loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 885 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (17)

بازگشت اونز و اسمالینگ

 

مویز تأکید می کند که تمرکز بازیکنان روی سفر شنبه به سنت جیمز پارک است: "ما تنها به بازی برابر نیوکاسل فکر می کنیم. ما باید به اونجا بریم، نمایشی خوب به اجرا بذاریم، 3 امتیاز رو کسب کنیم و برای ادامۀ کار تا انتهای فصل نیروی محرکه کسب کنیم، همین کار رو هم خواهیم کرد. من چیزهای دیگری هم در ذهنم دارم، ولی تمرکزمون روی بازی با نیوکاسله. ما لازمه که به درستی بین اتفاقات تعادل ایجاد کنیم. ما یک روز اضافه برای ریکاوری بین بازی ها داریم، ریکاوری از شنبه تا 4شنبه شرایط بهتری محسوب میشه نسبت به هفتۀ قبلی که از شنبه تا سه شنبه زمان داشتیم، ولی پیامم به بازیکنا اینه که بازی بعدی با نیوکاسله، و فعلا این مهمترین بازی پیش روی ماست."

مویز در مورد مصدومین اضافه می کند: "ما اونز و اسمالینگ رو دوباره در تمرینات داریم. که بهمون کمک می کنه. گیگز در برابر بایرن دچار مصدومیت خفیفی شد. ما خیلی نگران بوتنر نیستیم (مصدومیتش خیلی شدید نیست). جانی و کریس رو داریم که در مسیر برگشت هستن، مسئله ای که برامون مهمه چون فقدانشون رو در برهه ای که احتمالا یکی از دشوار ترین برهه های فصل برای ما بود حس می کردیم. ما می تونستیم که از نیروی جوانی و اشتیاق این دو استفاده کنیم." منبع


 

مویز و تمجید از عملکرد برابر بایرن مونیخ

رییس شخصیت تیمش را ستود: "شما هیچ وقت نمی تونید شخصیت یونایتد رو زیر سؤال ببرید. این شخصیت در تار و پود باشگاه رسوخ کرده و قدرتش رو در برهه هایی از این فصل نشون داده."

"من باور دارم که باشگاه قدرتش رو نشون داده و لازم بوده که در زمانهای مختلف در این فصل این قدرتش رو به نمایش بذاره (تا به همه یادآوری کنه این قدرت رو). همۀ افراد باشگاه این رو نشون دادن و جو و جمعیت خارق العاده بود، واقعا خارق العاده بود."

"شبی ویژه بود، شاید یکی از بهترین بازیهایی که من درونشون دخیل بودم، به دلیل جوش، جمعیت ورزشگاه و کیفیتها و استانداردهای حریف. ولی از همه مهمتر به دلیل عملکردی که بازیکنا از خودشون ثبت کردن. به نظرم بازیکنا واقعا خوب کار کردن، لذا شب خوبی بود. نتیجه کمی نارحت کننده بود، ترجیح میدادیم نتیجه 0-0 باشه تا 1-1. ولی در کل نکات خوب زیادی قابل استنباط بود."

"به نظرم هوادارا با تعهد بازیکنان تحت تأثیر قرار گرفتن و از نظر تاکتیکی ما باید هم در فرم خوبی می بودیم چون آن شب برابر تیم واقعا خوبی بازی داشتیم. به نظرم اکثر آدمهای داخل ورزشگاه درک می کردن که چه تعهدی نیازه در بازی و فکر می کنم که تلاش بازیکنا رو ارج می نهند." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MOH3EN CHAMP20N در تاریخ 1393/01/16 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

داش جعفر امایدوارم موفق باشی شکلک
من خودم به روزهای کنکور فکر میکنم مو به تن سیخ میشه شکلک
الان بهت روحیه دادم حسابی خیلی ریلکس باش چنچور که چیزی نیست شکلک
نویسنده ها و مدیرا هر کدوم با اسم رنگشون رو اعلام کنند بفهمیم کی به کیه من الان هنگ کردم .شکلکشکلک
من این همه اومدم خبر خوندم هنوز درست و حسابی نمیدونم شکلک
تقصیر خودم نیست تقصیر رتبه کنکوره است به شما هم مربوط نیست چند رقمیه شکلکشکلک
پاسخ : آقا نویسنده ها برید صفحه اول بلاگ... برید اون پایین، اسم نویسنده ها هست! موس رو بگیرید رو گلچین... رنگ نویسنده میاد شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1393/01/16 و 6:52 دقیقه ارسال شده است

اينا رو بيخيال داداش من يه خبر بسيار بسيار بد دارم
روني مصدوم شد و به بازي امروز نميرسه و حضورش برابر تيم بايرن هم در ابهامه معلوم نيست برسه يا نه

شانس مزخرف ما رو مي بيني؟!!!!!!!!!
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ : داش قاسم خبر که بسیار بده ولی شک نکن رونی جلو بایرن بازی می کنه! شده شست پاش رو قطع کنه بازی می کنه!

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/01/15 و 23:21 دقیقه ارسال شده است

من تو مدرسه به 20 فکر میکردم میگرفتم 10 الان هم به 1000 فکر میکنم میشم 20000شکلک
ممنون نسرین خانم
پاسخ : من میگم اصلا بهش فکر نکن ببین چی میشه شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/01/15 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

اوه خداحافظیه؟
فقط به زیر هزار فکرکنید و تلاش کنید.
امیدوارم رشته و دانشگاهی رو که دوست دارید قبول شید.
پاسخ : دقیقا

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/01/15 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

شهاب اونجا اخرین شمارش ماله 1 سال پیشه
ایشالله تابستون
پاسخ : ایشالا من خیلی دوست دارم برای انتشار مجله کمکی کنم... من در خدمتم تابستون حتما شکلک
پاسخ : منم هم شکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/01/15 و 22:35 دقیقه ارسال شده است

حمید ایدم سنگینه فکر نکنم الان بشه تو فکر این بودم که یه مجله یونایتدی بزنیم
پاسخ : بچه های کانون مجلۀ اتحاد سرخ رو دارن پیاده می کنن الآن ..... چند ماهی یه شماره می دن بیرون... ایدۀ خوبیه....ولی فعلا وقت نداریم نه تو نه من شکلک
ایشالا تابستون با هم شکلک
پاسخ : شکلکشکلکشکلک یاااااااااااااااااااااااااااا خداااااااااااااااااااااااااااااااااااشکلک شکلک
شکلکشکلک ببینیم چی پیش میاد...بابت تقویم هم دستت درد نکنهشکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/01/15 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

معین جان دمت گرم حتما تزه نویسنده شدی از همین جا پیشاپیش اولین پستتو تبریک می گم
پاسخ : لطف داری جعفر جانشکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/01/15 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

محمد رضا تو یه دنده ای حرف تو کلت نمی رهشکلک
رتبه هم بین 20000تا30000میخوامشکلک
پاسخ : حالا برا زیر 7000 بخون تو شکلک
به جایی بر نمی خوره شکلک
برو چون با این هوشت حیفه نری مهندسی کامپیوتر جعفر کروموزوم شکلک
پاسخ : من یه دنده ام؟ شکلک
بشین درستو بخون 20000 رو هم که نخونده میتونی بیاری شکلک شکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/01/15 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

خط قرمز خودتو معرفی کن تا حالا ندیدمتشکلک
نگفتم که سر نمیزنم گفتم کمتر سر میزنم
پاسخ : داش معینه شکلک
پاسخ : الن قهوه ای هستم جعفر جان(معین)

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/01/15 و 22:16 دقیقه ارسال شده است

از فردا یه دوره جدید شروع میشه که شاید مهمترین دوره برای من باشه چون کنکور دارم شکلک
بنابراین شاید دیگه نتونم بیام سایت یا اگه هم بیام خیلی کم میتونم باشم و کامنت بذارم
اگه دیگه نتونستم بیام از همینجا باهاتون خداحافظی میکنم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید و به اکثر آرزوهاتون برسید :x
مرسی شهاب
مرسی حمید
مرسی زینب خانم
مرسی بابک
مرسی بقیه بچه ها
پاسخ : سلام جعفرجان...شکلک به سلامت داداش...برات آرزوی موفقیت میکنم...امیدوارم زودتر برگردیشکلک
پاسخ : قاسم جان سر بزن گهگداری دلمون تنگ میشه آخه ایشالا موق باشی عزیزم
پاسخ : ببخشید جعفر جان من خدایه سوتیم
پاسخ : داش جعفر بگم برو خیالت تخت حسابی دروغ گفتم چون دلمون برا شما مخصوصا شدیدا تنگ میشه شکلک شکلک
کما اینکه الآن دلمون برا جینجر و خیلی از بچه هایی که دارن برا کنکور می خونن یا بودن و دیگه نمیان شدیدا تنگ شده... وحشتناک..
اتفاقا یونایتدیها این روزا خیلی گرفتارن... از شهاب زمانی عزیز بگیر تا همین پشت صحنه خودمون که چند نفر ناخوش احوال هستن طفلکیها ... تا مشکلات زندگی شخصی من و دو سه نفر دیگه... ایشالا همین ساعت و همین دقیقه خدا گره از کار همۀ بچه های باصفای اینجا باز کنه و مسیر روبرو رو براشون هموار کنه تا خیلی راحت بتونن اون مسیری رو که می خوان پیش برن... به امید خدا امیدوارم تیرماه با دست پر پیشمون برگردی... شکلک
فقط برو پشت سرت رو هم نگاه نکن شکلک
مطمئن باش هیچ زمان دیگه ای تو زندگیت ارزش این زمانایی که آدم فرصت داره یه سری کارها رو بکنه نداره...شکلک
موفق باشی جعفر جان و ممنون به خاطر تمام این محبت و خوبیهایی که این مدت داشتی شکلک
پاسخ : جعفر دیگه پایگاه هم نمیای تا سر مویز بحث کنیم؟ شکلک
ایشالا که به اون رتبه ای که میخوای برسی.موفق باشی
پاسخ : خواهش میکنیم همه با هم! شکلک شکلک
حالا نمیشه به همه آرزوهامون برسیم؟! شکلک شکلک
برو آقا برو برای کنکور بخون که بعدش خیالت راحت باشه.ولی زیاد استرس وارد نکن به خودت.من سر جلسه دیدم هیچی بلد نیستم برای این که نگران نشم به خودم گفتم فوقش یه سال دیگه میخوندم.تا جایی هم که میشد با بچه ها شوخی کردم و وقتی کسی حواسش نبود کرم هم میریختم! شکلک
خوب درس بخون! شکلک موفق باشی. شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 674
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 674
  • بازدید ماه : 42,149
  • بازدید سال : 213,343
  • بازدید کلی : 3,838,508
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30