loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 477 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

 

 

- کنفرانس خبری فن خال پیش از بازی واتفورد 

- فن خال نام شش بازیکن غایب در سفر به واتفورد را اعلام کرده است: مایکل کریک, مروان فلینی, آنتونی مارسیال, آنتونیو والنسیا (همگی به دلیل مصدومیت) و وین رونی (مریضی) در لیست غایبین به لوک شاو پیوستند. 

-ویلو به جای رونی؟ : جیمز ویلسون در غیاب وین رونی و آنتونی مارسیال می تواند جای خالی آن ها را پر کند؟ فن خال به این سوال این گونه پاسخ داد: "ویلسون می تواند بازی کند اما توانایی حضور در کل بازی را ندارد, چون ریتم بازی را ندارد. 

- در شروع کنفرانس, فن خال به این موضوع اشاره کرد که با آنتونی مارسیال, مورگان اشنایدرلین, و باستین شواین اشتایگر, 3 بازیکنی در بازی فرانسه و آلمان که با حوادث غم انگیز جمعه گذشته در پاریس خدشه دار شده بود, حضور داشتند صحبت کرده است. 

"چیزی که آن ها به من گفتند خصوصی است, اما قطعا ما باید گفتگو کنیم. فکر میکنم این اتفاق برای تمام انسان های جهان ضربه ی بزرکی است. فکر نمی کنم که لازم باشید به بحث هایمان اشاره کنم." 

- حمایت فن خال از پاریس: به عنوان عضوی از بخش ورزشی فوتبال نمی توانیم کار زیادی [برای به خاطر داشتن قربانیان] انجام دهیم, اما می توانیم به ضورت نمادین [با اجرای La Marseillaise (سرود ملی فرانسه)] از آن ها حمایت کنیم. و این یک کار بسیار بسیار دل پسند برای مردم فرانسه, قربانیان و بستگان آن هاست. فکر می کنم این کار به آن ها قدرت و توان ادامه دادن را می دهد." 

- درباره ی دعوت لینگار به تیم ملی انگلیس: "من خوشحالم اما این دعوت خیلی زود اتفاق افتاد. همچنین به شرایط نیز بستگی دارد, اما هنوز هم به خاطر پیشرفتش به او تبریک می گویم. بنابراین دیدن این که یک بازیکن چگونه پیشرفت می کند و به خاطر آن پاداش می بیند, همیشه خوب است... وقتی بازیکنی نشان می دهد که می تواند چه کارهایی در سطح بالا انجام دهد, می تواند این کار را در تیم ملی نیز تکرار کند. و حالا او تجربه حضور در لیست تیم ملی انگلیس را دارد که قضای متفاوتی دارد." 

- درباره ی تقابل با واتقورد در روز شنبه: در لیگ برتر همه ی مسابقه ها یک چالش بزرگ هستند. حالا این قضیه کمی نامطبوع است چون رونی بعد از وقفه ی بازی های ملی هم مریض بود و من او را فقط در روز بعد از بازی دیدم و پس از آن, در خانه بود. پس فکر نمی کنم که او هم بتواند بازی کند - این مشکل ماست. این اوضاع همیشه یکنواخت است: شاو مصدوم است و روخو هم نمی تواند جای او را پر کند, چون روخو هم مصدوم است یا این که به اندازه کافی آماده نیست, پس من مشکل دارم. شما می توانید این مشکل را حل کنید چون بازیکنان چند پسته داریم." 

- اسمالینگ چقدر مهم است؟ : ما بازیکنانی را پرورش داده ایم, که این ماهیت کار من به عنوان مربی است. من دوست دارم به بازیکنان در پیشرفتشان کمک کنم و او خودش را با راه های زیادی پرورش داده است. نه تنها در یک زمینه مشخص, بلکه در همه زمینه ها و آن دلیلی است که به صورت بازیکنی متفاوت برای شما دیده می شود. نمی خواهم به این سوال پاسخ بدهم چون جوابش کاملا مشخص و قطعی است.

 

laughترجمه آقا بابک 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1394/08/29 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

زینب خانم شکلک من اونو گذاشته بودم وقتی کامل ترجمه نکرده بودید، که اونو بذارید. خب 2 تا یکیش میکردید دیگه. شکلک الان دو تا کنفرانس داریم شکلک
پاسخ : من انلاین ترجمه می کردم!! شکلک

اخه بازدیدی هم نبود خب شکلک
پاسخ : پس هر موقع حال داشتید دو تا یکیش کنید شکلک شکلک
پاسخ : به بــــــــــــه

آقا بابک شکلک
انلاینید شکلک
پاسخ : من با دوستام بیرون بودم شکلک
بعد ارسال پست رفتم .. تااازه برگشتم شکلک
پاسخ : ا... پس دستتون درد نکنه تو زحمت انداختون. شکلک
پاسخ : ولی من پست رو کامل ارسال کرده بودماااا

هیچ کامنتی نبود شکلک
شکلک
پاسخ : پس اشتباه من بوده ولش کنید :v
پاسخ : آقا بابک

الان می خواسم بگم انگاری به سلامتی سر و سامان گرفتین و از اون تب ولرز در اومدین شکلک
اما باااز به شک انداختیم ؟؟شکلک

---------

شکلکشکلک شکلک صورت کتابی ؟؟شکلک
شکلکشکلک
پاسخ : ای بابا شما هم همه ش شکاک شکلک
صورت کتاب عیبه -_- شکلک
پاسخ : یه جای کار می لنگه شکلک
شکلک
پاسخ : من بی تقصیرم شکلک
پاسخ : اون که بله شکلک


این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/29 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

سلام...
ممنون از شما و آقا بابکشکلک
متاسفانه این بازیای ملی آفتیه به جون یونایتد، یبار نشد بازیکنی سالم از این بازیا برگرده،
بهرحال امیدوارم بازیکنایی مثله ویلسون و ممفیس و حتی پریرا بتونن جای رونی و مارسیال رو پر کنن، شرایط جدیه باید بازی رو ببریم حتما...
پاسخ : سلام

خواهش می کنم شکلک
دقبقا .... همییشه مصدوم میدیم :|

ان شاالله بازی خوبی بشه و ببریم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 542
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,046
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,076
  • بازدید ماه : 41,054
  • بازدید سال : 212,248
  • بازدید کلی : 3,837,413
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30