loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 673 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (5)
  • اسپورتویتنس: کاسیاس در دیدار دیشب تیمش برابر والنسیا، استخوان متاکارپال انگشت شست دستش شکسته است و احتمال فراوان هر دو بازی برابر یونایتد در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد. اشاره شده که مدت بهبودی این مصدومیت به صورت معمول، اگر نیاز به عمل نداشته باشد، 6 هفته خواهد بود و ولی اگر اوضاع حاد باشد و عمل نیاز باشد، دوران نقاهت بعد عمل 8 هفته به طول می انجامد و اسپورتویتنس اشاره کرده که انتظار می رود که کاسیاس ماه مارچ بتواند در درون دروازه رئال قرار بگیرد البته احتمال بازگشت زودتر هم صفر نیست. بازی برگشت رئال و یونایتد در اولدترافورد، پنجم ماه مارچ انجام می شود. منبع
  • ریچارد کیز، مفسر سابق اسکای اسپورتس، در مورد انتقادات نویل از دخیا گفته که صد در صد کسی به نویل دستور داده که این چنین دخیا را هدف بگیرد:
    "به نظر من او رو کسی با یک دستور و قصد و غرض مأمور کرده بود. فکر نمیکنم که گری نویل چنین کاری رو بدون این که کسی بهش سفارش کرده باشه که : "گوش کن، او رو (دخیا رو) هدف بگیر!" انجام داده باشه."

    اما نویل بلافاصله در توئیتر جواب کیز رو داده و گفته:

    "اصلا جالب نیست، کاملا غلطه. من هیچ وقت با دستور از کسی سخنی نگفته ام و نخواهم گفت!"

    نویل در یک توئیت دیگر به تمجید از دخیا پرداخته و میگوید:

    "محض شفاف سازی هم بگم که من فکر میکنم دخیا می تونه به دروازه بانی بزرگ تبدیل بشه. او جوونی هست که در محیطی بدون چشمپوشی و بخشش حضور داره و ظرف دو سال بعد از نظر فیزیکی به بلوغ خواهد رسید." منبع
  • حتما ماجرای دیشب توپ جمع کن ولزی ورزشگاه سوانسی رو شنیدید! در اواخر بازی که چلسی در مجموع 2-0 عقب بود، هازارد سعی داشت توپ رو به زور از توپ جمع کن بگیره ولی توپ جمع کن با سماجت تمام روی توپ دراز کشیده بود و توپ رو نمی داد به هازارد و هازارد نهایتا یک ضربۀ پای وحشیانه به توپ جمع کن زد که منجر به اخراجش از بازی و نهایتا حذف چلسی هم شد. حالا سایت newsthub، صرفا جهت شوخی تیتر زده فرگوسن می خواد با  مبلغ 30 میلیون پوند چارلی مورگان، توپ جمع کن ولزی رو خریداری کنه و جانشین دخیا بکنه چون تحت فشار حریف خیلی خوب توپ رو حفظ میکنه و رها نمی کنه! نیشخند منبع
  • رنه موئلشتین، مربی هلندی یونایتد، در ادامۀ صحبتهایش با مجلۀ هلندی وئتبال اینترنشنال، به کریستین اریکسن نصیحت کرده است برای شکوفا شدن فوتبالش هر چه زودتر هلند را ترک کند. موئلشتین اشاره کرده گرچه هلند پیشتاز معرفی بازیکنان جوان به فوتبال اروپا است و در هر روستای کوچک هلند، در کنار یک کلیسا، یک زمین فوتبال هم وجود دارد، ولی در حال حاضر جا برای پیشرفت کامل این استعدادها در خود هلند فراهم نیست. منبع
  • به بازیکنان رئال مادرید وعده داده شد که در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان، خر نفر 335 هزار پوند جایزه دریافت خواهد کرد. منبع
  • تیتر مصاحبه: دوایت یورک، به ولبک حق می دهد که بابت بازی نکردن در پست اصلیش راحت نباشد، ولی می گوید که تمرینات این بازیکن را در کارینگتون دیده و می داند که او بازیکن بسیار سختکوشی است. یورک می گوید درست است که همه چیز و همه صحبتها اکنون پیرامون روبین فن پرسی است، ولی ولبک نباید نقشی را که اوله سولسژر و تدی شرینگام در سه گانۀ 99 ایفا کردند فراموش کند. منبع
  • اندی کول، در کنار تمجید از چهار مرد خط حملۀ کنونی یونایتد، اعتقاد دارد که هنوز برای مقایسۀ این چهار نفر با چهار مردی که سال 99 سه گانه ای تاریخی را به جامهای باشگاه افزودند، زود است:

    "رابین واقعا عالی کار کرده. در کنار وین، چیچا و دنی ولبک. من به سه یار همراه خودم، یورکی، تدی و اوله نگاه می کنم و همیشه همه آنها رو با اونچه که ما کسب کردیم مقایسه میکنند."

    "طبیعیش اینه که مقایسه ها رو آخر فصل انجام بدید، بعد اینکه ببینید بازیکنا چه دستاوردهایی می تونن کسب کنن، ولی بازیکنایی که الآن در اختیار داریم، خیلی خیلی ویژه هستن. بچه هایی هم که سال 99 در اختیار داشتیم به همین اندازه خاص بودن و فقط زمان می تونه ثابت کنه (که می تونن به اون دستاوردها برسن یا نه)."

    اط طرفی کول عقیده دارد شبیه هیچ یک از مهاجمین امروز یونایتد نبوده است!

    "قطعا نه. اگر به رویۀ رشد فوتبال نگاه کنید، میبینید که خیلی تغییر کرده. رابین می تونه خیلی زمانها رو جلوی خط حمله بازی کنه و وین می تونه در هافبک و یا در نوک پیکان لوزی قرار بگیره.چیچا دوست داره به فرارهاش پشت مدافعین بزنه و من همیشه از تماشای بازی مهاجمین مرکزی که با فرارهاشون مدافعین مرکزی رو جا میذارن لذت میبرم."

    "دروازه هیچ وقت حرکت نمی کنه. شما اونها رو جا میذارید و اونها نمی خوان که حرکت کنن، و به این ترتیب شما فضای بیشتری از این طریق کسب می کنید. من به همه این بچه ها نگاه میکنم و من با همه شون متفاوت بودم."

    کول در مورد احتمال روی آوردنش به مربیگری میگوید:

    "من سر سری یه ناخونک به این کار زدم و ازش لذت بردم. من این کار رو در هادرسفیلد انجام دادم و ازم همیشه در این مورد سؤال میشه. آیا مربیگری رو در آینده خودم میبینم؟ صادقانه بگم نمی دونم."

    "من دوست دارم دو یا سه روز در هفته این کار رو بکنم، شاید به عنوان مربی مهاجمین. این تنها راهیه که می شه فهمید آیا از این کار خوشم میاد یا نه. راه عاقلانه ای نیست اگر خودم رو کاملا در گیر کنم و بعدش بهمم که نه این کار من نیست. من دوست دارم تست کنم و ناخونک بزنم و ببینم که آیا این کاریه که من می خوام یا نه."

    کول در مورد قهرمانی یونایتد در اف ای کاپ و بازی با فولام می گوید:

    "من امیدوارم چون خیلی وقته که ما نمایش خوبی در این جام نداشتیم. خیلی عادی نیست این جام. وقتی در مورد مسابقات حذفی حرف میزنید، کمی بحث شانس هم مطرحه. به بردفورد نگاه کنید. کی اننتظار این رو داشت (مترجم: بردفورد اولین تیم لیگ دسته چهار (لیگ دو) هست که تونست با حذف سه تیم لیگ برتری ویگان، آرسنال و استون ویلا به فینال لیگ کاپ برسه)، خوب پس بیاید آرزوی موفقیت بکنیم. که ما میتونیم یک نمایش خوب داشته باشیم و تا فینال پیش بریم." منبع

  • پس از اتهام کیز به نویل، هم اسکای هم فدراسیون انگلیس، دو کارفرمای نویل هر دو اتهمات کیز را رد کردند! منبع
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/11/07 و 2:10 دقیقه ارسال شده است

آقا دستت درد نكنه خيلي هم خوبه تاريخ خبرا اون چيزا هم درست شد اصل كاري رو خودت كرده بودي همچي حله ممنون ازتشکلکشکلک
پاسخ : ایول داش مرتضی قابل نداشت بابا ایشالا چرخش برات بچرخه شکلک شکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/11/07 و 1:39 دقیقه ارسال شده است

دمت جيز خودم يكيشو پاكيدم فقط اون پيغام مدير سايتم برداري عالي ميشهشکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/11/07 و 1:24 دقیقه ارسال شده است

شهاب دستت درست واقعاشکلک

فقط يه اشكال داره چرا يه مطالب گذشته هم پايين هست؟

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/11/06 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب این رزبلاگم درست شد یه چیزی می خواستم می خوام این ادامه مطلب وبو که خارجی زده دانلود درست کنم بشه ادامه مطلب میگم میتونی درستش کنی یا یه راهنمایی کنی؟ چون هرچی گشتم پیدا نکردم تو کدها بعد اگه بشه میخوام اون اخرین مطالبمم بیارم بالا هر کدومو بلد بودی خبر کن دمت گرم داداششکلک
پاسخ : سلام داش مرتضی
تو بلاگ خودتون نظرکی ارسال کردم مطمئن نیستم جواب بده باز شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 347
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 805
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,988
  • بازدید ماه : 37,966
  • بازدید سال : 209,160
  • بازدید کلی : 3,834,325
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30