loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 1027 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (25)

http://mufcpics.com/wp-content/gallery/cakes/manchester-united-cake-1.jpg

 

سلام به همه داداشای گل خودم همچنین خدمت خانمهای بسیار گرامی ..... غرض از چند کلمه، فردا تولد داش سعید گل هست، که در نظرات با اسم مستعار Saeed Rooney می شناسید داش سعید رو... داش سعید به قول خودش پیش کسوت اینجا محسوب میشه چه از نظر قدمت کاربری چه ازنظر سن و سال که فردا تولد 32 سالگی داش سعید هست و وارد سی و سومین سالگرد تولدش میشه... آقا سعید گل همیشه اینجا بزرگی کردن و لطف داشتن و انصافی همیشه به برقراری جو دوستانه و پر مهر و محبت یونایتدی ها پیش قدم بودن.... داش سعید تولدت رو از طرف همگی دوستای یونایتدیت تبریک میگیم... ایشالا که سالی بسیار خوب داشته باشی و پسرت بره بدون حقوق بازیکن منچستر بشه زبانموفق باشی داداش گل قلبقلب


 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


-The real reason Arsenal and Chelsea target Paul Pogba left Manchester United Daily and Sunday Express 1
-

پل پوگبا در گفتگو با Telefoot فاش کرد که دلیل اصلی ترک منچستر یونایتد، بازی نکردن برابر بلکبرن در سال 2011 بوده است: "من به فرگوسن گفتم که به من بازی بده و من بهت نشون میدم آماده هستم یا نه."

"در 31 دسامبر 2011، برابر بلکبرن، من روی نیمکت نشستم. فرگوسن رافائل رو در کنار پارک جی سونگ در خط هافبک به بازی گرفت. اونجا بود که من تسلیم شدم. واقعا وا رفته بودم."

"من به یووه پیوستم تا مردمی رو که من رو زیر سؤال میبردن ساکت کنم. کسایی رو که به من اعتقاد نداشتن و می گفتن که من شکست می خورم."

-
-Phil Jones: We showed why we are champions Sports Mole 2
-فیل جونز در گفتگو با MUTV اشاره کرده است که در شرایطی که تیم در زیر فشار انتقادات بود، نمایششان برابر ساندرلند یک نمایش عالی بود که نشان داد چرا آنها قهرمان لیگ برتر هستند.
-
-Manchester City, Manchester United in for Zakaria Bakkali? Sports Mole 3
-میرر از علاقۀ یونایتد سیتی برای جذب ادن هازارد جدید بلژیک، یعنی زاکاریا باکالی، وینگر 17 سالۀ بلژیکی تیم PSV هلند خبر داده است. او 8 بازی برای PSV انجام داده است و در سال 2012 نیز برای زیر 21 سال بلژیک بازی کرده است.
-
-Video: Kleberson scores incredible free-kick winner Give Me Sport 4
-ویدئو - ضربۀ آزاد فوق العادۀ کلبرسون برای فیلادلفیا و صعود این تیم...
-
-Ball: We must keep building Sky Sports 5
-کوین بال، سرمربی موقت تیم فوتبال ساندرلند خواهان ارتقای تیمش پس از شکست 2-1 برابر منچستر یونایتد است.
-
David Moyes confirms Adnan Januzaj enquiry The Peoples Person 6
-

دیوید مویز تأیید کرد که فدراسیون فوتبال انگلیس FA در مورد امکان استفاده کردن از عدنان یانوزای برای تیم ملی انگلیس پرس و جو کرده است: "بله اونا این کار رو کردن."

روی هاجسون هم تأیید کرده که فدراسیون یک نگاهش به یانوزای است ولی طبق قوانین جدید فیفا، یک بازیکن تنها وقتی مجاز خواهد بود که پیوسته و اقلا پنج سال پس از 18 سالگیش در آن نواحی زندگی کرده باشد. که بدین معناست عدنان حداقل باید تا سال 2018 صبر کند تا بتواند برای انگلیس بازیکند.

و مویز به شوخی می گوید: "شاید حتی برای اسکاتلند هم بتونه (با این قانون)!! فکر میکنم که راهی باشه بشه کمک کرد او برای انگلیس بازی کنه. بله. فکر میکنم که او کشورهای زیادی رو میتونه انتخاب کنه. شاید سه یا 4 کشور هستند که میتونه انتخاب کنه براشون بازی کنه."

"خوب میدونید که او چند باری توسط بلژیک دعوت شده ولی فعلا تصمیم گرفته که انتخابش رو انجام نده، و آلبانی، کرواسی و چند کشور دیگر نیز خواهان او خواهند بود."

"او میتونه برای چندین کشور بازی کنه - و همینطور انگلیس. نمی دونم چطور. فکر کنم باید کاری در رابطه با سکونتش انجام بشه. کاری هست که باید انجام بشه."

-
-Baines is a wanted man as Tottenham join Man United in chase... Daily Mail 7
-تاتنهام هم خواهان بینز؟
-
شنبه صبح
(جمعه 20:00 تا شنبه 08:00)
یکشنبه صبح دوشنبه صبح سه شنبه صبح چهارشنبه صبح پنجشنبه صبح جمعه صبح
- - - - - - -
شنبه ظهر
(شنبه 08:00 تا شنبه 12:00)
یکشنبه ظهر دوشنبه ظهر سه شنبه ظهر
چهارشنبه ظهر پنجشنبه ظهر جمعه ظهر
- - - - - - -
شنبه عصر
(شنبه 12:00 تا شنبه 16:00)
یکشنبه عصر دوشنبه عصر سه شنبه عصر
چهارشنبه عصر پنجشنبه عصر جمعه عصر
- - - - - - -
شنبه شب
(شنبه 16:00 تا شنبه 20:00)
یکشنبه شب دوشنبه شب سه شنبه شب چهارشنبه شب پنجشنبه شب جمعه شب
- - - - - - -
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/19 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

اختیار دارین آقا شهاب.. این حرفا چیه؟؟
من گاهی زیادی پرحرف میشم (فقط گاهی هااا) میشم مث معتادا بلانسبت!شکلکشکلک -- دیگه شما ببخشید....---
----
آهااان.. من بیشتر تاکید رو روی "یه" گذاشته بودم و دنبال "یه" اضافه میگشتمشکلک(توجمله فقط یه هم اضافه داشت " ... چه میشه کرد.. منم دیگه.. دونقطه پیشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/19 و 10:47 دقیقه ارسال شده است

مدتیست مذهبی میزنید وجوابهای مذهبی میدهید
خبریست آیا؟شکلک (چون تکرار شده گفتم)
----
فقط یه هم اضافه داشت !!!! (اینم متوجه نشدمشکلک)
شکلک
پاسخ : خوب اون هم که گفتید شما هم خسته نباشید میگم دیگه میگم یه همش اضافه بود شکلک
بعد نه بابا جواب مذهبی کدومه.. شما فرمودین جوابم دیر شد شاید چشم پوشی کنم از اون یک هم اضافه بعد من گفتم نه دیر و زود میشه ولی بالاخره من گیرم رو میدم شکلک
قصد جسارت نداشتیم به خدا زینب خانم...
اون دکمه غلط کردم هم برا اون بود که گفته بودین چرا از یک بانو ایراد میگیرید من مراتب پشیمانی خودم رو اعلام کردم شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/17 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

حالا من خواستم بهتون خسته نباشید بگم ایرادی داره؟؟؟شکلک
گیریم سوتی باشه!! اینجوری میزنین تو ذوق آدم؟؟شکلک اونم یک بانوشکلک
----
دیدم مدت زیادی گذشته و جواب ندادین نفس راحت کشیدم !! و فکر کردم متوجه نشین.. دونقطه پیشکلک
پاسخ : نه خدایی خیلی هم خوب شکلک
فقط یه هم اضافه داشت شکلک
آقا من معذرت می خوام اصلا این دکمه غلط کردم کجاست... کوششش.... آهان پیداش کردم! تند تند بزنم روش!
غغغغغغغغغغغغغغ
شکلک
نه خوب دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره شکلک
بر فرض نعوذ بالله خدا قیامت رو هم به تأخیر میندازه ولی دلیل نمی شه از مجازات انسانها چشم پوشی کنه شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط Vahid در تاریخ 1392/07/15 و 19:01 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااام.
مرسى دار شهاب شکلک
اقا سعيد تبريك. شکلک شکلک البته با تأخير.
اين عدنان واسه انتخاب تيم ملى شك داره!!!!!! شکلک خدا باشگاهيشو به خير كنه!!! شکلک
پاسخ : سلام داش وحید گل شکلک
جمله آخر خدا بود شکلک شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1392/07/15 و 16:46 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
عكس جرج بست فقيد كجا رفت ؟ چرا برداشتي ؟
خيلي هم قشنگ بود
پاسخ : سلام داش قاسم علی گل چشم دوباره میذارمش در اسرع وقت... شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/07/15 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارک آقا سعید , موفق باشید شکلک

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1392/07/15 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

اقا اون جوکر من بودم میلمو نزدم شرمنده
پاسخ : دشمنت شرمنده داش جوکر شکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1392/07/15 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

سلام بچه ها.نمیدونم چی بگم.من کوچیک همتونم بخدا.خیلی دوستتون دارم و خوشحالم که دوستای خوبی مثل شماها دارم.از شهاب عزیز تشکر ویژه دارم این دومین ساله که منو شرمنده خودش میکنه.خیلی خیلی ممنونم که به یادم بودید.ایشالا سالهای سال دور هم باشیم.همتون رو میبوسمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سعید جان من هم تولدت رو تبریک می گم شرمنده دیر شد من دیروز نت ام قط بود نتونستم تبریک بگم ایشالا 120 ساله شی
پاسخ : داش سعید گل این حرفها چیه آقا.... سلام عزیز
شرمنده کدومه ما همینجوریش شرمنده شما هستیم شکلک
ایشالا موفق و سلامت و شاد باشی داداش شکلک

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1392/07/15 و 11:36 دقیقه ارسال شده است

اقا سعید تولدتون مبارکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
ایشالا 1000 سالگیتونشکلکشکلک
_________________
عدنان هم بره بلژیک بهتره اولا جام جهانی رو میتونه بازی کنه.بعدشم اگر بازیکن خیلی بزرگی شد میتونه مرد اول تیم ملیش هم باشه.که شاید تو انگلیس نتونه.
پاسخ : خوب منم با بلژیکش موافقم... دقیقا..

این نظر توسط masi در تاریخ 1392/07/15 و 8:09 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارک کاکو سعید شکلک
به نظر من هم بهترین جا انگلیسه میتونه خیلی کمک کنه به انگلیس
پاسخ : خوب قطعا خیلی میتونه به انگلیس کمک کنه... ولی این تیم ملی انگلیس تیم بشو نیس


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 227
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 954
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 954
  • بازدید ماه : 42,429
  • بازدید سال : 213,623
  • بازدید کلی : 3,838,788
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30