loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 590 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (13)

تاتنهام

"فیل جونز امروز دویدن رو آغاز می کنه، او یک نبرد مقابل خودش داره تا بتونه خودش رو برای بازی سه شنبه برابر رئال مادرید آماده کنه ولی ما همه جوره بهش کمک می کنیم. او برای بازی فردا برابر نورویچ آماده نیست."

"ما مشکل مصدومیتی نداریم. رابین فن پرسی این هفته تمرین کرده - او فردا در دسترس خواهد بود. بالای رونش خیلی نیاز به مراقبت داشت (نیشخند) ولی الآن حالش خوبه."

"فردا یک بازی مهمه، برای بازی سه شنبه هم به موقعش میشه کارها رو راست و ریس کرد. فردا میشه یه جلسۀ عادی تمرینی ما برای موقعیتی که سه شنبه درش قرار میگیریم، چون فردا هم (مثل سه شنبه) باید پیروز باشیم (مترجم: ترجمه این جمله آخر رو کلا نفهمیدم حسی گفتم!)"

"گیگز در بازی فردا مشارکت خواهد داشت (در ترکیب کل تیم) و در روز سه شنبه هم همینطور بنابراین همین هفته شاهد هزارمین بازی او خواهید بود، که خارق العاده ست. این رویداد در فوتبال مدرن منحصر به فرده، به نظر من حتی بالاتر از این توصیف - با این شیوه ای که این روزها قراردادها و دوران ورزشی بازیکنا به پایان میرسه، فکر نمی کنم که کس دیگه ای بتونه این موفقیت گیگز رو تکرار کنه."

"ما خیلی خوش شانسیم که چند بازیکن داشتیم که مدتی طولانیه در باشگاه حضور دارن. مثل ریو فردیناند و البته پل اسکولز و امثال نمانیا ویدیچ و پاتریس اورا که هفت سالی هست با ما هستن. این در جهان مدرن کاملا غیر طبیعیه."

"رایان استحقاق یک قرارداد دیگه رو داشت چون که فرمش در طول سالیان اخیر هیچ گاه تغییر نکرده بود. او هنوز هم اون طراوت جووونی رو توی بازیش خفظ کرده، او هنوز هم تعادل و تغییر سرعت(تعادل) عالی داره. او هنوز هم آمادگی بدنی کافی رو داره و هنوز هم برای شما گلزنی میکنه! او واقعا استحقاق این قرارداد رو داره."

در مورد مربیگری گیگز و اسکولز:

"این اتفاق خواهد افتاد، این نقشۀ ماست. ما همین کار رو با نیکی بات در تیم ذخیره ها و همچنین با اسکولز وقتی که موقتا بازنشسته شده بود کردیم و در مورد گیگز هم همین طور خواهد بود."

"ما تو این مورد کارمون رو خوب بلدیم - ما چندین بازیکن سابقمون بودن که در سمتهای مختلف در باشگاه به کار گرفته شدن. مایک فیلان، برایان مک کلیر، تونی ویلان، پل مک گینس... من فکر میکنم که این مهمه که مردمی رو اینجا داشته باشیم که تجربۀ بازیکن بودن در این باشگاه رو به همراه دارن."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1391/12/11 و 20:47 دقیقه ارسال شده است

شهاب جان شرمنده من صفحه نتایج رو نگاه نکردم.فقط همون آخرین والپیپر تو صفحه اصلی رو دیدم آقا شرمنده جسارت بودشکلک . فضولی بودشکلک . بچگی بودشکلک . نادونی بود شکلکشکلکشکلکشکلک
در ضمن تو هم شاعری هاااااااااااشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اون آخرین والپیپر رو هم خودم رو مسخره کردم شکلک
ولش کن...
این حرفا چیه! فاضلی بود فضولی چیه...
شعر من نبود که بابا یادم نیست برا سعدی بود حافظ بود کی بود خلاصه برا ما نبود شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1391/12/11 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

داش مرتضی بجز عدنان و پریرا کدومشون شناخته نشدس و خیلی جوونه تازه این دو تا رو هم که دیگه باید بشناسیشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1391/12/11 و 20:00 دقیقه ارسال شده است

نه مرتضی جان قرار نیست که کسی رو متهم کنیم بلآخره هرکی نظر خودشو داره دوست من.مصلمآ اینجا مال نظراته.
اینم والپیپر بازی با qpr

http://uploadtak.com/images/w6155_Match_QPR_A.jpg
پاسخ : هان؟!
شکلک
خوب اینو که از سایت باشگاه گذاشتم تو صفحه نتایج که شکلک
دمت گرم داش حمید

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/12/11 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

حمید من نگفتم که جناب اسپورت تویینتس میگه وگرنه یونایتد هیچوقت بره من یونایتد بی فرگی نمیشه و نخواهد شد
------------------------
علی یه نفس بگیر کلا شدی کارشناس تیم ملی بلژیک کلا تو رو باید بزاریم مسعول استعداد یاب های تیم های پایه کل جوونای آینده دارو میشناسی من که اینایی که گفتی نصفشونو نمیشناسمشکلک
پاسخ : اسپورتویتنس؟! ناموس منه ها! کی گفته چی گفته؟! شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1391/12/11 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

چرا دوستان عزیز به مربی دیگه و جانشینی فکر میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرگوسن گفته میمونه که دیگه کسی ازین فکرا نکنه.شکلک
اما من خودم نه اینکه بخوام گواردیولا بیاد اما بهش شک دارم.
چون دقیقآ بعد از اینکه فرگوسن اعلام کرد سه سال دیگه ادامه میده،گواردیولا هم رفت با بایرن قرارداد سه ساله بست.جدا ازین چندبار با هم حضوری ملاقات کردن.
بلآخره کسی نمیدونه پشت پرده چه خبره.شاید از همین الان مربی بعدی مشخص شده.
پاسخ : گواردیولا هم قطعا همه بهش شک دارن همه میگن اصلا می خواسته این دو سال تا بازنشستگی فرگی رو سپری کنه... حالا باید دید تو بایرن چی کار میکنه... شاید اصلا با ناکامی در بایرن محو شد یا اگر بایرن رو هم مثلا فرت و فورت قهرمان کنه که دیگه باید جدی روش فکر کرد....

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1391/12/11 و 18:54 دقیقه ارسال شده است

مرتضی جون دارن فلچر من خودم چند بار فکرشو کردم ولی هنوز خیلی زوده واسش من که میگم فقط سولسشر خوبه این کلیپ پریرا رو گرفتم گل خوفی زد ولی حیف که بلژیکی کلا از بلژیک بدم میاد
ولی راحت میتونن چند سال دیگه حتی در حد یه مدعی ظاهر بشن خیلی بازیکن دارن هازارد فلینی ویتسل فرمائلن کمپانی میگنولت فن بویتن کورتویس مرتنس لوکاکو دفور ناینگولان همین پریرا و جانوزاج و...
پاسخ : البته توان بازی برای دو تیم ملی دیگه رو هم داشت، برزیلیه اصلش... اون یکی کشورش یادم نیست! ولی خوب بلژیک رو انتخاب کرده دیگه...
تازه ورتونگن مدافع تاتنهام رو هم اضاف کن! شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1391/12/11 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

چه حالی میده فردا ببریم و به رکورد شکست ناپذیریمون ادامه بدیم. رئال رو هم به امید خدا میبریم.

حالاحالاها سایه وحشت فرگوسن رو تیمها هست خیلی باحاله.واقعآ بعد از 27 سال هنوز تاکتیک های جدید؛انگیزه برای فتح جامها،بازیکن سازی،هوادار سازی،رکورد زنی.آدم میمونه دیگه چی بگه.
خدایا به خودت قسم همیشه سرحال و خوشحال نگهش دار.میترسم ازون روزی که از تیم بره.واسه اینه که هیچوقت به جداییش فکر نمیکنم.الانم که اعلام کرده میمونه ،خوشحال شدم اما راستش یکم حالم گرفته شد کاش اصلآ حرفشو نمیزد آدم بعضی وقتها به بعضی چیزها که نباید فکر میکنه شکلکشکلکشکلک
پاسخ : واقعا روز تلخی میشه روز رفتن فرگوسن از باشگاه! اشک همه مون در میاد خدایی!
بگذار تا بگریم، چون ابر در بهاران
کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران شکلک
ولی چند سال باهاش خاطره داریم، لذتی که هوادارای کل تیمهای بزرگ دنیا ازش بی بهره هستن... همینه که یونایتد و یونایتدی رو منحصر به فرد میکنه...

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/12/11 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

باید این نورویچ رو بترکونیم و انتقام اون باخت عجیب رو بگیریم
خودم هم موندم که چطوری از نورویچ باختیم
جونز هم می رسه اگه فیکس نباشه مطمئنا به عنوان بازیکن ذخیره هست
پاسخ : نورویچ کلا تو کرو رود عالی نتیجه میگیره... اینجا اگه خدا بخواد و اتفاق خاصی نرسه به امید خدا بردیم..
خدا کنه جونز هم شرایط بازی خوب رو پیدا کنه..

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/12/11 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

فقط یه اسکاتلندیه دیگه میتونه جای رعیسو بگیره به نظرم درن فلچر به دلایلی میتونه جای رعیسو بگیره یکی اینکه مریضه شاید از فوتبال کناره گیری کنه دوم اینکه اسکاتلندیه بعد از سر مت باسبی و سرالکس فرگوسن که هر دو اسکاتلندی بودن کلا من نمیدونم یکی نیاد دو سال دیگه بره باید حداقل 15 سالی باشه تا عین تیمایه تازه به دورانرسیده نشیم بازم تاکید دارم که اسکاتلندی باشه شکلک
پاسخ : والا گفت هشیاری بیار اینجا کسی هوشیار نیست شکلک
اسکاتلندی دور و برمون یه مویس هست، که تو اروپا افتضاح بوده دریغ از یه خورده پیشرفت با اورتون تو یورو لیگ! همه ش فرت و فورت دورهای اول حذف شده! شکلک
یه دونه همین فلچره حالا ببینیم چی میشه خدا بزرگه شکلک

این نظر توسط afshin در تاریخ 1391/12/11 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

فقط سرباز رایان میتونه در جایگاه سرالکس بشینه
پاسخ : سرباز رایان رو خوب اومدی شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 690
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 690
  • بازدید ماه : 42,165
  • بازدید سال : 213,359
  • بازدید کلی : 3,838,524
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30