loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسین بازدید : 933 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (11)

 

 

دورتموند به شدت به دنبال شینجی کاگاوا است


یورگن کلاب به شدت مایل است که بازی ساز سابق خود را به یونایتد برگرداند

خود کاگاوا نیز د صحبتی که با تلویزیون ژاپن داشته اعلام کرده که امیدوار است تا دورانش در دورتموند تمام نشده باشد و بتواند روزی باز به ان جا برگردد و این یعنی خود او نیز از این انتقال استقبال کرده

یورگن کلاب به شدت دنبال این است تا ملی پوش ژاپنی را به دورتموند بر گرداند و گفته هر بارکه شینجی را می بیند که در ترکیب اصلی نیست واقعا حس بدی پیدا می کند

یونایتد در این فصل در خط دفاع خود دچار مشکل بوده و تمام گل هایی که در این فصل خورده از روی اشتباهات خط دفاعی بوده نه دروازه بان و دهیا تقریبا در هیچ کدام از گل های یونایتد تقصیری نداشته و از این رو مویز به دنبال یک مدافع مطمئن می گردد و سوبوتیچ گزینه ی بسیار مناسبی برای این کار است ولی کلوب به یونایتد هشدار داده به هیچ وجه دنبال سوبوتیچ نباشد وم ویز باید جای دیگری به دنبال مدافع باشد

 

 


زمانی برای نگرانی طرفداران یونایتد؟؟


برای اولین بار در طی دو سال یونایتد برای اولین بار به دسامبر رسیده بدون ان که در درون دروازه مشکلی داشته باشد

پس تنها چیزی که ان ها در این زمان نمی خواهند این است که صحبت های از این که دروازه بان اولشان می خواهد از یونایتد برود را بشنوند

داوید دهیا اولین صفحه ی الموندو دیپرتیوو را به خود اختصاص داده و این خبر خبر خوبی برای هوادار های یونایتد نیست

"داوید دهیا از ایجنت خود خواسته تا در صورت پیشنهاد دادن بارسا به ان ها جواب منفی ندهد"

ولی با این حال باز هم ان چنان که الموندو گفته نباید زیاد از این بابت نگران باشیم چون الان زمان بازی های ملی است و خبر در مورد تیم ها کم و در عوض اخبار و شایعات نقل وانتقالات زیاد است و همین الموندو در میانه ی هفته جورجیو ساماراس بازیکن سلتیک را با بارسا(؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) لینک کرده بود

و در اگوست هم دهیا اعلام کرده بود علاوه بر این که در یونایتد خوشحال است از کار کردن با کریس وودز و دیوید مویز نیز لذت می برد و بازیکنان بارسا نیز علاقه مند هستند پپه رینا به بارسا برود پس زیاد هم نباید نگران بود

 

 

 

 

اشمایکل جدید در یونایتد:


Kjetil Haug پس از یک هفته حضور در تمرینات یونایتد اعلام کرده که یونایتد باشگاهی است که به فلب او نزدیک تر است

 

 

 

این دروازه بان 15 ساله مدتی موقتی را در یونایتد بود او قبل از ان نیز در اورتون و سیتی نیز بوده و این نشان می دهد که او به فوتبال انگلیس علاقه دارد

او به دلیل فیزیک بدنی و شرط اصلی شبیه اشمایکل بودن که بلوند بودن است به اشمایکل جدید لقب گرفته

او در گفتگویی که با tv2  نروژ انجام داده گفته:

با این که دوران حضور اش در یونایتد فوق العاده بوده و علاقه ی او به یونایتد تاثیری در انتخاب او ندارد و او می خواهد به بهترین مکان ممکن برود

"دوران حضور موقت در یونایتد بسیار خاص بود و من خودم نیز طرفدار یونایتد هستم"

"این نکته که یونایتد در قلب من هست تاثیری در تصمیم برای اینده ی حرفه ای من ندارد"

"من با اندرس لیندرگارد بسیار صحبت کردم و او نصیحت هایی بسیار خوبی در باره ی این که اگر من روزی خواستم به یونایتد بیایم شرایط انتقال چگونه است با من صحبت کرد و این صحبت بسیار مفیدی بود(ببین با کی هم صحبت کرده_مترجم)

 

 

 

"ما همینطور با تعدادی از بازیکنان دیگر و مویز ناهار نیز خوردیم و مویز دقیقا امد و کنار من نشست.خیلی خوب بود"

او در 15 سالگی به عنوان یکی از بهترین و اینده دار ترین دروازه بانان جوان حال حاضر اروپا به شمار می اید و در حالی که تنها 15 سال دارد از فیزیک فوق العاده ی برخوردار است و 2"6 قد اوست و برای این سن فوق العاده است واین فیزیک باعث شده او را با اشمایکل مقایسه کنند

"این که من را با اشمایکل بزرگ مقایسه می کنند برای من عجیب است ولی این خیلی خوب است که من این افتخار را دارم تا با او مقایسه شوم او یکی از بزرگترین شخصیت هایی است من از او تقلید می کنم"

"من مواظب هستم تا در مورد چیزهایی که با او مشترک هستم زید صحبت نکنم اما من فیزیک او و استایل شبیه به او را دارم ولی در حالت کلی من راه زیادی را دارم تا به او برسم"

او باید تا قبل از کریسمس تصمیم بگیرد تا کجا بازی کند

 

 



 

ودر اخر اینفو گرافیک  "سرالکس فرگوسن کبیر"

 

 


 

 

من که خودم خیلی با هاش حال کردم

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1392/07/19 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

خبر میرسه که داید دخئا آماده تمدید قرارداد خودش با باشگاه منچستر یونایتد هست، قراردادی که حقوق هفتگی او رو از 15.000 پوند فعلی به 75.000 پوند افزایش میده و وکیل او، خورخه مندس در حال حاضر در شهر منچستر هست تا این روند رو تسریع ببخشه. قرارداد کنونی او تا سال 2016 اعتبار داره و اخیراً او با یک حرکت به باشگاه بارسلونا هم مرتبط شده.
منبعی نزدیک به این دروازه بان به روزنامه The Sun گفته که داوید در انگلستان خوشحال هست و میداند که بارسا کار دشواری برای متقاعد کردن باشگاه منچستر یونایتد برای فروش او داره.

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/07/19 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش حسین شکلک
کاگاوا عالیه به خدا ...
دیوید بیخ ریش خودنمونه شکلک
سر الکساندر چاپمن فرگوسن ... شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش مي كنم اميد جان شکلک
من كه ميگم اين مويز فقط بايد دو تا بازي ثابت بهش بازي بده همين

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/19 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

ممنوووون آقا حسین
اما خدا کنه رفتن دخیا فقط شایعه باشهشکلک
پاسخ : خواهش مي كنم
ايشالا كه همينطوره

این نظر توسط masi در تاریخ 1392/07/19 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

کاگاوا واقعا حیفه نباید بزارن بره
دخیا هم که عمرا اگه بره عمرا
پاسخ : من هم همين نظر تو رو دارم داداشي

این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/07/19 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

رفتن کاگاوا خیلی بعید نیست ولی دخیا شکلک
اینفوگرافیک هم بسیار جالب بود... مرسی
پاسخ : خواهش مي كنم

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/07/19 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

راستی این والپیپر فرگوسن عالی بود منم باهش خیلی حال کردم مرسیشکلکشکلک
پاسخ : خواهش مي كنم معين جان شکلک
خوشحالم كه خوشت اومد داداشي

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/07/19 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

مرسی حسین جان. کاگاوا خیلی بازیکن خوبیه ولی نه برای 4-4-2 فک کنم بهترین بازدهیش تو سیستم 4-2-3-1 باشه اونم تو نقش اصلی خودش هافبک تهاجمی. تو پست هافبک تهاجمی رونی هم یک از بهترینای جهانه البته ما بهش فرصت زیادی ندادیم ولی در کل با این اوضاع موندنش سودی نداره.
آخ آخ خیلی خوب میشه اگه این پسر بتونه دوباره اشمایکل ما رو تو کالبد خودش زنده کنه.
پاسخ : خواهش مي كنم
مويز بايد بهش اعتماد كنه من نمي گم كاگاوا ديگه اخر شه من مي گم دورتموند خيلي بابت كاگاوا بده همون قيمتي هست كه ما خريديمش بعد اون پول رو بايد دو برابر كنيم يكي رو بخريم خوب چرا اين كار رو بكنيم همين رو بهش ميدون بدن بهتره كه
خيلي خوبه اين پسره اگه بگيرنش با وجود اون و دهيا ديگه مشكلي نداريم

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/07/19 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

ماهم باهاش حال كرديم داش ممنونشکلک
كاگاوا نره بابا ازش خوب بازي بگيرن ديگه حيفه!
پاسخ : خواهش مي كنم سعيد جان
منم همينو ميگم بخدا

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1392/07/19 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

کاگاوا بره هم زیاد فرقی نداره.الانم اصلا خوب بازی نمیکنه.یعنی دردی از تیم دوا نمیکنه.از همون اولش هم معلوم بود که به درد یونایتد نمیخوره.مطمعن باشید اگر بهتر از هافبکهای خودمون بود بهش بازی میرسید.کلا بره هم واسه خودش بهتره هم واسه ما.
در مورد سوبوتیچ هم که یکی از بهترین دفاع های حاله حاظر جهانه.واقعا خوبه و اگر بره میفهمید که هوملز چقدر پر اشتباهه.دورتموند هم به این راحتی ها بهمون نمیدتش.البته تو پست دفاع وسط بازیکنهای جون و خوبی داریم ولی خوب یه دفاع در سطح جهانی شاید نیاز داشته باشیم.اگر قرار باشه از دورتموند بازیکن بگیریم،هافبک رو ترجیح میدم.رویس یا گوندغان .
امیدوارم دخیا هم شایعه ای بیش نباشه.خیلی خوب شده.ولی خوب نگه داشتن بازیکنهای بزرگ به موفقیت تیمی بستگی دارهشکلکشکلک
مرسی کلیشکلک
پاسخ : خواهش مي كنم

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/07/19 و 12:26 دقیقه ارسال شده است

وقتی قراره همینجوری بمونه...به نظرت واس تیم خوبه؟؟؟؟
وقتی قرار نیست بهش بازی برسه...مام که سر مربی نیستیم به جای مویز بهش بازی بدیم...هستیم؟؟؟
پس یا باید بازی بهش برسه یا اینکه اینجوری فایده نداره...
از بازار نقل و انتقالات دورتموند و نحوه صحبت کلوپ خوشم نمیاد داششکلک
پاسخ : همينجوري موندنش واسه تيم فرقي ايجاد نمي كنه كه فقط واسه خودش بد مي شه وگرنه رو تيم كه تأثير نميزاره
خوب من هم همينو ميگم ميگم چرا ميخوان برن دنبال هيوز كه چون جوونه حالا حالا مثل زاها بهش بازي نميدن ميگم از هميني كه داريم استفاده كنيم شايد اصلا نياز به خريد نباشه
الان مويز به اندرسون بيشتر بازي داده تا كاگاوا
مگه من خوشم مياد؟؟؟؟ شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 359
  • آی پی دیروز : 365
  • بازدید امروز : 762
  • باردید دیروز : 1,457
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,366
  • بازدید ماه : 15,987
  • بازدید سال : 187,181
  • بازدید کلی : 3,812,346
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30