loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسام بازدید : 755 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (5)

وارلا مدافع راست اروگوئه ای با امضای قراردادی 5 ساله رسما به عضویت باشگاه منچستریونایتد در آمد .

او گفت : من بسیار خوش حالم که به عضویت باشگاه منچستریونایتد در آمدم و منچستر جز بهترین تیم های دنیاست .من باید هرچه زودتر خودم را با شرایط تیم وفق دهم . وارلا می گوید مهم تریم ویژگی او سرعتش هست . همچنین این بازیکن در مسابقات جام جهانی زیر 21 ساله ها اروگوئه را همراهی می کند .


لواندفسکی به پشت درهای الدترافورد رسید

طرفداری - به گزارش Sun، شیاطین سرخ قصد دارند دستمزد 40 هزار پوند در هفته ای که او در دورتمند دریافت می کند را تا 90 هزار پوند افزایش دهند. دورتمندی ها که هنوز از انتقال گوتزه به بایرن دلخور هستند، انتقال لواندفسکی به بایرن را متوقف کرده اند و گفته اند این مهاجم جدایی طلب را به تیمی خارج از بوندسلیگا خواهند فروخت. آنها به سران منچستریونایتد اعلام کرده اند که می توانند او را با مبلغی در حدود 25 و نیم میلیون پوند به خدمت بگیرند.

 مدیر باشگاه دورتمند چندی پیش گفته بود: من نمی گویم لواندفسکی در دورتمند می ماند ولی قطعا می گویم سال بعد در بایرن بازی نخواهد کرد، ما هر گزینه دیگری را در چند روز آینده با او و مشاورانش بررسی خواهیم کرد.

 لواندفسکی در مورد انجام نشدن انتقالش به بایرن گفته بود: من در حال حاضر از تعطیلات خود لذت می برم و نگران این مسائل نیستم. به نظر من این آخرین تصمیم نبود و شرایط تغییر خواهد کرد. من امیدوارم این وضعیت خیلی زود عوض شود. من از این بابت ناراحت نیستم.


مندی هافبک دفاعی 20 ساله ی تیم موناکو آماده است تیمش را ترک کند . گفته می شوم مقامات باشگاه به دنبال مذاکره برای خرید او هستند .


 

باشگاه منچستریونایتد قراردادی ۴ ساله با بانک مکزیکی اینوکس منعقد کرد. از اینجا بخوانید .

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/03/23 و 2:11 دقیقه ارسال شده است

سلام همگی داش حسام رونی میمونه به احتمال زیاد چون یه خبر بود توی اسپورتسمول از طرف گاردین که رونی گفته بود که به باشگاه کمک میکنه و قصد داره کمک کنه جو باشگاه رو همینطور که هست با وجود رفتن سرالکس نگه داریم البته اینو از زبون رونی گفته بود و از حرفاش هیچی ننوشته یود در مورد لوواندوفسکی بنظرم عالیه ولی ما وقتی فنپرسی رو داریم دیگه به لووا احتیاجی نیست و اگه ام رونی ام بخواد بره لووا نمیتونه جاشو پر کنه شاید یه هافبک یا هافبک تهاجمی بتونه جای رونی رو پر کنه ولی لووا یه مهاجم هدفه و قدرت بازیسازیه رونی رو نداره ولی کلا امیدوارم رونی بمونه یا اگه می خواد بره یه هافبک خوب بخریم
پاسخ : سلام
دیگه کم کم گیج می شم درباره ی رونی
باید هر چه زودتر رونی و مویس با هم حرف بزنند و تصمیمات خود رو بگیرند

این نظر توسط فرشاد در تاریخ 1392/03/22 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا حسام
بنظرم اصلا استعدادی مثل لوا خیلی کم پیدا میشه در حد رابین هود(گلاشو به رئال ببینید) با این قیمت خوب باید رو هوا بزنیمش
رونی هم که یجورایی دلمو زده چون داره برا تیم حاشیه درست میکنه اونم در حالی که الان که رئیس رفته بیشتر از هر وقتی بهش نیاز داریم
شکلک
کسی که قلبش برای تیم نباشه هر کی که می خواد باشه بدرد ما نمیخوره .
در کل لوا رو دوسش دارم
پاسخ : سلام
درسته لوا بازیکن با استعدادیه
رونی هم باید ببینیم چی می شه امیدوارم هر چی که شد خیر باشه

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/03/22 و 14:32 دقیقه ارسال شده است

dastet tala dash hesame gol شکلک
lewandowski va cesc kheili jeddi shodan guya 2bare. Fabregas ke Barca bade Neymar shadidan maayele befrushatesh va Irwin ham taeed karde hadafe avval unitede vali khodesho khanevadash bade be donya umadan bachchash mikhan catalonia bemunan شکلک
پاسخ : خواهش می کنم شکلک
من زیاد چشمم به فابرگاس آب نمی خوره بعیده فصل بعد بیاد
همین لواندوسکی خیلی بهتره برای جانشینی احتمالی رونی

این نظر توسط afshin در تاریخ 1392/03/22 و 14:20 دقیقه ارسال شده است

لواندوفسکی24ساله شکار خیلی خوبیه 20تا میزره ولی کجا بزاریمش من دلم واسه چیچا ودنی میسوزه اگه رونی رفت اونوقت بیاریمش خوبه
پاسخ : به نظر من هم می تونه در صورت رفتن رونی خرید مناسبی باشه
مطمئنا چیچا و ولبک هم به اندازه کافی استفاده می شود

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/03/22 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

لواندوفسكي واسه ذخيره ي چيچا و ولبك خوبهشکلک
پاسخ : اصلا برای همین کار ساخته شده شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 391
  • بازدید امروز : 2,665
  • باردید دیروز : 899
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 7,168
  • بازدید ماه : 18,789
  • بازدید سال : 189,983
  • بازدید کلی : 3,815,148
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30