loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 548 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)
  • Wilfried Zaha: Made full England debut earlier this seasonرییس منچستر یونایتد، دیوید گیل تأیید کرد که یونایتد به دنبال انتقال ویلفرد زاها به اولدترافورد است. گیل به اسکای اسپورتس گفت:
    "او یکی از بازیکنانی هست که ما دنبالش هستیم."

    "این تمام چیزی هست که من فعلا می تونم بگم. من اونقدر در فوتبال بودم و تجربه دارم که تا چیزی قطعی نشده، نگم قطعیه. او یکی از بازیکنایی که ما دنبالشیم ولی خیلی تا قطعی شدن فاصله داره."

    "حتی اگر کاری هم بکنیم، برای تابستان برنامه ریزی خواهد شد."(معنی جمله رو کامل نفهمیدم، گفته
    if we did do something, that would be for the summer فکر کنم گذشته به کار برده یعنی حتی اگر کاری هم "کرده باشیم" برای تابستان خواهد بود. نمی دونم بالاخره کاری کردن یا نه! معنی این زمان فعل رو نمی فهمم) منبع

  •   تیتر خبر: سایت باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد گواردیولا را برای سه سال به خدمت گرفته اند و او از تابستان کار خود را در این باشگاه آغاز خواهد کرد. منبع
  • خبر کوتاه: مدیر برنامه های فدریکو ماکدا اعلام کرد که با باشگاه فیورنتینا تماس داشته و حال که باشگاه فیورنتینا مهاجم سینا، مارسلو لارندو رو به خدمت گرفته و احتمال نیمکت نشین شدن ماکدا در این تیم هست، دیگر انتقال قرضی به فیورنتینا در برنامه های ماکدا جایی ندارد و ماکدا جایی را می خواهد که در آنجا بازیکنی مهم و کلیدی باشد. منبع
  • خبر کوتاه: پتریک ویرا اعلام کرد در حال حاضر یونایتد در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد ولی خصوصیت لیگ برتر این است که هر تیمی هر آن ممکن است امتیاز از دست بدهد و هر یک از تیمهای یونایتد، سیتی و چلسی شانس قهرمانی دارند. منبع
  • دیوید گیل تأکید کرد که تیمهایی هم که خواهان توقف افزایش حقوق بازیکنان هستند، باید تن به قوانین فیر پلی یوفا بدهند.

    اخیرا فاش شد که باشگاه منچستر یونایتد هم عضوی از گروه چهارتیمه متشکل از تاتنهام، لیورپول، آرسنال و یونایتد بودند که می خواستند لیگ برتر به قوانین فیر پلی یوفا تن بدهد و مطابق بررسی های اقتصادی آنها عمل کند.

    برخی باشگاههای دیگر مثل ساندرلند، بیشتر مایل بودند که جلوی افزایش حقوق بازیکنان گرفته شود ولی گیل می گوید که این یک تجارت دو طرفه است و این باشگاهها هم باید به قوانین فیرپلی روی بیاورند.

    گروه کوچکتری از باشگاهها مانند چلسی، منچستر سیتی، فولام و وست بروم با هر گونه محدودیت و قانونگذاری مخالف هستندولی به نظر می آید که یک توافق و جمع بندی در نشست آتی مالکین در هفتم فبریه صورت بگیرد.

    گیل گفت: "مذاکرات ادامه دارد – ما بحثهای روی فیر پلی مالی داشته ایم. تأثیر پول تلویزیونی جدید، ذهنها را به خود معطوف کرده. هفت یا هشت باشگاه ها هستند که باید در هر موردی با قوانین یوفا موافق باشند."

    "لیگ روی این موضوع کار می  کند و مقاله ای را جمع آوری می کند و در فبریه ارائه می شود و هرچه که 14 باشگاه با آن موافق باشند، به بقیه دیکته می شود."

    "در مورد حقوق بازیکنان یک تجارت دو طرفه مطرح است. بستگی به این دارد که از کدام سمت به آن نزدیک شوید. اگر آنها به خواستۀ خودشان برسند، ما سر دیگر این تجارت را به دست می آوریم. به نظر من این یک برنامه مشترک و متصل به هم است و این دو مسئله با هم مرتبطند. (حقوق بازیکنان و پیروی از فیرپلی مالی)"

    گیل همچنین تأیید کرد که به بقیه باشگاهها پیشنهاد کرده از "سیستم" یوفا استفاده کنند ولی اصلا حرفی از ریاست یکی از سران یوفا در لیگ برتر نزده و این نقل قولش را تکذیب کرد:

    "این کاملا غلط بود. چیزی که من گفتم این بود که اگر ما به سیستم یوفا متوصل بشویم، می توانیم از سیستمهای کامپیوتری آنها استفاده کنیم و چیزهایی مانند معاملات و ... را آنالیز کنیم. ولی کنترل کلی و تصمیمات نهایی همینجا (در لیگ برتر) گرفته خواهد شد."

    "من اصلا نگفتم که امور را به آقای دهائه نه (مأمور بررسی فیر پلی یوفا) بپسریم. من گفتم که می توانیم به سیستم یوفا تکیه کنیم." منبع

  • به به، که قرضی در ریو آوه پرتغال به سر می برد، تأکید کرد فرگی هنوز فکر می کند که او می تواند آینده ای در اولدترافورد داشته باشد:

    "سرالکس به من توصیه کرد که باشگاه را ترک کنم و باشگاهی پیدا کنم که بتونم بیشتر در اونجا بازی کنم. تا بتونم در آینده بازگشتی بزرگ داشته باشم."

    "مشخصه که در فاز قبلی دوران ورزشی من یک جای کار غلط بود. من یک مصدومیت بد داشتم که خوشبختانه کاملا ازش بهبود پیدا کردم."

    "من الآن از نظر فیزیکی خوب هستم. من  همیشه تمرین می کردم. من خوشحالم که به اینجا اومدم و می خوام نشون بدم که چه توانایی دارم." منبع

  • تیتر خبر: سوارز امروز در مصاحبه ای که از رادیو پخش شد، عنوان کرده رسانه ها اینجا در انگلیس حامی سرالکس و تیمش هستند و به او در رسیدن به قهرمانی کمک می کنند! سوارز اشاره کرده که وقتی کسی چیز بدی به او میگه در مورد امریکای جنوبی بودنش، او گریه نمی کنه (فکر کنم به اورا اشاره کرده!) و سعی میکنه موضوع رو در خود زمین فراموش کنه ولی در کل همونطور که آگرو و توز هم قبلا گفتن، زندگی فوتبالیستهای امریکای جنوبی در جو انگلیس خیلی دشواره. منبع

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,127
  • بازدید ماه : 4,127
  • بازدید سال : 317,575
  • بازدید کلی : 3,942,740
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30