loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 515 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (6)


پیتر اشمایکل معتقد است فن خال می تواند یونایتد را پس از فصل ناامید کننده ای که پشت سر گذارده، دوباره به اوج بازگرداند.

 

به گزارش گل بین الملل، شیاطین سرخ در فصلی که گذشت، تحت هدایت دیوید مویس با رتبه غیرقابل انتظار هفتم به کار خود پایان دادند. دروازه بان افسانه ای سابق منچستر در مورد پیرمرد هلندی و تاکتیک های جسورانه وی چون تعویض دروازه بان های اورانخه در دقایق پایانی وقت های اضافه مقابل کاستاریکا، گفته است:

"او در جام جهانی چندین حرکت انجام داد که خیلی به چشم آمد و نامش را دوباره بر سر زبان ها انداخت. آنها حرکاتی بودند که هیچ کسی جرات انجام آنها را ندارد. برای همین باید گفت او مردی متکی به تصمیمات فردی است که واقعا می داند چه می کند. فکر می کنم فصل آینده تحت رهبری او باز هم مدعی قهرمانی خواهیم بود.

"او همیشه عضوی از باشگاه های بزرگ چون بایرن مونیخ و بارسلونا بوده و کارهای جالب توجهی انجام داده است. امیدواریم در منچستر هم همین گونه باشد." 

اگر یونایتد بخواهد دوباره مدعی فتح لیگ برتر باشد، باید فرم خوب خود را پیدا کند. آنها فصل گذشته به شکلی بی سابقه، 12 بار شکست خوردند که 7 بار آن در اولدترافورد بوده است. مرد دانمارکی که به همراه کشورش در یورو 92 هم قهرمان شده است، ادامه داده است:

"شکست در این تعداد بازی، اصلا جالب نبود. اگر آن 7 بازی را برنده می شدیم که معمولا هم این گونه است، جایمان در بالای جدول بود. فصل گذشته در اولدترافورد مشکل وجود داشت. حل این مساله و ثبت پیروزی ها، بسیار خوب خواهد بود و البته انجام آن با کلاس همیشگی یونایتد، اهمیت خواهد داشت."

 

منبع:طرفداری

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/05/20 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

فان خال خودش گفته بعد 4 ماه می تونم بهتون بگم که می تونم تیم رو قهرمان کنم تو لیگ برتر یا نه شکلک
اما در مورد رقابت قهرمانی بین تیمها هم من ترجیح میدم بعد 6 یا 8 هفته نظر خودمو بگم شکلک
الآن اصلا مشخص نیست کدوم تیمها اولش سبقت می گیرن... شکلک
یه بازیکن وست هام مثلا گفته بود می خوایم برای تاپ 4 بجنگیم :| شکلک
پاسخ : واااااااای کی صبر کنه تا 4 ماهشکلکفکر میکنم توی ماه سوم و چهارم هم مشخص بشه خود به خودشکلکدو ماه اول که آنچنان بازی سختی هم نداریم...شکلک
خب پس ما فعلآ همون گفته ی بازیکن وستهم رو در نطر میگیریم،تا ببینیم چی پیش میادشکلکشکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1393/05/20 و 20:12 دقیقه ارسال شده است

به به سنگربان غولمون ه کهشکلک
گردنبدنت تو حلقمشکلک
اصلا هرچی اشمایکل بگهشکلک
(حالا جدی)
فصل قبل هم از این قبیل مصاحبه ها زیاد می کردن اینا (منظورم سفیرهای باشگاس اشمایکل و کول و روبو و...) ولی باید به نتیجه ها نگاه کرد اینا می خوان هوادار ها رو روحیه بدن و بگن که ما قبول داریم شون شما هم قبول داشته باشین که کار کاملا درستیه
شکلک
مرسی حمیدجانشکلک
پاسخ : این مرد خــعـــلی با ابهتهشکلکشکلک
-----
خب آره،به نظر منم واسه روحیه دادنه و صددرصد کار درستی هم هست.ایشالا در عمل هم موفق باشنشکلک(باشیم)
خواهش میکنم داداش حسینشکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/05/20 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

من حاضرم هر چقدر بخواین شرط ببندم آرسنال نمی تونه قهرمان شه شکلک
ولی در مورد لیورپول اشتباه کردم، الان خلاصه بازیش با دورتموند رو دیدم، واقعا عالی بازی می کردن، اما مشکلشون اینه که ی ستاره درست و حسابی ندارن، سوارز رفت.
در کل بنظرم اشتباهه که انقدر زود قضاوت کنیم، تا به وسطای فصل نرسیم هیچی مشخص نیست. مثلا خود ما هر سال رو ضعیف شروع می کردیم معمولا! ولی کم کم تا ته ژانویه خودمون رو تو صدر به ثبات می رسوندیم یا تاتنهام مثلا هر سال تا نیم فصل دور و بر صدر هست ولی کم کم افت می کنه. ولی در مورد آرسنال مطمئنم تا ونگر هست نمی تونن قهرمان لیگ برتر یا لیگ قهرمانان شن شکلک این خط | اینم نشون * شکلک
پارسال قبل از شروع فصل فکر می کردم آرسنال یا لیورپول قهرمان شن چون فکر می کردم اینا به ثبات رسیدن اما نه، ونگر مرد این کار نیست.
پاسخ : نه آقا شرط نمیبندیمشکلکآرسنال قهرمان بشو که نیست،من فقط میگم بهتر از گذشته ست.اوناکه بلآخره باز میان پایین منچستر...لیگ قهرمانان هم واسشون آرزوی محاله...
لیورپول به نظرم همون فصل پیش هم خوب بودن،اما تو چندتا بازی آخر خراب کردن(به قدریکه دل یونایتدیها پاکه-دعاهاشون گرفت)شکلک
در کل آره،بیا اینقدر زود قضاوت نکنیمشکلک
باز من در مورد لیورپول فصل پیش اشتباه میکردمشکلکهمش فکر میکردم 7 یا 8م بشن،اما جدی جدی چیزی نمونده بود تا قهرمان شنااااااااااشکلک
در ضمن:اون رده ایکه براشون پیش بینی میکردم،گیر خودمون اومدشکلک
شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/05/20 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

باز هم مدعی هستیم، بنظر من الان آمادگی تیممون از بقیه تیم های لیگ برتر کمتر نیست و شانس زیادی واس قهرمانی داریم، به خصوص که تو لیگ قهرمانان هم نیستیم و می تونیم کاملا روی لیگ تمرکز کنیم. همچنین فکر می کنم بهترین خرید فصل رو داشتیم: لوییز ونگال. من فکر می کنم رقیبای اصلیمون چلسی و سیتی باشن، آرسنال، تاتنهام، اورتون و لیورپول هم باید برای چهارمی بجنگن. تو پیش فصل هم که آماده تر از همه نشون دادیم، چه از نظر بازی زیبا و چه از نظر نتیجه.
پاسخ : اگر در کل بخوای حساب کنیم که آره مدعی هستیم،و اینکه توی لیگ قهرمانان هم نیستیم،یکی از نکته های برجسته و مفید واسه کسب جام به حساب میاد...
البته در بین تیمهای ذکر شده،نمیشه آرسنالو دست کم گرفت...(گرچه که همیشه پایین تر از ما بودن،جز فصل پیش که کلآ مشکل داشتیم)
از یه طرفم باز حس میکنم ما از سیتی بهتر میشیم(با توجه به قهرمانی فصل پیششون)اما با چلسی نمیشه شوخی کرد...
تمام امید من به تداوم اون انگیزه و بازی خوب بازیکنا توی پیش فصله که ایشالا پا برجا می مونه...
البته فنخالو نمیشه دست کم گرفت...کار بلده...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/05/20 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

پیتر شکلک
گردنبندش شکلک
هیبتش شکلک
خدایی عجب اسطوره ی شاخی داریم...دروازه بان به این کاریزما تو تاریخ نیومده و نمیاد.... شکلکشکلک
تیممون در حال حاضر خیلی خوبه و میتونه خوبتر هم بشه...
ویدال.؟
دیماریا.؟
هوملس.؟
کواردادو.؟
استروتمن.؟
بن عطیه.؟
هر کدوم از اینا بیان تیم بهتر خواهد شد اگرم نیان مشکلی نیست همینجوریشم جذاب ترین تیمه لیگیم.....شکلکشکلکشکلک
پاسخ : اشمایکلشکلک
عکس العملهاششکلک
------
به خوبی تیممون هیچ شکی نیستشکلکفقط باید دید مقابل حریفای خوبمون چیکار میکنیم...
من همچنان روی دو خرید تاپ دیگه پافشاری میکنمشکلک(مخصوصآ مدافع)
هرکدوم از اونایی که توی لیستن بیان،من به شدت استقبال میکنم...فقط بیان...

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/05/20 و 16:55 دقیقه ارسال شده است

مرسی آقا حمید
تو یه روزی که نبودم ماشاالله چقد خبر که من ازشون بی‌خبر بودم رئیس داره حسابی خونه تکونی میکنه
با اینکه قهرمانی تو این فصل آرزومه ولی وقتی واقع‌بینانه نگاه میکنم میبینم قهرمانی تو این فصل با اون همه رقیب سرسخت و با اوضاع وشرایطی که تیم خودمون داره یه چیزی تو مایه‌های محاله
ولی بازم امیدوارم ون‌خال مرد محال‌ها باشه
پاسخ : خواهش میکنم ریحانه خانم...
کاش این خونه تکونی ها برابر میشد با خریدهای جدید...
100% موافقم.راستش حریفامون خیلی اوضاع تیم بندی و بازار نقلو انتقالاتشون از ما بهتر بوده.به هرحال امیدوارم فنخال تیمو واسه کسب قهرمانی ببنده(نه فقط واسه کسب سهمیه)
اما ازون جاییکه فنخال کارکشته ست،میشه امیدوار بود و البته همراه با بازیکناییکه شاید بتونن خودشونو ثابت کنن(مخصوصآ جوانانمون).


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 438
  • آی پی دیروز : 343
  • بازدید امروز : 846
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,308
  • بازدید ماه : 67,600
  • بازدید سال : 311,191
  • بازدید کلی : 3,936,356
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30