loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 680 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (3)

.

 

بررسی پیش بازی چلسی برابر یونایتد در لیگ کاپ

توسط شاون بوتریل Shaun Botterill

.

مروری خواهیم داشت بر بررسی وضعیت دومین بازی بین دو تیم چلسی و منچستر یونایتد در استمفورد بریج ظرف 4 روز، این بار در کپیتال وان کاپ.

تنها چند روز پس از برد پر حرف و حدیث 3-2 یونایتد برابر چلسی، دو تیم بار دیگر روز چهارشنبه در ورزشگاه استمفورد بریج اینبار در کپیتال وان کاپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. با این حال این بازی به نظر می آید که آرام تر دنبال شود و اکثر بازیکنانی که روز یکشنبه بازی کردند، در این بازی به استراحت بپردازند. با این حال بدون شک این بازی مهمترین بازی دور چهارم لیگ کاپ محسوب می شود و احتمالا هر دو تیم جوانان مستعد جویای نام زیادی دارند تا در این بازی به نمایش بگذارند. یونایتد با پیروزی 3-2 برابر نیوکاسل یونایتد در ماه سپتامبر به این مرحله رسیده است در حالی که تیم چلسی با شکست 6-0 ولوز تا اینجا بالا آمده است.

منچستریونایتد

اکثر مصدومان تیم سر الکس فرگوسن در خط دفاع مرکزی هستند. امثال نمانیا ویدیچ، کریس اسمالینگ و فیل جونز همگی انتظار می رود که برای این بازی آماده نباشند، درست همانند شینجی کاگاوا. انتظار می رود که ریو فردیناند و جانی اونز در این بازی برای دیدار برابر آرسنال در لیگ برتر استراحت کنند بنابراین جوانانی همچون اسکات ووتون و مایکل کین فرصت بازی در دفاع مرکزی را خواهند داشت. احتمال حضور الکساندر بوتنر نیز در جناح چپ به جای پاتریس اورا هست ضمن اینکه مارتیک ورمیل هم توانایی بازی در جناح راست را دارد تا رافائل هم بتواند برای بازی برابر آرسنال استراحت کند. اگر به داوید دخیا هم استراحت داده شود، آنوقت آندرس لیندگارد فرصت حضور در میدان را خواهد داشت.

اندرسون هم شدیدا به بازی نیاز دارد و احتمال حضورش در مرکز میدان در این بازی بالاست و افرادی همچون درن فلچر، پل اسکولز، ریان گیگز، نیک پاول و جس لینگارد از دیگر گزینه ها محسوب می شوند (مترجم: البته لینگارد در دیدار اخیرش برابر زیر 21 ساله های تاتنهام مصدوم شد و مجبور شد اوایل بازی زمین را ترک کند که احتمالا نویسنده از این حقیقت اگاهی نداشته). اگر فرگی این بار هم از ساختار لوزی چشم پوشی کند و از وینگرهای کنار زمین استفاده کند، نانی می تواند در یک جناح بازی کند و رابی بردی نیز می تواند در جناح دیگر، اولین بازیش را برای تیم اول یونایتد به میدان برود.گیگز و دنی ولبک نیز احتمال حضورشان در جناح چپ هست. در پیکان خط حمله احتمال استراحت دادن به روبین ون پرسی و وین رونی بسیار بالاست و همین فرصت بیشتری را در اختیار ولبک و یا چیچاریتو قرار خواهد داد. فدریکو ماکدا و آنخلو هنریکز 18 ساله نیز از دیگر نامزدهای حضور در خط حمله هستند.

چلسی

اگر پیتر چک استراحت کند، آنگاه راس ترنبال به احتمال زیاد درون دروازه چلسی قرار می گیرد. جان تری هنوز مصدوم است پس احتمالا همچنان گری کهیل و داوید لوییز زوج خط دفاعی چلسی خواهند بود. اگر اشلی کول و ایوانوویچ هم استراحت داده شوند، آنگاه فرصت حضور رایان برتراند در جناح چپ و سزر آزپیلیکوئتا در جناح راست خط دفاعی چلسی فراهم می شود. در جای دو هافبک دفاعی سیستم 4-2-3-1 روبرتو دیمتئو نیز حضور اوریول رومئو در کنار یکی از رامیرز یا جان اوبی میکل محتمل است. فرانک لمپارد همچنان به دلیل مصدومیت در دسترس نیست.

در خط هافبک هجومی سه فرۀ چلسی احتمال حضور هر یک از هازارد، اسکار و ماتا هست و احتمالا یکی از همین سه نفر نقش شمارۀ ده (پشت مهاجم) را بر عهده خواهد گرفت و در جناحین این خط دی متئو می تواند از ویکتور موزس و مارکو مارین یا لوکاس پیازون استفاده کند. در پیکان خط حمله نیز اگر به فرناندو تورس استراحت داده شود، دنیل استوریج مهاجم نوک چلسی خواهد بود.

نکاتی که در این بازی باید زیر نظر داشته باشیم:

*کدام جوان فرصت حضور در میدان را کسب می کند؟ همانطور که ذکر شد، خط دفاع یونایتد پر از مصدوم است و ووتون و مایکل کین در دیدار دور قبل برابر نیوکاسل هم بازی کردند و نمایش خوبی داشتند و این بار شانس زیادی برای بازی برابر چلسی خواهند داشت. رافائل نیز تا به حال تقریبا در تمامی بازی ها به میدان رفته است و احتمال حضور ورمیل به جای این برزیلی بالاست. پاول نیز احتمال بازیش بالاست و احتمالا نقش بازیساز را در پشت سر مهاجم در سیستمهای 4-4-1-1 یا 4-2-3-1 روتین سرالکس بازی خواهد کرد. احتملا حضور بردی از بقیه کمتر است ولی این ایرلندی 20 ساله در مسابقات ملی اخیر برای تیم ملی ایرلند خارق العاده بوده است و قابلیت انجام اولین بازیش برای یونایتد را در این بازی خواهد داشت.

این جام در اکثر فصلها در اولویت چهارم یونایتد قرار داشته و فرگی معمولا از لیگ کاپ برای تزریق جوانان به تیم اصلی استفاده کرده است و نتیجه در این جام خیلی برایش حایز اهمیت نبوده است. البته که جلو رفتن تا حد ممکن و بالا بردن جام در ومبلی یکی از اهداف جانبی این سناریو خواهد بود. ولی برای این مسابقه سعی کنید از بازی جوانان لذت ببرید و خیلی دربند نتیجه بازی نباشید.

*آیا چیچاریتو می تواند به روند گلزنیش ادامه دهد؟ این هفته برای چیچاریتو هفته ای به یاد ماندنی بود چرا که دو گل در دیدار لیگ قهرمانان برابر براگا به ثمر رساند و در دیدار چلسی نیز زنندۀ گل پیروزی بخش یونایتد بود. او که بازی قبلی را اول استراحت کرد و به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد، اگر در این بازی از ابتدا بازی کند می تواند با فرم خوبش باز هم گلزنی کند و فرگی را برای بازیهای بیشتر متقاعد کند.

*فرم بازیکنان تیم اول را هم که بازی زیادی به آنها نرسیده مد نظر داشته باشید: لیگ کاپ نه تنها میدانی برای فرصت به جوانان محسوب می شود، بلکه برای بازیکنان تیم اولی هم که بازی کافی بهشان نرسیده می تواند مفید باشد. اندرسون هم از این نظر که جزو این بازیکنان است و هم اینکه تا به اینجای فصل فرم خوبی داشته است قطعا یکی از گزینه های جدی حضور در میدان محسوب می شود. فلچر نیز که مراحل بازگشتش از بیماری را تکمیل می کند، در این بازی می تواند شانس حضور و رسیدن بیشتر به شرایط بازی را پیدا کند.

اکنون زمزمه هایی در مورد جدایی نانی در ژانویه یا در تابستان به گوش می رسد. قطعا او پیش امثال والنسیا و ولبک از چشم فرگی در رتبه های بعدی قرار دارد. ولی نکتۀ عجیب در بازی یکشنبه ، حضور اشلی یانگ در میدان حساس برابر چلسی بود (به جای نانی) که مدتها به دلیل مصدومیت بازی نکرده بود. آیا نانی در این مسابقه بازی خواهد کرد؟ قطعا او به بازی نیاز دارد و اگر فرگی از ساختار لوزی استفاده نکند، آنگاه ملی پوش پرتغالی احتمال حضورش در یکی از دو جناح زمین زیاد است. او بازیکن بسیار مستعدی است و با توجه به رقابتهای سخت پیش رو و اینکه یونایتد معمولا با جلو رفتن فصل مصدومانش بیشتر می شوند، قطعا نانی مجددا به بازیکنی حیاتی برای تیم تبدیل خواهد شد. روزی که روز او باشد، کمتر مدافعی می تواند از پس او بر بیاید و قطعا دیدن دوبارۀ حرکات زیبای او در میدان چشمنواز خواهد بود.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/08/12 و 1:19 دقیقه ارسال شده است

خو واسه گل یا پوچ هم باید حقوق خوبی بدن

نطرات ثبت شده اما خیلی وقت گرفت دفعه اول که اومدم کامنت گذاشتم تا ثبت شد
پاسخ : آره کلا دکونه که مهمه... جنسی که توش میفروشن مهم نیست سود داشته باشه بسه.... حالا می خواد گل یاپوچ باشه یا فوتبال جدا فرقی نداره هر چی فکر می کنم شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/08/12 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

نه نظری که گذاشتم پیدا نیست

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/08/10 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

خو منم میتونم این ها رو تفسیر کنم..

اینها سر چه بازی باید بکنن دارن قرعه کشی میکنن فک
میکنی گل یا پوچ ها برنده میشن یا اتل متل توتوله..

پاسخ بدهیدشکلک
پاسخ : اینا به خاطر گل یا پوچ بازی کردن که نمی آن بهشون هفته ای 200 هزار پوند (پوند چنده الآن؟!) حقوق بدن که شکلک
یک ماهه میلیاردر میشن خدا بده برکت!
بعد میرن خونه با زن و بچه شون اتل متل و گل یاپوچ شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 475
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 2,274
  • باردید دیروز : 1,648
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,922
  • بازدید ماه : 3,922
  • بازدید سال : 317,370
  • بازدید کلی : 3,942,535
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30