loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 611 شنبه 30 دی 1391 نظرات (7)
  •  اگه زلاتان از پشت محوطه به دروازه خالی برگردون میزنه، مهاجم سابق یونایتد از پشت محوطه به دروازه ای برگردون گل میزنه که توی چهارچوبش یه زمانی نویر وای می ایستاد!
    گل برگردون مامه دیوف به شالکه در دقیقه 91 توی گلزن کرشن. هانوفر 5-3 عقب بود و این گل دیوف نتیجه رو 5-4 می کنه - دانلود کلیپ گل با حجم 5 مگا - کلیک کنید - منبع

  • تاتنهامنکات پیش بازی منچستر یونایتد برابر تاتنهام:

    یک – رابین فن پرسی در ده دیدار اخیرش برابر تاتنهام در لیگ برتر، 5 گل و 5 پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است.

    دو – پیروزی بازی رفت تاتنهام در اولدترافورد، به 22 بازی تاتنهام در لیگ برتر بدون پیروزی برابر یونایتد پایان داد (5 تساوی و 17 شکست)

    سه – منچستر یونایتد در یازده دیدار اخیرش در لیگ برتر در ورزشگاه وایت هارت لین، 8 بار پیروز شده و شکستی نداشته است.

    چهار – رایان گیگز بیش از هر تیم دیگری، گلهایش را برابر تاتنهام به ثمر رسانده است (ده گل).

    پنج – اسپورز (تاتنهام) در ده دیدار اخیر لیگ برترش تنها یک بار شکست خورده است (7 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست)

    شش – رابین فن پرسی در 9 دیدار اخیر لیگ برترش 9 گل زده است.

    هفت – شیاطین سرخ، با تبدیل 21 درصد شوتهایشان به گل و 49 درصد دقت شوتهای در چهارچوب، بهترین آمار را در لیگ برتر این فصل دارند.

    هشت - منچستر یونایتد در لیگ برتر این فصل 13 گل از روی کرنر زده است که بیش از دو برابر تیم بعدی لیگ از این حیث محسوب می شود!

    نه – تاتنهام اگرچه در ده دیدار اخیرش یک شکست داشته است، ولی هر چهار دیدار اخیرش برابر تیمی که رتبه ش یک تا شش بوده را باخته!

    ده – تاتنهام تیمیست که در این فصل بیشترین درصد گلهای به ثمر رسیده در نیمه دوم را به نام خود ثبت کرده است. آها 72 درصد گلهایشان را (17 گل از 28 گلشان) در نیمه دوم به ثمر رسانده اند. منبع

  • تیتر کوتاه: اسطورۀ خط دفاعی باشگاه آرسنال و تیم ملی انگلیس، تونی آدامز که به عنوان نماد تعصب شناخته می شود، اعلام کرد که یکی از بزرگترین هواداران جانی اونز، مدافع منچستر یونایتد است. منبع
  • به جایی که چندین خبر بخوانید، خبرهای اسپورتویتنس را چندین بار بخوانید! این بار اسپورتویتنس به بررسی شایعه بر سر زبانها افتادۀ در مورد پیوستن دخیا به بارسلونا پرداخته:
    والدز اعلام کرده با باشگاه بارسلونا تمدید نخواهد کرد، و اگرچه والدز همیشه سر تمدیدهاش بارسا رو به خاطر گرفتن پول بیشتر اذیت کرده، ولی این بار حتی ایجنتش حاضر نشده برای مذاکرات مالی بحث رو ادامه بده. پس از اون بوده که روزنامۀ محلی کاتالان، دپورتیوو موندو، به بررسی گزینۀ دلخواهشون برای جانشینی والدز پرداختن و اون هم کسی نبوده جز داوید دخیا از منچستر یونایتد. که حتی توی خبر اعلام شده منچستر حاضر دخیا رو با چند میلیون ضرر بفروشه!! این روزنامه یک عکس تمام قد از دخیا در صفحه اولش انداخته و اسپورتویتنس اشاره کرده این همون ترفند روزنامۀ کاتالان و بارسا برای ناآروم کردن اوضاع فابرگاس در آرسنال بود. تا فشار روانی رو روی بازیکن مورد علاقه شون بالا ببرن و با ناراضی تر کردن او از باشگاه فعلی، بتونن اون رو حتی ارزونتر از 20 میلیون یورویی که به عنوان قیمت اولیه دخیا پیشنهاد شده خریداری کنن. اسپورتویتنس اشاره کرده که دخیا علی رغم نمایشهای عالی این فصلش، هنوز هم توسط رسانه های انگلیسی نادیده گرفته میشه و بهش اعتراض میشه، و روزنامه های کاتالان می تونن با سیاست معکوس این موضوع و پیش کشیدن بحث علاقۀ بارسا به دخیا، این انتقال رو  ممکن کنن.
    اسپورتوینس گفته که اگر بارسا دخیا رو بخواد (که اینجور به نظر میرسه) باید منتظر باشیم که یونایتد ماههای سختی رو (از نظر این فشارهای روانی وارده از سوی کاتالانها روی دخیا) سپری کنه. منبع
  • سرالکس فرگوسن هفتۀ گذشته دست به قلم برده و یک نامۀ سراسر احساس را برای والدین جاش، پسری که هوادار سرسخت یونایتد بود و به طرز غیر منتظره ای در تعطیلات در استرالیا درگذشت، نوشته است. گویا والدین او قصد دارند او را با پیراهن تیم محبوبش، منچستر یونایتد به خاک بسپارند. کسانی که به انگلیسی آشنایی دارن، حتما این نامه رو بخونن، انگلیسی خوندنش یه لطف دیگه داره، اگر کسی هم خواست بگه کل متن نامه رو ترجمه کنم تو پست بعدی بذارم. طولانی هست ولی اگه مشتری داشته باشه می ارزه! منبع - عکس نامه کلیک کنید

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/11/01 و 0:42 دقیقه ارسال شده است

okشکلک
پاسخ : دمت گرم شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/10/30 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

اين كا رو چطوري انجام ميدي؟
دانلود کلیپ گل با حجم 5 مگا - کلیک کنید -
پاسخ : متنت رو تایپ میکنی، بعد با موس انتخابش میکنی، بعد از اون نوار بالای ادیتور، دکمه ای که عنوانش "درج/ویرایش لینک" هست رو انتخاب میکنی، تو قسمت URL آدرس ویدئو یا کلا هر لینکی که می خوای رو کپی کن! شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/10/30 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
اگر بخوام زبان انگليسي رو پيش خودم ياد بگيرم بايد چيكار كنم؟ واقعا عاشق زبان انگليسي و عربي هستم
پاسخ : سلام
والا داش قاسم علی من که خودم کلاس زبان نرفتم. دانشگاه می خواستم برا تافل بخونم یه ماه کلاس رفتم دیدم به درد نمی خوره ول کردم شکلک
---------
اگه برا تافل مافل می خوای یاد بگیری که از یه با تجربه بپرسی بهتر می تونه راهنمایی کنه من بوقم تو اون جور زبانها! شکلک
ولی درمورد خاص اگه مثلا فقط خبر ورزشی یا ... لازم داری، که خوب معلومه یه دیکشنری بذار دستت، سعی کن با هر سختی شده از سایتهای انگلیسی که زبون راحتی دارن (پیشنهاد من ساکرنته soccernet.com) از این جور سایتها خبر ورزشی بخونی. من خودم انقدر از این سایت ساکرنت خبر خوندم که دیگه ورزشی انگلیسی خوندن عادت شد برام.
سرعت کار هم واضحه دیگه، اوایل خیلی خیلی خیلی سخته، هرچی بیشتر بری جلو سیر صعودی میگیره یهو میرسه به جایی که میبینی دیگه هیچ وقت برای "همون اخبار ساکرنت" اصلا به دیکشنری نیاز نیست. ولی خوب قطعا سایت با سایت فرق داره متنشون. متنها درجه سختی دارن. سایت باشگاه مثلا یه خورده سختتره اون رو بذار توی اولویت بعدی. من خودم هنوز که هنوزه مصاحبه های سایت باشگاه رو بدون دیکشنری و سرچ کردن عبارتهاش توی اینترنت نمی تونم ترجمه کنم....

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/30 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

راستی اسم نزدم انگار

بازم قرمزه که برنده ستشکلک
پاسخ : اسم چی؟! این اولین کامنتتونه شکلک
قرمز یه هفته در میون میبره میبازه میبره میبازه! این هفته برد هفته دیگه میبازه شکلک

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1391/10/30 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

بزا یه تصحیح در جملات درس کنم
منظورم این بود دیدی چه شکلی رحمتی شوت دقیقه85 اولادیو گرفت!!!! خدایی براتون رحمتیهشکلکشکلک
پاسخ : رحمتی بعضی جاها رو خوب میگیره. ولی یه سری ایراد داره بابا مثلا اصلا از خط دروازه دور نمی شه! خروج و مروج و عروج تو کارش نیست اصلا! ضربه های دروازه ش هم که قربونش برم...

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1391/10/30 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

شانس با بازیا تو فوتبال چی کار میکنهشکلکشکلکشکلک
خدایی رحمتی نعمتیه براتونشکلک
ولی خدا وکیلی من بازیو ندیدم چون انقدر تو بازی های قبل حرص خورده بودم موهام سفید شده بود..... گرفتم خوابیدمشکلک
دقیقه 85 به بعد دیدم شوت اولادیو دیدی چه شکلی رحمتی گرفت؟شکلکشکلک
پاسخ : والا منم بازی رو کامل دیدم هرچی فکر میکنم یادم نمی آد اولادی دقیقه 85 شوتیده باشه! اولادی فقط یه سانتر افتضاح کرد آخرهای بازی! شوتش آخر بازی نبود بود؟ کلا هر تیم آمار آخر بازی فقط یک موقعیت گل داشت! بازی افتضاح بود بابا یکم به این چمناتون برسید شکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/10/30 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب اولا جنازه دخيا رو هم نميديم به اين كثافتا بعدم كه اين نامه رو من خواستارم ولي وايسا ببينم سايتايه ديگه مثل گل يا ورزش 3 تا چند ساعت ديگه ترجمه ميكنن يا نه اگه نشد بي زحمت بهت ميگم چون ميدونم سخته پس از من نشنيده بگير تا خودم بگم بهتشکلک
پاسخ : سلام داش مرتضی شکلک
سعی میکنم اگه بشه تا فردا بذارمش.... قبل بازی تو یکی از پستها ترجمه میکنم میذارمش حتما شکلک
حالا کسی هم نخواست ترجمه بشه بد نیست! ولی اگه ترجمه ش رو دیدی جایی یه ندا بده من همون ترجمه ش رو بذارم تو پست شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,181
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,181
  • بازدید ماه : 42,656
  • بازدید سال : 213,850
  • بازدید کلی : 3,839,015
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30