loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 757 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (19)

فلینی بهتر است؟

هافبک سابق منچستر یونایتد,لو ماکاری,عقیده دارد ماروان فلینی بهتر از فابرگاس در الدترافورد جا می افتد.

یونایتد با پیشنهاد اولیه ی 30 میلیون یورویی به بارسا در روز دوشنبه خواهان به خدمت گرفتن کاپیتان سابق بارسلونا شدند اما بازیکن سابق یونایتد گفته که فلینی در خط هافبک گل های بیشتری به تیم مویس اضافه میکند.

ماکاری به تاک اسپرت گفت:"چیزی که فلینی به شما میده, و فابرگاس اون رو نداره,گله."

"او دوست داره به خط حمله بره و من مطمئن نیستم که فابرگاس این کار رو برای شما انجام بده.کاری که فابرگاس انجام میده اینه که به شما قابلیت پخش توپ رو میده."

"ما در اون پست به بازیکن احتیاج داریم.در حال حاضر ما 1 یا 2 بازیکن رو از دست دادیم.اشلی یانگ مصدومه و والنسیا در تور شرق دور نیست,گیگز دیگه جوون نیست و اسکولز هم رفته."

"مردم سال گذشته داد میزدن که یک هافبک باید بیاد و امسال باید به هافبک بهتری احتیاج داریم."

بازیکن سابق دیگه ی یونایتد,دنیس آیروین, با صحبت های ماکاری در مورد این که تیم باید در خط هافبک قوی تر شود موافق است.

آیروین اشاره کرد:"وقتی اسکولزی خداحافظی میکنه شما یک فوتبالیست فوق العاده رو از دست میدید و درن فلچر از که شرایط بد روده ش رنج میبره,ما کاملا مطمئن نیستیم که او کی برمیگرده."

"بنابر این شاید این (خط هافبک) احتیاج به قوی تر شدن داره,ولی من مطمئنم که دیوید مویس ایده های خودش رو داره."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Farshid در تاریخ 1392/04/27 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

صد در صد با ماکاری موافقم , فلاینی امتحانشو تو جزیره پس داده همه میدونن چه بازیکنه تپلیه , فابرگاس که نمیاد عمرا , خدا کنه فلاینی شایعه نباشه و بشه که بیاد

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/04/27 و 3:14 دقیقه ارسال شده است

من خودم از مخالفای سرسخت فلینی بودم شهاب هم شاهد سعید هم شاهد ولی بعد از دست رفتن استروتمن وتیاگو یه ضرب المثل هس کاچی به از هیچی شکلک تا همینم نپریده باید رو هوا بزنیمش شکلک یه کلیپ هم ازش دیدم خیلی کوتاه بود واقعا بازیکن خوبیه ولی فقط به شرطی دوس دارم بیاد منچستر که هافبک دفاعی باشه خودش هم گفته دوس داره هافبک دفاعی باشه کلا به نظرم میتونیم هافبک دفاعی بزاریمش و کریک رو ببریم یه پست جلوتر کریک کارای هجومیش به نظرم قوی تره از کارای دفاعیش
پاسخ : این همه هافبک حالا چرا این.مثلا میتونیم بریم جرارد رو بخریم که دیگه امسال به بازیکن های چلسی پاس گل نده.شکلک
من که نمیگم بازیکن به درد نخوریه.میگم به سبک فعلیمون نمیخوره.تازه همون طور که امید گفت به همین سبک بازی کنیم.
اصلا من مشکلم این نیست که کدوم گوری میخواد بازی کنه.شکلک من میگم اگه هافبک بازیساز میخوایم این به درد نمیخوره.و البته فراموش نکنید که استروتمن رو به خاطر کریک نخریدیم.استروتمن یکی از با استعداد ترین هاست.
حالا شما تا فردا بگید به دردمون میخوره.من حرف خودم رو میزنم.شکلک
پاسخ : کی شاهد شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/04/27 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

من مثل داش بابک فکر میکنم فلایینی به سبک تیم ما که سرعت انتقال بازیش از دفاع به حمله همیشه زیاد بوده نمیخوره ،تنها مشکلی که الان کریک داره هم همین سرعت پایینشه .ولی خوب 2 تا نکته هست :
1 اینکه لزومی نداره سبک بازی تیم مویس مثل یونایتد رئیس باشه و احتمال تغییر سبک وجود داره .
و 2 هم اینکه مویز کاملا به تواناییها و نقاط ضعف فلایینی بهتر از هر کس دیگه ای آشنایی داره، و میدونه چطوری ازش بازی بگیره تا بهترین بازده رو داشته باشه .
پاسخ : درسته.ممکنه سبکش فرق بکنه.ولی همه ما رو با همین 4-4-2 میشناسن.شکلک
البته این که شایعه ای بیشتر نیست.اومد هم بهش میگم خوش اومدی.شکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/04/26 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

خخخخ بابک شما ام مشکل رون داریشکلک


شکلکشکلکشکلک البته حدس میزدم

آقا بی خیال از خنده مردیمشکلکشکلک
پاسخ : خنده نداره پسر ... این یه داستان غم انگیزه!شکلک
پاسخ : جواب رضا!
دقیقا شکلک شکلک
حرف من اینه تاریخ تکرار میشه، یونایتد همیشه و در هر مقطع هم اینجور نبوده که همیشه بهترین تیم تاریخ و حتی انگلستان باشه... ولی در برآیند بهترین تیم تاریخ فوتباله شکلک

این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/04/26 و 21:59 دقیقه ارسال شده است

داش پویا این حرفایی که میزنی درست
ولی ما داریم از بهترین تیم دنیا شدن صحبت میکنیم
مویس تو اورتون بد کار نکرد ولی چی به دست آورد و چندتا جام برد نمیگم لیگ یا اروپا ولی یه جام اتحادیه که میتونست بگیره (نگو پول نداشت که ویگانو تیمهای دیگه که تو این سالها جام حذفی یا اتحادیه رو میبرن خیلی وضعشون از اورتون بدتر بوده)
با این تیم با پاول و زاها و عدنان و... نمیتونیم جلو بارسا و رئال و... وایسیم (شاید 3 سال دیگه تونستیم ولی الان نمیشه)
من نمیگم جوون گرایی بده و باید مثل سیتی و چلسی و رئال فقط ستاره بخریم ولی میگم باید برای قهرمان شدن یکی دوتا ستاره هم بخریم
بعدم چطور برای بقیه تیمها وینگر تو دنیا هست بعد واسه ما نیست شکلک رونالدو ، بیل ، نیمار ، خسوس ناواس و لوکاس مورا و... اینا وینگ نیستن
ما که میگیم تیم میره دسته دو که واقعا منظورمون اون نیست واسه یونایتد قهرمان نشدن ، یا حداقل سهمیه اروپا رو نگرفتن با دسته دو هیچ فرقی نداره
تازه اگرم یه روزی (که به همین وقت عزیز خدا اون روزو نیاره) رفتیم دسته دو به قول داش شهاب هیچی از دست نمیدیم جز طرفدارای آبکیمونو
ساله بعدش برمیگردیم رو تخت سلطنت
We'll Never Die

این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/04/26 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

kamelan dorost gofte shoma chei fekr mikonid?شکلک
پاسخ : من دیگه فکری نمیکنم.شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/04/26 و 20:00 دقیقه ارسال شده است

آقا رضا من الان اون کامنت شما رو دیدم.
من خوبم ، شکر خدا ، شما خوبی ؟
مویز توی اورتون چه جور بازیکنایی داشت ؟ با اون مدل و سبک از بازیکنا اصولا چه رتبه ای کسب میکرد ؟ آیا این رو ثابت نکرده با بازیکنای کم بضاعت و معمولی میتونه خوب کار کنه ؟
فصل پیش این موقع ، نه کاگاوا رو داشتیم ، نه رابین ، نه بوتنر و نه پاول ، امسال این ها رو داریم ، زاها رو هم داریم.حرفم اینه که والن و نانی هر چقدرم که افتضاح باشن مسلما از فصل پیش بدتر نخواهند بود ، و خب حالا که وینگر خوب توی بازار نیست برای خرید ، باید بشینیم گریه کنیم و عزا بگیریم که ای وای رفتیم دسته یک یا به جوونای خودمون اعتماد کنیم ؟
وضعیت مصدومیت ها از فصل پیش میتونه بدتر بشه ، تو یه برحه از زمان ، رونی و نانی و یانگ و کاگاوا و فلچر و اندرسون با هم مصدوم شده بودن.
و در مورد پاول ، به جز کلیپ اون بازیایی که تو تیم اصلی انجام داده رو هم دیدم که اظهار نظر میکنم ، نشون داده که بازیکن خلاق و قابل اعتمادیه در صورتی که به صورت منظم بهش بازی برسه.
در حال حاضر فک کنم اعتماد به آکادمی و بازیکنای خودمون خیلی بهتر از گرفتن کاسه ی چه کنم چه کنم به دست باشه.
پاسخ : پاول جلوی گالاتسرای عالی بود.همون گالاتسرای هم کار رو هم برای ما هم برای رئال سخت کرد.اگه قدر خودش رو بدونه خیلی بازیکن خوبی میشه.

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/04/26 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

اتفاقا من فک میکنم که با حضور یه هافبک فیزیکی و مخرب مثه فلاینی در کنار کریک ، خیلی از مشکلات تیم حل بشه ، کریک بازیکنیه که پاسهای خیلی خوبی میندازه ، پاسهای کوتاه ، قطری و در عمقش خیلی خوبن ، و اگه از کاگاوا هم تو پست تخصصی خودش استفاده کنیم اون خلاقیت و فانتزی رو که مد نظر ما هست به بازی و خط هافبک اضافه میکنه ، من بر خلاف شما دوست عزیز اعتقاد دارم که خرید هافبک فیزیکی و تخریبی باید اولویت باشه تا خرید بازیساز ، با حضور کاگاوا و داشتن عدنان و پاول شاید بهتر باشه که به سرمایه های خودمون اتکا کنیم.
پاسخ : بالاخره نظرها با هم متفاوتن دیگه.شکلک
من که نگفتم همه اشتباه میگن حرف من درسته.شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/04/26 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

مرسی بابک جان...شکلک
پاسخ : خواهش میکنم.شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/04/26 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

بد شانسی این بود که پاول مصدوم شد به تور نرسید پاول اگه تو تور بود شاید همه معادلات نقل وانتقالات بهم میریخت شکلک همونججوری که زاها وعدنان همه معادلات واسه خرید وینگر رو بهم ریختن شکلک خرید فابرگاس عملا یعنی نابودی پاول من خودم هنوز اصلا به توانایی های پاول اعتقاد ندارم مخصوصا به عنوان یه هافبک وسط تمام عیار ولی شاید تو این تور میتونست خودشو اثبات کنه الان پاول 19 سالشه زیاد سنش پایین نیس بازیکنای زیادی بودن تو این سن ستاره بودن مث ویلشر همین فابرگاس هنوز یادمه بچه بودم فیکس ارسنال بود شکلک یا پوگبا یا متئو کواچیچ که تو اینتر فیکس شده هنوز فک کنم 18 سالشه یا همین اریکسن که چند سالی تو سطح اول اروپا داره توپ میزنه کلا در صورت خرید فلینی پاول باید بمونه ولی اگه بازیکنی مث فابرگاس رو گرفتیم پاول رو باید قرضی رد کنیم
کلا اوضاع نقل وانتقالات بد ناجوره شکلک
پاسخ : البته نباید زیاد به پاول فشار آورد.چون بازیکن جوون اگه زیاد بازی کنه نابود میشه.و به نظرم اگه فلچر برگرده دیگه نیازی به هافبک نداریم.هر چی باشه از پاول به عنوان یکی از استعدادهای انگلیس توی جام جهانی یاد میکنن.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 246
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 313,694
  • بازدید کلی : 3,938,859
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30