loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 561 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (1)

Ryan Tunnicliffe in action for Ipswich Town away from home

 

تونیکلیف و کول به فولام پیوستند


دو جوان یونایتد، رایان تونیکلیف و لارنل کول به صورت دایم به تیم فولام پیوستند.

 

قراردادها نزدیک اواخر مهلت انتقالات ژانویه نهایی شدند، اگرچه بعد از ساعت 11:00 GMT  (دو نیم صبح به وقت تهران) اعلام شدند، و بازیکنان قراردادهایی تا سال 2017 با فولام اضافه کردند که امکان اضافه کردن قرارداد به مدت یک سال نیز وجود دارد.

 

هر دوی این بازیکنان با یونایتد در سال 2011 قهرمان اف ای کاپ جوانان شدند و هافبکهای انگلیسی آینده داری هستند که در اولدترافورد با رییس کاتیجرزها (فولام) یعنی رنه موئلنستین کار کرده اند.

تونیکلیف به منظور پیوستن به این تیم لیگ برتری، دورۀ قرضیش در ایپسوئیچ تاون را قطع کرد و کول نیز یکی از اعضای ثابت تیم زیر 21 سال وارن جویس در اولدترافورد بود و سال گذشته نیز دو بار در فینال (ژیر 21 سال) برابر تاتنهام گلزنی کرد و در آن سطح برترین گلزن شیاطین سرخ بود.

تونیکلیف به سایت رسمی فولام می گوید: "من از وقتی 9 ساله بودم با رنه آشنا هستم. اکنون من اینجام و از امضای قرارداد خوشحالم."

"من می خوام که در بالاترین سطحی که می تونم بازی کنم، و از نظر من، این سطح لیگ برتر هستش چرا که این لیگ بزرگترین لیگ جهانه. من می خوام تا جایی که می تونم بازی کنم و به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم چرا که من خیلی جوان هستم. اون وقت خواهیم دید که به کجا می تونیم برسیم."

کول 20 ساله نیز تستهای پیزشی عادیش را در منچستر کامل کرد و هدفش این خواهد بود که خودش را به تیم اول باشگاه جدیدش تحمیل کند.

همۀ اعضای منچستر یونایتد برای این فارغ التحصیلان آکادمی بهترین اقبال را در دوران ورزشی آتیشان آرزومندند. منبع

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/17 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

جهت خالی نبودن کامنت این پستشکلکشکلک
مر30
پاسخ : الهی من فدای این دل مهربون شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 353
  • آی پی دیروز : 365
  • بازدید امروز : 742
  • باردید دیروز : 1,457
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,346
  • بازدید ماه : 15,967
  • بازدید سال : 187,161
  • بازدید کلی : 3,812,326
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30