loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 566 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (4)

(اشارۀ مویز به فصل خوبش در لیگ قهرمانان....) "تا حالا و در این برهۀ کوتاه من در اینجا، جام قهرمانان برای ما رقابت خیلی خوبی بوده. من به عنوان یک فرد خیلی بی تجربه گام به لیگ قهرمانان گذاشتم ولی در این تورنمنت خیلی خوب کار کردیم و اکنون آزمایش نهاییمون برابر بایرن مونیخ خواهد بود."

(فشار متعادل روی دو تیم...) "به نظر من فشار روی دو تیم متعادله چرا که ما هم به همون اندازۀ اونا می خواهیم پیروز بازی باشیم. ما در حالی پای به بازی می ذاریم که می دونیم اگر روز روز ما باشه به اندازۀ هر رقیب دیگه ای نیرومند هستیم. ما باید این کیفیت رو بیشتر از اینها به نمایش بذاریم ولی من باوری بزرگ به بازیکنانم دارم."

(انگیزۀ بازیکنان در تمرین....) "من حس می کنم که همۀ بازیکنا مشتاق بازی کردن هستن. در تمرینات رفتارشون نشون می ده که همه شون می خوان در این بازی بزرگ شرکت کنن. در طول سالهای گذشته این چیزی بوده که اونا می خواستن انجام بدن."

(مصدومین و محرومین دفاعی و اشاره به حضور کاگاوا در بازی فردا...) "بدون شک ما نگرانیهایی در دفاع داریم. ولی من امروز تیمم رو اعلام نخواهم کرد، نه به بایرن نه به شما، همونجور که همه آگاهن ما یکی دو تغییر صورت خواهیم داد. شینجی بازیکن بسیار مهمی برای ما هستش. ما او رو خیلی دوست داریم و او کیفیت متفاوتی رو به ما عرضه می کنه. قطعا برای بازی فردا شب او در تفکراتمون هست."

(در پاسخ به اینکه آیا به تیمش دستور داده است بازی رفت را برابر بایرن هجومی انجام دهند؟) "قطعا این واضحترین دستوریه که می شه داد ولی این یک بازی رفت و برگشته و ما باید اهمیت هر دو بازی رو دیکته کنیم. ما در فکر اینم هستیم که می خواهیم بعدش با شانس داشتن برای صعود به آلمان بریم لذا همیشه کمی احتیاط در بازی رفت وجود داره. ولی خیلی دوست داریم که با داشتن یک پیروزی به عنوان اندوخته به آلمان بریم چون شرایطمون رو خوب خواهد کرد."

(اشاره به قدرت بایرن...) "بایرن سال گذشته تیم خیلی خوبی بود و قهرمان لیگ قهرمانان شد. اونا تیم خیلی خوبی داشتن و امسال باز هم به اون تیم خوب اضافه کردن. سرمربی جدیدی دارن و بهشون بابت قهرمانی بوندسلیگا تبریک می گم. شاید اونا تیمی باشن که اخیرا همۀ نگاهها به سمتشون جلب شده ولی ما باید نتیجه ای خوب برای بازی در آلمان بیندوزیم و تلاش می کنیم که این کار رو هم بکنیم." منبع


راین گیگز | هافبک منچستر یونایتد در نشست خبری در کنار مویز

(ما تیم ضعیفتر نیستیم..) "ما خودمون رو به عنوان تیم ضعیف تر این رقابت (underdogs) نمی بینیم. ما خودمون رو به عنوان منچستر یونایتدی می بینیم که داره در لیگ قهرمانان یک بازی خونگی انجام می ده! لذا بی صبرانه منتظر این بازی هستیم."

(گیگز تنها بازماندۀ فینال 99 مونیخ است و از وی سؤال شد که تفاوت بین آن زمان و اکنون چیست؟) "بازیکنا - البته که به جز خودم! این دو باشگاه باشگاههایی بزرگ با تاریخهایی عظیم هستند، دو تیمی که فوتبال رو در مسیر درست بازی کردن. ولی ما سعی نخواهیم کرد که از بازی سال 1999 به عنوان یک بازی الهام بخش برای این بازی استفاده کنیم - برخی از پسرا شاید اصلا اون فینال رو به یاد نیارن!!"

(از گیگز در مورد رابطه ش با مویز سؤال شد...) "رابطه مون خوبه. مشکلی با سرمربی وجود نداره. من خبر دارم که حرفهای زیادی گفته شده در رسانه ها ولی نمی دونم که منشأ اون اخبار کجاست. البته که به عنوان یک بازیکن شما می خواهید همیشه بازی کنید ولی من می دونم که من هر بازی بازی نخواهم کرد. آخری باری که من بازی کردم (برابر المپیاکو) اولین بازی از ابتدای من ظرف 6 یا 7 هفته بود ولی ما بازیکنای زیادی داریم که ترکیب رو از بینشون انتخاب می کنن. از نمایشم برابر المپیاکو دیدید که من همیشه برای بازی آماده هستم. این وظیفۀ شماست، نه اینکه به خاطر اینکه بازی نمی کنید قهر و ترشرویی نشون بدید. شما باید که برای بازی کردن آماده باشید و من هم آماده بودم."

(آیا این لیگ قهرمانان آخرین لیگ قهرمانان گیگز است؟) "نمی دونم. شاید بعد فردا جواب رو بهتون بگم. من سعی می کنم که از فصل فعلی لذت ببرم و بعدش سبک سنگین خواهم کرد و خواهم دید که چی کار می خوام بکنم. من بیشتر از هر زمان دیگه ای دارم از فوتبالم لذت می برم. احساس می کنم که آمادگی بدنیم خوبه ولی تصمیم نهایی رو در انتهای فصل خواهم گرفت." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط javad در تاریخ 1393/01/12 و 11:21 دقیقه ارسال شده است

انشاءالله که منچستر میبره چی گفتی اره میبره
پاسخ : ایشالا که همینطوره و هفته دیگه این موقع یه نفس راحت می کشیم

این نظر توسط ممد ناني در تاریخ 1393/01/11 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

اميدوارم بايرنو حذف كنيم هر چند كار بسيار سختيه.خدايا خودت كمكمون كن
پاسخ : وای که چه شب پر اضطرابیه امشب....

این نظر توسط afshin در تاریخ 1393/01/11 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

دست گلت درد نکنه شهاب جان خیلی زحمت می کشیشکلک
پاسخ : این حرفا چیه افشین جان تا وقتی در توانمون باشه انجام وظیفه می کنیم شکلک

این نظر توسط جواد حسین پور در تاریخ 1393/01/11 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش گله خودم من بیننده ی سایتتون هستم و از سایتتون خیلی خوشم می اید میخواهم با هم سایت باحال شما را بهتر کنیم من دوست دارم نویسنده ی سایت شما شم و هر روز مطلب میزارم یعنی فعالم اگر خواستی من را با نام كاربري ronaldo و رمز 13771377 نويسنده ام كن لطفا من را در قالب يا منو بزار چون من برنامه نويسي يك ذره اي بلدم البته بدون اجازه دست نه به قالب و نه به منو میزنم هر وقت ثبتم كردي به ادرس وبم بیا و برام نظر بزار مر30 خداحافظ
پاسخ : سلام دوست بسیار عزیز چشم حتما خبرتون می کنیم ممنون از لطفت


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 313,788
  • بازدید کلی : 3,938,953
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30