loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 722 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (6)

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

victor Valdes

 

 

Smalling

 

 

Young&Herrera

 

 

Di Maria

 

 

Rooney

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

Robin Van Persie

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/02/15 و 0:56 دقیقه ارسال شده است

خب چرااااا دونه دونه تایپ میکنین خب؟؟؟؟!!!!!!شکلکشکلک

نه اسمشون رو بذارین.. من اینو بیشتر دوست دارم ینی

باقیش هم خودش درست میشه.. عکس لود میشه دیگه.. یه کم صبر می کنن میبیننشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : دیگه چیکار کنم کپی پیست تو مرامم نیست...شکلک شکلک
پس شد،وقتی موس رو روی عکس نگه میدارین اسم بازیکن نشون داده بشه...(از پست والپیپرهای هفته دیگه ایشالاشکلک)
بله پس اگر تا لود کامل صفحه لطف کنین و شکیبا باشید...شکلک
حالا شایدم هر دوجا اسم بازیکنا رو نوشتم،شایدم حرفم اومد و قسمتی که موس رو نگه میدارین جمله نوشتم...شاید هاااااااا...
دیگه کار یاد گرفتیم دیگه...شکلک
پاسخ : بااااشه شکلک.. مررسیشکلک
پاسخ :
خواهش میکنم،ممنون از شماکه پیشنهاد دادین...

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/02/15 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

25552شکلکشکلکشکلک

--------------

واسه فن پرسی چی نوشتیــــــــــن؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلک


رونـــــــــی !!!!شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اون متن نیاز بود...شکلک شماهم که چقدر بهش عمل کردین... :| شکلک
----------
واسه رونی امتحانی نوشتم ببینم تا چه حد حروف جا میشه...
قسمت اول بیوگرافیشو از تو سایت باشگاه کپی نکردم،خودم نوشتمش...شکلک
پاسخ : والا من که نگرفتم شکلکشکلک
من الان گیج شدم کلا.... اصلا قبلش فن پرسی بود؟؟ شما که گفتین نذاشتین !!شکلک
نکنه باید پشت صحنه می پرسیدم ؟؟شکلک خب من از کجا باید میدونسم؟؟؟شکلک
پاسخ : دور از جون شما...حالا اشکال نداره دیگه...شکلک
ببینین زینب خانم:
اول که عکسا میگین دیر باز میشه و بعضی وقتا یهو متوجه میشین که عکس دیگه ای هم هست،اگر من از این روش استفاده کنم:
http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1394/ordibehesht/ff27701cfc851.png
این متنها احتمالآ زودتر از هر چیزی میان،و همونقدری متوجه میشین که عکسی وجود داره و منتظر لود شدنش می مونید...
اما اونیکه گفتین موس رو رو عکس نگه میدارین یه توضیحی میاد،ربطی به ماجرای بالا نداره و کلآ یه کار سواست...
پاسخ : دیگه گرفتم دیگه شکلک
حالا شما هم یه عکس گرفتین دستتون هی تو همه ی کامنت ها کپی میکنینااااا شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

خیلی خندیدم.... ببخشید شکلکشکلک
پاسخ : پس،دیگه بگین من چیکار کنم ؟؟؟شکلک همینکه نشون میده عکسی هست خوبه؟ دیگه تو قسمتی که موس رو نگه میدارین نمیخواد چیزی بنویسم؟؟؟شکلک

خب هیچ راه بهتری سراغ نداشتم جز اون عکس...شکلک
در ضمن من کپی نمیکنم،دونه دونه تایپ میکنم(محض اطلاعتون)...شکلک
شکلکشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/02/15 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

بـــــــــــلـــــــــــه شکلک

حااالاااا شــد شکلکشکلکشکلک

دستتونم درد نکنه شکلک
پاسخ : والا ما از بس نتمون تند و تیزه ..فوووری عکسا باز میشهشکلک
دیگه به اونجا نمیرسه که قبل لود اونجوری نشونشون بده شکلک
-------------
آهان .. آهان
این کاری که الان انجام شده واسه زمانی که عکس باز نمیشه .. مثلا وقتایی که به مرورگرمون نمی خوره یا سایت آپلودش به هم میریزه خیلی خوبه.. چون حداقل اسمش میمونه شکلک
پاسخ : خواهش میکنم،انجام وظیفه بود...شکلک
-------
پس از کدوم روش الان استفاده کنیم؟ اونکه روش نگه میداریم اسم میاد یا اونکه وقتی عکسا باز نشده وجود عکسا مشخصه؟ مثه اون عکسی که براتون گذاشته بودم؟شکلک
چون فکر میکنم مشکل اصلی این یکی بودااااااااشکلکشکلک
پاسخ : نمی دونم

من که اصلا نمی دونسم اون یکی وجود داره.. یا با این یکی فرق داره شکلکشکلک

من همینی که میدونسم رو گفتم شکلک
پاسخ : اینی که شما گفتین رو عکس نگه میدارین نوشته بیاد،با اونیکه گفتین وقتی عکسا باز نمیشه متوجه بودن عکس بشین فرق داره...شکلک
قسمت توضیحات که من نمیدونم چی باید بنویسم؟شکلک
اما اون یکی دیگه واسه مشخص شدن عکس،مورد استفاده قرار میگیره احتمالآ...
الان میگین من چیکار کنم؟شکلکشکلک
پاسخ : هیچی..

همین کاری که الان کردین شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/02/14 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

آقا حمید!! الان انجام دادین؟؟؟؟شکلک

ولی نشون نمیده!!!شکلک
پاسخ : زینب خانم،اون کاری که اول انجام دادم،واسه قبل از لود شدن عکسها بود که نشون میده عکسی وجود داره اگه اشتباه نکنم...شکلک
یعنی قبل از لود کامل اینطوری نشد: ؟؟؟
http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1394/ordibehesht/ff27701cfc851.png
و من مجددآ تو قسمتهای بعدی یه تغییری انجام دادم،الان شما بالای عکس اول لوگوی شیطون،ببینین اونچه که میگین رخ داده؟؟؟شکلک
پاسخ : این باید بیاد:
Manchester united logo
پاسخ : و روی عکس والدز هم نوشتم(ویکتور والدز) به فارسی،ببینین درسته؟
پاسخ : دیگه تا موقع شما جواب بدین من بقیه رو هم درست کردم... :| شکلک
یه مختصر بیوگرافی واسه اون قسمت که بهش اشاره کردین رو عکس رونی گذاشتم و رابین،بی زحمت ببنین اونام مشکل نداره؟؟؟شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/02/14 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

عججججب شیطون سرخی ! شکلکشکلک

آفرین آقا حمید

عکسا مث همیشه عاالی !!

خداقوت
----
این 5 دقیقه یه بار اجازه نداد
و همین باعث شد یه بار دیگه عکسها رو ببینم ..نکنه عکس جدیدی لود شده باشه!شکلک

ببیــــنم چرا فالکایو نیس؟؟؟شکلک شما هم حسودیتون گرفته؟؟شکلک


راستی آقا حمید.. اگه واسه هر عکس یه اسم بذارین هم خییلی خوب میشه.. منظورم توضیح هسش !!

حالا ممکنه اسم بازیکن باشه یا حرفی چیزی . که مربوط به عکس باشه ..

کارتون رو زیاد میکنه میدونم... فقط یه پیشنهاده!!

(منظورم این بود وقتی با موس میریم رو عکس با یه متن بشه عکس رو فهمید.
این واسه مواقعی که عکس باز نمیشه هم خوبه.. یا اونایی که سرعت نتشون پایینه و عکس رو نمی تونن ببینن !!
البته بازم میگم پیشنهاده !!)

موفق و موید باشین شکلک
پاسخ : متشکرم زینب خانم،و مثه همیشه نظر لطف شما...
خدانگهدارتون...
----
فالکائو: حقیقتش اول تو برنامه بودااااشکلک اما بجای رونی،بعد گفتم از بین رابین و رونی چون بیشتر تو ترکیب اصلیَن اگر یکیشون باشه شاید بهتر باشه.دیگه تصمیم گرفتم فالکائو رو با اون یکی خوش تیپ دیگه،رابینشکلک تو هفته های آینده بذارم.
حالا بازم بستگی به تعداد والپیپر موجود داره،والپیپرهای رابین یکم محدوده...
-----
دقیقآ به خوب نکته ای اشاره کردین زینب خانم،مرسی...
اگر هر چند هفته یکبار این موضوع یادم میومد،دقیقآ وقتِ گذاشتن همین پست به ذهنم اومد...
نمیدونم چرا دیگه نمیتونم بحرفم واسه عکسهاشکلکمثه قبلآ.که یادمه مورد تمجید شماهم قرار گرفت...شکلک (صحبت از ایجاد شدن تنوع تو پست بود)
حالا سعی میکنم اگر جمله ای نبود حداقل اسم بازیکنارو بذارم.
(یکجایی بود که میشد اسم عکس رو رو خودش نوشت؟؟شکلک مثلآ قبل ازینکه عکس باز بشه،اسم عکسو میاورد،جدا ازینکه متنی تو پست بنویسیمشکلک نمیدونم منظورمو متوجه شدین یا نه،اما فکر میکنم تو درج عکس، قسمت (متن جایگزین) باشه)

فقط چندتا نکته ثابت: معمولآ تو هر پست دست کم 7عکس قرار میگیره،یک عکس مثه لوگو یا (هرچیزی که متمایز از بقیه باشه)به عنوان عکس اول قرار میگیره.بعدش 5والپیپر اصلی پست هستن که دوطرفشون نیم دایره نشون داده میشه.و عکس آخری هم با یک خط فاصله از این 5تا جدا میشه.اگر والپیپری مثه بازی بعدی هم موجود بود به همین ترتیب...(یعنی اگر دوتا خط فاصله روی هم مشاهده شد،قطعآ یک عکس بینشون هست)

ولی خب واسه خاطر جمعی همین راه که میگین مطمئن تره.ممنون از پیشنهادتون زینب خانم،خوبه که حواستون هست و میگین...شکلک
متشکرم، همچنین...
پاسخ : -------
الان زینب خانم تو قسمت (متن جایگزین هر عکس) اسم بازیکنارو نوشتم،امتحان کنین اگر با سرعت کم عکسی باز نشد،ببینین از روی همون اسمها مشخصه چندتا عکس هستش؟و آیا همین کفایت میکنه یا تو پست زیر عکس اسماشونو بنویسم؟
از لحاظ زمانی هم فرقی نمیکنه،کاری نداره،هرکدوم بهتر میشه بگین...
پاسخ : -------
اینجوری باید باشه زینب خانم: این حالت قبل از لود کامل صفحه ست:
http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1394/ordibehesht/ff27701cfc851.png
وقتی هم عکسا لود میشن،اونا محو میشن،مثه امضای زیر عکس می مونه...
پاسخ : من دقیقا منظورم به همون قسمتی بود که موقع درج عکس یعنی url میاد... اگه اشتباه نکنم 3 قسمت هست که یکیش عنوان تصویر هست.. حالا نمیدونم کدومه.. (منم طبق معمول حوصله ندارم شکلک).. البته الان وقت هم ندارم .. چون قراره بیان دنبالم شکلک
خلاصه یکی از اونا هست که واسه عکس اسم یا توضیح میذاره و اگه بری رو عکس نشون میده .. شکلک
پاسخ : حالا من تغییراتو اعمال میکنم،هروقت وقت داشتین امتحان کنین...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/02/13 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک
دم فن پرسی گرم، باز با شوتاش یخ بازی رو میشکوند، پاس پاس پاس، بارسا و بایرن هم انقدر پاس نمیدن!!
گذشته ها گذشته، یه فکری باید برای بازیه هفته بعد بکنه فنخال، همه چی دست خودمونه!
ما بازیه هفته بعد رو ببریم صعودمون قطعی میشه به امید خدا لیور هم قطعا نمیتونه ببره! یا مساوی یا باختش بنفع ماست چون تفاضل گلمون خیلی بهتر از لیورپوله، تاتنهام هم فکر نکنم از پس سیتی بربیاد! ساوت هم که باخت کلا امیداش رو از دست داد.
چشم پوشی میکنیم از بازیای جلوی ساوتهمتون، سوانزی،اورتون،وستبروم که واقعا شرمسار بودیم، اما هیچ بهانه ای قابل توجیه نخواد بود برای فصل بعد، فکرشون کنید، 150 تایی که واسه فنخال خرج کردن برابر بود با 1/3 خرجی که برای فرگی تو 27سال کردن! امسال هم بودجه ای بیشتر از 100تا در اختیارشه! تو لیگ برتر من یکی فقط برد راضیم میکنه جلوی هر تیمی چه قوی چه ضعیف چه داخل خونه و چه خارج از خونه!
پاسخ : سلام زانیارجان...شکلک
والا با همین بازیکنایی که داشتیم هم من فکر میکردم راحت جام حذفی رو میگیریم و نتایج درخشان کسب میکنیم،اما اینطور نشد.حالا میشه فصل اول رو گذشت کرد،چون فنخال هم اولین تجربه لیگ انگلیسش بود.اما با خرجیکه کردیم و قراره بکنیم،خداییش باید یکی از قدرتمندترینهای اروپا باشیم فصل دیگه...
هیچ جوره نمیشه مربیهارو با فرگی مقایسه کرد.هنوزکه هنوزه وقتی دلم واسه منچستر واقعی و بازیهای قشنگش تنگ میشه،میشینم خلاصه فصل 2012/13 رو میبینم.یادِ اون کامبکها،انگیزه بازیکنا،فوتبال زیبا بخیر...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 563
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,455
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,485
  • بازدید ماه : 41,463
  • بازدید سال : 212,657
  • بازدید کلی : 3,837,822
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30