loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 913 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (12)

 

شما باید تشخیص بدین این پازل از عکس چه شخصیتی ایجاد شده!

راستی یادتون نره بگبن چطور فهمیدین.. متشکرمخجالت


 

 این پازل متعلق به عکسی از ویدیچ بود! 

 

 که خب همه درست جواب دادند

 

 

و اما 3 نفر اولی که درست جواب دادند به ترتیب عبارتند از : آقایان محمدرضا ، saeed275 ، و حمید بکهام!

 

 

از این که نظر دادین و همراهی کردین سپاسگزارم!

 

 (وااای ! فکر کنم این بار دیگه تا پراید و پسته رو نگیرن ازمون ، .........!! نگران

 اول هم که شدن!استرس

آقا حمید آقا بابک! به گوش باشین... قول دادین ....آخافسوس

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/04/22 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

60-40 روزی یه پسته هم بهت میدم دیگه هم چونه نزن راه نداره همین الانشم مشتری دست به نقد دارم جون تو چون رفیقی نمیدمشکلک
پاسخ : نه عزیز من.اینجوری نمیشه با هم کار کنیم.نصف-نصف.
تازه شانش آوردیم صدای زینب خانم در نیومده.به هر حال برگزار کننده ست یه حقی داره.شکلک
نفروش عزیز من.پراید طلاست.شکلک
زودتر تا صاحب بیشتر پیدا نکرده مشکل رو حل کن بره.شکلک
پاسخ : هتناترزشاطاطهشغرزبشزط
پاسخ : خب اینم از صدای من! شکلک شکلک شکلک
پاسخ : راضی شدی محمدرضا؟!الان ما چجوری پراید رو به 3 قسمت مساوری تقسیم کنیم؟شکلک
تازه برو خدا رو شکر کن شهاب داشت میگشت این جا رو ندید.شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/04/22 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

میخوای شیفتی کار کنیم؟من صبح تا بعد از ظهر تو هم بعد ازظهر تا شب البته چون ماشین برای منه هفتاد درصد درامدم برای منه و حق پسته خوردنم نداریشکلک
پاسخ : ماشین مال تو میشه ولی قراره من ماشین رو بدم ها!زیاد دور برندار.شکلک
50-50 شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/04/22 و 20:38 دقیقه ارسال شده است

منظور از امنیت چیه؟اگه گواهینامه هست که ثبت نام کردم الانم از سر کلاس اومدم.
در ضمن من به این پراید امید بستم ها بعد این که گواهینامه گرفتم اگه کنکور رتبه خوب نیاوردم میخوام برم مسافرکشی شکلک
پاسخ : منظورم اینه که پراید رو فوت کنی چپ میکنه.شکلک
تنها تنها میری مسافر کشی؟شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/04/22 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

خب شما عکس ها رو سخت تر بگیرید دیگه.شکلک
من الان از کجا پراید و پسته بیارم؟شکلک
پاسخ : شکلکشکلک
خب بیاین از حالا شما زودتر از بقیه جواب بدین کسی جایزه نبره!!شکلکشکلک
پاسخ : نمیشه که.من نمیدونم شما کی پست ها رو میذارید.شکلک
میخواید شما بعد از گذاشتن پست از طرف من یه نظر بدید که صدای بچه ها هم درنیاد دیگه.شکلک
پاسخ : آی آی آیشکلکشکلکشکلک
بابک؟؟؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : آخ آخ آخ آخ... شکلک
خب چیکار کنم؟من هر چی به محمدرضا میگم امنیت نداره گوش نمیکنه که.من برای حفظ جون خودش میگم.شکلک
پاسخ : شما جوش محمد رضارو میزنین یا خودتون؟؟؟شکلک
تقلب و پارتی بازی نکنین...
آدم صبح تا شب میره سر کار به امید اینکه بیادو ببینه اول یا دوم یا سوم شده...(نیسکه bmw)میدنشکلک)
پاسخ : معلومه محمدرضا.شکلک
من با دلایل منطقی بهش گفتم نمیتونم بفرستمش.دیگه من چی کار کنم قبول نمیکنه.شکلک
بچه ها لطف کنن 4 تا نظر بدن ما BMW هم میدیم.شکلک اون هم BMW ضربدر 3.شکلک
پاسخ : انقدر اسم پرایدو آوردی...حالا منم حوس bmw 730i مشکی کردم...
حالا چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلک
پاسخ : الان که اینترنتی عکسش رو سرچ کن هوست برطرف میشه.شکلک
پاسخ : ای ولشکلکشکلک

میدونی داش بابک من سه تا لوگو از، منچستر،انگلستان،و bmw تو قلبم حک کردم.
دیگه فکر نکنم نیازی به سرچ تو اینترنت باشه شکلکشکلک
پاسخ : خب پس لازم نیست دیگه سرچ کنی.شکلک توی قلب انسان همه چیز بهتره.حالا که توی قبل تو هم هست داداش حمید خیلی بهتره.اصلا یه وضعیه!شکلک
پاسخ : شکلکشکلک ای ول،یه وضعیه رو خوب اومدیشکلکشکلک
پاسخ : اوه اوه چه خبر شـــــــــــــــده؟؟؟!!!

آقا پرایدو که از بی ام و بالاتره که!!
(ما واسه اینکه ارزش پراید رو از اینی که هست بالاتر ببریم بهش میگیم پرایدو بر وزن پرادو!! شکلک )


اما ما که قصدی نداریم!
در واقع فقط داریم جون مردم رو نجات میدیم! البته بدون تقلب!
اتفاقا باید ازمون تشکر بشه که داریم جون خودمونو حتی به خطر میندازیــــــــــم!!شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/04/22 و 16:10 دقیقه ارسال شده است

من نیستم؟شکلک
چون تقلب کردم شرکت نمیکنم.شکلک
پاسخ : عجــــــــــــــب!!شکلک

این نظر توسط عماد.رونی10 در تاریخ 1392/04/22 و 6:38 دقیقه ارسال شده است

سلام وخسته نباشید خدمت مدیران خوب ودوستان عزیز. فکر کنم جواب نمانیا ودیچ باشهشکلک
پاسخ : سلام
خیلی ممنون
درسته اتفاقا... متشکرم

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/04/21 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

میدونستم داش شهاب همین کارو میکنی...چون منم همینکارو میکنم...همه همین کارو میکنن...شکلک

من کلآ با رده سومی قرارداد دارمشکلک
پاسخ : بهله!!شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/21 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

من بردم توی Paint عکسا رو چرخوندم گذاشتم کنار هم شبیه هیشکی نشد شکلک
دماغ و لباش به ویدیچ می خوره یکم شکلک
پاسخ : شکلک
هوم؟؟
عجب!!شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/04/21 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

وای چقدر سخته اما فکر کنم ویدیچه

یکم دماغش شبیههبا چشاش
پاسخ : بله درسته... هم دماغش هم چشاششکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/04/21 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

ویدیچ (چشم)
ولی انگار عکس دو نفره
خعلی سخت بود
پاسخ : شکلکجدی؟؟
درست بود ولی!


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 234
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,199
  • بازدید ماه : 4,199
  • بازدید سال : 317,647
  • بازدید کلی : 3,942,812
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30