loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 545 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (7)

فن خال برای ورود به بازار نقل و انتقالات عجله ندارد و در حال ارزیابی مناسب بودن بازیکنان منچستر یونایتد برای فلسفه ی فوتبالیش است.

فن خال برای خرید عجله ای ندارد

رئیس در مقابل کسانی که در باشگاه حضور دارند منصفانه برخورد می کند و حدس و گمان های همیشگی در رسانه ها درباره ی اهداف احتمالی تا deadline (روز آخر نقل و انتقالات) پیش رو را نادیده می گیرد.

فن خال با یادآوری مجدد این که 3 ماه طول می کشد تا روش هایش تاثیر کامل را بگذارند, اعتقاد دارد که مدیریت کردن انتظارات در الدترافورد چیزی است که می تواند با آن راه بیاید.

فن خال در کنفرانس گفت: "من می خواهم که تیمم را ارزیابی کنم و فقط زمانی می توانم قضاوت کنم که مربی تمرین دهنده هستم و فلسفه ام را منتقل می کنم و می فهمم که فلسفه ام را چگونه اجرا می کنند. این کاری است که انجام می دهم.

"نه فقط به بازیکنانی که در [تور] آمریکا تمرین کردند و در بازی ها حضور داشتند, بلکه الان هم به بازیکنان دیگر دو هفته فرصت می دهم. فکر می کنم که این صادقانه است. سپس باید صبر کنیم و صبر کنیم. شما می توانید در 24 ساعت یک بازیکن را بخرید, باور کنید. مشکل این نیست.

"می توانم که در این باره [هدف های مشخصمان] با شما بحث کنم اما این کار را نمی کنم. در این مورد با ادوودوارد گفت و گو می کنم, نه با شما."

فن خال قبول دارد که پیش فصل دلگرم کننده این اطمینان را به وجود آورده که می تواند تاثیری فوری بر باشگاه بگذارد و اذعان می کند که مصمم است خود را با فرهنگ یونایتد وفق دهد.

او تاکید کرد: "مردم همیشه انتظار قهرمانی های زیاد را دارند. نه فقط در منچستر یونایتد, بلکه در چلسی, منچستر سیتی و لیورپول هم این گونه است. آن ها در پیش فصل احساساتی عالی داشتند و البته ما همه ی بازی ها را بردیم. ما باشگاه های بزرگ را هم شکست دادیم, بنابر این انتظارات از ما بالا است.

"سپس شما باید آن را مدیریت کنید و این کار سخت است. اما ما باید با آن کنار بیاییم. ما منچستر یونایتد هستیم و باید این کار را انجام دهیم. من در همه ی کنفرانس های خبری گفته ام که در منچستر یونایتد نمی توانید همه چیز را تغییر دهید, من باید با این فرهنگ سازگار شوم. این یک پروسه است و باید در این پروسه پیشرفت کنیم. بعضی اوقات گام های بلندی بر میدارید و بعضی مواقع نزول می کنید. پس از آن باید بلند شوید و گام بلند دیگری بردارید. این یک پروسه است. اما شما در اکتبر قهرمان نمی شوید, در می قهرمان می شوید.

"این کار زمان می برد, من فلسفه ی دیگری دارم. فکر می کنم که در برخورد با بازیکنان, با مربیان معمولی تفاوت دارم."

وقتی از فن خال سوال شد که به دلیل مصدومیت ها, سیستم 3-5-2 در مقابل سوانسی در اولین بازی لیگ برتر را تغییر خواهد داد یا نه, پاسخ داد: "نه, به خاطر این که من این [سیستم] را به بازیکنان القا کرده ام. ادامه دادن آن از تغییر دادنش راحت تر است.

"فکر می کنم تایلر بلکت در زمان آماده بودن اونز هم بازی کرده است. این فلسفه ی من است. در آن ناحیه, به یک مدافع چپ-مرکزی احتیاج داریم پس شاید او جوان امروز است.

"من سه بازیکن خلاق در تیم دارم. شاید شنبه 2/5 بازیکن خلاق داشته باشم, اما من 3 بازیکن خلاق دارم. اما ما به عنوان یک تیم هم می توانیم این کار را انجام دهیم. به خاطر روشی که بازی می کنیم, این فلسفه می تواند خلاقیت بیشتری را هم به وجود بیاورد. ما این کار را با تیم ملی هلند انجام دادیم و با منچستر یونایتد هم می توانیم آن را تکرار کنیم, اما زمان می برد."

منبع: سایت رسمی باشگاه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/05/25 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

057057
وقتی خر مغز مدیرای PSG و بارسا رو گاز گرفته و اونقدر پول بالای سوارز و لوییز می دن دست چلسی و لیورپول تو فیر پلی خیلی باز میشه...
البته در مورد سوارز انصافا قیمتش اون قدر می ارزید از نظر فنی ولی نه برای بازیکنی که 4 ماه لیگ رو محرومه...
مورینیو که بدجور شانس آورد یکی خرید ماتا توسط خودمون یکی خرید داوید لویز...

دیروز یه کد اومد حیف نظر خصوصی بود شکلک
000007
شکلک
پاسخ : مگه آخری واسه آقا سعید نبود؟؟؟شکلک
-----
آها... اون 4 تا صفر داشت؟؟شکلکشکلک... پس این خیلی رند ترهشکلک
پاسخ : داوید لوییز میتونه بهترین فروش تاریخ لقب بگیره. 50 میلیون برای کسی که دفاع بلد نیست! شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/05/25 و 12:58 دقیقه ارسال شده است

باشگاه های لیگ برتری که امسال بیشترین خرج رو داشتن
لیورپول 115.5 میلیون پوند
چلسی 82.2 میلیون پوند
آرسنال 67.7 میلیون پوند
من یونایتد 64.6 میلیون پوند
من سیتی 57.6 میلیون پوند
ساوتهمپتون 51.2 میلیون پوند
اورتون 35.5 میلیون پوند
نیوکاسل 29.2 میلیون پوند
وستهم 24 میلیون پوند
هال سیتی 21.4 میلیون پوند
تاتنهام 20.5 میلیون پوند
کد: 536736
پاسخ : بعد بازم میان میگن آرسنال خرج نمیکنه و با جوون هاش به اینجا رسیده! شکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/05/25 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

ولي من عجله دارم
فقط ويدال و ناستاتيچشکلک
پاسخ : ناستاسیچ رو ویدیچ توصیه کرده بود که باشگاه بخره.
ویدال مو قشنگ هم مال خود یووه.

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/05/25 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

انصافا خیلی حال میده کاپیتان فانتزی من هتریک کنه شکلک
پاسخ : شما چرا همه اونورید؟؟؟؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : شهاب حرفت رو پس بگیر.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/05/25 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

در ضمن! به امید هت تریک وین رونی شکلک
خیلی میچسبه شب تولد تیری هانری جاش رو در رتبۀ سوم بهترین گلزنای تاریخ لیگ برتر بگیره شکلک
الآن رونی 173 گل داره و مثکه هانری 175 گل زده بود...
پاسخ : اقا شهاااااااب
پاسخ : عجب تولدی بشه برای هانری. شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/05/25 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

این ابوالبشر که کار خودشو می کنه شکلک
پس بی خود حرص نمی خورم... دو هفته دیگه هم به فلاینی و اندرسون زمان بده ببینم چه می کنی... درسته از نظر تئوری میشه تو 24 ساعت بازیکن خرید، ولی می شه نقل پارسال خدیرا و کوئنترائو که رئال چون جایگزین نداشت براشون نفروخت...
به هر حال مهم نیست هر چی تو سر فان خال و پشت صحنۀ باشگاه بین مثلث وودوارد و فان خال و وراث اون بد وارث ملکوم هست قطعا خصوصیه و نباید انتظار داشت در جمع بیان بشه... چاره ای نداریم جز منتظر نشستن...
اصلا هم نمی شه توجیه کرد خرید لازم نداریم کم کم سمت چپ تیم اقلا یک خرید می خواد. بوتنر و اورا و گیگز رو در اون پست از دست دادیم و وضعیت شاو هم که اینجوره... پس خرید می خوایم ولی کی و چه موقع ریش و قیچی دست شما لوییس جان...
پاسخ : اندرسون این چند وقت که بهش شانس داده شده خیلی خوب جواب داده آخه! شکلک
خودش گفته چون وینگر کم داریم 3-5-2 بازی میکنم. بعد میاد میگه بازیکن لازم نیست!

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/05/25 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

من هم تمایل خاصی به خرید دفاع ندارم شکلک

تایلر بلکت هم میشه گفت خوش شانسه و هم با لیاقت. بنظر من همین فصل هم می تونه از اونز بازیکن موثر تری باشه. کلا تو تور پیش فصل پیشرفت بزرگی داشت.

دیشب نیمه اول بازی زیر 21 رو میدیدم پاول، ویلسون، لینگارد و برادرای کین نبودن، پس احتمالا اونا هم امروز تو لیست باشن. دوست دارم بازی پاول رو ببینم، فکر کنم با توجه به این که شماره 22 رو بهش دادن، احتمالا تو این فصل میخوان ازش استفاده کنن. اگه تو لیست باشه و جلو بیفتیم فکر کنم ونگال بفرستتش تو زمین، تا حالا هم بازیش رو ندیده.

راستی تیم زیر 21 هم با سیستم 352 بازی می کرد، و دفاع های تیم اصلیمون میتونن فیلم بازی تورپ رو ببینن و ازش یاد بگیرن.
پاسخ : فن خال هم از دفاع راضیه. شاید چون گزینه اصلیش این تابستون در دسترس نیست از دفاع راضیه.
بلکت واقعا بازیکن خوبیه. و خیلی صبر کرد تا این فرصت بهش رسید.
تورپ هم خوب میشه بیاد تیم اصلی.
پاول قرار بود یکی از ستاره های جام جهانی 2014 باشه.ولی اومدنش به یونایتد و بعد مصدومیتش هیچ شانسی برای پیشرفت بهش نداد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 511
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,239
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,239
  • بازدید ماه : 43,714
  • بازدید سال : 214,908
  • بازدید کلی : 3,840,073
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30