loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
xaniar74 بازدید : 536 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (2)

در یکی دیگر از سری بازی های دوستانه ICC Champions Trophy، که در ایالات متحده برگزار می شود، دو تیم منچستریونایتد و پاریسن ژرمن در ورزشگاه سرباز شیکاگو به مصاف هم رفتند که این تیم فرانسوی بود که در پایان پیروز این دیدار شد.


منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و حمله های خود را از همان شروع، به سمت دروازه پاریسن ژرمن، روانه کرد. اما رفته رفته بازی به حالت تعادل و سپس برتری پاریسی ها در آمد. در دقیقه 22، گل زیبای به ثمر رسیده توسط خوان ماتا، مردود اعلام شد تا منچستری ها شانس پیش افتادن در این بازی را از دست بدهند. سه دقیقه بعد، روی پاس عالی ارسالی از لوکاس مورا، این بلیز ماتوئیدی بود که با یک ضربه زیبا دروازه دخیا را گشود و شاگردان بلان را با یک گل پیش انداخت.

ر ادامه، منچستریونایتد فشار حملات خود را بیشتر و بیشتر کرد اما این تیم، بار دیگر مغلوب بازیکنان پی اس جی شد. در دقیقه 34، مکسول با یک سانتر خوب، زلاتان ابراهیموویچ را صاحب توپ کرد تا این مهاجم کارکشته سوئدی، از زاویه ای نزدیک توپ را به درون دروازه یونایتد بفرستد. در ادامه این نیمه منچستریونایتد بیشتر حمله می کرد اما شاگردان فن خال موفق به گلزنی نبودند تا حساب کار در نیمه نخست با حساب 2-0 به سود شاگردان لوران بلان، به پایان برسد.

در نیمه دوم، پی اس جی حملات زیادی انجام نمی داد و حمله هایی که نیز از جانب بازیکنان منچستریونایتد انجام می شد، بی ثمر و اغلب پر اشتباه بود. در نهایت این پاریسن ژرمن بود که در این بازی بر حریف خود غلبه کرد تا یونایتدی ها ایالات متحده را، با شکست ترک کنند. گفتنی است، منچستریونایتد پیش از این در تمامی دیدارهای خود، از جمله دیدار با بارسلونا، پیروز بود اما با توجه به این شکست، موفق به کسب جام بین قاره ای که سال گذشته نیز آن را بدست آورده بود، نشد و این جام در منطقه آمریکای شمالی، به پاریسن ژرمن رسید.گفتنی است که رئال مادرید، این جام را در منطقه استرالیا و چین، از آن خود کرده است.

منبع:طرفداری

.....

فن خال و لوران بلان هم پس از بازی مصاحبه ای داشتن که انشالله متن کاملش اگه اومد رو سایتها قرار میدیم.

اما دو مورد مهم از کنفرانس در رابطه با دخیا و دی ماریا بوده،

فن خال در مورد دخیا گفته:در شرایط خوبی قرار نداریم ،شاید دخیا بخواد ما رو ترک کنه!

همچنین در خصوص دیماریا اضافه کرده:نمیدونم دیماریا کجاست!!!!!!!!!!!

فنخال کلی از بازیه دارمیان هم تعریف تمجید به عمل آورده.


اما لوران بلان کاملا بی پرده شرایط دیماریا رو بازگو کرده و اظهار داشته که در آستانه ی جذب دیماریا قرار دارن.

 

خب متاسفانه داریم دو مهره ی ارزشمند رو از دست میدیم ،دخیا واقعا حرفه ای عمل کرد، این کارش قابل ستایش میتونه باشه هرچند من دلخورم ازش میبایست حداقل تا 3 فصل دیگه میموند باید قبول کرد نسل بازیکنای وفادار در حال انقراضهناراحت

اما با توجه به بحثهای پیش اومده و مصاحبه های فنخال اوج غیر حرفه ای بودن و بی تعهد بودن رو میشه در دی ماریا مشاهده کرد،با این کارش باعث شده که قیمتش بشکنه،اگه ادعای فنخال مبنی بر اینکه گفته بود "من دیماریا رو لازم دارم" حقیقت داشته باشه، قشنگ میشه درک کرد دست دیماریا و پاریسن ژرمن در یک کاسه قرار داره و دسیسه کردن که قیمتش رو بشکنن با این عمل غیر حرفه ایعصبانی

اما از اشتباه فن خال و مدیریت باشگاه هیچوقت نمیشه گذشت در رابطه با جذب دی ماریا و همچنین عدم توانایی تطبیق دادن دی ماریا تو منچستر،اشتباهشون خیلی بزرگ بوده امیدوارم پیامدهای منفیش دامن گیرمون نشه!!!!!

بیاید با یه دید مثبت به قضیه نگاه کنیم حالا که همه چی تقریبا نهایی شده و دخیا و دی ماریا خواهند رفت،باشگاه از فروش این دو میتونه حدود 70 میلیون پوند در آمد کسب کنه ،اگه دست گل به آّب ندن البته!!!!!!!! چون تو بعضی از خبرا پیشنهاد 28 میلیون پوندی برای دیماریا رو داده بودن که امیدوارم ردش کنن این پیشنهاد ناچیز رو هر چند دیماریا با این شرایط باید حتما به فروش برسه!!

به امید یه فصل عالی با عملکرد عالیه تمام بازیکنانقلب

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/08 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم داداش سعید شکلک
جونز پشمکشکلکشکلک میشه گفت جونز رو دو گل بیشترین اشتباه رو داشت،
باید پست دفاع رو زودتر همون اول نقل و انتقالات تکمیل و قوی میکردن...

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/05/08 و 18:03 دقیقه ارسال شده است

دروووووووووووود ........ دفاع میانی ........ پشمک ..... هر دو گل رو اشتباه مدافع ........ ممنون داداششکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 559
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,320
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,350
  • بازدید ماه : 41,328
  • بازدید سال : 212,522
  • بازدید کلی : 3,837,687
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30