loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 870 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (1)

شايد در هيچ ليگ فوتبالى همانند ليگ برتر جزيره فاكتورهايى همانند سرعت و بازى پر فشار تاثيرگذار نباشند، به همين دليل براى شواين اشتايگر دوران سختى در اين ليگ پيش بينى مى شد، اما عملكرد كاپيتان مانشافت در جمع شياطين سرخ مى بايست با مقياس هاى ديگرى سنجيده شود.

زینب بازدید : 594 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (1)

سرالکس فرگوسن سرمربی اسبق شیاطین سرخ در کتاب جدیدش نوشته در طول بیش از ۲۵ سال هدایت این تیم، فقط چهار بازیکن کلاس جهانی در اختیار داشته: کریستیانو رونالدو، رایان گیگز، پل اسکولز و اریک کانتونا.

زینب بازدید : 559 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (3)

پنالتی ساده مقابل تیم ضعیف سن مارینو به صحنه ای تاریخ ساز برای مردی تبدیل شد که کمتر کسی تصور می کرد با توجه به اخلاقیات عجیب و غریبش به این جایگاه رفیع در فوتبال دست پیدا کند.

قاسم علی بازدید : 764 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (20)

این روزها منتظریم تا ببینیم بلاخره کی خبر خروج دخئا روی خروجی سایتهای قرار میگیره و این استرس کشنده شده.
خیلی تحقیر آمیز و تلخه که به یاد بیاریم در 12 سال گذشته تا کنون تقریباً یک تیم کامل در هر پست به رئال اهداء کردیم و درک سهم یونایتد در موفقیتهای رئال مثل زخمیه که تا روی استخوان عمیق شده.
از این دردآورتر آنچیزیست که در مورد پوگبا رخ داد. یووه، تیمی با آرم تبانی، تیمی با فرار بسیاری از ستاره هاش، تیمی سقوط کرده به رده هایی که از عجایب دنیای فوتبال هست، تیمی که مدیران اون اجراج یا زندانی شده بودند، تیمی که تأثیر تبانی اون لیگی رو تحت الشعاع قرار داد اما با کمال تعجب میبینیم همین تیم وقتی اراده میکنه در طول تنها 1 ماه ستاره ای رو از جمع شما جدا میکنه که همه همزمان میدونند او از بهترنها خواهد بود آن هم تنها در قبال 900.000 پوند و این تنها موید سطح کفایت خودیهاست. آیا دلیل تنها این نبود که یووه در روند دیپلماسی با پوگبا و وکیل او گوی سبقت رو از همه ربودند؟
آیا در صورت سهم بیشتر بازیکنان به حراج گذشته در یونایتد، جلو افتحارات یونایتد چند جام دیگه حضور داشت؟ به غیر از پروسه خرید رونالدو رئال در مورد کدام خریدها از یونایتد با مشقت زیاد رو به رو شد؟ حالا اگر یونایتد بازیکنی از رئال یا یووه بخواد اونها چه طور برخورد میکنند؟ بله اینان دردآوره.
حتی من فکر میکنم یونایتد بر خلاف آنچه گفته شد، تمام تلاشش رو برای حفظ دخئا نکرده. اونها میگن ما پیشنهاد رو دادیم و حالا تصمیم با اوست؟ بله، من نمیخوام ساده لوح باشم. وقتی این حرف زده شد قضیه دخئا رو تمام شده دونستم و متوجه شدم او رفتنی هست و دیگه نیازی به چک کردن اخبار نبود. این چیزی جز توپ رو تو زمین دخئا انداختن و او رو مقصر جلوه دادن نبود. این چیزی جز آمادگی امت طرفدار یونایتد برای وداع با ستاره تیمشون نبود، این چیزی جز کم کردن بار روانی برای طرفدارانی که حالا باید بیاد و بلیطهای فصل بعد رو خریداری کنند و هنوز دلیلی برای دست کردن در جیب داشته باشن نبود. حتی تصور میکنم یونایتد بدش نمیاد با فروش دخئا هم از راه صرفه جویی در خصوص دستمزد او پولی به دست بیاره و هم از راه فروش او و در این بین خرید دروازه بان دیگه چندان خرجی برای یونایتد نخواهد داشت و در عوض رئال هم با دخئا 24 ساله سالهای سال در اوج خواهد بود. باید به این روند و به حال مجریان این جریان کثیف که تنها طرفدارا رو مضحکه خودش میدونه تأسف خورد. ما پول و بهانه میکنیم تا اهمیت روند مذاکرات و شکست در این زمینه رو مخفی کنیم و این چیزی جز گم راه کردن مخاطب نیست.
شکافها در یونایتد به قدری زیاده که هر تیمی با هر کیفیت و رزومه ای میتونه بازیکنان تیم رو به تاراج ببره و بدا به حال تیمی که حیات خلوت سایرین بشه.
ساوتهمپتون، تیمی که قطعاً در بین بزرگان جایی نداره میتونه از بازیکنش محافظت کنه اما یونایتد هرگز و حال انتخاب جمله با شما.
این شکاف در یونایتد به قدری زیاد هست که نه با تغییر مالکیت باشگاه حل شد، نه با تغییر مدیران اصلی و نه با تغییر سرمربی و این اجازه نمیده انسان ساده لوح باشه و جریانات رو اتفاقی بدونه.
عمق فاجعه به قدری هست که ممفیس دپای که هنوز یکی دو ماه هست راهی یونایتد شده و چند ماه دیگه تازه استارت بازی اون برای یونایتد زده میشه، اما برخی طرفداران از حالا نگران رفتن او هستند. چرا؟ تنها به این دلیل که حدس زده میشه او در یونایتد بدرخشه و این جداً خنده داره.
در موضوع به تاراج رفتن ستاره های یونایتد در 12 سال گذشته، باشگاه مقصرترین هست. واقعیت اینه که همه دنبال بهترینها هستند اما این شما هستید که نباید اجازه نفوذ بدید.

بابک بازدید : 810 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (10)

سال ها, برای زمانی که همدیگه رو می دیدیم این یه جوک ثابت شده بود.من میگفتم,'جرج خوشحالم که محض تنوع هم که شده یک بار دارم تو رو از جلو میبینم' و اون جواب می داد,'من هنوز دستخطت رو پشت قسمت پایینی پام دارم (ضربه هایی که بهم زدی)

مدیریت بازدید : 660 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (3)

من بهش گفتم که اگه برای بار سوم هم این کار رو تکرار کنه گردنشو میشکونم! جورج توانایی هایی باور نکردنی داشت، چنان با استعداد بود که واقعا ترسناک بود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 357
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 677
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,622
  • بازدید ماه : 64,914
  • بازدید سال : 308,505
  • بازدید کلی : 3,933,670
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30