loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 740 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (9)

 

به نقل از mirror : رییس باشگاه اورتون برای انتقال هرکدام از بازیکنانش , بینز و فلینی از منچستریونایتد 25 میلیون پوند یعنی مجموعا 50 میلیون پوند مطالبه کرده است. بدین  ترتیب دو پیشنهاد اخیر 36 میلیون پوندی یونایتد به این دو بازیکن رد شده است. این روزنامه افزوده است که اورتون پیشنهاد 25 میلیونی و یا نزدیک به آن برای فلینی را بررسی خواهند کرد. واین تقریبا همان مبلغی ست که یونایتد برای فلینی ارائه داده است.

------------------------------------------------------------

ستاره 31 ساله برزیلی رئال مادرید کاکا (kaka) تمایل به ترک برنابئو دارد.

او که زمان چندانی برای بازی در رئال مادرید نیافت با اضافه شدن بازیکنان جدید در این تابستان جایگاه خود را به کلی در خطر می بیند  می گوید : در این جا همه چیز برای من سخت شده است . باشگاه میداند که من خواهان ترک کردن برنابئو  هستم و دوست دارم که برای خروج من راهی را بیابیم. من هر روز آماده ، تمرین می کنم اما این به معنی رضایت من نیست. من نمی توانم به برزیل برگردم چون نقل و انتقالات آنجا بسته شده است . 

از منچستر یونایتد و آرسنال به عنوان مقصد احتمالی او یاد می شود.

 ------------------------------------------------------

نانی قرارداد خود را با منچستریونایتد  به مدت 5 سال تمدید خواهد کرد.

 

با وجود شایعات فراوان رسانه های انگلیسی گزارش کردند که او قرارداد خود را تمدید خواهد کرد و در اولدترافورد خواهد ماند

--------------------------------------------------------

باشگاه اتلتیکو بیلبائو علاقه منچستر را به آندره هررا تایید کرد اما قیمت پیشنهادی را ناکافی دانست.

پیشنهاد منچستر یونایتد 30 میلیون یورو بوده در حالی که قیمت آزادسازی او در قراردادش 36 میلیون یورو است. رییس باشگاه بیلیائو "خوزه اوروتیا" پیشنهاد منچستر را تایید کرد و اضافه کرد که او ارزش واقعی بازیکنان را پایین نخواهد آورد. "ما پیشنهاد آنها را دریافت کرده ایم و آنها را آگاه ساختیم که ما بر سر بازیکنانمان مذاکره نمی کنیم ". انتظار می رود که منچستر پیشنهاد ابتدایی خود را کمی افزایش داده تا بتواند بازیکن 24 ساله اسپانیایی را در فرصت محدود بگیرد.

پی نوشت مترجم : ای کاش 6 میلیون رو بزارن روش + اندرسون و  این بازیکن رو بگیرن

---------------------------------------------------------

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ممد ناني در تاریخ 1392/06/08 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

اگه ميشه كنفرانس خبري مويز رو بذاريد.ممنون ميشم
پاسخ : آقا شهاب زحمتشو کشیدن... پست بالاشکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/06/08 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

با اینکه کاکا یکم پیره ولی هر بازی که برای رئال انجام میده فوق العاده هستش
مگه همین کریک نیست , از کاکا هم پر سن و سال تره ولی الان دوران اوج فوتبالی اش رو سپری می کنه
هر چند خرید کاکا بعیده و فکر کنم با رفتن بوآتنگ کاکا به میلان برگرده
ما که تو فصل نقل و انتقالات خرجی که نکردیم حالا یه جا 50 میلیون پوند بدیم مگه چی میشه
نانی هم بهترین خبری بود که میشد داد ولی امیدوارم که دیگه کمتر مصدوم بشه و به دوران اوجش برگرده
پاسخ : به خدا چند ساله که عقده ی هافبک دارم دلم میخواد هر چی هافبک هست بخریم!شکلک
------
نانی منو هم خوشحال کرد

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1392/06/08 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

مرسی
کاکا به دردمون نمی خوره؟؟؟؟؟؟؟
چرا خوب هرچی نباشه می تونه این فصل که با معضل هافبک مواجهیم نجاتمون بده که دیگه مگه چند سالشه؟؟؟
کاگاوا دیگه چرا به دردمون نمی خوره؟؟؟؟؟
پاسخ : چون قابلیتی تو منچستر از خودش نشون نداده و نیمکت نشینه!
البته من از همون اول با اومدنش مخالف بودم.. به نظر من این بازیکنای آسیایی در حد منچستر نیستن و نمیتونن خودشونو با تیم وفق بدن!
پاسخ :
والا بقیه ی اسیایی ها رو نمی دونم ولی این یکی اگه مصدوم نمی شد همون فصل اول خودش رو نشون می داد الان هم اگه بهش بازی برسه مطمئن باشید خودش رو ثابت می کنه
واقعا بازیکنی بود که بهش نیاز داشتیم فقط حیف که از نظر قدرت بدنی مشکل داره و گرنه از نظر هوش سطح خیلی بالایی داره
ولی تو اسیایی ها یعنی پارک رو هم قبول نداشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : صد در صد شکلک
ولی خب .. این نظر شخصی منه ولا غیر ... یعنی اصراری ندارم که نظر سایرین رو تغییر بدم و یا این که بگم قطعا حق با منه و مندرست فکر میکنم!

این نظر توسط ممد ناني در تاریخ 1392/06/08 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

فليني25تا مي ارزه ولي بينز نهايتش12تا.بايد بيخيال بينز بشيم و با25تا فليني رو بياريم.كاكا هم فايده نداره.دستمزدشم زياده.نمياد
پاسخ : کاملا موافقم

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/08 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

کاکا هم پسته کاگاواس به دردمون نمیخوره
نانی مبارکه
پاسخ : کاکا سنش بالاست و به کارمون نمیاد هرچند کاگاوا هم به دردمون نمیخوره

این نظر توسط vahid در تاریخ 1392/06/08 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

بله دیدم

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/08 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

یوهوووووووووووووووو...ای ول نانیشکلکشکلکشکلکشکلک

خوشحال شدم...مرسیشکلک
پاسخ : منم خیلی خوشحال شدم شکلک

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1392/06/08 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

هررا به جز اون خبر که حبر دیگه ای ازش ناومده؟؟؟
پاسخ : آقا وحید! با شمانا؟؟!!شکلک

این نظر توسط vahid در تاریخ 1392/06/08 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

هررا خیلی جدی شده
کاکا به درد همون رعال لاشخور میخوره
بینز ارزش 15 تا بیشتر نداره
پاسخ : بهـــلهشکلک
آقا وحید ! آقا شهاب براتون میل فرستادن چک کردین؟؟
کامنت پست قبل رو بخونین.. جواب دادن!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 536
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,966
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,996
  • بازدید ماه : 40,974
  • بازدید سال : 212,168
  • بازدید کلی : 3,837,333
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30