loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 5828 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (117)

پست معرفی کاربران یونایتدی

سلام به همه یونایتدیهای گل!

 

خیلی وقت بود که باید این پست رو میذاشتم تا مقدماتش جور بشه یه خورده طول کشید. تجربه ای که من توی این یک سال و اندی نویسندگی بلاگ و .... به دست آوردم، از همون اولش البته، فهمیدم به روز بودن یک سایت و ... به هیچ وجه دلیل بر موفقیتش نیست و فقط و فقط کاربرهای سایت یا بلاگ هستن که می تونن با مشارکتشون به ارتقا اون سایت کمک کنن یا با بی اقبالی به اون بلاگ، شکست مواجه شدن اون سایت رو رقم بزنن. این رو با تمام وجودم لمس کردم این یک ساله که همیشه یک محیط خبری، روحش رو مدیون حضور گرم و پرشور مخاطبهاشه.

برای همین در یکی از مهترین قدمها در مورد کاربرهای گل اینجا، لازم بود این پست رو از بلاگ قبلی که توش مینوشتم، به نوعی برای اینجا هم درست کنم.

اول از همه یک نگاه به صفحۀ افتخاری خودتون بندازین نظری در موردش بود حتما بگید

از اینجا به بعدش رو از بلاگ قبلی کپی میکنم چون دقیقا همون موارده با کمی اختلاف البته:

1- هر کدوم از شما دوستای گل، اگر مایل بودید البته! یک خلاصه ای از حال و احوالتون، زندگیتون، تیمای مورد علاقه، اسطوره های که دوست دارید و .... رو توی یک متن توی نظرات این پست وارد کنید تا من به توی صفحۀ مخصوص کاربرها وارد کنم. طبیعتا به ترتیب نظر گذاشتنتون وارد می کنیم!

2- فرمتش هیچ اجباری نیست چه جوری باشه، ولی اگه دوست داشتید، مطابق همون پست ثابت معرفی نویسنده ها که ما خودمون رو توش معرفی کردیم شما هم خودتون رو معرفی کنید. باز هر کی هر اطلاعاتی دوست داشت اضافه و کم کنه! عکس هم لینک دادید، که چه بهتر! کلی به ذهن من و بقیه کمک می کنه، نخواستید هم هیچ ایرادی نیست. عکسها رو می تونید در آدرس http:// آپلود کنید.

3- خودتون یه خورده امنیت اطلاعاتی که می نویسید رو رعایت کنید! بالاخره محیط اینترنته و هزار جور سوء استفاده میشه بعدا از اطلاعاتی که افراد از خودشون توی نت به جا می ذارن انجام داد. چیزایی رو بنویسید که می دونید براتون مشکل پیش نمیاره. هیچ اجباری هم نیست که نام اصلیتون رو کامل بنویسید چشمک

3- مهم نیست

4- یک نکتۀ خیلی مهم هم درمورد بهتر شناخته شدن خود شما برای من و بقیه. شکر خدا اینجا جمعیتمون خیلی زیاده (که توی بلاگ جدید فعلا زیاد نیست!) بزنم به تخته! اسامی زیادی هم داریم، محمد، علی، علیرضا... از این اسامی میدونم حداقل 3 یا 4 نفر داریم. مخصوصا میلاد که خیلی داریم! تا جایی که براتون مقدوره، پیشوندی، پسوندی چیزی به اسمتون اضافه کنید خیلی با این کار به بقیه کمک میشه. من خودم عملا کسایی که اینجا مثلا با نام محمد نظر میدن، تصویری توی ذهنم ازشون ندارم! هر آن احتمال میدم فرد جدیدی باشه. بعضی بچه ها مثلا داش امیر بهادر، اسمش منحصربه فردتره. یا بابک، وحید، افشین، قاسم علی و.... فکر می کنم که تنها باشه اسمشون توی این سایت. مشکلی نداریم. ولی برای اسمای متداول واقعا مشکل دارم من توی شناختن بچه ها! در عوض کسایی که اسماشون رو پسوند دادن خیلی خوب می شناسم، مثل علی - س، علی قناد زاده، علی فقیه و ..... حتی باور کنید علی نویسندۀ خودمون که کامنت می ذاره، من نظرش رو تشخیص نمی دم که علی خودمونه! پس توی این مورد سعی کنید یک نام منحصر به فرد برای خودتون انتخاب کنید. لازم هم نیست همون نام کاربریتون باشه. مثلا من خودم نام کاربریم Shahab_United19 هستش، ولی با "شهاب غ" نظر می ذارم. شما هم معرفی که می کنید، بگید مثلا من آقا یا خانوم کاربر فلانی هستم که با این نام نظر میذارم. دمتون گرم

6- این پست فعلا که ثابته، ولی چند روز بعد برش میدارم. این کنار توی موضوعات یک موضوع اضافه می کنیم، معرفی نویسنده ها و کاربران. هر وقت لازم داشتید، از اونجا بهش دسترسی پیدا کنید

عاشق همه تونم! و مطمئنم که با تکمیل این پست، روابط این سایت بین بچه ها از این هم محکمتر میشه قلب

پرچم سرخ یونایتد همیشه بالاست تا شما هستید


http://cellphoneswallpaper.org/wp-content/uploads/2011/05/manchester-united-flag-cell-phones-wallpaper.jpg

نمونه:

معرفی شهاب، متولد خرداد 1367 متولد تهران. اصلیت کاشانی. سال پیش لیسانس شیمی رو گرفتم و الآن دانشجوی کارشناسی ارشد هستم.
تاریخچۀ هواداری بابام که بی خیال فوتبال، داداشم ندارم. تا هفت سالگی که برم مدرسه اصلا نمی دونستم فوتبال چیه. سال 97 بود (نه سالم بود) که عکس بکام و مالدینی و بهزاد غلامپور رو از تو پفکایی که چیتوز برا جام جهانی میزد درآوردم و همون سال بود که با دیدن بازیهای یونایتد، میلان و استقلال، اسم این سه تا تیم رو رو قلبم حک کردم. میلان رو از وقتی کاکا اومد میلان و تو سن سیرو به یونایتد 3 تا زدنو شیرینی برد 7-1 جلو روم رو کوفتمون کردن، بیخیال شدم. الان جونم میره برای یونایتد. فینال 99 و فینال 2008 شیرین ترین لحظه های زندگیم بود. سر خوردن و پناتی خراب کردن تری رو ندیدم چون وقتی رفت پشت توپ سرم رو گذاشته بودم رو زمین رو به قبله و فقط خدا رو صدا می زدم، چهل تا یاسین سر همون نذر کردم که هنوزم نخوندمشون نیشخند
بازیکن محبوب واقعا همه رو دوست دارم. غیر از روی کارول و مارک بوسنیچ
بازیکن محبوب غیر یونایتدی عشق است پائولو مالدینی. بقیه هم پاول ندود، یان کولر، فرهاد مجیدی، مهدی پاشازاده، تمام بازیکنای دانمارک رو هم خیلی دوست داشتم و دارم (به برکت اشمایکل) از ابه ساند بگیر تا یان دال توماسون و توماس هلوگ و مارتین لارسن و استیگ توفتینگ و توماس گراوسن و یسپر گرونشر و خیلیهای دیگه
تیم محبوب غیر یونایتد استقلال، یه خورده هم میلان. تو لیگهای مختلف: دورتموند، دپورتیوو لاکرونا چون حال رئال و بارسا رو خوب گرفت. المپیک مارسی، آژاکس، سلتیک.
اسطورۀ مورد علاقه خیلی سخته. ولی فکر کنم اشمایکل متفکر
تیم منفور رئال، بارسا، بایرن مونیخ، یوونتوس، و اینترمیلان. برزیل، آرژانتین
بازیکن منفور مسی، مارادونا، آرین روبن، دنی آلوز، سرخیو بوسکتس (سرالکس می خوادش ولی ) متفکر
تیم ملی همۀ تیمهای بریتانیا مخصوصا انگلیس، جمهوری چک، کمی هم دانمارک.
علایق تماشای فوتبال، موسیقی، انگولک کردن شعرها به نفع یونایتد: با تماشای فوتبال زنده ام. قبل از اسم دوستام، تیم باشگاهیشون رو می پرسم. فوتبالم خوب نیست بچگیم دفاع راست وای می ایستادم الگومم گری نویل بود. از ده سال پیش تا پنج سال پیش، پنج سال پیانو میزدم ولی الآن فقط گاهی روی میز می زنم و برا خودم می خونم نیشخند
شب و روز سیاوش قمیشی. سیر نمی شم. خارجی گوش نمی دم.
دستی هم در شاعری به نفع یونایتد دارم که البته شعرای خودم اصلا قابل بیان توی جمع نیست!! زبان
نقل قول مرا عهدی است با فرگـــی که تا جان در بدن دارم
هواداران کویــش را، چو جــــان خـویـــشـتـن دارم قلب
موراد دیگر ------------------------------------------------------------------
توضیحات دیگر ------------------------------------------------------------------

 انتخاب رنگ جدول - لطفا رنگ مورد علاقۀ جدول خود را هم انتخاب نمایید:

جدول یک حاشیه 3700FF
- D4FEFF

 

جدول دو حاشیه 069C06
- C5FFA8

 

جدول سه حاشیه E0000F
- FFC2C2

 

جدول چهار حاشیه FFA408
- F9FFA3
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamed eminem در تاریخ 1395/03/26 و 0:15 دقیقه ارسال شده است

یه ارباب دارم که اسمش خداست

حامد ( لقب حامد امینم) متولد 71/3/25 تهران
به جز منچستر طرفدار هیچ تمی نیستم یعنی تیم دوم ندارم
اشخاص مورد علاقه فوتبالی: سربابی . فرگی.
بازیکنای مورد علاقه : وین رونی . اسکولز . گیگزی ( همه اسطورهای یونایتد
نمی دونم چی شد منچستر شدم 8 یا 9 سالم بود مثل بیشتر بچه ها عشق به فوتبال داشتم و یه روز بازی منچستر ودیدم تمام
هر چند تو خانواده منچستری به دنیا اومدم ولی تاثیری تو منچستری شدنم نداشتن
................................
عاشق امینم هستم تنها خواننده ای که دیوانه وار دوسش دارم
به موسیقی بی کلام علاقه دارم و بیشتر این نوع موسیقی گوش میدم
.....
سرگرمی : گیم و فیلم و خوندن مجله
.........................
به رهبرهای سیاسی خیلی علاقه دارم شاید قاتل بودن ولی نابغه بودن و همین و خیلی دوست دارم
به دنیای ماورا و فضا و اینجور چیزها هم علاقه دارم
برای خنده خانوادم دست به هر کاری میزنم
.................................
در کل بزرگتر منچستر نیست به قول معروف گشتم نبود نگرد نیست
به سلامتی همه منچستری ها
و تشکر ویژه از زانیار که مارو با اینجا اشنا کرد
( اگه بیوگرافی مسخری دارم به بزرگی خودتون ببخشید

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/09 و 1:49 دقیقه ارسال شده است

دانشجوی رشته مکانیک... از قلم افتاد.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/09 و 1:29 دقیقه ارسال شده است

منفورها:
تیم=بارسلونا، رئال، لیورپول، بایرن مونیخ، تیم ملی آلمان و همچنین برزیل.
بازیکن=هرکی با منچستر در بیافته، مثله سوارز و همچنین ماسکرانو، پدرو، دنی آلوز، بوسکتس، نیمار، یوردی آلبا

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/09 و 1:26 دقیقه ارسال شده است

سلام به روی گل همه ی منچستریای عزیزشکلک
زانیار احمدی متولد سال 74/04/09 هستم البته اسم شناسنامه ایم مصطفی ولی خب بنابه دلایلی همه زانیار صدام میزننشکلک
متولد تهران هستم، البته الآن تو شهر سنندج زندگی میکنم.
برم اول سراغ خود خود تولدم! تلخترین روز تولدم مصادف بود با فینال جام جهانی 2002، اون وقتا طرفدار ژرمن ها بودم و دیگه خودتون میدونید برزیل چه بلایی سر آلمان آوردشکلک
بقیه ی روزهای تولدم فقط هواش آفتابی و گرم بوده و اتفاق خاصی نیافتادهشکلک
داستان طرفدار شدنم هم برمیگرده وقتی که 4-5سالم بود و هیچ تیمی رو نمیشناختم!! یه پسرعمو دارم از خودم 10سالی بزرگتره اونم سرسخت منچستریه، انقدر اونوقت عشق منچستر بود من رو هم به مرور منچستری کرد و فقط و فقط یه بازیکن اروپایی میشناختم اون زمان که اونم اسکولزی بخاطر رنگ قرمز موهاش بودشکلک
بازیکن محبوب در حال حاضر که رونیه بقیه ی یونایتدی ها هم محبوبن.
بین اسطوره ها اول اسکولز بعدش بقیه ی اسطوره ها.
بین غیر یونایتدی ها فقط زیدان رو دوست داشتم.
بغیر از یونایتد علاقه خاصی به تیم دیگه ای ندارم فقط دعای خیرم پشت و پناه تیمهای انگلیسیهشکلک
تو تیم ملی زیاد ثبات نداشتم، اول که آلمان بودم بعد از 2002 فرانسه تا 2008 و از اون به بعد انگلیس، بعد از انگلیس هم بخاطر بازیکنهای منچستری که تو هلند هستن هلند رو هم دوست دارم.
علایقم بغیر از فوتبال که بسکتباله، یه مدت هم تو تیم های نوجوانان بودم تو رده ی استانی، البته قد و قامتم بلند نیست! گارد بازی میکردم، الان هم چهار ساله دست به توپ بسکت نزدم بخاطر عهدی که بستم.
علاقه ی بعدی سرزدن به سایتای ورزشی و دنبال کردن خبرها و سلام و احوال پرسی با منچستریا گلشکلک
علاقه بعدی هم که تماشا کردن فیلم و سریاله با اجازتون الآن هم نصفه شبی داشتم واکینگ دید نگاه میکردم حسابی خوف کردمشکلکشکلک
آرزوی تولدم اینه که همه تو خوشی و سرحالی زندگی کنن، همه شاد باشن خلاصهشکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1393/12/04 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

فقط یه چیزی تو قسمت بازیکن محبوب و اسطوره مورد علاقه نام بکهام رو هم ذکر کن

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1393/12/04 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

معرفی:من محمد هستم متولد 72/7/6 و اصلیتم دماوندی هست و دیپلم تجربی دارم و الان دانشجو رشته حسابداری کارشناسی پیوسته هستم.
تاریخچه هواداری:من اول طرفدار ارسنال بودم ولی وقتی بازی یونایتد و آرسنال رو دیدم که یونایتد دیگه با گل ون نیستلروی روند پیروزهای طولانی مدت آرسنال رو قطع کرد هم از بازی و سبک یونایتد خوشم اومد و هم از سر الکس..........
بازیکن محبوب:سر رایان گیگز و اسکولز و بست
بازیکن محبوب غیر یونایتدی:مسی-زیدان- مالدینی-مارادونا
تیم محبوب غیر یونایتدی: هیچ فقط و فقط یونایتد کبیر
اسطوره مورد علاقه: سر گیگز و اسکولز و بکهام و رونی و گری نویل
تیم منفور: رئال-بایرن(کل فوتبال آلمان فقط یکم دورتموند خوشم میاد)-سیتی-لیورپول
بازیکن منفور: کریستیانو رونالدو-په په-جوردی آلبا-کرگر-بیل کل بازیکنای المانی به جز تا حدودی رویس
تیم ملی: فرانسه
علایق: من باشگاه والیبال میرم و هم دیدن و از بازی کردنش لذت میبرم آهنگ های قدیمی از ستار- سیاوش - معین و هایده و ایرج
نقل قول:اگر روزگار با تو نساخت تو باید با آن بسازی
موارد دیگر: از سرالکس متشکرم که 27 سال به تیم ما عزت داد
توضیحات دیگر:از سرور عزیزم شهاب متشکرم که چنین محیط خوبی را فراهم کرده برامون.........فقط شهاب تو میدونی معنی comperesition چیه؟

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1393/11/20 و 14:12 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه
من علی قائدی از استان بوشهر شهر خورموج
متولد 12/12/1370
من عاشق فوتبال بودم واقعا دارم میگم
اول بار پرسپولیسی شدم چون بازیهای لیگ ایران بیشتر پخش میشد بعدش همینطور مینشستم ظهرها بیکار یه برنامه ای بود بنام فوتبال جزیره گلهای منتخب هر هفته رو نشون میداد منم نشستم نگاه کردم کردم کردم تا مهر دیوید بکهام و فرگوسن و یونایتد بدجور ب دلم نشست...
کسی ک منچستری شدنم رو مدیونشم قطعا سرالکس فرگوسن و اسم منچستر یونایتده لامصب اسمشم رعب میندازه تو دل همه
تیم ملی:اول در هر شرایطی تیم ملی کشورم بعدش انگلیس=قطعا انگلیسی شدنم رو ب خاطر فردیناند اسکولز و بکهام ب خصوص ب خصوص ب خصوص مایکل اووِن میدونم
اسطوره ی یونایتد:سرالکس/سربابی/اسکولز/بکهام اریک کانتونا/و تمام بازیکنلای با مرام یونایتد جز خائنین ب پیراهن یونایتد
تیم ملی غیر ایران و انگلیس/ هلند=بازی هلند ایتالیا یورو 2000 بدجور یادمه و پاتریک کلایورت و تولدو
تیم باشگاهی غیر یونایتد=باور کنین از همه غیر یونایتد بدم میاد البته بماند از تیمهای اسکاتلندی خوشم میاد و یه زمانی از میلان و اینتر هم خوشم میومد ولی الان عشق همه جز یونایتد از ذهنم بیرون رفته
بازیکن محبوب غیر یونایتدی:زلاتان ابراهیمویچ/مالدینی/دلپیرو/زانتی/کمپل دفاع ارسنال/کریم باقری/ایمون زاید:دی/باتی گل/کرسپو/
تیمهای منفور:رئال مادرید/بارسا/بایرن و کل فوتبال المان/لیور/سیتی/تیم ملی برزیل/فرانسه همه ی تیمهای مطرح تو عرصه ی ملی :دی
بازیکنان منفور:اکثر بازیکنای بارسا بایرن المان رئال و سیتی و لیور بخصوص ادین زکو پدرو بوسکتتس مولر پوگبا و توِز و تمام بازیکنایی ک ب یونایتد یا توهین کردن یا واسه اومدن ب یونایتد کلاس گداشتن
بازیکنان محبوب یونایتد در عصر خودمون:قطعا اول سرالکس و اسکولز و ویدیچ و ریو بعدشم نیکی بات و بکهام و یاپ استام وندرسار دخیا اریک کانونا حیف ک قهرمانی یونایتد تو اروپا و قهرمانی جام جهانی خروسهارو از دست داد
من تو فوتبال واقعی اول کوچیک ک بودم مهاجم و پشت مهاجم و هافبک کنار بودم بعد چون از کوچیکی بازیم خوب بود بردنم پیش بزرگا بازی کردم چون نمیزاشتن مهاجم وایسم بردنم دفاع کنار بعدش خودم رفتم دفاع وسط الانم عین یحیا توره هافبک دفاعی مث تراکتور بازی میکنم اگه اماده باشم
البته عشق ب ویدیچ و ریو و استام و کمپل هم تو دفاع اخر بازی کردنم تاثیر زیادی داشت
خواننده ایرانی پویا بیاتی و معین و عباس قادری
خارجی هم انریکه تقریبا
اما در کل ایرانی رو ترجیح میدم
بهترین فیلمهایی ک دیدم افسانه ی جومونگ یوسف پیامبر و مختارنامه و سریال دشمن عزیز بوده زیاد اهل فیلم دیدن نیستم
بهترین خاطره ای ک دارم هم ایینه ک یه روز تو یه کلاس با عشقم همکلاس بودم قرار بود من جای هردوتامون کنفرانس بدم یه هفته مث خر خوندم انگار المپیاد جهانی بود هفته ی بعد رفتم کنفرانس بدم اولش از ترس نزدیک بود گریم بگیره ولی بعدش کنفرانسی دادم ک استاد ب هردوتامون 20 ک داد هیچ اخر کنفرانس همه کف کرده بودن ک هیچ استاد هم هرکس رفت واسه کنفرانس .کنفرانس من رو تو سر اون بدبخت کوبید بعدشم با دوستم با همون لباس از دم در دانشگاه رفتیم یه جایی نزدیک کوه شنا کردیم و رفتیم خونه
عشقی ک رفت...!!!
الانم زیر فشار بالای خانواده دارم کامنت میزارم میگن یالا برو زن بگیر ما میخایم عروسمون و بچه ت رو ببینیم پیر شدی خب ناسلامتی من تک پسر خانواده م
خب من برم با فشارها کنار بیام
دست تک تک نوینده ها رو هم میبوسم دسستون ب ضریح امام حسین علیه السلام برسه
داش شهاب یا هر دوست نویسنده ای این کامنت رو بزارین واسه بیوگرافیم...
اون قبلی رو حذف کنین
پاسخ : قبلا بیوگرافیتون ذخیره شده ؟؟؟ من پیداش نکردم آخه !
یا همین اولی هسش!

این نظر توسط زهرا هستم در تاریخ 1393/10/01 و 16:25 دقیقه ارسال شده است

سلام اون موقع حوصله نوشتنش رو نداشتم الان مینویسم چرا پس نمیشه ازون جدولا کشید عایا؟
من درک نمیکنم الان این چن نفر رو که خودشون نوشتن رو پ چرا توی لیست هوادارا نیستن؟
هر وقت درس شد اطلاع رسانی کنین
من ازوقتی ک یادمه منچستری بودما ولی درک نمیکنم کسانی رو که:1 رایان گیگز رو دوس دارن
2 کریس رونالدو رو دوس دارن
3 پاتریس اورا رو جزء شیاطین سرخ میشمرن
4 اونایی که گل به خودی براون رو یادشون رفته
5 اونایی رو که به خون دروگبا تشنه نیستن
6 اونایی که همزمان از لیورپول هم طرفداری میکنن مگه میشه؟؟؟؟؟
7اونایی که لا لیگا رو دوس دارن اینم نمیشه هرگز!!!
8 اونایی که فصل قبل از طرفداری دس کشیدن و دوباره برگشتن واقعا کهشکلک
9 اونایی که بعد از پنالتی خراب کردنای رونالدو هنوزم به بازیکن بزرگ بودن میشناسنش
شکلک
هر کدومتون اینارو درک میکنین بگید


زهرا هستم زمستان 93شکلک
پاسخ : سلام
جدول رو ما براتون می کشیم و یه پست رو به بیوگرافی شما اختصاص میدیمشکلک
پاسخ : مثلا کیا نیستن؟؟
پاسخ : بیوگرافی دوستان تو این صفحه درج شده.شکلک
http://thebusbybabes.rozblog.com/page/UNITEDFANS

این نظر توسط زهرا هستم در تاریخ 1393/10/01 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

سلام زهرا هستم متولد 75
خوشحالم که با این وبلاگ آشنا شدم
only man united
!!!!!!!!que sera sera

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1393/08/18 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه
من علی قائدی از استان بوشهر شهر خورموج
متولد 12/12/1370
من عاشق فوتبال بودم واقعا دارم میگم
اول بار پرسپولیسی شدم چون بازیهای لیگ ایران بیشتر پخش میشد بعدش همینطور مینشستم ظهرها بیکار یه برنامه ای بود بنام فوتبال جزیره گلهای منتخب هر هفته رو نشون میداد منم نشستم نگاه کردم کردم کردم تا مهر دیوید بکهام و فرگوسن و یونایتد بدجور ب دلم نشست...
کسی ک منچستری شدنم رو مدیونشم قطعا سرالکس فرگوسن و اسم منچستر یونایتده لامصب اسمشم رعب میندازه تو دل همه
تیم ملی:اول در هر شرایطی تیم ملی کشورم بعدش انگلیس=قطعا انگلیسی شدنم رو ب خاطر فردیناند اسکولز و بکهام ب خصوص ب خصوص ب خصوص مایکل اووِن میدونم
اسطوره ی یونایتد:سرالکس/سربابی/اسکولز/بکهام اریک کانتونا/و تمام بازیکنلای با مرام یونایتد جز خائنین ب پیراهن یونایتد
تیم ملی غیر ایران و انگلیس/ هلند=بازی هلند ایتالیا یورو 2000 بدجور یادمه و پاتریک کلایورت و تولدو
تیم باشگاهی غیر یونایتد=باور کنین از همه غیر یونایتد بدم میاد البته بماند از تیمهای اسکاتلندی خوشم میاد و یه زمانی از میلان و اینتر هم خوشم میومد ولی الان عشق همه جز یونایتد از ذهنم بیرون رفته
بازیکن محبوب غیر یونایتدی:زلاتان ابراهیمویچ/مالدینی/دلپیرو/زانتی/کمپل دفاع ارسنال/کریم باقری/ایمون زاید:دی/باتی گل/کرسپو/
تیمهای منفور:رئال مادرید/بارسا/بایرن و کل فوتبال المان/لیور/سیتی/تیم ملی برزیل/فرانسه همه ی تیمهای مطرح تو عرصه ی ملی :دی
بازیکنان منفور:اکثر بازیکنای بارسا بایرن المان رئال و سیتی و لیور بخصوص ادین زکو پدرو بوسکتتس مولر پوگبا و توِز و تمام بازیکنایی ک ب یونایتد یا توهین کردن یا واسه اومدن ب یونایتد کلاس گداشتن
بازیکنان محبوب یونایتد در عصر خودمون:قطعا اول سرالکس و اسکولز و ویدیچ و ریو بعدشم نیکی بات و بکهام و یاپ استام وندرسار دخیا اریک کانونا حیف ک قهرمانی یونایتد تو اروپا و قهرمانی جام جهانی خروسهارو از دست داد
من تو فوتبال واقعی اول کوچیک ک بودم مهاجم و پشت مهاجم و هافبک کنار بودم بعد چون از کوچیکی بازیم خوب بود بردنم پیش بزرگا بازی کردم چون نمیزاشتن مهاجم وایسم بردنم دفاع کنار بعدش خودم رفتم دفاع وسط الانم عین یحیا توره هافبک دفاعی مث تراکتور بازی میکنم اگه اماده باشم
البته عشق ب ویدیچ و ریو و استام و کمپل هم تو دفاع اخر بازی کردنم تاثیر زیادی داشت
خواننده ایرانی پویا بیاتی و معین و عباس قادری
خارجی هم انریکه تقریبا
اما در کل ایرانی رو ترجیح میدم
بهترین فیلمهایی ک دیدم افسانه ی جومونگ یوسف پیامبر و مختارنامه و سریال دشمن عزیز بوده زیاد اهل فیلم دیدن نیستم
بهترین خاطره ای ک دارم هم ایینه ک یه روز تو یه کلاس با عشقم همکلاس بودم قرار بود من جای هردوتامون کنفرانس بدم یه هفته مث خر خوندم انگار المپیاد جهانی بود هفته ی بعد رفتم کنفرانس بدم اولش از ترس نزدیک بود گریم بگیره ولی بعدش کنفرانسی دادم ک استاد ب هردوتامون 20 ک داد هیچ اخر کنفرانس همه کف کرده بودن ک هیچ استاد هم هرکس رفت واسه کنفرانس .کنفرانس من رو تو سر اون بدبخت کوبید بعدشم با دوستم با همون لباس از دم در دانشگاه رفتیم یه جایی نزدیک کوه شنا کردیم و رفتیم خونه
عشقی ک بهم خیانت کرد و رفت یادش بخیر ان شاءالله ک خوشبخت و سلامت حفظش کنه خدا
الانم زیر فشار بالای خانواده دارم کامنت میزارم میگن یالا برو زن بگیر ما میخایم عروسمون و بچه ت رو ببینیم پیر شدی خب ناسلامتی من تک پسر خانواده م
خب من برم با فشارها کنار بیام
دست تک تک نوینده ها رو هم میبوسم دسستون ب ضریح امام حسین علیه السلام برسه
یاعلی


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 357
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 677
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,641
  • بازدید ماه : 64,933
  • بازدید سال : 308,524
  • بازدید کلی : 3,933,689
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30