loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
امیر بازدید : 545 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (4)

 

 
مدیر باشگاه بایرن مونیخ ، کارل هاینز رومنیگه به صورت رسمی تایید کرد که باستین شوایت اشتایگر به منچستریونایتد ملحق خواهد شد.
 
رومنیگه در مصاحبه ی خود گفت:
 
"من و باستین قراری داشتیم تا بعد از تعطیلاتش با هم صحبتی داشته باشیم.
 
"این گفتگو بسیار صادقانه و با جزئیات بود. ما با هم به صورت کاملا صادقانه صحبت کردیم. او به من گفت که در طول دوران تعطیلاتش در حال فکر کردن بوده است. او از من خواست که با باشگاه منچستریونایتد به توافق برسم.
 
"ما تلاش کردیم که او را برای ماندن در بایرن راضی کنیم ولی من تصمیمش را درک  می کنم.
 
" با من توسط یک همکار از منچستریونایتد تماس گرفته شد و ما با انتقال او موافقت کردیم."
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط moein در تاریخ 1394/04/20 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

آقا تبریک تبریک من این شواینی رو از زمانی که اسکولز رفت به عنوان بازیکن جانشین در نظر داشتم ولی حیف که کسی به نظر من توجه نمیکردشکلک وسط میدون رو بیمه میکنهشکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1394/04/20 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

انقدر از این مدیر عامل هایی که سریع قال قضیه رو می کنن خوشم میاد !!!
تو دو روز اومد گفت باستین مشتاقه بره باهاش صحبت کردیم توافق کردیم تموم شد و رف !!!!

حالا انتقال دخیا رو به مادرید نگاه کنید !!! 6 ماهه شایعه اش هست هیچ کدوم باشگاه ها هیچی نگفتن !!!!

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1394/04/20 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

به به،تبریک میگم...شکلک شکلک
از لحاظ محبوبیت تو بایرن،شرایط اشتایگر مثه شرایط راموس تو رئال هسش...
از یه طرف هم اشنایدرلین تو لیست بازیکنای ساوت برا بازی با والنسیا نیست...شکلک
ینی بازم بگم خبری در راه است؟شکلک ایشالاکه باشه...شکلک
پاسخ : کریک هررا و شواینی !!! عجب خط هافبکی شده و با اومدن اشنایدرلین عجب خط هافبکی میشه خدا وکیلی !!!

یعنی بازم فلینی فیکس باشه من خودم رو دار می زنم !!!

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/20 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

خوشم میاد فقط یه کارمند ساده بهشون زنگ زدهشکلک
راستی اگه یه بایرنی دیدید یه گوشه نشسته و غمگینه دلداریش ندید، حقشونهشکلک
............
راستی این روزا چه کدهای خوبی میاد برای ثبت نظر
3000شکلک
پاسخ : آقاااااااااااااااااااااااااااااااااا حالا ببینم میتونی یه چیزی بگی بهشون بر بخوره توافق رو کنسل کنن یا نه !!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 905
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 905
  • بازدید ماه : 42,380
  • بازدید سال : 213,574
  • بازدید کلی : 3,838,739
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30