loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 492 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (1)

اسکای اسپورتس - وست بروم درن فلچر را از منچستر یونایتد به خدمت گرفت.

 

این ملیپوش اسکاتلندی که به وی اجازۀ خروج آزاد داده شده است، قراردادی دو و نیم ساله با امکان تمدید 12 ماهه امضا کرده است. تردیدهایی در مورد اینکه آیا بگیها (لقب وست بروم) قرارداد را پیش از پایان مهلت انتقالات نهایی کرده اند یا خیر وجود داشت، زیرا فلچر پس از مهلت ساعت 11 و پس از تست پزشکی خود به مقر تمرینی وست بروم رسیده بود ولی باشگاه بعدا اعلام کرد که قرارداد این هافبک به موقع نهایی شده است.

 

فلچر اواخر روز پایانی انتقالات در حال ترک زمین تمرینی کرینگتون مشاهده شده است و فیلم ورودش به وست بروم نیز جهت نهایی کردن انتقال کمی پس از آن نیز گرفته است.

 

فلچر 31 ساله قرار بود که هفتۀ گذشته به وست هام یونایتد ملحق بشود ولی پس از سعی چکشها (لقب وست هام) برای جذب قرضی وی این انتقال با شکست همراه شد، طوری که حتی لویی فن خال نیز در رسانه های عمومی عنوان کرد که "توافقشان این نبوده است".

 

فلچر محصول آکادمی یونایتد است و در بیش از 300 بازی برای این تیم در خط هافبک، 24 گل به ثمر رسانده است.


 

اختصاصی تاکسپورت - فلچر تأکید می کند که منچستر یونایتد خواهان جدایی وی نبوده است

 

خرید جدید وست بروم، درن فلچر به تاکسپورت گفته است که منچستر یونایتد نمی خواست که وی باشگاه را ترک کند.

 

فلچر تأکید دارد که سرمربی تیم لویی فن خال که هفتۀ گذشته وی را سومین کاپیتان خود خطاب کرده بود (مترجم - البته اول فصل این اتفاق افتاد نه هفتۀ گذشته!!!!!)، مایل نبود که به فلچر اجازۀ خروج از منچستر یونایتد را بدهد. او به Sports Bar گفت:

 

"منچستر یونایتد باشگاهی خارق العاده است و من خاطراتی عالی را آنجا کسب کردم. ولی حس می کنم که اکنون زمان چالشی جدید برای من است. من این فصل آن تعدادی بازی که می خواستم را بازی نکرده ام و با تمام این اوصاف، من یک بازیکن حرفه ای فوتبال هستم. من می خواهم که بازی کنم و امیدوارم که بتوانم در وست بروم به این هدف دست پیدا کنم. آنها این فرصت را در اختیار من قرار داده اند."

 

"من یونایتد را ترک می کنم ولی خاطرات شاد خیلی زیادی را آنجا داشتم و در آنجا آدمهای محشر زیادی آشنا شدم و با لبخندی روی لبها اینجا را ترک می کنم."

 

"من با سرمربی (لویی فن خال) در مورد اینکه به تعداد دلخواه بازی نکرده ام صحبت کردم و در واقع باشگاه خواهان جدایی من نبود ولی به خواسته های من احترام گذاشتند. سرمربی و اد وودوارد برخوردشان در این قضیه عالی بود. نمی توانم با زبان در وصفشان صحبت کنم. من برای آنها و اینکه چطور با این قضیه کنار آمدند بسیار احترام قائلم. تاجایی که می توانستند به من کمک کردند و این انتقال را ممکن ساختند. باید به خاطر این رفتار حرفه ایشان در برآورده کردن خواسته هایم از آنها تشکر کنم."

 

فلچر همچنین از سرمربی جدیدش تونی پولیس که به وی تضمین خاطر داده در هاتورنز به فلچر نیاز است هم تشکر کرد:

 

"تونی پولیس، رییس جدید من، خارق العاده بوده است. او دلیل بزرگی برای بودن من در وست بروم است. او واقعا واقعا خواهان من بود. من مکالمه های زیادی با وی داشتم و وقتی که شما یک سرمربی داشته باشید که به شما ایمان دارد و شما را به عنوان یک بازیکن حرفه ای می خواهد، می خواهید این را برایش جبران کنید و این کار به شما اعتماد به نفس زیادی می دهد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/11/14 و 10:54 دقیقه ارسال شده است

موفق باشی فلچ عزیز ....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 542
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,048
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,078
  • بازدید ماه : 41,056
  • بازدید سال : 212,250
  • بازدید کلی : 3,837,415
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30