loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 504 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (5)

دیلی استار - لوییس فن خال با تأکید بر اینکه منچستر یونایتد همیشه تیم بزرگتری از سیتی خواهد بود به استقبال اولین دربی خود در شهر منچستر می رود.

 

هفتۀ گذشته، اسطورۀ اولدترافورد، پیتر اشمایکل، که برای سیتی نیز سابقۀ بازی دارد، مدعی شده بود که اکنون باید به سیتی به عنوان باشگاه بزرگتری از یونایتد نگریسته شود. دروازه بان قهرمان سه گانه با یونایتد شاهد این ادعای خود را نیز موفقیت اخیر سیتی اعلام کرده بود، من جمله قهرمانی فصل گذشتۀ لیگ برتر. ولی سرمربی هلندی یونایتد تأکید می کند که:

 

"از نظر من شناخته شدگی منچستر یونایتد در خارج مرزها به قدری بزرگ است که باعث می شود این باشگاه همیشه باشگاه بزرگتری از سیتی باشد. ما هواداران بیشتری در خارج مرزها و همچنین دنبال کنندگان بیشتری در رسانه های عمومی داریم. شرایط مثل بایرن مونیخ است که بزرگترین باشگاه در آلمان است. در اسپانیا نیز برای بارسلونا و رئال مادرید وضع به همین منوال است. زمان خیلی زیادی برای منچستر سیتی لازم خواهد بود تا به آن سطح برسد."

 

با این حال فن خال هشدار داد که ممکن است این برهه برهه ای خطرناک برای سفر تیمش به اتحاد باشد. سیتی اخیرا نتایج خوبی نداشته است، و بعد تساوی در مسکو در لیگ قهرمانان (در حالیکه 2-0 جلو بوده اند)، دو شکست یکی در لیگ برتر برابر وست هام و دیگری برابر نیوکاسل در کپیتال وان کاپ به دربی منچستر گام می گذارد. لذا در ظاهر به نظر می آید که زمان مساعدی برای یونایتد به منظور تقابل با همسایه های خود باشد. ولی فن خال می گوید:

 

"به نظرم در ظاهر زمان خوبی برای بازی برابر منچستر سیتی به نظر می آید، ولی این زمان همچنین می تواند خطرناک نیز باشد. رایان گیگز نیز این نکته را در آنالیز سیتی برای بازیکنان گوشزد کرده است، لذا در این موضوع شما می توانید هر دو وجه قضیه را مشاهده کنید. از یک طرف می تواند زمان بهتری برای تقابل با منچستر سیتی باشد - که من هم این را می توانم حس کنم. ولی از طرف دیگر آنها با انگیزه تر خواهند بود چرا که برابر منچستر یونایتد بازی می کنند. آنها هم مانند ما به دنبال یک نتیجۀ خوب هستند."

 

سیتی بازیساز خود، داوید سیلوا را در اختیار ندارد ولی فن خال اشاره می کند که:

 

"ما خودمان هم بازیکنان مصدوم داریم. ما 7 بازیکن داشتیم که کل فصل مصدوم بودند. خوب من چه می توانم بگویم؟ چون فقط یک بازیکن در اختیار ندارند پس شانسی در این بازی ندارند؟! ما هم وین رونی را سه بازی به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم. او کاپیتان و بازیساز من است و همچنین می تواند گلزنی کند. من در هیچ یک از بازیهایی که او نمی توانست بازی کند چیزی از این معضل ذکر نکردم. جای بهانه تراشی نیست."

 

سرمربی یونایتد که امروز (دیروز؟!) تأیید کرد رونی باز میگردد، در پیشواز دربی به بازی خوشبین است. او می گوید:

 

"ما بازیهایی را مساوی کردیم که می توانستیم پیروز آنها باشیم - اختلاف ها تا این اندازه کم است. وقتی که به همۀ بازیهای ما نگاه می کنید، ما همیشه تیم بهتر بودیم. به همین دلیل است که من اعتماد و اطمینانی بالا به یان تیم دارم. ما همیشه موقعیتهای بهتری در بازی داشتیم و تملک توپ بالاتری داشتیم. فقط گاهی از نظر ارتفاع از حریف کم می آوریم. همین مسئله دفاع برابر ضربات ایستگاهی را دشوار می کند. شاید شما به من توصیه کنید که بازیکنان بلند قامت خریداری کنم - ولی این رویۀ من نیست. سیتی در تیمش بازیکنان بلند بالا زیاد دارد. ولی از روی ضربۀ ایستگاهی تنها یک بار گلزنی کرده اند - ما گلهای بیشتری زده ایم."

 

یونایتد مجددا وینگر خود آنتونیو والنسیا را در اختیار خواهد داشت، ولی مهاجم قرضی تیم رادامل فالکائو همچنان مصدوم است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/08/11 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

سلام...
بابا تو رد خدا دست از سر اشمایکل بردارید،،خیلی عزیزه،،اصلا شاید منظورش رو بد برداشت کردن این روزنامه ها....
مگه مربیه گرانادا رو ندیدید که از دست مارکا عصبانی بود و روزنامه رو پاره کرد تو کنفرانسش،مارکا به نقل از مربیه گرانادا گفته بود:رئال ما رو له میکنه ..
و مربیه گرانادا به شدت تو کنفرانس خبریش رد کرد این مضخرفات رو.
در کل پیتر عشقه،و بودنش توی سفرای یونایتد برامون نعمته...شکلکشکلک
پاسخ : سلام زانیار جان شکلک
متأسفانه کول و اشمایکل یکم زیادی به عنوان سفیر یونایتد به سمت سیتی غش می کنن که با توجه به سابقۀ حضورشون در این باشگاه همشهری خیلی جالب نیست به عنوان سفیر باشگاه شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/08/11 و 10:50 دقیقه ارسال شده است

شاید بهتر بود اشمایکل به جای جمله (بزرگتر است)از جمله (این روزها قوی تر است) استفاده میکرد...و حتی اگر جمله دوم درست باشه(موقتآ)،بازم یک سری از افراد نباید بعضی چیزارو بگن.به عنوان مثال این حرف از پیتر که اسطوره ست،قابل پذیرش نیست...چون سیتی از یونایتد بزرگتر نبوده،نیست و نخواهدم بود...
امیدوارم هدف اشمایکل ازون حرفا،مغرور کردن بازیکنای سیتی باشه...(چیزیکه همیشه باعث شکستشون شده)
پاسخ : من حدس می زنم هدفش سوزوندن گری نویل بوده باشه... در هر صورت اشمایکل باید از سفارت باشگاه کنار گذاشته بشه چنین کسی که سیتی بوده و تو دربی طرف سیتی رو هم میگیره به هیچ وجه نباید سفیر یونایتد باشه

این نظر توسط masi در تاریخ 1393/08/11 و 10:50 دقیقه ارسال شده است

اشمایکل !!!!!!شکلکشکلک
سیتی؟؟؟شکلکشکلک
بزرگتر!!!شکلکشکلک
حتما زبونش نچرخیده بابا وگرنه سیتی کجا یونایتد کجاشکلک
پاسخ : اشمایکل گفته بود از نظر "نتیجه" که حرفش اسمی درست بود ولی به عنوان سفیر یک باشگاه اندی کول و اشمایکل نباید چنین حرفی می زدن... شاید از اینکه پسراشون آکادمی یونایتد نیومدن سوختن شکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1393/08/11 و 9:51 دقیقه ارسال شده است

اشمايكل چي فكر كرده كه اين حرف رو زده.اونايي كه ميگن سيتي تيم اوله عقده دارن.كسايي كه نميتونن از خودشون بزرگ تر رو ببينن.مثلاَ اتلتيك پارسال قهرمان اسپانيا شد بايد بگيم اتلتيكو تيم اول شهر مادريده؟
پاسخ : اشمایکل این روزها دعوای رسانه ای پیدا کرده یکم با نویل... گری... شاید از لج اون باشه. سر دربی هم با هم دعوا داشتن

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/08/11 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

از اشمایکل بعید بودشکلک
پاسخ : کلا سفیرای باشگاه توجیه نیستن شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 561
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,378
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,408
  • بازدید ماه : 41,386
  • بازدید سال : 212,580
  • بازدید کلی : 3,837,745
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30