loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 515 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

 

 

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، لوییز فن خال در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ساندرلند به سوالات خبرنگاران درباره مهاجم جوان تیمش پاسخ داد. آنتونی مارسیال پس از پیوستن به منچستریونایتد، شروعی درخشان را داشته است و 4 را به ثمر رسانده است. در صورت گلزنی این مهاجم فرانسوی در بازی مقابل ساندرلند، وی به اولین بازیکن تاریخ یونایتد تبدیل خواهد شد  که در 3 حضور ابتدایی خود در لیگ برتر موفق به گلزنی شده است.  فن خال در پاسخ به  این سوال که آیا توجه شدید رسانه ها روی مارسیال موجب تاثیر گذاشتن روی او خواهد شد یا خیر، گفت:

خیر، من این گونه فکر نمی کنم زیرا او روزنامه ها را نمی خواند. شاید او این چیزها را از هم تیمی هایش بشنود، اما فکر نمی کنم هم تیمی هایش به او بگویند که او می تواند رکورد شکنی کند. شخصیت او این گونه است که پسری حرف گوش کن است، به حرف های شما گوش می دهد، تماشا می کند و روی بازی ها تمرکز می کند. او بازیکنی است که کاملا می تواند به وسیله سرمربی هدایت شود و این یکی از دلایلی بود که من او را خریداری کردم.

فن خال درباره دلایل شروع خوب مارسیال در منچستریونایتد گفت:

این موضوع کمی به شانس مربوط بوده است، کمی به کیفیت و همچنین به هم تیمی های او. شاید دلیل حضور او در بازی با لیورپول این بود که آن ها به سمت دروازه ما یورش می آوردند و این زمانی است که او می تواند قدرنمندتر عمل کند. در مقابل ایپسویچ هم همین موضوع صادق بود، زیرا آن ها به سمت دروازه ما هجوم می آوردند، بنابراین من او را در ترکیب تیم قرار می دهم. به شانس هم بستگی دارد، اما عامل اصلی به کیفیت او باز می گردد. به عنوان یک بازیکن، او باید با فشار (رسانه ها) کنار بیاید. چیزی که تا به حال مشاهده شده، این بوده است که او می تواند این کار را انجام دهد.

مارسیال هم اکنون در یک هتل در شهر منچستر زندگی می کند و فن خال معتقد است که تا زمانی که این بازیکن به مکانی دائمی نقل مکان نکند، نمی توان از سامان یافتن او در محیط جدید اطمینان حاصل کرد. سرمربی هلندی یونایتد در این باره گفت:

او هنوز در هتل زندگی می کند، بنابراین در فاز اولِ وفق پیدا کردن با محیط به سر می برد. برای همسر و فرزند او هم همینطور است. این امر مهمی است و تاثیرگذار می باشد. ما باید زمانی او را ببینیم که در خانه یا آپارتمان خودش حضور دارد و همسرش با فرزندش تنهاست و او پیش ما حضور دارد. شاید او باید کمی به خرید کردن یا چنین کارهایی بپردازد. در حال حاضر او در هتل زندگی می کند و به تمرینات تیم می آید. خود را به همراه بازیکنان تیم آماده می کند، به همراه بازیکنان تیم غذا می خورد. این تقریبا همان سبک زندگی است که او در موناکو هم داشت، تنها با این تفاوت که اکنون در هتل اقامت دارد. آن جا هم مکانی حفاظت شده است، بنابراین قدم بزرگ زمانی برداشته می شود که او خود و همسرش را در خانه و محیطی جدید سامان دهد.

 

 

ستایش بکهام از مارسیال

به گزارش سایت Sky Sports، آنتونی مارسیال در آخرین روز نقل و انتقالات با مبلغ 36 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست و در حالی که بسیاری از فوتبال دوستان شناخت چندانی از وی نداشتند، شروع بسیار خوبی را در تیم جدیدش داشته است و در 4 بازی ابتدایی خود موفق به زدن 4 گل برای تیمش شده است. دیوید بکهام که تحت تاثیر این بازیکن 19 ساله قرار گرفته، درباره مارسیال گفت:

این شروع بسیار خوبی برای او بوده است. او 19 سال دارد و تا به اکنون موفق به برآورده کردن انتظارات از برچسب 36 میلیون پوندی اش شده است. امیدوارم که بتواند فرم خوب خود را ادامه دهد. به عنوان یک هوادار منچستریونایتد، دوست دارم ببینم که وی گل های بیشتری را به ثمر می رساند و به موفقیت بیشتری دست می یابد. منچستریونایتد به داشتن چنین بازیکن هایی مشهور است.

 

بکهام همچنین در پاسخ به اینکه آیا یونایتد می تواند یک مدعی اصلی قهرمانی باقی بماند، گفت:

امیدوارم که بتوانند. در حال حاضر آن ها در جایگاه خوبی هستند، اما باید ببینیم چه می شود. لیگ برتر، لیگی سخت و طولانی است. بنابراین همچنان راهی طولانی را در پیش خواهیم داشت.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود در لیگ برتر، فردا (شنبه)  میزبان ساندرلند خواهد بود.

 

 

منبع : طرفداری

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/07/03 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک
حالم خیلی خرابه، بخاطر اتفاقات مکه، خدا به همه ی خونواده هایی که عزیزاشون رو از دست دادن صبر بدهشکلک
من خودم مادر و پدرم اونجان خدا رو شکر اتفاقی نیافتادهشکلک لحظه شماری میکنم که برگردن، دوستان دعای خیر و سلامتی کنن واسه ی همه ی اونایی که مکه هستن، به دعاهای ما نیاز دارن به واللهشکلکشکلک این نیشخند بیشتر بخاطر حرصِ...
پاسخ : سلام
الهی آمین .. آرزوی صبر داریم برای تمام بازماندگان این عزیزان.
خداوند به شما و خانواده عزیزتون سلامتی و عمر طولانی بده ان شاالله .
ان شاالله که به سلامت برگردن. و شما و خانواده تون از این انتظار و نگرانی در بیاید.
شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 614
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,638
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,638
  • بازدید ماه : 44,113
  • بازدید سال : 215,307
  • بازدید کلی : 3,840,472
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30