loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 754 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)

http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2012/09/VDS-RVP.jpg

.

افسوس وندرسار از بازنشستگی در مصاحبه با ایندیپندنت


ادوین ون درسار، در مصاحبه با ایندیپنتنت، اعلام کرده که از اینکه نمی تواند همچنان برای منچستریونایتد بازی کند افسوس می خورد، به ویژه اینکه می بیند درختان همیشه سبزی چون پل اسکولز و رایان گیگز هنوز در این تیم مشغول بازی هستند. این مرد کهنه کار هلندی دوران ورزشی پرافتخاری را طی کرده و در این راه دو جام قهرمانی اروپا (همراه آژاکس و یونایتد)، 4 لیگ هلند، 4 لیگ برتر و سه عنوان بهترین دروازه اروپا را کسب کرده و با 130 بازی ملی برای تیم هلند، از این حیث نیز رکورددار است. ادوین در پاسخ به این پرسش که آیا برای بازنشستگیش زود نبوده می گوید:
"تداوم به بازی مداوم مهمترین مسئله است. شما می خواهید تا آخرین جایی که ممکن است به بازی کردن ادامه بدهید، و وقتی که افرادی همچون اسکولز را می بینید، با خود فکر می کنید که "شاید (زود بوده)"
"زندگی اکنون زیبا تر شده، ولی از نوعی غیر از جنبۀ فوتبالش. من اکنون زمان بیشتری را دارم که با خانواده ام سپری کنم. دیگر خیلی برای بازیهای خارج خانه درگیر سفرهای متعدد نیستم."
"ولی هیچ لذتی نمی تواند جایگزین لذت یک واکنش عالی در بازیهای خارج از خانه یا لذت شنیدن تشویق از زبان هواداران خودی را داشته باشد. یا جوی پس از گلزنی شما و یا بردن یک بازی بزرگ تجربه می کنید."
ون در سار که یکی از درخشان ترین لحظات دوران ورزشیش، مهار پنالتی آنلکا در فینال لیگ قهرمانان برابر چلسی بود، در مورد حریف آیندۀ یونایتد در لیگ برتر می گوید:
"ما خیلی در سالهایی که من برای یونایتد بازی کردم در بردن چلسی در خانه شان موفق نبوده ایم. و قطعا این بار هم کار برای یونایتد آسانتر نخواهد بود. تیم چلسی تغییر تاکتیک داده است. آنها اکنون با نشاط تر بازی می کنند و بیشتر تیمشان در حملات شرکت می کند."
"آنها گزینهای هجومی بسیار عالی در خط هافبک خود دارند. نقطه ای که یونایتد در آن کمی دچار مشکل است."
"تا به حال یونایتد خیلی شدید در بوتۀ آزمایش قرار نگرفته، شاید فقط در بازی برابر تاتنهام کمی محک جدی خوردند و متأسفانه آن بازی را هم باختند. ولی این بازی بازی بسیار مهمی خواهد بود."
سایت football365 نیز ادامۀ صحبتهای ادوین را دربارۀ فن پرسی بیان کرده و گفته که ادوین انتظار دارد فن پرسی حتی بیش از این در ترکیب یونایتد در آینده بدرخشد:
"من خیلی از حضور فن پرسی در یونایتد خوشحالم. همیشه دیدن چنین بازیکنی در باشگاه مایۀ مسرت است. من با او در این مورد صحبت کرده ام و می دانم که این جا بهترین مکان برای اوست. او واقعا می تواند کیفیتهای زیادی را به تیم اضافه کند."
"اوایل کمی کار برای او در تیم جدید سخت بود چرا که کمی تردید داشت در هماهنگ کردن فرارهایش با سیستم تیم جدید. ولی اکنون او به خوبی جا افتاده است."
"او در داخل و خارج زمین خیلی خوب تلاش می کند. من می دانم که فلسفۀ یونایتد همواره تمرکز روی جوانها بوده ولی مطمئنم کسی مثل رابین به تیم کمک زیادی می کند."
ون درسار 41 ساله روز چهارم نوامبر (14 آبان) در مارتون نیویورک شرکت خواهد کرد تا برای انجمن خیریۀ Headway که از مردم با بیماران مغزی حمایت می کند درآمدزایی شود. این انجمن از این نظر برای ادوین حائز اهمیت است که او در کریسمس 2009 از ناراحتی مغزی همسرش آنه ماری رنج بسیاری کشید.
خوشبختانه همسر ادوین بهبودی نسبی خوبی داشته است و حتی پس از ریکاوری از بیماریش مسیر 5 کیلومتر مسابقه را در نیویورک 24 ساعت پیش از مسابقه اصلی به خوبی تا خط پایان طی کرده است. ادوین می گوید:
"دویدن در ماراتون شبیه هیچ یک از کارهایی که من تا به حال کرده ام نیست! من تمامی آن جلسات تمرینی سخت با وزنه ها را در سالن در زمان بازیگری به یاد می آورم، یا تمرینات پیش فصل تیم را، ولی دوی مارتون از هرچه که تصورش را بکنید بدتر است! شاید سختترین عملی که من در کل زندگیم انجام داده ام. ولی این مسئله برای من حائز اهمیت است و رنج این راه را هم به جان می خرم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 486
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 2,291
  • باردید دیروز : 1,648
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,939
  • بازدید ماه : 3,939
  • بازدید سال : 317,387
  • بازدید کلی : 3,942,552
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30