loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 805 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (22)

http://8pic.ir/images/jtq9x6ghds30umt3pgpf.jpg

 

ستون اختصاصی اسکولز در ایندیپندنت - این مایۀ شرم است که سطح انتظارات به قدری افت کرده است که بعد تساوی برابر چلسی و شکست برابر سیتی هواداران نفس راحت می کشند.

 

این من را نگران می کند که سطح انتظارات در تیم سابقم، منچستر یونایتد به قدری افت کرده است که برخی هوادارانی که از نزدیک می شناسم، بعد تساوی دیرهنگام برابر چلسی و شکست با حداقل اختلاف برابر منچستر سیتی از نتیجه راضی هستند.

 

شاید نتیجه برابر سیتی از نتیجۀفصل قبل قابل احترامتر باشد، ولی در عوض عملکرد تیم در یک ساعت اول بازی بسیار ضعیف بود. این باشگاه منچستر یونایتد است. خیلی ساده و روشن است که این قابل قبول نیست فقط 20 دقیقه خوب بازی کنید و ببازید.

 

لویی ون هال در مورد پیشرفت صحبت می کند. من انتظار داشتم که در این مقطع از فصل یونایتد رکورد بهتری داشته باشد. تحت نظر مویز در فصل گذشته یونایتد از 10 بازی اول خود 17 امتیاز کسب کرده بود. این فصل و با 150 میلیون پونند خرج در تابستان، آنها 13 امتیاز از 10 بازی دارند.
 
تفسیرهای متعددی در مورد بازی دربی وجود دارد. من بازی را این گونه دیدم: سیتی می بایست 3 پنالتی به سودش اعلام می شد. دخیا چندین واکنش فوق العاده داشت. کریس اسمالینگ اخراج شد. و یونایتد شکست خورد.
 
 
کشف کردن اینکه ون هال سر بازیها چه در سرش میگذرد و به چه فکر می کند دشوار است. رفتار و سیر و سلوک او در طی بازی تغییری نمی کند. کمی تسلیم و فروتن به نظر می رسد. قطعا متفاوت از مردی است که در جام جهانی کنار خط مشاهده می کردید.
 
Chris Smalling is given a red card during Manchester United's 1-0 defeat to Manchester City
 
شما در دفاع به ثبات و قابلیت اعتماد نیاز دارید
 
 
مشکل خط دفاعی نیز در تابستان باید بدان رسیدگی می شد. به نظر نمی آید که ون هال از این نکته غافل باشد که فیل جونز، اسمالینگ و جانی اونز همگی احتمال مصدومیتشان بالاست. مدافعین عالی -از استیو بروس و گری پالیستر گرفته تا ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ - همگی به ندرت در اوجشان مصدوم می شدند. در خط دفاعی به چنین ثبات و قابلیت اعتمادی نیاز دارید.
 
 
نگرانی من این است که روحیۀ بازیکنان یونایتد مقداری کم به نظر می رسد. وقتی که برای تفسیر بازی مادرید و لیورپول در مادرید در این هفته آماده می شدم، تصاویر بازی های فصل قبل را دوره کردم و دی ماریا در حالی که پشت هم گلها را با کریستیانو رونالدو جشن می گرفت، پیوسته می خندید.
 
 
 
آنخل دی ماریا خیلی غمگین تر از دی ماریای رئال مادرید به نظر می رسد.
 
به نظر نمی آید که در یونایتد در همان خلق و خوی شاد سابق باشد. کمی افسردگی در تیم مشهود است. با تمام این اوصاف، هنوز هم رتبه های سوم و چهارم - با تمام احترام به تیمهای ساوتمپتون و وست هام - واقعا برای به چنگ آوردن در دسترس هستند.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/08/16 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

خرید شاوکراس یا ولار تو ژانویه خیلی واجبه ....
مخصوصا شاوکراس اگه بخریمش خیلی عالی میشه !!!!!

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/08/16 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

شهاب جان بکار نبر دیگه شکلک حداقل ستاره بزار شکلک
همش تقصیر فیسبوکه شکلک انقد توش فحش مینویسن ادم منحرف میشه شکلک
انگلیسی جماعت تاکتیک حالیش نمیشه فن خال داره زور بیخود میزنه شکلک
باید بزنیم تو سبک راگبی بازی کردن (مثل استوک فصل های قبل) چمن های الدترافورد هم که خطشو داره شکلک شاوکراس رو هم بیاریم شکلک
پاسخ : آخر بارم بود دیگه به کار نمی رود شکلک
4-5-1 بازی کنیم یه پیتر شیلنگ هم بخریم بذاریم نوک حمله شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/08/16 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

شهاب خوبی فلسفه فن خال اینه اگه 3-4 تا گاو هم توی ترکیب اصلیت باشن مشکل ایجاد نمیشه! شکلک ولی خب پاس پاس پاس به نظر من سبک تیم های ترسوئه. تیم هایی که از اومدن توپ دست حریف میترسن! و همین پاس پاس پاس باعث شد 4 تا چلاق مثل والدس یا ماسکرانو توی بارسا بتونن بازی کنن! شکلک
ولی این سبک اصلا تا حالا توی انگلیس پیاده نشده. من سیتی و آرسنال یه قسمت کوتاهی این سبک رو خواستن پیاده کنن که جواب نداد. و به خاطر اینه که لیگ انگلیس مثل بقیه لیگ ها مسخره نیست که حریف و بترسه کاری نکنه! شکلک
ولی سبک فرگوسن باید بازیکن ها کاملا قابل اطمینان باشن. که این اطمینان فعلا تو تیم ما وجود نداره مگه این که خیلی صبر کنیم تا این جوون ها یه چی بشن! و راه حل سریعش هم که خرید بزرگه.
ولی واقعا سبک فرگوسن یه چی دیگه ست! بازی جذابه آدم خوابش نمیگیره بعد یه مدت هم همه شیوه ی مقابله باهاش رو نمیفهمن که تیم 7 تایی بشه! شکلک
------------
سبک فقط سبک مویس که هیچی نداشت واقعا! شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/08/16 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

تو بحث فلسفۀ فن خال هم بایرنیها هم بارسایی ها یه جورایی خودشون رو مرهون فن خال می دونن. البته بارسا استثنائا چون دو تا هلندی شاختر از فن خال داشته (رینوس میشلز و یوهان کرایوف) خیلی توتال فوتبالشون رو مدیون فن خال نمی دونن و به اون دوتا نسبت میدن. ولی رییس بایرن رومینگه رسما اعلام کرد این بایرن دسترنج فن خاله...
پس فن خال می تونه فلسفۀ یونایتد رو تغییر بده...
ولی منم دقیقا تو همین برزخ هستم که آیا تغییر بده خوبه یا بده. آقا من حالم از سیستم بیلد آپ مبتنی بر پاس بارسا به هم می خوره. بارسا که قشنگ هندبال بازی می کرد سال 2010. میرفتن پشت محوطه نیم دایره گرد می شدن پاس پاس پاس یکی شون در می رفت می شوتید!
من فلسفۀ بازبی و فرگی می خوام... all out in attack
and the solid at the back
دو تا دفاع وسط شاخ و مهاجمای شاخ... گر شما را نه بس این سود و زیان ما را بس شکلک
---------------

پرهام نظرات گهر بارت رو بسیار استفاده می بریم خدا وکیلی در حد بنز تفسیر می کنی ولی جان بچه ت این اصطلاحهای فاک و بگایی و اینا رو از فرهنگ لغاتت حذف کن اینجا خانواده رد میشه شکلک
با تشکر فراوان شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/08/16 و 15:43 دقیقه ارسال شده است

تو انگلیس بازی زیبا مهم نیست برای همین فن خال راه رو از اول اشتباه رفت! شکلک لیگ انگلیس سر سختی میخواد که انگار ما نداریم! شکلک
این وست هم چه غولی شده پارسال داشت سقوط میکرد! شکلک
من تمام مشکلات رو از 3-5-2 میبینم! شکلک یعنی واقعا به درد نخور ترین دوره بود! شکلک هیچ چیزی ازش نصیبمون نشد خود فن خال هم بعد چند تا بازی ناامید شد! خب تو انگلیس جواب نمیده زور نیست که! شکلک به قول خودش میخواست بازیکن ها رو تاکتیک پذیر کنه! چقدر هم بازیکن های ما تاکتیک پذیر هستن! شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/08/16 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

آره، روی ضربه ایستگاهی ها خیلی ضعف داریم. از بازی با والنسیا هم این ضعف قشنگ مشخص شده بود. با این که بازیکنای قد بلند زیاد داریم. رونی کلا توره ولی بلکت و اسمالینگ زیاد اخراج نمیشن. بازی با لستر رو ندیدم. درسته هیچی نباشه با ارزش ترین تیم لیگ برتر رو داریم. کلا انتظار می رفت بعد از دوره ی سر الکس همچین وضعیتی پیش بیاد.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/08/16 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

فعلا بیشتر رو مصدومیت و محرومیت مدافعین داریم ضربه می خوریم تا رو بد بودنشون. غیر بازی با سوانزی و دانز و لستر که گلاش خیلی یادم نیست (بازی دانز اونز گند زد البته و بازی لستر بیشتر اشتباه داوری باعث اون طوفان لستر شد) ولی خوب اکثرا از رو ضربه آزاد گل خوردیم که بیشتر باید تو تمرین روش کار کرد تا اینکه به فکر خرید بازیکن جدید بود. بازی با وست بروم گلامون رو شاید بشه کاملا گردن مدافع کناریمون (گل اول مقصر اصلی شاو) و گل دوم تا حدودی رافائل (بیشتر جونز البته) انداخت. ولی بیشتر باید رو نظم تیم کار بشه الآن تو 10 بازی با کارت قرمزهای سه انگلیسی (شکلک) رونی، بلکت و اسمال از نظر بازی جوانمردانه آخریم تو جدول لیگ. یا مثلا دیگه این خریت پیش نیاد که رو کرنر رافائل بره دروگبا رو بگیره!
با فلاینی قطعا رو ضربات ایستگاهی احتمال گل خوردنمون هم پایینتر میاد...
ولی این فصل وحشتناک داریم پنالتی میدیم... از پنالتیهای مایکل کین در پیش فصل تا پنالتی ها جلو لستر و بعدش پنالتی جلو اورتون و پنالتیهای سیتی که اعلام نشد...
نمی دونم وضعیت دفاع سوراخ سنبه زیاد داره باید تحلیلش کنن و رفعش کنن...
شاید با بسته تر کردن خط هافبک درست بشه یا همون هافبک دفاعی که می گی... ایشالا که هرچی هست برطرف بشه

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/08/16 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

مثلا همین ساوتهمپتون، دفاع وسطاش زیاد مطرح نیستن(هرچند بازیکنای خوبین) ولی هافبک دفاعی های فوق العاده ای داره: اشنایدرلین و ویکتور وانیاما.

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/08/16 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

حدود 20 خط در باره ی اهمیت بیشتر دفاع کناری ها و هافبک دفاعی ها نسبت به دفاع وسطا نوشتم ولی بعدش اشتباهی صفحه ی کامنت رو بستم. شکلک الان برین آمار تیمای لیگ های برتر اروپا رو ببینین که گلای خوردشون یک رقمیه، موفق ترین بازیکناشون تو فاز دفاعی دفاع کناری ها و هافبک دفاعی ها بودن، بدون استثنا. ولی ما عادت کردیم همیشه عامل اصلی گل خوردنمون رو دفاع وسط های تیم می بینیم. تیم بیشتر به ی هافبک دفاعی نیاز داره بنظر من.

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/08/16 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

لورن بلان شکلک
اونجوری ماریو یپس فقط موجوده در بازار شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 547
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,162
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,192
  • بازدید ماه : 41,170
  • بازدید سال : 212,364
  • بازدید کلی : 3,837,529
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30