loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 763 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (6)

خوان ماتا | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC)

 

(ماتا از روی نیمکت در اندیشۀ تغییر جریان بازی بود...) "من در فکرم بود که اگر به بازی بیایم، بازی را تغییر خواهم داد و خوشبختانه همین کار را هم کردم. سرمربی به من گفت که من در جناح راست بازی خواهم کرد. من تلاش کردم که با رفتن به جناحین از عرض زمین استفاده کنم و همینطور به تو نیز می زدم. این کاری بود که من صورت دادم. مهمترین مسئله این است که ما پیروز شدیم و این سه امتیاز به ما در ادامۀ این فرم خوب کمک خواهد کرد."

 

(سه گل تا به اینجای فصل...) "من الآن از بابت گل خیلی خوشحالم. من تا به اینجای فصل 3 گل زده ام. من همیشه تلاش می کنم که به تیم کمک کنم. امیدوارم که اکنون در وقفۀ بازیهای ملی مصدومین ما هم بهبود پیدا کنند."


 

لویی ون هال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(رضایت فن خال از شیوۀ پیروزی تیمش بر تیم دفاعی پالاس...) "پیروزی بر تیمهایی که دائم در حال دفاع هستند و حمله نمی کنند دشوار است و پالاس مهاجمینی بسیار سریع دارد لذا همیشه باید مراقب آنها باشید. در نیمۀ اول ما تنها یک موقعیت به حریف دادیم که آن هم ناشی ازعدم هماهنگی بین مکنیر و بلیند بود. لازم نبود که خیلی دفاع کنیم ولی همیشه یک لحظه غفلت می کنید و این مشکل در نیمۀ اول به وجود آمد که توپ را از بالای دخیا بیرون زدند. قبول ما در آن صحنه خوش شانس بودی. ولی به هر حال ما استحقاق پیروزی را داشتیم. در نیمۀ دوم اما موفق به گلزنی شدیم و همین مهمترین مسئله است. پس از آن تلاش کردیم که نفس بازی را بگیریم. ما خیلی به کمک دخیا نیازمند نشدیم و برای اولین بار توانستیم نفس بازی را بگیریم. برای اولین بار هم که شده باید کار بازی را یکسره می کردیم. لذا من بسیار خوشحالم. برخلاف این حقیقت که نفس بازی را تا انتها گرفتیم، موقعیتهای زیادی نیز خلق کردیم. رونی می توانست گلزنی کند، ماتا هم می توانسد برای بار دوم گلزنی کند، همین طور فان پرسی. ما وظیفه مان را خوب انجام دادیم چرا که این سه امتیاز بسیار حائز اهمیت است. اکنون ما پس از یک پیروزی به وقفۀ بازیهای ملی می رویم، همیشه اینکه با پیروزی به استقبال این وقفه ها بروید بهتر است."

 

(ون هال می پذیرد که دی ماریا بعد از ظهر خوبی نداشت....) "بله اما کار برای دی ماریا سخت بود چرا که فضای در دسترس برای او کم بود. کار برای هر بازیکنی سخت بود، ولی این مشکل وقتی که شما بازیکنی هستید که بخواهید با توپ دریبل بزنید بیشتر نمود پیدا می کند. باید از میان بازیکنان زیادی دریبل بزنید لذا در این بازی بیشتر باید به پاس روی می آوردیم. ما در نیمۀ اول این کار را خیلی خوب صورت دادیم ولی گلزنی نکردیم. سپس درنیمۀ دوم موفق به گلزنی شدیم."

 

(ون هال نمی پذیرد که با ورود ماتا چینش تیم تغییر کرد...) "او چیدمان یا شیوۀ بازی ما را تغیر نداد ولی گلزنی کرد، و این مسئله همیشه با اهمیتترین مورد است. شما با گلزنی موجب پیروزی در بازی می شوید. ما به خاطر همین گل پیروز شدیم. لذا من از بابت آن خوشحالم."


لویی ون هال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC)

 

(تکذیب مصدومیت مکنیر...) "پدی مکنیر مصدوم نیست. فقط دچار انقباض ماهیچه شد."

 

(در مورد بحران مصدومیت دفاعی در یونایتد) "جنون آوره ولی باید باهاش کنار بیایم."


نیل وارناک | سرمربی کریستال پالاس

 

(شکوۀ وارناک از نحسی اقبال پالاس در 4 بازی بدون پیروزی...) "ما دچار چنین دوران نحسی شده ایم، هیچ چیز باب میل ما پیش نمی رود. اگر فریزر کمپبل آن فرصتی را که داشت گل کرده بود، فشار زیادی روی حریف وارد می شد، ولی اینگونه نشد. به نظرم داور امروز خوب عمل کرد. من فقط از بابت گلی که خوردیم ناراحتم. به نرم جولیان اسپرونی ناراحت باشه. برای باشگاههای در چنین سطح همیشه برهه های سختی وجود داره ولی شما باید به ادامه دادن مسیر بپردازید. من امروز نمی توانم از بازیکنانم انتقادی داشته باشم. اگرچه گاهی پاسهایشان ضعیف بود، و تصمیمات بدی در مورد کار با توپ نیز گرفته شد. شما باید برای روی آوردن اقبال، سخت تلاش کنید. بازی بعدی برابر لیورپول است، که بعد بازی پارسال این بازی هیجان زیادی خواهد داشت و من منتظرش هستم."


 

(ون هال در گفتگو با BBC - در مورد ماتا و تغییرات زیاد در جایگشتهای خط دفاع و میانی...) "خوان ماتا بازیهای زیادی انجام داده است و من به او فرصت داده بودم. من به بازیکنان دیگر هم فرصت می دهم و در آخر خواهیم دید که کدام بازیکن بیش از همه موفق به بازی کردن می شود. فوتبال همیشه اینجور است. گلش هم قشنگ بود و هم حایز اهمیت. همیشه حمله برابر یک تیم دفاعی که برای دفاع به اولدترافورد می آید نه برای حمله دشوار است. دو خط چهارنفره در تیمتان دارید و ما جایگشتهای مختلفی را امتحان کردیم! من خوشحالم چرا که سه امتیاز کسب کردیم واکنون به استقبال بازیهای ملی می رویم لذا کار این برهه از بازیها را به یک پیروزی خاتمه دادیم."

 

(در مورد وظایف دفاعی بلیند و مکنیر...) "آنها لازم نبود خیلی دفاع کنند چرا که ما همیشه توپ را در اختیار داشتیم. آنها تنها می بایست برابر توپهای هوایی دفاع می کردند که این کار دشوار است چرا که مارائونه شاماک و فریزر کمپبل هدزنهای قهاری هستند."


لویی ون هال | سرمربی منچستر یونایتد (فایل شنیداری - احتمالا برای قبل بازی؟)

 

گزارشگر: مصدومین زیادی داشتید، آیا انتخاب 11 نفر اولیه ترکیب امروز دشوار بود؟

 

ون هال: باورنکردنیه من باید هر هفته ترکیبی متفاوت رو به بازی بگیرم. ولی همین است که هست و من هم انتخاب کردم وقتی انتخابهای زیادی ندارید کار راحتتر است برای انتخاب!

 

گزارشگر: سؤال بزرگ در مورد این گزینه های شما در پست دفاع وسط در بازی امروز بود. فلسفۀ پشت این انتخاب چه بود.

 

ون هال: می تونید بازی رو نگاه کنید و اون وقت شاید با انتخاب من موافق بشید! من با دیلی بلیند و مکنیر در دفاع بازی کردم.

 

گزارشگر: به خاطر همون فلسفۀ راست پا چپ پا هست که دوستش داری؟

 

ون هال: آره ، من دوستش دارم و این هم همچنین دلیل این بود که من دیلی بلیند رو به بازی گرفتم. و همچنین کریک در هافبک برابر شاماک.

 

گزارشگر: آیا مهمه که آخرین بازیتون رو قبل بازیهای ملی پیروز شدید؟ چون دو هفته وقفه در پیش هست.

 

ون هال: آرهههه. آره، درست می گی! نمی تونم این رو انکار کنم!

 

گزارشگر: قبل بازی چه به بازیکنها گفتی چون قبل وقفۀ بازیهای ملی پیروزی حائز اهمیته.

 

ون هال: آره ولی بازیکنا خودشون این مسئله رو می دونن و نیازی به گفتن من نیست. من جنبه های تاکتیکی رو بازگو می کنم. و وقتی که خوب کار کردن...


 

خوان ماتا | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(یکی از مهمترین گلهای ماتا...) "شاید این یکی از مهمترین گلهای من بود. بازی خیلی سختی بود. ما به سه امتیاز نیاز داشتیم و من از اینکه سه امتیاز رو به دست آوردیم واقعا خوشحالم و این حق واقعی هواداراست. تا به اینجا فصل دشواری بوده ولی این نتیجه به بهبود شرایط کمک خواهد کرد."

 

(ماتا با اندیشۀ تغییر به زمین آمد...) "وقتی که از نیمکت به زمین می آیید، برای تغییر شرایط بازی تلاش می کنید و وقتی که خودم را گرم می کردم این فکر در ذهنم می گذشت. خوشبختانه موفق به این کار هم شدم. بازی دلهره آوری بود. تملک توپ را در اختیار داشتیم ولی موقعیتهای زیادی خلق نمی کردیم و آنها یک موقعیت خطرناک در نیمۀ اول داشتند، به هر حال ما خوشحالیم که سه امتیاز رو کسب کردیم."

 

(تمجید از کلین شیت خط دفاعی...) "اگر شما دروازۀ خود را در برابر شوتها مصون نگه دارید، آنگاه کسب پیروزی ساده تر خواهد بود و ما از نظر دفاعی امروز خوب بازی کردیم. امیدوارم که وقفۀ بازیهای ملی به ما این فرصت را بدهد که کمی از مدافعینمون به بازی برگردن. اگر قبل بازیهای ملی پیروز نشوید کارتان سخت خواهد شد، ولی ما پیروز شدیم و اکنون می توانیم استراحت کنیم و برای بازی با آرسنال تمرکز کنیم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/08/18 و 6:20 دقیقه ارسال شده است

یه بشقاب اضافه داریم میذارمش به سمت یه طرفی، بازی رو نگاه میکنم شکلک ولی کانال باز نبود برای همین نگفتم کدوم کانال نشون میده
از این به بعد موقع گذاشتن ترکیب لیست کانال ها رو هم میذارم.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/08/17 و 22:35 دقیقه ارسال شده است

شرکت نیسین ژاپن و ساخت انیمیشن از بازیکنای یونایتد
کمپین جهانی \"تشنۀ (گرسنۀ!) پیروزی\"
http://twii.edgeboss.net/download/twii/manutd/animation_ot_launch_071114.mp4

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/08/17 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

واقعآ حس پیروزی طلبی تیم تو این بازیو دوست داشتم...همه به فکر همکاری و نتیجه گرفتن بودن...لوک شاو فکر میکنم بهترین عملکردی که میتونست رو داشت...
کریک هم وسط رو خیلی خوب اداره میکنه...ریلکس و با آرامش...هول عمل نمیکنه...فوق العاده س...
بازم میتونستیم با اختلاف ببریم.اما به قول خودِ فرگوسن: (نتیجه 1-0 نشون دهنده کار عالی تیمه)
تیمی که هم تو نتیجه گرفتن خوب عمل کرده،و هم توی دفاع کردن...
و بدین ترتیب بودکه من عاشق نتیجه 1-0 شدم...شکلک
ممنون داش شهاب...شکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حمید شکلک
1-0 ریسکی هست. اتفاقا جالبه برام یکی از فرقهای تیم مویز و فان خال اینه مویز تیمش آخرهای بازی که با یک گل اختلاف جلو بود وحشتناک می رفت زیر فشار و خیلی از امتیازات و پیروزهای مویز در 5 دقیقۀ آخر از دست رفت. تیم فن خال زیر اون فشار نمی ره برام عجیبه... حالا شاید پالاس خیلی رقیب شاخی نبود... ولی خوب 2-0 بشه خیلی بهتر از 1-0 هست حیف اون تیرک ماتا شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/08/17 و 22:05 دقیقه ارسال شده است

فنخال خیلی خوشحال به نظر میرسه شکلک
بابا این تیم مصدوماش برگردن کولاک میکنه !!!!!
گفته بودم 3 برد پشت سر هم .... این یکیش !!!!
بعدیش مهمترین خواهد بود !!! هم خارج خونه هم ارسنال !!! ایشاللا با هتریک فالکایو میزنیم شکلک
پاسخ : فن خال بدجور شنگوله آقا! به خدا من میگم نکنه به گزارشگرها نظر داره! همچین زیرچشمی با خنده بهشون جواب میده :|
حالا اولین پیروزی خارج خونه کسب بشه جلو آرسنال.... ما به اندازه 10 تا برد متوالی معلق می زنیم شکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1393/08/17 و 21:58 دقیقه ارسال شده است

سلام ب همه
دمت گرم داش شهاب گل
یه جا ک رونی پاس داد ب ونپرسی در برگشت شوت ماتا خورد ب تیرک اگه قبلش پاس داده بود ب ویلسون نه به ون پرسی تک ب تک میشد ویلسون و گل رو میزد فک کنم
ولی ایطور ک معلومه تیم بازی دستش بوده خلاصه رو ک دیدم خیلی خوب بودن
ون پرسی هم واقعا داره تلاش میکنه خیلی جنگنده تر و با انگیزه تر نسبت ب پارساله ولی لاصب توپاش نمیره تو گل و یه چیز دیگه اینکه پاس هم نمیده
رو عدنان هم پنالتی بود ولی یادش رفت خودش رو بندازهشکلک
لوک شاو عالیه
کریک هم اون وسط باشه خیال من راحتتره تا کسی دیگه
خوشحالم عدنان خیلی وقته فیکسه امیدوارم پیشرفت کنه با این اعتماد
کلین شیت نکته ی خیلی مهم بازی بود یادمه دوره ی سر الکس با دفاع ویدیچ و ریو و وندرسار نزدیک ب 15 بازی گل نخوردیم اخرش کوزاک گل خورد رکورد رو خرابشکلککرد طرح استفاده نکردن از کلمات پرهامیشکلک
رکورد رو خراب کردشکلک
بازم دم همتون گرم
پاسخ : سلام خواهش می کنم داش علی
بازی کامل دست ما بود اصلا پالاس هیچ حرفی برای گفتن نداشت فقط نکته ای که هست اینه که رقیب پالاس بود. امیدوارم این بازی خوب رو جلو تیمهای دیگه هم تکرار کنیم

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/08/17 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

فن خال جان حرف الکی نزن دیگه اصلا تا ماتا اومد تیم بیشتر رفت تو فاز حمله. شکلک یانوزای سمت راستمون رو کامل تعطیل کرده بود. واقعا توانایی بالایی داره که به تنهایی میتونه یه طرف تیم رو خنثی کنه شکلک
پاسخ : تو بازیها رو از کجا میبینی؟ شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 562
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,433
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,463
  • بازدید ماه : 41,441
  • بازدید سال : 212,635
  • بازدید کلی : 3,837,800
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30