loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 445 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

 

 

 

فن خال: از نتیجه راضی نیستم؛ باید بیشتر شوت می زدیم

 

به گزارش اسکای اسپورتس، فن خال معتقد است منچستریونایتد به اندازه کافی خوش شانس نبود تا در برابر منچسترسیتی که به خوبی انسجام تیمی خود را در بازی حفظ کرد، به پیروزی برسد. البته بازیکنان یونایتد معتقد بودند صحنه ای که در نیمه دوم اتفاق افتاد پنالتی بودو استرلینگ روی هررا خطا کرد. فن خال در این مورد افزود:

 

من آن صحنه را دوباره دیدم و به نظرم روی هررا خطا شد و باید پنالتی گرفته میشد. ولی داور چنین تصمیمی اتخاذ نکرد چون صحنه را به خوبی نمی دید. استرلینگ توپ را نزد و فقط خطا کرد. ولی خوب ما این فصل خوش شانس نیستیم. 

وی در مورد تعداد موقعیت هایی که شاگردانش روی دروازه سیتی ایجاد کردند گفت:

من در این مورد و البته از نتیجه بازی، راضی نیستم و این نکته را به بازیکنانم گفتم. البته ما خوب به سیتی فشار آوردیم و برای رسیدن به گل تلاش کردیم. ولی سیتی همچنان بیشتر از ما امتیاز دارد و این اصلا خوب نیست. آنها حق دارند بسته بازی کنند و همین کار را هم کردند. سیتی بازیکنان سریع و زهرداری دارد و به همین خاطر ما هم باید به طور حرفه ای در مقابل حملات و ضدحملات آنها دفاع می کردیم. ولی باید از سه فرصتی که توسط لینگارد و اسمالینگ هدر رفت، استفاده می کردیم. البته ما نتوانستیم موقعیت های فراوانی روی دروازه سیتی ایجاد کنیم چون آنها هم مثل بازی ای که در مسکو داشتیم بسیار بسته بازی کردند و آماده طراحی ضدحملات خطرناک بودند. این روش بازی حریفان مقابل منچستریونایتد نشان دهنده نکاتی جالب در مورد قدرت تیم ماست.

 

وی در ادامه افزود:

من بین دو نیمه به بازیکنان گفتم شوت از راه دور را هم امتحان کنند. در چنین شرایطی لازم نیست از همه بازیکنان حریف بگذرید. می توانید از  پشت باکس پنالتی شانس خود را امتحان کنید. 

 

 

 

منبع : طرفداری 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/05 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

سلام و صبح و ظهر همگی بخیرشکلک
هر گیگ ترافیک بخوای بخری 15 هزار تومن ازت میگیرن، من یک ماه سر جمع 10 گیگ استفاده کردم حدود 150 هزار تومن برام خرج برداشت!
سرعتشم آنچنان خوب نبود اصلا، [البته بعضی مناطق سرعتش واقعا خوبه] اما سرعت دانلودش نهایتا به 200-300 کیلوبایت بیشتر نمیرسید طرح 2 مگش!!
اگه یه شرکت دیگه مثله پارس آنلاین داشتم 10 گیگ ترافیک نهایتا 50 تومن خرج برمیداشت واسم.
.....
اینم آخرین تعرفه های مبین نت از صفحه اشتراکیه خودم...
http://www.8pic.ir/images/b51yedvipb18r2vm6vs9.png
http://www.8pic.ir/images/we4e5a0lthtou6cmpkl0.png
.....
مزیت برترش نسبت به بقیه ی شرکتهای مخابراتی مثله پارس آنلاین و های وب و... اینه که میتونی هرجا که بخوای ببری و استفاده کنی ازش، همچنین واقعا بعضی جاها سرعتش میتونه کاملا واقعی بشه اما انصافا خیلی هزینش زیاده تقریبا 4 برابر شرکتهای دیگست...
پاسخ : سلام آقا زانیار
وقتتون به خیر شکلک

خیییلی ممنووون... لطف کردین!

اهااان.. پس اینطوریه!! شکلک

ممنووون ..

وااقعا زیاده :|

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/04 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی زینب خانمشکلک
دشمنتون شرمنده...
خود فنخال هم میگه باید بیشتر شوت بزنیم، این عدم شهامت برای شوتزنی خیلی اعصاب خورد کن شده،
اگه عمری باشه و تونستم فردا یا پس فردا یه نیمچه مقاله درخصوص روش بازی منچستر میفرستم از دیدگاه خودم امیدوارم خوشتون بیادشکلک آماراش رو در آوردم و متنشم آمادست.
متاسفانه مشکل من اینترنته، الآن با اینترنت گوشی میام، حتی سیستمم رو با اینترنت گوشیم راه میندازمشکلک
اعصابم خورد شده در رابطه با اینترنت، خودم مبین نت دارم لامصب هزینش سرسام آوره، از هزینش بگذریم نمیدونم چجوری ترافیکش تموم میشه، سرعتشم که داغون...
مبین نت رو جمش کردم و میخوام adsl بیارم که اونم میگن ظرفیت پره و باید پورت بزنیم و دردسر داره و از این حرفا، نمیدونم راست میگن یا نه!؟
گفتم فقط آگاهی داشته باشید از اندر حوالات اینترنت منشکلک
پاسخ : سلامت باشین ..

مرسی ... زنده باشین
وااااای ... این نت هم وااااقعا مشکل افرینه ....

اصلا معتاااااد هم شدیم نمیشه دل کند که شکلکشکلکشکلک
اینترنتی که کارش و خدماتش خوبه قیمتش بالاست ... اونی که قیمتش معمولیه خدماتش .... :|

راستی مبین نت ماهانه چقد میشه ؟؟؟ 1 مگ یا 512...

یه بار یادمه می گفتن واسه ما گرون میگیرن شکلک
یعنی هزینه 2 مگ با حجم بالاتر برا 512 با حجم کمتر ! :|



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 41,551
  • بازدید سال : 212,745
  • بازدید کلی : 3,837,910
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30