loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 621 جمعه 13 دی 1392 نظرات (4)

- نشست خبری دیوید  مویز با این پرسش آغاز شد که آیا فن آوریهای ویدئویی بیشتری برای کمک به قضاوت داوران مورد نیاز است یا خیر. سرمربی پاسخ داد: "ما به داوران اعتماد می کنیم که قضاوت درست داشته باشن ولی به نظرم هر انسانی گاهی اشتباه می کنه. و این دید من از بازی برابر تاتنهام عوض نشده - به نظرم تصمیم اشتباه بود و یک ضربۀ پنالتی باید به ما اعطا می شد."

- نگرانی اصلی مصدومین تیم، اشلی یانگ است که دیدار برابر سوانسی را به دنبال برخوردش با دروازه بان اسپورز، هوگو لیوریس از دست خواهد داد. مویز می گوید که وینگر تیمش در حال مداوا به دلیل مصدومیت شانه است.

 

- در حالی که بیرون ماندن یانگ از ترکیب اجباری است، سرمربی می گوید که به توجه به تقابل برابر ساندرلند در نیمه نهایی کپیتال وان کاپ در روز سه شنبه، به ترکیب برابر سوانسی استراحت خواهد داد. "قطعا ما بازیکنا رو به خاطر این دو بازی متوالی چرخش خواهیم داد و عوض خواهیم کرد. فکر نمی کنم درست باشه که از فوتبالیستها تقاضا کنیم که هم یکشنبه هم سه شنبه بازی کنن. اونا این کار رو در کریسمس انجام دادن و من کاملا درک می کنم این رو و چراییش رو. ولی در این شرایط دوم قبول کردن این فاصلۀ کم بین بازیها کمی سختتره. ولی شرایط برای هر دو تیم یکسانه."

- مویز اعتراف میکند که این مایۀ شگفتی است که یونایتد ده سال است FA کاپ را نبرده است و تأکید می کند که "ما هرچه در توانمان باشد انجام میدهیم" تا در 2014 این آمار رو جبران کنیم.

- در مورد این موضوع که کی احتمال دارد روبین فان پرسی به ترکیب بازگردد، رییس می گوید: "روبین در حال پیشرفت است، ولی وقتی آماده شد بهتون اطلاع می دیم." منبع



(در مورد استفاده از نفرات متفاوت برابر سوانسی...) "به دلیل دو بازی متوالی قطعا بازیکنا رو چرخش می دیم در این بازی. شرایط برای دو تیم یکسانه و لذا نمی شه شکایتی عنوان کرد ولی به نظرم این درست نیست که از فوتبالیستها بخوایم که در یکشنبه و سپس در سه شنبه بازی کنن. اونا این کار رو در کریسمس انجام دادن و من کاملا این رو درک می کنم و دلایلش رو هم. ولی در این مورد دوم پذیرفتن این زمان کم بین بازیها کمی سختتره. ولی شرایط برای هر دو تیم یکسانه."

(وضعیت مصدومیت ها...) "ما کمی مصدوم داریم. یکیشون تکلی هست که دروازه بان اسپورز روی اشلی یانگ رفت، که باعث شد زمانی رو اشلی یانگ دور از میدان باشه. لذا ما باید شرایطش رو بررسی کنیم. ولی مصدومین دیگه ای هم داریم که باید مراقبت بشه ازشون و ببینیم که در طول چند روز آتی چطور می شه حالشون."

(سؤال در مورد میزان مصدومیت یانگ و فان پرسی...) "او دچار مصدومیتی شده که در طی اون تکل و برخورد دچارش شد، یک مصدومیت شانه که ما دقیقا مطمئن نیستیم هنوز که چقدر قادر به بازی نخواهد بود. روبین هم به پیشرفتش ادامه میده ولی وقتی آماده شد بهتون اطلاع میدیم." منبع


 


(پل لامبرت، هموطن مویز و سرمربی استون ویلا عنوان کرده بود باشگاههای لیگ برتری اف ای کاپ را مزاحم می دانند، مویز در مورد این شائبه می گوید...) "این جام برای من مهمه، همیشه بوده. مطمئنم که برای هر باشگاهی این جام حایز اهمیته. هرچه بیشتر در این جام جلو میرید، اهمیتش بیشتر میشه. برای اکثر باشگاههای لیگ برتری، این تازه شروع راهشون در این تورنمنت هستش. در این لحظه، بازیهای لیگ برتری زیادی انجام شدن و برحۀ دشواری هستش."

(در مورد ده سال ناکامی منچستر یونایتد در اف ای کاپ....) "مطمئنم که چنین ناراحتی و ترسی هست چرا که وقتی شما باشگاهی مثل منچستر یونایتد باشید می خواهید که در تمامی موقعیتهای کسب جام حضور داشته باشید، و نبردن اف ای کاپ برای مدت ده سال چیزیه که کمی تعجب برانگیزه. ولی این هدفی هست که ما تلاش می کنیم انجامش بدیم - ما تلاش می کنیم که پیروز تمامی تورنمنتها باشیم. تا جایی که به من مربوطه، ما هرچه در توانمون هست برای رفتن به مراحل بالاتر انجام خواهیم داد." منبع

David Moyes

متن کامل مصاحبۀ دیوید مویز از سایت MEN


مویز در مورد تکنولوژی در فوتبال

من فکر نمی کنم که ما در حال پایین آمدن در راه و مسیر فناوری ویدئو در فوتبال باشیم. من همیشه نظرم این بود که تمارض موردی هست که اونا باید اجازه داشته باشن تصاویرش رو بازبینی کنن ولی نمی خوام که تصاویر ویدئویی به بازی فوتبال راه پیدا کنن. به نظرم فناوری خط دروازه مورد خوبیه. چیزی که در حال حاضر دیدم اینه که اونجایی که باید به کمک اومده و خوب کار کرده. فکر نمی کنم که داورا هم این تصاویر رو بخوان.

 

ما به داوران اعتماد می کنیم که قضاوت درست داشته باشن ولی به نظرم هر انسانی گاهی اشتباه می کنه. و این دید من از بازی برابر تاتنهام عوض نشده - به نظرم تصمیم اشتباه بود و یک ضربۀ پنالتی باید به ما اعطا می شد.

 

در مورد دیوید برنشتین (که گفته بود سرمربیان باید الگوهای بهتری برای بازیکنانشان تأیین کنند)

به نظرم سرمربی ها شدیدا مسؤولند. کاری که اتحادیۀ مربیها LMA انجام میده و فکر می کنم که سرمربی ها هم در جواب کارشون رو انجام می دن، به عنوان مثال کمکی که سعی می کنن به کمیتۀ فدراسیون بکنن. به نظرم این وصله به مربیها نمی چسبه و این حرف غلطیه.

 

در مورد نظر پل لامبرت در مورد اف ای کاپ (سرمربی ویلا گفته بود که این جام در اولویت او نیست...)

هر سرمربی نظر شخصی خودشو داره و شما باید بهش احترام بذارید. اونا باید در باشگاهاشون کار کنن، تصمیماتی رو که برای باشگاهشون لازمه رو اتخاذ کنن. فکر می کنم که حرفش رو تفسیر اشتباه کردید، اگه واقعا اون همچنین چیزی رو گفته باشه.


در مورد مسابقات اف ای کاپ:

این جام برای من مهمه، همیشه بوده. مطمئنم که برای هر باشگاهی این جام حایز اهمیته. هرچه بیشتر در این جام جلو میرید، اهمیتش بیشتر میشه. برای اکثر باشگاههای لیگ برتری، این تازه شروع راهشون در این تورنمنت هستش. در این لحظه، بازیهای لیگ برتری زیادی انجام شدن و برحۀ دشواری هستش.


در مورد چرخش ترکیب تیم برای کنار آمدن با برنامۀ بازی ها.

به دلیل دو بازی متوالی قطعا بازیکنا رو چرخش می دیم در این بازی. شرایط برای دو تیم یکسانه و لذا نمی شه شکایتی عنوان کرد ولی به نظرم این درست نیست که از فوتبالیستها بخوایم که در یکشنبه و سپس در سه شنبه بازی کنن. اونا این کار رو در کریسمس انجام دادن و من کاملا این رو درک می کنم و دلایلش رو هم. ولی در این مورد دوم پذیرفتن این زمان کم بین بازیها کمی سختتره.

 

در مورد شکست برابر اسپورز:

کمی شوکه کننده و ناراحت کننده بود چرا که برای کسب اقلا یک امتیاز از اون بازی و نه فقط بردنش، خوب کار کردیم. دو اشتباهی داشتیم که می شد روشون بهتر عمل کنیم. ما در سلسلۀ شش پیروزی قرار داشتیم و کمی بدشانس بودیم که نشد هفتمیش رو کسب کنیم.

ما مصدومینی داشتیم یکیشون به خاطر برخورد دروازبانشون بود که اشلی یانگ به خاطرش قادر به بازی نیست. این موردی هست که باید بررسیش کنیم وضعیت مصدومیت رو ولی چند مصدوم دیگه هم داشتیم. باید صبر کنیم و ببینیم که اوضاعشون ظرف چند روز آتی چطور خواهد بود.

 

در مورد اینکه آیا مصدومین روی عملکرد تیم در ژانویه تأثیر می گذارند.


ممکنه. ولی نه اونقدری که من رو وادار کنه بگم که رویۀ ما برای انجام وظایف عوض می شه. دنبال کردن بازیهای ژانویه هیچ وقت آسونی نبوده، و ما ترکیب خوبی در اختیار داریم، یک ترکیب بزرگ. ما از بازیکنا استفاده خواهیم کرد. ما در این ماه همگام با بازیها پیش خواهیم رفت. هر کسی هم در این مقطع از فصل مصدوم بشه، تفاوتی برای ما نداره.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/10/15 و 2:59 دقیقه ارسال شده است


شازده کوچولو چه زیبا گفت:
گل من گاهی بد اخلاق، کم حوصله و مغروربود...
اما ماندنی بود...
این بودنش بود...
که او را تبدیل به گل من کرده بود...شکلک
پاسخ : احسن به شازده که انقدر قشنگ گفته شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/10/15 و 2:59 دقیقه ارسال شده است

صندلی داغ شرکت نمیکنیشکلک
پاسخ : سلام شرکت کردیم شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/10/13 و 20:12 دقیقه ارسال شده است

وقت گير آورده واسه مصدوميت اين رابين همشکلک
پاسخ : چی بگم والا ... شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/10/13 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

بنده به دلیل اعتراض به نحوه برگزاری مسابقات ......... از هرگونه کامنت گذاشتن؛خودداری میکنم.شکلک
پاسخ : اعتراض وارد نیست شکلک
بندازین صندوق رسیدگی میشه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 206
  • کاربران آنلاين
  • 01.louiebrelt
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,051
  • بازدید ماه : 4,051
  • بازدید سال : 317,499
  • بازدید کلی : 3,942,664
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30