثر مواقع در پست شماره 8 بازی می کردم، بیشتر در نقش یک بازی ساز. اما حالا این شانس را دارم که در پست شماره 10 بازی کنم. وقتی که تیم حریف به دلیل در اختیار داشتن بیشتر توپ توسط شما به عقب می کشد، بازی کردن در پست شماره 6 یا 8 بهتر است. اما در بازی با لیورپول که می خواهد ما را شکست دهد و حمله کند، بازی کردن در پست شماره 10 بهتر است. شما در فوتبال هرگز از آینده خبر ندارید، اما کاری که من باید بکنم این است که به تلاش برای کمک کردن به تیم ادامه دهم. اگر بتوانم گلزنی کنم، این برای من و همچنین برای تیم بسیار خوب خواهد بود. اگر نتوانم، باید پاس گل دهم، توپ را در اختیار بگیرم و برای موقعیت سازی تلاش کنم. بنابراین به خودم و توانایی هایم باور دارم. فکر می کنم که می توانم در پست شماره 10، شماره 8 و شماره 6 خوب بازی کنم.

هررا همچنین معتقد است که غیبت کوتینیو در بازی فردا (شنبه) به چشم خواهد آمد.کویتینیو به دلیل محرومیت، دیدار حساس با منچستروینایتد را از دست داده است.هررا در این باره گفت:

درست است که بهترین بازیکنشان - کوتینیو - غایب خواهد بود، اما ما نباید به آن فکر کنیم. باید به خودمان فکر کنیم. اگر خوب بازی کنیم - و باید بگویم که در بهترین شرایطمان هستیم - از شانس زیادی برای شکست دادن آن ها برخوردار خواهیم بود. فکر می کنم تجربه شکست دادن آن ها در فصل قبل برای ما مفید است. فکر می کنم در هر 2 بازی از آن ها بسیار بهتر بودیم، اما آن ها لیورپول هستند. تیمی خوب با بازیکنانی خوب.

 

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/06/21 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

رونی نیستشکلک

De Gea; Darmian, Smalling, Blind, Shaw; Carrick, Schweinsteiger; Mata, Herrera, Memphis; Fellaini.

Subs: Romero, McNair, Rojo, Schneiderlin
Valencia, Young, Martial

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/06/21 و 16:55 دقیقه ارسال شده است

شاو عالیه، خیال همه رو از بابت دفاع چپ راحت کردهشکلک
خواهش میکنمشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/06/21 و 16:35 دقیقه ارسال شده است

درووووووود ..... شاو ... عشقه................. چقدر پیشرفت کرد این پسر ... ممنون داداششکلکشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/06/21 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

نه این چه حرفیه، من عذر میخوامشکلک
کوچیک همتونم این حرف رو دیگه نزنیدشکلک
پاسخ : اختیار دارین .. خواهش می کنم.

زنده و سلامت باشین ان شاالله شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/06/21 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

خیییییییییییلی عذر می خوام که دیر تایید شد!!

دوستان در جریان وضعیت من هستن.

---

مهمون داشتم نتونسم بیام وب!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 387
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 893
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 15,923
  • بازدید ماه : 39,901
  • بازدید سال : 211,095
  • بازدید کلی : 3,836,260
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30