loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 683 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (12)

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(بازگشت یونایتد از شکست...) "ما شروع خیلی عالی ای نداشتیم. به نظرم در پنج یا 10 دقیقۀ ابتدایی بازی همه کمی عصبی و متزلزل بودن. تا اینکه ما دوباره انسجام خودمون رو به دست آوردیم و کار خودمون رو آغاز کردیم و این خوب بود که گل تساوی بخش رو به ثمر رسوندیم و گل دوم رو هم در زمانی بسیار خوب به ثمر رسوندیم، درست پیش از پایان نیمۀ اول. به نظر من بازیکنا چالش (برگشت از عقب افتادگی) رو پذیرفتن و در اون بسیار عالی کار کردن و ما بهتر شدیم."

(مویز عاشق تاکتیک بای تیمش...) "من عاشق فوتبال خودم هستم و گل چهارم یک بازی ترکیبی عالی در جناح زمین بین عدنان یانوزای و مروان فلاینی بود و عدنان سانتری عالی رو برای چیچاریتو ارسال کرد. از نظر یک هوادار فوتبال به این میگن گل!"

(در مورد اینکه قبل بازی به کنار زمین آمد و استقبال گرمی از جانب هواداران دریافت کرد...)  "من فقط می خواستم که همه بدونن من سرمربی باشگاه هستم. اونا می دونن جایگاه من رو. من کنار زمین ایستادم. از زمانی که من در منچستر یونایتد بودم، جز حمایت چیزی ندیدم. من نمی دونم که اینکه مردم می خوان این شرایط رو تغییر بدن از کجا آب می خوره ولی باور دارم که همی هواداران منچستر یونایتد پشت سر من هستن و همه شون موقعیتی رو که ما درش هستیم درک می کنن. بازیکنا به طرز خارق العاده ای متمرکز هستن روی کارشون، که مسئلۀ مهم هم همینه چون من می خواستم که تمرکز تمام و کمال وجود داشته باشه."

(در اندیشۀ کسب نتیجه برابر بایرن مونیخ...) "تمام هم و غم من این بود که مطمئن باشم ما پیروز بازی خواهیم بود. نه هیچ چیز دیگه ای. به نظرم هوادارای داخل زمین پشت باشگاه و پشت تیم بودن. من واقعا بیصبرانه چشم به بازی برابر بایرن مونیخ دارم. فصل سختی برای ما بوده ولی می تونیم مسیر زیادی تا موفقیت به مراتب بیشتر رو طی کنیم اگر روز سه شنبه برابر بایرن نتیجه بگیریم." منبع


خوان ماتا | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(اولین گل ماتا برای باشگاه جدیدش...) "خیلی حس خوبی دارم، مدتی طول کشید ولی بالاخره امروز روزش بود! من حس می کردم که زمانش داره می رسه و امروز زمانش بود. من خیلی خوشحالم و خیلی از هوادارا که امروز از من در بازی حمایت می کردن ممنونم. من از الآن تا انتهای فصل تلاش می کنم هرچی که می تونم گل به ثمر برسونم و امیدوارم که این گل اولین گل از گلهای متعدد من در دوران ورزشیم در پیراهن یونایتد باشه."

(لذت ماتا از بازی کنار وین رونی...) "او برای ما خیلی خوب کار می کنه، تقریبا هر بازی داره گلزنی می کنه و نسبت به بازی کردن برای این باشگاه چنین اشتیاق بالایی داره. من خیلی براش خوشحالم و امیددارم که بتونه فرم گلزنیش رو تا انتهای فصل حفظ کنه. من واقعا از ارتباط با او در بازی لذت بردم چرا که بدین طریق می تونستیم در بین خطوط دفاعی حریف فضا برای بازی پیدا کنیم. من واقعا دوست دارم که کنار او بازی کنم چرا که او یک مهاجم تاپه - او جلوی زمین در خط حمله همه کاری می کنه." منبع


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد

(رافائل که بین دو نیمه مصدوم شد و والنسیایی نبود تا جای او را بگیرد...) "رافائل دچار مصدومیت شده و ما باید وضعیتش رو چک کنیم. والنسیا کمی ورم زانو داشت، و به همین دلیل بود که در بازی نبود. او کسی بود که شاید اگر ما یک دفاع کناریمون رو از دست می دادیم او رو در این پست به بازی می گرفتم. و از قبل بازی می دونستم که اگر در این پست دچار مصدوم بشیم مشکل پیدا خواهیم کرد."

(معذوریت مویز در خط دفاعی برای بازی برابر بایرن...) "شاید می شد پسر جوونمون گیرمو وارلا رو روی نیمکت بنشونیم ولی او هم مصدوم بود لذا مجبور بودیم که ریسک کنیم. ما مصدومینی داریم ولی شاید فردا اطلاعات بیشتری در موردشون کسب کنیم. من فقط دعا می کردم که مصدومیت رافائل خیلی بد نباشه." منبع


پل لامبرت | سرمربی استون ویلا

(لامبرت خیلی بنتکه را به دلیل از دست دادن موقعیتهای به تساوی کشاندن بازی سرزنش نمی کند...) "بعد شروع نیمۀ دوم ما موقعیتهای خارق العاده ای داشتیم که روی سر این پسر بزرگ جثه ای افتادن که در حالت عادی از این فاصله از دروازه بسیار مهلک و کشنده عمل میکنه. ولی نمی تونم خیلی از کریستین انتقاد کنم چون در 18 ماه اخیر او گلهای حیاتی زیادی برای ما به ثمر رسونده و به این کار ادامه هم خواهد داد. او در موقعیتی بود که بتونه گلهایی بزنه، شاید می تونست یک پنالتی هم روش اعلام بشه، و او نیرومندتر باز خواهد گشت." منبع


دیوید مویز (در گفتگو با BT Sport)

(مویز مدعی است اهداف وی در انتقالات مشتاق پیوستن به یونایتد هستند...) "وقتی که من به یونایتد اومدم دقیقا می دونستم که چه کاری انتظارم رو می کشه. ما باید اینجا یک تیم بسازیم. من در حال حاضر هم یک تیم خوب دارم، ولی الآن زمان اونه که ما به این تیم اضافه کنیم. تمام بازیکنایی که من مناسب می دونم که باهاشون صحبت کنم (در مورد اومدن به یونایتد) همه شون واقعا نسبت به پیوستن به منچستر یونایتد مشتاقن و لذا بیاین امیدوار باشیم که این علایق در زمان تابستون به ثمره و حقیقت بنشینن." منبع


پپ گواردیولا | سرمربی بایرن مونیخ (در گفتگو در نشست خبری پس از تساوی 3-3 بایرن برابر هافنهایم)

گواردیولا که تیمش در 27 بازی قبلی بوندسلیگا تنها 13 گل دریافت کرده بود، به تنهایی برابر هافنهایم 3 گل خورد تا گواردیولا اینگونه قسم بخورد که اشتباهات دفاعی تیمش را بازبینی خواهد کرد:

"ما باید اتفاقی که امروز افتاد رو آنالیز کنیم. سپس باید روی بازی سه شنبه تمرکز کنیم چون منچستر یونایتد انتظار ما رو می کشه. با احترام به هافنهایم هم باید بگم که اونا فوتبال هجومی پرسی خوبی رو ارائه دادن." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/01/10 و 10:14 دقیقه ارسال شده است

سپاس از شما
ما معمولا بعد از یکی دوتا برد می بازیم
پاسخ : خواهش میکنم
خوب امیدوارم این معمولی همیشگی این فصل اینجا پایان بپذیره... تنها امید فعلیمون همینه ولی رونی و اونز هم دقیقا به این نکته اشاره کردن که دو تا می بریم بعد میبازیم...

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/01/10 و 6:46 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب عزیزمشکلک
پاسخ : خیلی مخلصیم معین گل شکلک

این نظر توسط Kamyab_United در تاریخ 1393/01/10 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکلک شکلک
خوش اومدی کامیاب جان

این نظر توسط ali81 در تاریخ 1393/01/10 و 0:59 دقیقه ارسال شده است

شهاب جان خسته نباشی .
برد جذابی نبود باز هم تاکتیکهای تکراری بردن بازی به کناره ها و ارسال از جناحین. مطمئنم اگر از ابتدای فصل بازی در عمق و کارهای ترکیبی رو کار کرده بودند الان حداقل به بن بست تاکتیکی نمی رسیدند. ولی برام تعجب برانگیزه که همان قدر که به بازی از کناره ها تاکید دارد همان قدر هم از کناره های حریف ضربه میخوریم یعنی اگر بنتکه دقت ضربات آخرش بیشتر بود نتیجه ای دیگر رقم میخورد. بازی با بایرن که هم ازجناحین قدرتمنده و از عمق توان حمله دارد بازی بسیار مشکلی خواهد بود. من به شخصه عیار مویس در چنین بازیهایی میسنجم .
پاسخ : سلامت باشی علی جان مرسی شکلک
خوب مویز این فصل تو بازیهای بزرگ اصلا خوب نبوده همینکه از 13 بازی برابر 9 تیم بالای جدول لیگ برتر ما فقط یک پیروزی برابر آرسنال داشتیم این خودش گواه شکست تاکتیکی مویز جلوی تیمهای قوی هستش به قدر کافی... و البته کسی مثل گواردیولا تقریبا فرگی رو هم تو دو فینال از نظر تاکتیکی زمینگیر کرد و شکست جلوی بایرن جدا نمی تونه مویز رو زیر سؤال ببره... خیلی ها یونایتد رو جلوی بایرن از قبل شکست خورده می دونن ولی خوب امیدواریم فرم خوب مویز توی لیگ قهرمانان این فصل و به ویژه رکورد صد در صد پیروزی خونگی به کمک تیم بیاد و یک نتیجۀ "خلاف انتظار" کسب کنیم....

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/01/10 و 0:30 دقیقه ارسال شده است

وقتی رافایل مصدوم نبود میترسیدیم که به بازی برسه و سوتی بده و ما رو بدبخت کنه الانم که مصدوم شده میترسیم به بازی نرسه و بازم ما رو بدبخت کنه :|
خدا رو شکر ماتا گل زد خیلی بهش نیاز داشت
مرسی داش شهاب
پاسخ : خواهش می کنم محمدرضا جان شکلک
خوب رافائل از یه نظر دیگه تقریبا مطمئنیم اشتباه 4 سال قبل رو تکرار نمی کنه یعنی اگه تکرار کنه واقعا باید به سلامت عقلیش شک کرد دیگه... ولی خوب بدم نمیاد وارلا بشه صلاح پنهون مویز تو این بازی همینکه اسمش رو آورده خودش یعنی مویز روی وارلا حساب کرده شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/01/10 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب؟شکلکشکلکشکلکشکلک آقا دور از جون...
پاسخ : چه کنیم دیگه شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/01/10 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

آقا یه خبر نسبتا خوب... تو تساوی امروز 3-3 بایرن و هافنهایم تیاگو به از ناحیه لیگامنت مصدوم شد و هر دو بازی برابر یونایتد رو از دست داد...
گل خوردن از تمامی بازیکنای بایرن رو می تونستم تحمل کنم جز گل خوردن از روبن و تیاگو! شکر خدا تیاگو که هوتوتو شکلک
ایشالا روبن هم هوتوتو شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/01/10 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

سلام...شکلک
دشمنت شرمنده آقا،این چه حرفیه...
--------------
آره راس میگه،پاس گل عدنان قشنگ بود...وای امیدوارم بازی با بایرن خوب باشیم...تجربه این فصل ثابت کرده،بیشتر بازیهایی یا بعضی بازیها که بردیم،بازی بعدش آبرو ریزی کردیمشکلک (من از حذف نمیترسم-از تحقیر میترسم)
اما جای هیچگونه نگرانی نیست،ما یک تیمیم،به عظمت منچستر یونایتدشکلک

این ماتا خداییش بازیکن بی نظیریه-تو بازی هم،چندتا سانتر محشر کرد...خوشحال شدیم از اولین گلششکلک
فصل بعد، اون مثلث واقعآ شکل میگیره...

شکلک T Y L B شکلک
پاسخ : هعـــی فقط کاش می شد اون مثلث تو لیگ قهرمانان شکل بگیره...
یعنی میشه این فصل لیورپول چهارم لیگ بشه بعد ما قهرمان لیگ قهرمانان بشیم لیورپول نیاد فصل بعد شکلک شکلک
شهاب در خواب بیند پمبه دانه... شکلک
شکلک YWCSHB شکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1393/01/10 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

مرسي شهاب جانشکلک
شرمنده واسه چي؟؟؟؟؟؟
اگه والنسيا و رافائل و وارلا همه مصدومن پس جلو بايرن دفاع راستمون كيه؟؟؟؟؟؟
من كه ميگم دلم روشنه فقط از اين ميترسم كه كانال سه بازي رو پخش مستقيم داره شکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حسین شکلک
وای اگه بشه وارلا بازی کنه چه خوب میشه... وارلا کیفیتش نسبتا خوبه تو جام جهانی زیر نمی دونم چند ساله ها یه تنه باعث حذف اسپانیا جلو اروگوئه شده بود... (اروگوئه ای بود کجایی بود اصلا یادم رفته!)
این شاید بتونه بایرنیها رو غافلگیر کنه شکلک

این نظر توسط ممد ناني در تاریخ 1393/01/10 و 0:03 دقیقه ارسال شده است

مرسي آقا شهاب.خيلي گليشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمد جان دیگه بخوای من رو شرمنده کنی آب می شم می رم تو زمین شایدم بخار بشم برم هوا معلوم نیست شکلک
شکلک شکلک شکلک
گل شمایید آقا به خدا


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 457
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 457
  • بازدید ماه : 41,932
  • بازدید سال : 213,126
  • بازدید کلی : 3,838,291
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30