loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 777 شنبه 07 دی 1392 نظرات (9)

دیوید مویز تأیید کرد که رونی به دلیل وقوع دوبارۀ مصدومیت کشالۀ ران سفر به خانۀ نورویچ، کرو رود را از دست داده است ولی انتظار می رود رونی برای بازی اول یونایتد در سال جدید 2014، یعنی بازی بعدی برابر تاتنهام هاتسپر آمادۀ بازی باشد. منبع


کریس هوتون | سرمربی نورویچ سیتی (در گفتگو با BBC Sport)

(هوتون گل یونایتد را شانسی می خواند و از نمایش تیمش دفاع می کند....) "فکر می کنم که در تمام طول بازی ما خارق العاده بودیم. گل برتری اونها یک گل شانسی بود که با دو بار کمانه کردن در مسیر به دنی ولبک رسید. سازمان یافتگی ما عالی بود و موقعیتهای خوبی داشتیم. در مورد تعادل بازی و نتیجه، شکست قبولش سخته. بسیاری از جنبه هی بازی امروز ما خیلی خوب بود. ولی گلها هستن که موجب پیروزی در بازی می شوند. و گل اونها شانسی بود" منبع


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC Sport)

(تمجید مویز از این پیروزی خارج از خانه...) "نورویچ امروز نمایشی عالی داشت، ولی ما هم همینطور. ما در دفاع فشرده و منسجم بودیم. کسب دو پیروزی خارج از خانه در لیگ برتر ظرف سه روز بازگشت خوبی برای ما محسوب میشه."

(ولبک بازی را تغییر داد...) "دنی ولبک فصل قبل نتونست خیلی گل زنی کنه، ولی امسال به نظر میاد که هر دفعه فرصتش باشه این کار رو می کنه. او امروز وقتی به بازی اومد بازی رو برگردوند. او خیلی خوب داره کار می کنه،"

(درخواست گلزنی از دیگر بازیکنان در غیاب مهاجمین...) "و ما وقتی که روبین فان پرسی و وین رونی در بازی نیستن از هر بازیکن دیگه ای می خواهیم که گلزنی کنه. رونی مشکل کشیدگی کشالۀ ران داشت. ولی انتظار دارم که برای بازی برابر تاتنهام برگرده." منبع


دنی ولبک | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC Sport)

(ولبک راضی از نتایج کریسمس...) "ما بازیهای دشواری در طی کریسمس داشتیم، به ویژه که در سه روز گذشته دوبار مجبور شدیم در خارج از خونه بازی کنیم. لذا از کسب  6 امتیاز ممکن بسیار خوشحالیم."

(خوشحالی از گلزنی...) "ما داریم شتاب می گیریم - ولی مغرور نخواهیم شد. تنها هدفمون پیروزی در بازیبعدیه. من خوشحالم که بین دو نیمه به زمین اومدم و زنندۀ گل پیروزی بخش بودم."

(همۀ بازیکنان تیم نقششان را انجام دادند...) "ما وین رونی و روبین فان پرسی رو در اختیار نداشتیم، ولی این بازی، بازیِ بازی کردن با ترکیبه و فصل هم فصلی طولانیه. هر کسی نقشی داره که باید انجامش بده و این همون اتفاقیه که امروز افتاد (همه نقششون رو ایفا کردن)." منبع


Manchester United manager David Moyes hailed the impact of super-sub Danny Welbeck following his side’s narrow victory over Norwich


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (به نقل از talkSPORT)

(تمجید مویز از بازی ولبک...) "او تفاوت زیادی به سود تیم ما ایجاد کرد و واقعا بازی رو تغییر داد. می دوید و استارت می زد، به محوطه می رفت و یک گل هم زد. او داره خیلی خوب کار می کنه و وقتی روبین و وین رو نداریم به چنین نمایشی نیاز داریم." منبع


wayne rooney


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(نمی توانیم به رونی فرصت کامل ریکاوری بدهیم...) "من امیدوارم و فکر هم می کنم که او در روز اول سال نو آماده باشه. من فقط باید صبر کنم و ببینم. همون مصدومیت مشابه رو وقتی که از بازی برابر استوک بیرون کشیدیمش دچارش شده. مصدومیت عضله که کشالۀ رانش دچارش شده، جدی نیست ولی ایدال این بود که بهش دو یا سه هفتۀ کامل فرصت ریکاوری و بهبود بدیم. ولی او برای تیم ما بسیار تأثیر گذار بوده و ما می خواهیم سریعتر به ترکیب و بازی تیم برگرده." منبع



دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(خوشحال از 6 امتیاز از دو بازی خارج از خانۀ کریسمس...) "یک سه امتیاز فوق العاده بود. ما ظرف سه روز دو بازی خارج از خونه داشتیم، بازیهایی که هر دو دشوار و نزدیک بودند، ولی این عالیه که بازیکنا با دست پر و با 6 امتیاز برگشتن از این بازیها."

(تمامی بازیکنان ترکیب بزرگ یونایتد به کار خواهند آمد...) "ما بازیکنای ترکیب رو لازم داشتیم. ما یک ترکیب بزرگ اینجا داریم که ترکیب خوبی هم هست. اگر شما لازم باشه که بازیهای خارج از خونه رو برنده بشید، اونوقت لازمه که بازیکنا کارشون رو خوب انجام بدن، و در بازیهای آتی نیز به اونا نیاز داریم."

(نارضایتی از نمایش نیمۀ اول...) "کسب پیروزی عالی بود، اگرچه در نیمۀ اول به ویژه خوب بازی نکردیم. در 10 دقیقۀ ابتدایی، به نظرم ما خوب کار کردیم ولی بعد اون کمی خودمون رو گم کردیم. به نظرم دنی ولبک به بازی اومد و تفاوت بزرگی رو به سود ما رقم زد. او چیزی کاملا متفاوت رو به ما هدیه داد."

(مویز در پاسخ به این پرسش که آیا تعویض او بازی را تغییر داد، تأکید می کند که دنی بود که بازی را تغییر داد نه صرف تصمیم مویز...) "باید بگم که از دید من همه چی مربوط به نمایش دنی هست. من شیوه ای که نیمۀ اول رو به پایان بردیم دوست نداشتم، 7 یا 8 ضربۀ کرنر تقدیم حریف کردیم و خیلی روی توپ تسلط و تصاحب نداشتیم."

(تمجید از نمایش نورویچ...) "بزرگترین مسئله ای که من متوجهش شدم این بود که نورویچ چقدر خوب نسبت به نتیجه شون برابر فولام واکنش نشون دادن. نمایشی عالی رو برای سرمربی تیمشون به نمایش گذاشتن. جمعیت نیز حامی اونها بود و من این رو متوجه می شم که خیلی از تیمها وقتی منچستر یونایتد به شهرشون میاد، سطح بازیشون رو بالاتر می برن. این یک دیدار دشوار برای ما بود." منبع



دنی ولبک | مهاجم یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(پیروزی علی رغم نمایش ضعیف...) "به نظرم در طی مسیر فصل، بازیهایی پیش میاد که قشنگ نیستن، ولی شما باید نتیجه بگیرید. کسب پیروزی بدون ارائۀ بهترین نمایشمون نشونۀ خوبیه برای ما."

(در مورد صحنۀ گلش...) "دو تا کمونه داشت توپ ولی شکر خدا توپ به من رسید. من همین که با دروازه بان تک به تک شدم می دونستم که گلزنی خواهم کرد." منبع


 


مویز در گفتگو با MUTV

(فان پرسی به تمرینات بازگشته است...) "روبین برخی از تمرینات سبک رو آغاز کرده، و شاید خیلی از شرایط بازی دور نباشه. ما خیلی او و رونی رو همزمان به عنوان زوج خط حمله در اختیار نداشتیم، لذا من بی صبرانه منتظر داشتن هر دوی اونها در کنار هم هستم." منبع

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali-s در تاریخ 1392/10/08 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

سلام داش شهاب تشکر شکلکشکلکشکلک خیلی وقته اینجا نیومدم شکلک
خوب که بازی نکردیم ولی عاقلانه بازی کردیم نتیجه خوبی بود فقط اون صحنه ای که تحت فشار بودیم و یانگ زد زیر توپ در سطح ما نبود زیر توپ بزنیم فقط کاش زودتر یه هافبک وسط و یه دفاع چپ بخریم
واقعا دیدن ویدیچ تو این شرایط یکم دردناکه خیلی افت کرده
اورا هم که اتوبان شده
واقعا فابیو حیفه
کلا ان تیم امیدوار کننده نشون داده
پاسخ : سلام داش علی شکلک
برام واقعا جالبه مویز تو نتیجه گرفتن داره فوق العاده نشون میده واقعا قبل وقفۀ بازیهای ملی هم داشت فوق العاده کار می کرد من دلیل افتمون رو فقط وقفۀ بازیهای ملی میدونم و بس... 6پیروزی متوالی واقعا خیره کننده ست اصلا هم مهم نیست خوب بازی کرده باشی یا نه با این فشردگی بازیها کسب 6 پیروزی فراتر از انتظاره...

این نظر توسط ali-s در تاریخ 1392/10/08 و 0:01 دقیقه ارسال شده است

سلام داش شهاب تشکر شکلکشکلکشکلک خیلی وقته اینجا نیومدم شکلک
خوب که بازی نکردیم ولی عاقلانه بازی کردیم نتیجه خوبی بود فقط اون صحنه ای که تحت فشار بودیم و یانگ زد زیر توپ در سطح ما نبود زیر توپ بزنیم فقط کاش زودتر یه هافبک وسط و یه دفاع چپ بخریم
واقعا دیدن ویدیچ تو این شرایط یکم دردناکه خیلی افت کرده
اورا هم که اتوبان شده
واقعا فابیو حیفه
کلا ان تیم امیدوار کننده نشون داده
پاسخ : سلام داش علیشکلک
برام واقعا جالبه مویز تو نتیجه گرفتن داره فوق العاده نشون میده واقعا قبل وقفۀ بازیهای ملی هم داشت فوق العاده کار می کرد من دلیل افتمون رو فقط وقفۀ بازیهای ملی میدونم و بس... 6پیروزی متوالی واقعا خیره کننده ست اصلا هم مهم نیست خوب بازی کرده باشی یا نه با این فشردگی بازیها کسب 6 پیروزی فراتر از انتظاره...

-----------------------
کامنتی بی جواب نمونه،حتی اگه تکراری باشهشکلک
ببخشید داش شهاب...شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/10/07 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

خب ، به نظرم اون سوالی که کردم خیلی احمقانه بود !! الان با ie امتحان کردم دیدم که مشکلی نداره و درست لود میشه ، اما در کل من اون قالب قبلی رو بیشتر دوست داشتم ، اینم خوب شده ، برای تنوع خوبه.
اما تمام اطلاعات اسم و ایمیل و ... تو کروم ذخیره شده دیگه حال اینکه اونطرف وارد کنم رو ندارم !
پاسخ : نه خوب چه کاریه ما هدفمون این بود عکس کم بشه یونایتدی های دایال آپی اضافه بشن نه به قیمت از دست دادن یونایتدیهای پای ثابت فعلی که شکلک شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/10/07 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

سلام ، ممنون شهاب.
مهم بود ببریم ، که خدا رو شکر بردیم ، ولبک !
شهاب ببین این قالب جدید برای من اینطوری لود میشه :
http://aksup.ir/images/23t1folgferi05lpy7wk.png
با کروم میام ، مشکل از کرومه یعنی ؟ من موزیلا ندارم با ie بیام خوب میشه ؟
پاسخ : سلام پویا جان شکلک شکلک شکلک
منم کروم دارم ولی نمی دونم چرا کرومها همه با هم یه جور نیست!!! شکلک
چرا برا تو اینجوری کرده! برگردوندم قالب قبلی الآن درسته برای تو؟

این نظر توسط Milad Clevz در تاریخ 1392/10/07 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

سلام شکلک
خوبی؟ شکلک چه خبرا؟ شکلک
نیستی کم پیدایی شکلک البته شاه غلام سلام میرسونه شکلک
پاسخ : سلام داش میلاد گل اتفاقا خیلی پرپیدا شدم که شکلک
نوکرم شاغلام هم رفت دیگه پریشب استعفا داد شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/10/07 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

مدل داش حمید

T Y L Bشکلک
پاسخ : (( شکلکشکلک )) شکلک
پاسخ : واجب شد یه لقب بهت بدیم شکلک

ممی بیرام دیوف چطوره؟ بر وزن مامه بیرام دیوف شکلک شکلک

خواهش می کنم محمدرضا جان شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/10/07 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

اون از كامبك اينم از نتايج ژانويه فقط مونده خريد خوب كه حتما انجام ميديمشکلکشکلک
ممنون داش شهابشکلکشکلک
پاسخ : عمرا انجام نمی دیم شکلک
چاکر داش سعید شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/10/07 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

من خیلی با ولبک موافق نیستم هاااااااااااااااااشکلک اما خداییش راس میگه...ولبک کلآ جریان بازیو تغییر دادشکلک
واقعا نبود بازیکنامون احساس میشد...رونی که نباشه انگار تیم نیست...
گیگزو دیدین تورو خدا...اصلآ نمیدونم دربارش چی بگم...

اسمالینگ و اونز واقعآ محکم شدن...آدم خاطرش بیشتر ازین دو جمعه تا اون اورا و کاپیتان...البته کاپیتان خوبه هاااااااا...اما بعضی وقتهاااااااااشکلک
اورا هم که،،، ولش کن هیچی نگم بهتره...اولین بارش نیست که...

من همینو تو این بازی فهمیدم:این برد رو مدیون دفاع عالی تیم بودیم...گرچه که نوریچ هم زیاد کاری نکرد اما...
نمیشه دفاعمون رو نادیده گرفت...

درسته آقای هوتون گل ما شانسی بود اما...
پس کجا فرق بازیکن باتجربه و بی تجربه باید مشخص شه؟؟؟چرا نمیگی تو دفاع کردن و دور کردن توپ مشکل داشتیم.
چرا ما ازین اشتباهات نکردیم...تازه،خیلی هم عالی مقابلتون ایستادیم...ما شاید تو حمله کاری نکردیم اما تو دفاع بچه هامون سنگ تموم گذاشتن...
حالا هم تورو به حال خودت میذارم تا بسوزی...

داداش شهاب ممنونشکلک
من، کم پیش میاد اینقدر بِفکم هااااااااااااااااا(بلا نسبت)شکلک
پاسخ : بابا این شانسی بودن گل رو دیگه از اون بهونه ها بود این بابا گفت!
والا من که نتونستم بازی رو ببینم خونه داشتن شبکه نمایش گودزیلا و ماترا می دیدن شکلک شکلک
ولی خوب دست بچه ها درد نکنه بردیم نوش جونمون که بردیم 5 یا 6 تا بازیه پشت هم داریم می بریم پیش به سوی صدر جدول و فراتر از آن شکلک
نوکرتم داش حمید خواهش می شه داداش شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1392/10/07 و 20:39 دقیقه ارسال شده است

مرسي............
پاسخ : خواهش می کنم داش یوسین شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 1,034
  • باردید دیروز : 3,996
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 9,913
  • بازدید ماه : 9,913
  • بازدید سال : 323,361
  • بازدید کلی : 3,948,526
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30