loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
معین بازدید : 707 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (15)
سلام  امیدوارم از اولین پست من خوشتون بیاد و کم وکاستی هاشو به بزرگی خودتون ببخشید surprise
 
یک خبر از دیگو کنتتنتو مدافع چپ بایرن:
 
 
دفاع چپ بايرن بازي مقابل منچستر يونايتد را از دست رفته ميبيند.
بازيکن 23ساله باوارايي از آسيب ديدگي قوزک پاي چپ خود قبل از بازي مقابل يونايتد در الترافورد رنج ميبرد.
نتيجتا مدافع کناري بايرن بازي مقابل يونايتد را از روي سکو دنبال کرد اما انتظار ميرفت هنگام بازي خارج خانه مقابل آکسبورگ بهبود يافته باشد.
به هر حال بايرن مونيخ آشکار کرده است که بازيکن سابق تيم ملي زير 20 سال آلمان بازي را از روي سکوها نظاره گر خواهد بود و تا هفته ي آينده به تمرينات باز نخواهد گشت.
در وبسايت رسمي بايرن درج شده بود:
"در بازي مقابل آکسبورگ پپ گارديولا تيم را  بدون حضور ديگو آماده ي نبرد خواهد کرد .
ليگامنت قوزک پاي چپ مدافع چپ بايرن در تمرينات پيش از بازي منچستر يونايتددر بازی رفت  آسيب ديد.
پزشک باشگاه پس از معاينه تشخيص داد که وي بايد يک پوشش گچي مناسب به پاي خود ببندد"
چنانچه همه چيز خوب پيش برود وي ميتواند در روز های آتي تمرينات سبک را در پيش گيرد.
کنتنتو بوسيله آکادمي جوانان بايرن در سال 2010 به تيم اصلي راه يافت.
اين مدافع تا بحال در 9 بازي بوندسليگا و 2 بازي از ليگ قهرمانان به کارگرفته شده است.
حالا توجه شما رو به لیست مصدومین و محرومین بایرن جلب میکنم:
مصدومین:تياگو آلکنترا، کنتنتو، اشتارکه،لوکاس ريدر(گلر ذخیره)، بدشتوبر و شقيري
محرومین:باستين شواين اشتايگر و ژاوي مارتينز
به نظر شما ترکیب بایرن با این اوضاع چگونه خواهد بود؟
 
 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/01/20 و 11:29 دقیقه ارسال شده است

YeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeS
ایــــــــــــــــــــــنهشکلکشکلک
درستش کردمشکلکشکلکشکلکشکلک
---------

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/01/20 و 2:46 دقیقه ارسال شده است

نه دیگه الان اون اونی که ناقص افتاده باید بشه اون ولی اون اون دومی اون دیگه کلا اضافه است میتونید اون اون رو حذف کنید!شکلک
عجب اون تو اونی شد اصلا من رفتم آقا شب بخیر
پاسخ : کلا به اون کامنت دست نزنیم بهتره! اون تازه خوب شده.. یه مدت مریض بود بیچارهشکلک
بذارین بمونه همینجوری. صبج به خیرشکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/01/20 و 2:18 دقیقه ارسال شده است

میگم حالا که دستتون تو ویرایشه اول اون کامنت که نوشتم "ون" منظورم "اون" بوده این رو هم درستش کنید شکلک
پاسخ : نـــــــــــــــــــه دیگه!!! پس کی سوتی بگبریم؟؟شکلک
بفرما تو صفشکلک
پاسخ : بعدش اونوقت اون "اون " دومی منظورتون به " اون " بوده یا اون؟؟شکلک
(اون یا اُوِن) شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/01/20 و 2:01 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلک
چه خبره شکلک
پیشنهاد من اینه یه پست آزمایشی بزارید توش 10_20 تا کامنت بزارید انقدر ویرایش کنید تا لم کار دستتون بیاد
ولی دمتون گرم خیلی نه ولی یکم خندیدم خدایی
پاسخ : خوشحالیم اسباب خنده و شادی شما رو فراهم کردیمشکلک

این نظر توسط afshin در تاریخ 1393/01/20 و 1:44 دقیقه ارسال شده است

اینقدر بازیکن داره این بایرن که 10مصدوم هم براشون مشکل نداره
http://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user7004/untitled_11.png

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/01/20 و 1:14 دقیقه ارسال شده است

کامنتای این پست همه ش ویرایش شده عایا؟ شکلک
الآن کامنت Amir هنوز خرابه شکلک شکلک
پاسخ : با اجازه ! منم یه تلاشی بکنمشکلکشکلک
پاسخ : فکر کنم آرهشکلک
پاسخ : فقط دو سه تاش شایدم چهارتاشکلک
پاسخ : داش معینشکلک بگو همش خیال مارو راحت کنشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/01/20 و 1:09 دقیقه ارسال شده است

بله کامنت من هم پریدشکلک
-----
پاسخ : من هشدار داده بودم که دارم درستش می کنم شکلک
پاسخ : جواب من اومد .. . جواب بعدی رو که ارسال کردم ارور زد و دیدم جواب قبلی هم نیست!شکلک
پاسخ : میخواسم بگم چرا این شکلی شد؟؟؟شکلک
شکلکشکلک
پاسخ : /////شکلکشکلک
پاسخ : بهــــــــــله بخندینشکلک
میخواین یاداوری کنم یه نیم ساعت قبل کامنت شما هم خورده شد تا گریه تون بگیرهشکلک
پاسخ : نه تورو خدا نگینشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/01/20 و 0:45 دقیقه ارسال شده است

اینو میگم آقا حمید
http://8pic.ir/images/28613926988033778069.png
پاسخ : اون دلیلش همون ویرایشی که انجام شده ست...مگه شما نمیدونستید؟؟؟
پاسخ : خب چه ویرایش باعث همچین چیزی شده؟؟ این متن از کجا اومده؟؟؟؟؟
پاسخ : زینب خانم فکرکنم اون متن مال یکی از کامنتهای داداش امیره...اسمش دوتاست داخل نویسنده ها...
چی ویرایشیشو نمیدونم والا...اینو باید از داداش معین بپرسیم...

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/01/20 و 0:30 دقیقه ارسال شده است

کامنت ها واسه شما هم اینجوریه؟؟؟شکلک
http://8pic.ir/images/42065146813506433118.png
پاسخ : آره...آقا ویرایش کردن...
پاسخ : آخه چرا این شکلیه؟؟؟
پس چرا پشت صحنه اینطور نیست؟؟
اون پایینی از کجا اومده؟؟شکلک
پاسخ : نمیدونم قضیه ش چیه که پشت صحنه سالمه...
البته زیادم سالم نیست...آواتر بکهام اومده وسط...
پاسخ : کی از کجا اومده شکلک
پاسخ : اونو متوجه شدم ..شکلک
اما وقتی ویرایش میریم هم این متن پایینی رو نشون نمیده!شکلک
پاسخ : متن پایینی ادامه ی کامنت شماست آقا حمید؟؟شکلک
پاسخ : کدوم متن زینب خانم...شکلک
پاسخ : عکس رو ببینین!!
پاسخ : همونکه درهمه رو میگین دیگه؟؟؟
پاسخ : یعنی داخل ویرایش هم اون کامنت دیگه هست؟؟؟
پاسخ : نه نیست!
پاسخ : الآن درستش می کنم
پاسخ : چه با حال شد شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/01/20 و 0:09 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش معینشکلک
واقعآ خسته نباشی...کارت عالیه گل پسرشکلک
اولین پستت روهم بهت تبریک میگم و امیدوارم موفق باشیشکلک

پاسخ : ممنون از کمک های شما و داش شهاب .لطف داری حمیدجان
پاسخ : هیچکس متوجه ویرایش نمیشه داداششکلک
پاسخ : از کجا فهمیدی شکلک عجب گیری دادین به ویرایش ها خوب من تازه کارمشکلک
پاسخ : چرا این شکلی شد؟؟؟شکلک
پاسخ : آقا من نمی تونم بیشتر از این درستش کنم شکلک
نمی دونم چش شده..
پاسخ : داداش شهاب شکلک بیخیال


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 313,528
  • بازدید کلی : 3,938,693
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30