loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 533 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (7)

 

                                          منچستریونایتد 4 - 0 نیوکاسل

 

 

                                                                عکس جدول

 

 

--------------------------

تبریک میگم این برد زیبا ، روحیه بخش و غرور آفرین رو.... به امید تداوم این پیروزی های شیرین و دلچسب

سال 93 تا الان که خوب شروع شده خدارو شکر.. خدایا کمک کن بهتر و زیباتر و پر از موفقیت باشهsmiley

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1393/01/17 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

خب من هم اعتراف می کنم که دوست داشتم اون گل آخر رو نمی زدیم و 0-3 می بردیم شکلک
پاسخ : شما هــــــــمشکلک
بهـــــله!!! شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/01/16 و 23:17 دقیقه ارسال شده است

اوه اوه اعترافاتوشکلک
من هم اعتراف میکنم که دلم میخواست چیچا رو خفه کنم این دومین بارشه که منو از 7امتیاز ناامید میکنه
فقط یه باره دیگه تکرار بشه...شکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اوه اوه
بیچاره چیچاشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1393/01/16 و 21:04 دقیقه ارسال شده است

من اگر قرار باشه اعتراف کنم تن همه به لرزه در میاد شکلک پس بیخیال شکلک
پاسخ : راحت باش شماشکلک شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/01/16 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

خب پس منم اعتراف میکنم،دوست داشتم بازی با همون دو گل ماتا تمومشه و نیوکاسل هم یه گل بزنهشکلک

ممنون...
پاسخ : خواهش می کنمشکلک
پس شما هم اعترافیدیشکلکشکلک

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1393/01/16 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

بعد از یک ماه من جدول رو میبینم . . .
اون نفر اول کیه ؟؟؟ شکلک
پاسخ : من هیچ حرفی ندارمشکلکشکلک

این نظر توسط Arsam در تاریخ 1393/01/16 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

سلام بچه من کاربر جدید هستم اسم من آرسام هست امیدوار لحظات خوبی با هم داشته باشم والبته این برد شیرین رو به همه ی کاربر ها تبریک می گم
پاسخ : خیلی خیلی خیلی خوش اومدی آرسام جان خیر مقدم میگم از طرف خودم... امیدوارم این موفقیتهای یونایتد دوباره لحظات شاد رو به جمع هوادارا برگردونه :x
پاسخ : سلام. خیلی خوش آمدین. ان شاالله.
ما هم امیدواریم روزهای خوبی در انتظارتون باشه و روز به روز دوستی تون با بچه های وب بیشتر و بیشتر بشه.
این برد دلچسب و شیرین بر شما هم مبارکشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/01/16 و 20:56 دقیقه ارسال شده است

اعتراف می کنم دوست داشتم اون گل آخر عدنان رو نیوکاسل میداد 3-1 میشد شکلک

سوتی نداد لیندگارد شکلک
پاسخ :
پاسخ : منم هر چند تهِ دلم راضی نبودم.. اما دوستم نداشتم 1- بگیرم خبشکلکشکلک
منم اعتراف کنم خدا خدا میکردم که کمترین امتیاز ممکن رو بگیری! شکلک
پاسخ : یکی این نظر رو ویرایش کرده شکلک
من اعتراف میکنم با این که 3-1 پیش بینی کردم اصلا دوست نداشتم گل بخوریم تازه از گل چهارم هم خیلی خوشحال شدم.اگه گل میخوردیم و گل اخرم نمی زدیم 10 امتیاز تو فوتبال فانتزی از دست میدادم شکلک شکلک
پاسخ : ایول این کامنت رو کی تونست بدون کمک من ویرایش کنه شکلک
من فکر می کردم فقط خودم بلدم
پاسخ : من بودم! شکلک
گفتم جوابم رو پاک کنم بیام نظر بذارم, دیدم خراب شد برگردوندمش حالت اول! شکلک
پاسخ : ببین... اون div آخر کامنت رو نباید پاک کنین... وقتی هم خراب میشه به خاطر اون div هست که بین [] قرار داره...
پاسخ : کلا با دیو کاری نداشته باشین خطرناکه شکلک
پاسخ : الان همچینم درست نشده ها شکلک دو تا نظر تو همه
پاسخ : اونشم با همین دیو ها میشه درست کرد... باید یکم با دیوها بازی کنیم... شکلک
هر پاسخ با یه دیو شروع می شه و با یه /دیو تموم میشه... رنگ پاسخ هم تو همون دیو هست.... اگه یکی بشینه دستی جابجا کنه درست می شه... من حوصله ندارم... شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,200
  • بازدید ماه : 4,200
  • بازدید سال : 317,648
  • بازدید کلی : 3,942,813
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30