loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 393 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (1)

Sir Alex and Di Matteo

 

مصاحبۀ فرگوسن: ما از فرصت پیش آمده استفاده کردیم

 

 

سرالکس فرگوسن اعتقاد دارد که یونایتد در پیروزی در خانۀ چلسی کمی خوش شانس بود چرا که تصاویر آهستۀ تلویزیونی نشان میداد که خاویر هرناندز زمان به ثمر رساندن گل سوم، موقع ارسال پاس رافائل در آفساید به سر می برد.

با این حال رئیس اصلا با فرناندو تورس روی صحنۀ اخراجش که چلسی نه نفره شد همدردی نکرد.

"ده سال از آخرین برد ما در لیگ در اینجا می گذرد. من قبلا هم گفتم که ما بازیهای قبلی تصمیمات داوری نادرست زیادی را به ضررمان دیده بودیم. جمعیت تماشاچی در این مسئله بی تأثیر نیستند، آنها عالی هستند و همیشه پشتیبان تیمشان هستند، و ما دقایقی پیش و پس از نیمۀ اول دچار نوسان در بازی شدیم و کم آوردیم."

"من فکر می کنم که به خوبی تونستیم خودمان را جمع کنیم و به بازی برگردیم. می گن گل دوم کمی چیچا در آفساید بود، پس در این مورد کمی خوش شانس بودیم، ولی ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. ما فوق العاده درخشان ظاهر شدیم ولی متأسفانه ده دقیقه پس از شروع نیمۀ دوم برتریمان را از دست دادیم. صادقانه بگم که من بی صبرانه برای سوت پایان نیمۀ اول لحظه شماری می کردم. پس از نیمۀ دوم آنها گل دوم را هم زدند و ما پس از آن باید عملکرد خوبمان را از نو شروع می کردیم و خوشبختانه همینکار را کردیم."

نظر سرالکس در مورد کارتهای قرمز ایوانوویچ و تورس پرسیده شد. او پاسخ داد:
"اخراج مدافع چلسی (ایوانوویچ) نقطۀ عطف بازی برای ما بود. من فکر می کنم که از همان لحظه برد ما قطعی شد. من چیچاریتو را به بازی فرستادم و او گل پیروزی بخش را برای ما به ثمر رساند و فکر می کنم که در آن لحظه جریان بازی به سود ما بود."

"آیا تورس دایو کرد و عمدا خود را به زمین زد؟ من فکر می کنم که او خودش را به زمین زد. فکر می کنم جانی تنها کمی با او تماس داشت و او می توانست به حرکتش هم ادامه دهد، یا خودش را به زمین بزند. او می تونست به حرکتش ادامه بده و گلزنی کنه، این صحنه رو من از بازیکنی که وظیفه ش گلزنیه درک نمی کنم. من بودم هیچگاه این موقعیت تک به تک را از دست نمی دادم – من همیشه این فرصت را دو دستی می چسبیدم و هیچگاه خودم را زمین نمی زدم. او خودش را زمین زد و کارت دومش را گرفت پس مقصر اصلی خود او بود."

"باید از چلسی هم تقدیر کرد، آنها هیچ وقت پا پس نکشیدند و نا امید نشدند، مثل داوید لوئیز که مثل رقص درویشها هی این ور و اون ور می دوید و این نشانۀ اشتیاقش برای تغییر نتیجه بازی بود. آنها ریسک کردند و ریسکشان شکست خورد. ولی اشتیاق زیادی برای برگرداندن و بردن بازی نشان دادند. شما باید به خاطر این تلاش به آنها احترام بگذارید."

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/08/12 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

اینم جواب نظراش رو ندادی قهر کرده حقته

این همه برات تفسیر کردم نظرت رو بگو

نگو که نظری نرسیده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 410
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 410
  • بازدید ماه : 41,885
  • بازدید سال : 213,079
  • بازدید کلی : 3,838,244
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30