loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
امیرمحمد بازدید : 654 جمعه 12 دی 1393 نظرات (7)

نیک پاول پس از حضور ناموفق خود در لستر به منچستر بازگشت

 

 

 

نیک پاول که نیم فصلی نامید کننده را در لستر سپری کردی به منچستر بازگشت تا اولین بازیکنی باشد که در ژانویه به منچستر ملحق می شود

 

 

حالا این بازیکن زیر 21 ساله های انگلیس که زیاد در لستر به او بازی نرسی و بیشتر در تیم رزرو لستر بازی میکرد امیدوار است جایی در ترکیب یونایتد پیدا کند

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1393/10/14 و 20:19 دقیقه ارسال شده است

سلام ب نطر من داخل منجستر تنها بازیکنی که خیلی زحمت میکشه برا تیمش وین رونی .اگه من جای فدراسیون فیفا بودم به رونی توپ طلا میدادم

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/10/13 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

پوگبا عالیه اما اگه بیاد...یه چیز دیگه,خوب وقتی میبینی اینقدر بازیا فشردست چرا از 3-5-2 استفاده میکنی شما حساب کنید یانگ باید هم تو دفاع هم تو حمله شرکت میکرد تو این بازیای به این فشردگی...این یعنی خریت.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/10/13 و 9:47 دقیقه ارسال شده است

صبح همتون بخیرشکلک
خیلی روی پاول حساب کرده بودم، حیف شد واقعا، اما هنوزم یه کور سوی امید بهش دارم شکلک
بازیمون تو حذفی رو باید جدی بگیریم و یه ترکیب قوی بفرستیم زمین، دیگه نباید حذفی رو از دست بدیم من که دلم واسه ی این جام خیلی تنگ شده و این جام قابل دسترس ترین جام واسه ی ماست، یکی مثله هررا باید بازی بکنه مهاجممون هم رادامل باشه و رابین استراحت بکنه، ماتا خیلی بهش فشار اومده اگه رو نیمکت باشه بنفعمونه، ویلسون میتونه بهمراهه فالکایو بازی کنه، دفاعمونم همون چهار نفره باشه جلوی یوول مناسبتره.
اسمالینگ و جونز و شاو و رافا
هافبک دفاعیمون کریک تنها گزینست و باید تو ترکیب باشه.
رونی به احتمال زیاد بازی میکنه.
یه شانس هم به عدنان داده بشه دوباره خوبه، بلکم بتونه جلوی این تیم دسته پایینی خودی نشون بده و فن خال رو راضی کنه که بازیکن با استعدادیه.
شکلکشکلک
پاسخ : صبح بخیر
عدنان فقط تو بازی باشه من چیز دیگه نمی خوام

این نظر توسط مهند در تاریخ 1393/10/13 و 3:26 دقیقه ارسال شده است

آخ آخ این پاولم بچه خوشگله مثل بکس میتونه خیلی محبوب بشه ... ولی حالا که فرگی رفته من زیاد به آینده ش امیدوار نیستم دیگه ، مخصوصا که توی پستی بازی میکنه که یونایتد بازیکنای خفنی تو اون پست داره (رونی ، ماتا ، هررا)
راستی جسی لینگارد بنده خدا هنوز مصدومه ؟ هیچ خبری ازش نیس ... پیش فصل خیلی خوبی داشت ، پارسالم به نظرم موفق ترین بازیکن قرضی مون بود ولی طفلی اولین بازی این فصل رفت تو باقالیا شکلک

این نظر توسط محسن در تاریخ 1393/10/13 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

قرارداد قرضیش تا اخر فصل بوده؟! شکلک
پاسخ : دا محسن دقیق نمیدنم ولی فک کنم نیم فصل تموم میشد دقیق نمیدونم...

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/10/13 و 0:14 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه داداش امیر ....
ایشاللا پاول شانس بازی پیدا کنه .... قطعا جلوی یوول بازی میکنه و خدا کنه خودش رو نشون بده !
یا خدا جانی اوانز 27 سالش شد ولی اخر هم آش دهن سوزی واسه ما نشد !!
البته خوب دفاع میکنه و آن چنان دریبل نمیخوره اما این سوتی هاش ما رو کشته !!!!
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/10/12 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user163819/content-image/untitledrer.png
دلم براش سوخت بیچارهشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 313,522
  • بازدید کلی : 3,938,687
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30