loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
عباس بازدید : 471 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (6)

گری نویل، مدافع راست سابق منچستر یونایتد، معتقد است که این تیم در حال حاضر نمی تواند لیگ برتر را فتح کند.
به گزارش روزنامه ایندیپندنت، لوئیس فن خال مدعی شد که یونایتد همچنان قادر است تا لیگ را فتح کند اما نویل با او مخالف است. به عقیده او، شیاطین سرخ از کیفیت کافی برای کسب این مهم برخوردار نیستند.

وی گفت: "در این لحظه و این ساعت، این تیم منچستر یونایتد به اندازه کافی خوب نیست تا بتواند لیگ را فتح کند. لوئیس فن خال در بدو ورودش سه ماه زمان خواست و اکنون در گفته هایش تجدید نظر کرده است. این شغل سخت تر از تصور او بوده و آن ها طی هشت بازی آتی، رقبای سرسختی را در پیش رو دارند.

"در ابتدای فصل انتظار داشتیم که پس از هشت بازی بتوانند 16 یا 17 امتیاز کسب کنند. تغییرات خیلی زیاد بوده اند. شرایط برای او دشوار بوده است. او در حالی جام جهانی را ترک کرد که مست تعریف و تمجید همگان بود اما فکر می کنم این شرایطی که تاکنون در یونایتد داشته، اندکی او را به هوش آورده است."

(( منبع: روزنامه ی ایندیپندنت. - نظر خودم: به نظر من هم راست میگه گری نویل، این منچستری که تو این فصل دیدیم و با این روالی که داره میره خیلی سخت بتونه قهرمان بشه مخصوصا با شرایط عالی ای که چلسی داره و شرایطی که منچستر سیتی تو این چند هفته پیدا کرده و هر هفته هم داره بهتر میشه. ما اگه بتونیم سوم بشیم موفقیت حساب میشه تو این فصل، من که اصلا امید به قهرمانی ندارم و انتظارش رو هم ندارم، من منتظر فصل بعد هستم. ))

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/08/01 و 13:08 دقیقه ارسال شده است

آقا عباس ! کامنت ها تاییدی هستند. اگه خواستین ، اصلاحش کنید!
پاسخ : با اجازه اینو تایید کردم.. ببخشید
پاسخ : ممنون از تذکرتون....
پاسخ : خواهش میکنم عزیز.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/08/01 و 10:44 دقیقه ارسال شده است

راست میگه.....
تیممون متزلزله حسابی،نه محکم و درست حسابی دفاع میکنه و نه تو بخش هجومی زهر دار.....عجیبیه قضیه اینه که تیممون یکی از ۳ تیم برتر تو بخش هجومیه اروپا از لحاظ بازیکنه اما به هیچ وجه خوب کار نکردیم تو بخش حمله و تیمای متوسط زیادی هستن که تو خط حمله از ما زهر دار تر بودن...این یارو داوسون که تو تاتنهام هم بود تو وست بروم چه خوب دفاع میکرد جلوی ما....حداقل یه مدافع در حد اونم نداریم....روخو خیلی منگله ،یه جوری دفاع میکنه،انگار زورکی اونجاست،فیل جونز هم که در جا میزنه همیشه،ایوانس و اسمال هم که هیچی،تا حالا به نظرم مک نیر خیلی بهتر از همشون بوده و جلوی سختترین حریفمون تا حالا که اورتون بود خیلی خوب و مسلط کار کرد..........
من که خوشم نمیاد مورینیو لیگ برتر رو فتح کنه به خاطره همین ترجیح میدم سیتی قهرمان بشه....مورینیو لیگ رو بگیره مگه مغز میزاره واسه آدم ،،هی به خودش میگه پدر خوانده اونوقت....
پاسخ : نظر شما درسته. من دوست دارم فقط ما قهرمان بشیم، اه هم نشدیم، تیمی غیر از لیورپول بشه، هر کی شد شد. هر تیمی برای خودش یه چیزی داره که آدم نخواد اون تیم قهرمان بشه، مثلا چلسی، همون طوری که گفتی مورینیو رو داره با اون حرفایی که می زنه بعد از قهرمانی و سیتی هم که دشمن شماره ی دو ماست.

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/08/01 و 0:30 دقیقه ارسال شده است

احتمالآ اولویت فصل اول ما راهیابی به لیگ قهرمانانه...با وجود تیمای قدرتمندی مثه چلسی و من سیتی کارمون واسه قهرمانی سخت به نظر میرسه...نه اینکه ما ضعیفتر ازونا باشیم،نــــه...باشگاه هنوز در حال تغییر و تحوله و این یک امر طبیعیه که با امتحان کردن روشها و سیستمهای گوناگون،گاهی زمین میخوریم و گاهی بلند میشیم.
به هرحال این فصل رو باید به انتظار راهیابی به لیگ قهرمانان بجنگیم.
اما ایشالا هرچه زودتر به ثبات اصلیمون برسیم.هیچ چیز غیر ممکن نیست.شاید با بردن رقیبهای سختمون بشه به کورس قهرمانی هم برسیم...اما تا حدودی به لیگ قهرمانان میشه مطمئن بود...
ممنون عباس جان...
پاسخ : نظر شما کاملا درسته، و هدف فن خالم همینه ( اون طوری که میگن )، فصل اول سهمیه، فصل دوم قهرمانی در لیگ و فصل سوم هم قهرمانی در اروپا و اگه هم شد جام حذفی ای چیزی، خلاصه باید صبور باشیم.

این نظر توسط mehran se7en در تاریخ 1393/07/30 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

تجربه نشون داده قهرمانی با داشتن دفاع خوب و امتیاز گرفتن از تیمای ضعیف بدست میاد که ما هیچکدومش رو نداریم متاسفانه(حالا به هر دلیلی)شکلک
گری نویل هم از سر دلسوزی این حرفا رو زده
درست مثل اسکولز
پاسخ : گاهی اوقاتم با حمله ی خیلی خیلی قوی مه بازم اون رو نداریم...

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/07/30 و 20:47 دقیقه ارسال شده است

من فكرميكردم فقط تو ايران و اونم پرسپوليس پيشكسوتاش وقتي ميبينن تو باشگاه نيستن جيك جيك ميكنن

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/07/30 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

مرسی عباس جان تیم خیلی ناهماهنگه من تعجب میکنم تیمی که تو پیش فصل این همه قشنگ و با برنامه بازی میکرد چی سرش آمده تو زمین همشون گیج میزدن یک پاسکاری درست حسابی نمیکنن
پاسخ : آره واقعا. من هم موندم چرا، خیلی خوب بودن، عالی بودن. چه بلایی سرشون میاد تو بازی های رسمی و مهم نمی دونم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 369
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 1,228
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 8,927
  • بازدید ماه : 20,548
  • بازدید سال : 191,742
  • بازدید کلی : 3,816,907
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30