loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 708 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (8)

14:00 خبری از مصدمیت جدید نیست که خودش خبر خوبی محسوب میشه... دیوید مویز بدون اطلاع دادن دقیق از ترکیبش در مورد دربی منچستر در روز یکشنبه هم  میگه: "من روزهای دربی رو در گلاسگو و در مرسیساید تجربه کردم. ولی هر دربی در هر شهر بزرگ صرف نظر از اینکه طرفدار چه تیمی هستید حایز اهمیت هست و من درک میکنم که این دربی چقدر برای هوادارای یونایتد مهمه."

14:02 رییس مچنین در مورد رونی و 200 گلی که زد و بهترین بازیکن بازی قبل شد می گوید: "من واقعا از عملکرد رونی در پیش فصل تحت تأثیر قرار گرفتم. او داره ثمره ش رو میگیره. او سخت تلاش کرده و داره به همه نشون می ده که دقیقا چه توانایی هایی داره."

14:04 در مورد احتمال قرار داد جدید برای رونی رییس می گوید: "من فکر میکنم که ما گام به گام جلو بریم. اگر او بتونه این یکشنبه دو گل دیگه بزنه، اون وقت یک گام دیگه جلو رفتیم! او واقعا خوب کار کرده و ما می خوایم که این فرم خوبشو حفظ کنه."

14:06 در مورد آنتونیو والنسیا و نمایش خوبش و اولین گل فصلش برابر بایر لورکوزن: "او واقعا خوب کار کرد. پیوسته به من میگفتن که او نیاز داره شمارۀ پیرهنش رو از 7 به 25 برگردونه، برای همین ما این کار رو براش کردیم! او شروع خوبی داشته و امیدوارم به اون تعداد گلی که ما ازش انتظار داریم (7 یا 8) در این فصل دست پیدا کنه." منبع


David Moyes

(در مورد تعویض شمارۀ والنسیا...) "او خیلی خوب کار کرده، همه ش به من می گفتن که او نیاز داره شماره ش رو عوض کنه و ما هم براش عوض کردیم! گاهی از نظر روانی، این کار می تونه روی بازیکن اثر بذاره."

(در مورد 8 گل در یک فصل برای والنسیا...) "در کل من واقعا ازش راضی هستم. در واقع امروز بهش گفتم که: تو باید در هر فصل 7 تا 8 گل بزنی! او به من نگاه کرد و یه خورده چپ چپ بهم نگاه کرد! امیدوارم منظورم رو گرفته باشه! من نمی دونم که فصل قبل چند گل زد، فکر میکنم فقط یک یا دو گل بود (که یک گل برابر وست هام بود). او شروع خوبی داشته و امیدوارم بتونه به این سقفی که براش تعیین کردم و دوست دارم این فصل گلزنی کنه نزدیک بشه."

(در مورد احتمال تمدید رونی...) "من فکر میکنم که ما گام به گام جلو بریم. اگر او بتونه این یکشنبه دو گل دیگه بزنه، اون وقت یک گام دیگه جلو رفتیم و دوست دااریم ادامه بده.فکر میکنم او واقعا خوب کار کرده و ما می خوایم که این فرم خوبشو حفظ کنه. تنها چیزی که ازش می خوام اینه که دوباره اوج بگیره."

"می خوام به بهتر شدن ادامه بده."

(در مورد سختکوشی و مصدومیت رونی...) "وین پیش از مصدومیت همسترینگش در تایلند خیلی سخت تلاش میکرد و واقعا در فرم خوبی بود - من بهتون گفته بودم ولی نمی دونم حرفم رو باور کرده بودین یا نه! ما فکر میکردیم که اوضاعش خوب پیش میره ولی نشد (و مصدوم شد). ما مجبورش کردیم به کار سخت ادامه بده. یعنی بهتره بگم خودش به کار سخت ادامه داد. واقعا در فرم خوبی بود. من واقعا از شرایطی که درش بود و عملکردش در پیش فصل تحت تأثیر قرار گرفته بودم. او ثمرۀ اون تلاش سختشو داره می بینه. او سخت تلاش کرده و داره به همه تواناییهاش رو نشون میده." منبع


 

(در مورد دربی....) "ما در بازیهای اخیر خوب کار کردیم و کمی اعتماد به نفس پیدا کردیم و امیدوارم تلاش کنیم و این اعتماد به نفس رو یکشنبه نشون بدیم. هیجان خاصی برای هر دربی در هر یک از شهرهای بزرگ وجود داره در جهان. این دربیها واقعا برای هوادارای تیم خودتون حایز اهمیتن."


(در مورد اهمیت امتیازات دربی....) "برای بازیکنا هم مهمن ولی اصلش اینه که همه چی آخر فصل مشخص می شه و اینکه هر تیمی چند امتیاز جمع کرده و صدره. این امتیازات برای رسیدن به اون نقطه می تونن واقعا مهم باشن، می تونن هم نباشن. ما تلاشمون رو میکنیم و سعی میکنیم هر سه امتیاز رو بگیریم."

(در مورد تجربۀ مویز در دربیها...) "من تجربۀ دربیها رو در گلاسگو و در مرسیساید دارم. ولی همونطور که گفتم هر دربی در هر شهر بزرگ مهمه صرف نظر از تیمی که شما طرفدارشین و من درک میکنم که این دربی چقدر برای هوادارای منچستر یونایتد حایز اهمیته."

(در مورد تقابل قبلی پلگرینی و دیوید مویز در دور سوم لیگ قهرمانان سال 2005 بین اورتون و ویارئال که به دنبال مردود اعلام شدن گل دانکن فرگوسن در دقایق تلف شده توسط پیرلوییجی کولینا، بازی به جنجال کشیده شد....) "ویارئال سال 2005 تیم واقعا خوبی داشت. اونا در اون سال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدن. برای همین اینکه ما انقدر نزدیک و پایاپای با اونا بازی کردیم نشون میده اورتون ما هم اون سال چقدر تیم خوبی بود. شکست دردناکی بود چون ما فکر میکردیم که یک گل سالم رو در دقایق تلف شده به ثمر رسوندیم." منبع

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/30 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

عالي بود شهاب منچستريشکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/30 و 0:56 دقیقه ارسال شده است

نه تست کردم. شایعه بود
الکی نوشته میل لازمه. حل شد

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/30 و 0:51 دقیقه ارسال شده است

یه سوال
چرا وقتی داری از نظرات کامنت میذاری میل نمی خواد اما از صفحه خود پست میل می خواد؟

این نظر توسط Vahid در تاریخ 1392/06/29 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

مرسى داش شهاب شکلک
والا من كه چشمم اب نميخوره والن ٧-٨ تا گل بزنه شکلک فقط تيمو به فنا نده من ازش ممنونم شکلک
از اولم نبايد ٧ ميپوشيد. واسش بزرگ بود.
به هر حال تا الان كه نسبت به فصل قبل خيلى بهتر بوده. اميدوارم ادامه بده شکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/29 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

ممنون
همش هشتا؟ البته همینشم راضی ایم. فصل قبل 40 بازی 1 گل. آمار نیک پاول، 6 بازی یک گل
تازه اون یه گلشم که از رو خط دروازه زد
رونی عجیب داره خوب بازی می کنه. کلا رونی و نانی با فرگوسن مشکل داشتن و فصل قبل باعث افتشون شد. این سیتی رو اگه ببریم یه گام بلند برا قهرمانی برداشتیم شکلک سیتی هنوز معلوم نیس با خودش چن چنده. ولی خب مهاجمای سرزن خوبی دارن. این نگردو هم زرت و زرت با سر گل می زنه.
کاشکی بازی با لورکوزن فردیناند یا ویدیچ بازی نکرده بودن. عجیبه به ایوانز اصلا این فصل بازی نداده. بد نیس برا این بازی فردیناند یا ویدیچ رو بازی نده. بعد سیتی با لیورپول بازی داریم و اون بازی سوارز هست و همینطور استوریج احتمالا. نمیشه برا اون بازی هم از ویدیچ یا فردیناند استفاده کرد به خصوص ویدیچ که زانوش احتمال مصدومیت داره

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/06/29 و 20:37 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشی
امیدوارم سیتی رو ببریم - دیوید مویز پارسال سیتی رو دبل کرده بود - مانچینی از دست مویز در رفت شکلک
والنسیا پارسال خیلی عذاب آور بود امسال یکم بهتر شده
سیتی فکر کنم نسبت به پارسال تو لیگ ضعیف تر شده باشه

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1392/06/29 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

آقا دمت گرم
دربي حتما براي ما مهمه مويز جان شك نكن
هفت يا هشت تا گل هم از والنسيا ببينم واقعا خوشحال خواهم شد
پاسخ : خواهش میکنم قاسم علی جان شکلک
من برام عجیبه چرا مویز هنوز میگه منچستر یونایتد... نمی گه ما! الآن باید مثل فرگی خودشو عضو باشگاه بدونه و خودش هم باید براش بردن دربی مهم باشه...
یه نکتۀ جالب دیگه تنبلی مویزه! رییس همه کنفرانساش 9 صبح انگلیس برگزار میشد! شکلک
این همه شون بعد نهاره شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/29 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

هفت هشتا گل یه خورده زیاد نیستشکلک ... بابا هفت هشتا چیه...بهش باید بگه بیستو هفت هشتا بزنه،مه حداقل سه تا بزنه تو فصل...
بله آی مویس...پیروزی دربی واس ما مهمه حواست باشه... شکلک
مرسی داش شهابشکلک
پاسخ : خواهش میکنم داش حمید شکلک
والا بار من پاس گل هم بدن کافیه شکلک
یه زمانی نانی و والنسیا و گیگز همه شون ده تای اول می شدن تو جدول پاس گل لیگ برتر!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 405
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 1,061
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,244
  • بازدید ماه : 38,222
  • بازدید سال : 209,416
  • بازدید کلی : 3,834,581
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30