loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 506 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (7)

 

آنخل دی‌ماریا که تابستان امسال با قراردادی 60 میلیون پوندی از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست اعتراف کرد دلتنگ بازی در لیگ قهرمانان اروپاست اما انگیزه زیادی دارد که شیاطین سرخ را به لیگ قهرمانان اروپا برگرداند...

عملکرد ضعیف منچستری‌ها در فصل گذشته که سبب شد آنها به هیچکدام از سهمیه‌های رقابت‌های اروپایی فصل جاری نرسند، سبب شده است که دی‌ماریا و دیگر ستاره‌‌های شیاطین سرخ در حسرت بازی در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا بمانند.

دی‌ماریا در گفت‌وگو با نشریه اسپورت گفت: دلتنگ بازی در لیگ قهرمانان هستم. ما این فصل باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده حضور داشته باشیم. کار آسانی نیست اما چند هفته پیش ما در جدول هفتم یا هشتم بودیم اما حالا چهارم هستیم. پس باید به کارمان ادامه دهیم. مهمترین هدفی که منچستریونایتد در این فصل دارد کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده است، تورنمنتی که تیم ما لیاقت حضور در آن را دارد. با این حال می‌دانم که باید قدم به قدم پیش برویم، چون سرمربی و برخی از بازیکنان تیم به تازگی کار خود را آغاز کرد‌ه‌اند.

منچستری‌ها چهار بازی متوالی است که برنده میدان را ترک می‌کنند و به همین سبب توانسته‌اند خود را به رده چهارم جدول برسانند، همان رده‌ای که اگر آن را تا پایان فصل حفظ کنند حضورشان در لیگ قهرمانان فصل آینده را تضمین می‌کند.

دی‌ماریای 26 ساله به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ (دوشنبه) نمی‌تواند شیاطین سرخ را در مصاف حساس‌شان با ساوتهمپتون (تیم رده سوم جدول) همراهی کند و بعید نیست که غیبت او ضربه سنگینی به شیاطین سرخ بزند. او در این فصل سه گل زده و شش پاس گل داده است اما هنوز تا آماری که فصل گذشته به ثبت رساند فاصله زیادی دارد.

او ادامه داد: باید خودم را به بازی هم‌تیمی‌هایم وفق دهم، چون هنوز لحظاتی در بازی هست که من در آنها حس می‌کنم به طور کامل با بازی تیم هماهنگ نیستم.

یکی از چیزهایی که انتظار می‌رفت دی‌ماریا را در لیگ برتر به چالش بکشد به خصوص با توجه به جثه نحیف او، ماهیت فیزیکی این لیگ بود اما او می‌گوید که نه این مسئله و نه روبه‌رو شدن با مدافعان تنومند لیگ برتری او را اذیت نمی‌کند و فقط یک چیز هست که او را آزار می‌دهد.

بال پیشین رئال مادرید خاطرنشان کرد: مشکل تفاوت زبان کار مرا سخت‌تر کرده است اما دارم تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در سریعترین زمان ممکن بر این مشکل هم غلبه کنم تا بتوانم با همه بازیکنان ارتباط برقرار کنم. اینجا در لیگ برتر مدافعان درشت‌اندام‌تر و قوی هستند اما من هرگز هیچ ترسی از روبه‌رو شدن با آنها ندارم.

وی تصریح کرد: اگر آنها مجبور شوند مرا بزنند، خب این کار را انجام می‌دهند. این هم بخشی از بازی است. من همیشه سعی خواهم کرد که به سبک خودم بازی کنم و مهم نیست مدافعی که روبه‌رویم قرار می‌گیرد چقدر بزرگ است. اینجا هوا سردتر است و زودتر از اسپانیا هوا تاریک می‌شود. من نه با غذا و نه با هیچ چیز دیگر در اینجا مشکلی ندارم و تنها مشکلی که اینجا مرا اذیت می‌کند هوای سرد است.

 

منبع: ورزش11

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهند در تاریخ 1393/09/15 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

همه چیز عالیه...فقط من دلم برا فالکائو میسوزه طفلی هنوز نتونسته خود واقعیشو نشون بده تو یونایتد امیدوارم به زودی بیاد رو فرم
پاسخ : آره واقعآ...از یه طرف مصدومیت و از یه طرف هم زیاد فرصت هنرنمایی واسه جلب رضایت فنخالو پیدا نکرد...
ایشالا هرچه زودتر به شرایط قبلِ مصدومیت دراز مدتش برگرده...

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/09/15 و 23:22 دقیقه ارسال شده است

امیر از فانتزی نگو که من به کسی باختم این هفته که 6 هفته ست به تیمش دست نزده و 29 امتیاز هم گرفت این هفته با کلی مصدوم و محروم و غایب!! 21 امتیاز گرفتم از 9 بازیکنم :|
:|

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/09/15 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

اقا من سما به درگاه خدا اعتراض دارم ....
نمیشه انقدر نحسی تو تیم فانتزی من نهفته باشه که .....
یعنی کافی بود تا من اگرو رو بزارم تو ترکیب تا این دقیقه ی 7 کتلت بشه از زمین بره بیرون ؟؟؟شکلکشکلکشکلک
داریم عایا ؟؟؟؟
پله رو هم گذاشتم تو ترکیب که جلوی ما نتونه کاری کنه !!!!! اینجوری دست و پای حریف رو میبندیم ما !!!!!شکلک
پاسخ : چون من تو فانتزی نیستم،اعتراض وارده...شکلکدوستانِ فانتزی پیگیر باشن لطفآ...شکلک

این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/09/15 و 20:53 دقیقه ارسال شده است

گبریل هاینتزه می گفته منچستره تکه ای از بهشت و فقط حیف که خورشید رو کم می بینیم .

من تصور میکنم که با این انگیزه و نیرویی که تیم داره ما میتونیم خیلی زود به صدر جدول برسیم و حتی راحت هم قهرمانی این فصل رو به دست بیاریم ...
پاسخ : بهرحال قهرمانی تو انگلیس قابل پیش بینی نیست...مخصوصآ اگر منچستر هم جزو مدعیاش باشه...حس کامبکی که تو منچستر موج میزنه،تو هیچ باشگاهی نیستشکلک(حتی اگر یه مدتی ازش دور بوده باشیم،دلیل نمیشه اون حس رو نداشته باشیم)

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/09/15 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

ممنونشکلک
کلا اکثر غیر انگلیسی ها با هوای انگلیس مشکل دارن نمونش اورا و ویدیچ که اونا هم اینو گفته بودن مخصوصا منچستر که سردتر از جاهای دیگه هم هست تو انگلیس گمونم.
دیماریا احتمالا واسه بازی با لیور کنار گذاشته شده و شایدم بازیه رسانه ایه فن خال باشه که گفته دیماریا به ساوت نمیرسه و میخواد یه دستی بزنه به کومان،بنظرم دیماریا کاملا امادست اونطوری که اون بچشو کول کرده بود میخندید معلومه دردی نداره دیگه.
چلسی هم بلاخره باختشکلک این دروگبا چقدر خوبه با 37 سال سن انگار هنوز از دروان اوجش فاصله نگرفته....هرچند ثبات چلسی تو خط هافبکش موجب شده مهاجماشون موقعیتای خیلی خوبی نصیبشون بشه!!!!
الان هیچ چیزی دور از ذهن نیست و تو هفته ی 15 میتونیم فاصلمونو با چلسی به 8 امتیاز کاهش بدیم و نیم فصل دوم ازشون جلو بزنیم
شکلکشکلک
خیلی خوشحالم که طرفدارای منچستر امسال از تیمشون توقع قهرمانی تو لیگ رو دارن و زیاد هم دور از دست رس نیست این قهرمانی،پارسال کلا این موقع ها تو رویای چهارمی به سر میکردیم،از همه ی تیم متشکرم از گلیزرا از وودی از کادر مربیگری و از همه ی بازیکنا و همچنین دیوید مویس ،که هرچی باشه اون ماتا و فلینیشکلک رو اورد و عدنان رو پرورش داد و ویلسون رو گذاشت رو نیمکتشکلک
پاسخ : خواهش میکنم...شکلک
اگر مصدومیت دیماریا بازی رسانه ای باشه که عالی میشه...شکلک بازم تحت هر شرایطی اولویت برامن بازی با لیورپولهشکلکهرچند این بازی هم کار آسونی در پیش نداریم.بهرحال خداکنه شرایط هردو بازیو داشته باشه...
باخت چلسی از اتفاقات خوبیه که میتونه تو روحیه تیم هم تآثیر مثبت بذاره...
واقعآ فصل پیش از چه روزهایی گذشتیم...اون شکستهای خانگی رو نمیتونم فراموش کنم.اما میدونم که لحظه جبرانِ اون روزا هم میرسه...شکلک
وودی که سنگ تموم گذاشت امسال...شکلکشکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1393/09/15 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه
مرسی ممنون داش حمید داشه خودم و تمام نویسندگانی ک زحمت میکشن دستتون درد نکنه
ارسنال رسما ترکیده
3-0 نیمه ی اولشکلک
در مقابل استوک میگفتم استوک مارو اذیت کرد از بد بودنه ما نبود از خیلی خوب بودن استوک بودشکلکالبته اینکه ورزشگاهشون امتیاز سخت از دست میدن یه معضلهشکلک
امیر جون شیرین کام باشی با این تیم فانتزیتشکلک
اقا ما میتونیم قهرمانم بشیمشکلکجدی میگم چلسی امسال اعتقادی ب سیستم چرخشی نداره همش داره از یازده تا استفاده میکنه و نیمکتش اماده نیست ولی ما بازیکنایه تیم دوممون هم اماده ی بازی کردن واسه تیم اصلینشکلک
مرسی ونخال ک این میراث سرالکس رو حفظ کردی
عاقا فقط دوست دختر بلیند شکلک
منم شام بخورم برم چمن گرفتیم امیدوارم بتونم یه کلین شیت تو این مسابقه ی حساس کنمشکلک
بازم ممنون حمید جونشکلکشکلک
یاعلیشکلکشکلک
پاسخ : سلام داداش علی گل... شکلکخواهش میکنم...
باز آرسنالیا یه آبرو داری کردن دوتا زدن....شکلکشکلک امتیاز گرفتن تو زمینشون کار سختیه...
خداکنه حداقل ما بتونیم ازین فرصتها و امتیاز دادنای رقبا استفاده کنیم... تو لیگ انگلیس باید از کوچکترین فرصتا، نهایت بهره رو برد...
ایشالا تو کلین شیت هم موفق باشیشکلک... به سلامت داش علی... شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/09/15 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

اقا من منچستر رو قهرمان انگلیس میکنم ...
بله اشتباه نکردید کاملا درست خوندید ....
خدایی نگاه کنید رفتم این هفته در یک حرکت انتحاری در فوتبال فانتزی 36 امتیاز منفی به جون خریدم تمام تیم رو بر حسب چلسی و سیتی بستم بازیکنای چلسی که رییییییییف رییییییییییییییییییییییییییدن ... حاجی باخت ، هازارد و کاستا هیچ غلطی نکردن.... <شکلکشکلکشکلک
پاسخ : بابت امتیازای منفی که خریدی دستت دردنکنه...شکلک
خوب زمانی شکست چلسی اتفاق افتاد.خداکنه مام به روند پیروزیامون ادامه بدیم...
آرسنال هم اوضاع مناسبی نداره،،،تا این لحظه... شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,141
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,141
  • بازدید ماه : 42,616
  • بازدید سال : 213,810
  • بازدید کلی : 3,838,975
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30