loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 1513 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (36)

 دوستان عزیز با عرض پوزش،متن یونایتد اشتباه نوشته شده بود که تصحیح شد...

**************

نسخه: روز با سه افکت متفاوت 

 

 

 

 

 

**************

نسخه: شب با سه افکت متفاوت

 

 

 

 

 

 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط marcus finix در تاریخ 1393/03/09 و 18:35 دقیقه ارسال شده است

بابا من سگه کی باشم در مورده شما و والپیپراتون نطر بدم
منو داش حمید زیاد باهم شوخی میکنیم
ببخشید ولی خب یه عکس بی رونالدو هم بذارید ممنون میشم
حالا من گفتم ناراحت نشین حرفم رو برگردوندم روی کیروش
من مخلص شهاب و حمید هستم
3 ساله باهم تویه سایتای مختلفیم حدودا پس من اجازه دخالت تویه کارتون رو ندارم شرمنده
پاسخ : ای بابا چرا اینجوری میگی داش میثمشکلک،شما اختیار داری...
چشم میثم جان،درستش میکنم...
دخالت کجا بوده داش میثم؟چرا اینجوری میگی آخه؟
هر نظری دوست داری میتونی بدی...
پاسخ : میثم جان حقیقت ماجرا اینه که اول آخرش اونی که می خواد استفاده کنه و عکس رو بذاره بکگراند باید نظر بده دیگه شکلک
در مورد این عکس رونالدو هم میگم کاملا تقصیر من شد... اول توافق کردیم کیروش باشه رونالدو نباشه (عکس رونالدو رو من داده بودم شکلک داش حمید نمی خواست بذاره) بعد که گذاشت و اومد از ما پرسید، من نگفتم برش داره... یعنی اصلا حواسم نبود...خوب طبق تجربه اگه می خواستیم عمل کنیم باید من زودتر حواسم می بود... بالاخره باعث شد این والپیپر برا بعضی از مخالفای کریس بلااستفاده باشه و باید زودتر حواسم می بود... از این به بعد تجربه اگر قرار بود کار مشابهی صورت بگیره از همون اول در دو ورژن انجام میدیم شکلک
ایشالا یورو 2016 شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/03/09 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

سلام...شکلک
اول از همه من عذر میخوام که بابت ساخت این والپیپر با کاربران عزیز مشورت نکردیم بابت اشخاص...راستش خب اینکار بیشتر حکم سوپریز یا (سوپرایز) ایرانیشکلک داشت...در مورد عکسهای انتخابی،خب راستش رونالدو خیلی طرفدار داره و خیلی هم متنفر...اگر ما قبل از ساختش با کاربرا مشورت میکردم،مطمین باشین نظرات گوناگون در میومد و من مجبور بودم چند مدل بسازم،اما پیش خودتون فکر کردید که اگر تعداد گوناگون عکسها زیاد میشد،چقدر از ارزش عکس کم میکرد؟
حتی من ازین چندتا عکس میخواستم نهایتآ 3 یا 4 تا بذارم،که داش شهاب گفت،با همون افکتهای معمولی بذار(همه رو) تا هرکی هرطورشو دوس داره برداره...
(برامن اصلآ مهم نیست،بودو نبودش توی عکس خداییش)بلآخره رونالدو هنوز طرفدارای خاص یونایتدی خودشو داره و همچنین متنفرای خودشو...
حالا من رونالدو رو بر میدارم،به جاش گری نویلو قرار میدم که توی کادر تیم ملی عازم برزیله...این کاریه که از دست من ساخته ست،به هر ترتیب من بازم عذر میخوام...تا شب سعی میکنم حاضرش کنم...
ممنونمشکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/03/09 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

داش حمید دست گلت درد نکنه ... بسیار بسیار عالیه شکلکشکلکشکلک همینطور داش شهاب گل شکلکشکلکشکلک

به جرئت میتونم بگم 70 درصد دعواهایی که بین بچه ها دیدم تو این چند سال سر رونالدو بوده.
یکی دوستش داره هنوز ،یکی هم نداره خیلی طبیعیه .نمیدونم ولی به نظر من واقعا ارزشش رو نداره که سر مساله به این پیش پا افتاده ای دلخوری بشیم. حیف نیست به خدا ؟...
پاسخ : مخلصم داداش امیدِ عزیزشکلک
حیف که حیفهشکلکاما خب چه میشه کرد...چی بگم من...

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/03/09 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

اتفاقا یکی از نقاط عطف این عکس ها حضور رونالدو هستش .....
اگه می خواهید تصحیح بکنید یه عکسی از رونالدو بزارید که بازوبند کاپیتانیش کاملا مشخص باشه شکلک البته نشدهم همین عالیه ......
کارتون درسته شکلک
پاسخ : ممنون داش امیرشکلک چه آتیشی به پا کرد رونالدوشکلک

این نظر توسط Milad در تاریخ 1393/03/09 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

سلام شکلک
خسته نباشی حمید جان بسیار زیبا :x
با یک روز تاخیر قهرمانی بچه های بازبی رو به بچه های بازبی تبریگ میگم شکلک
پاسخ : سلام و مرسی همچنین شکلک مبارک دلت باشه شکلک
پاسخ : سلام...
ممنون داش میلادِشکلکشکلک منم به شما تبریک میگمشکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/03/09 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

کی گفته برام بلا استفاده هست من هر 6تاشو ذخیره کردم و برای چند نفر هم فرستادم
اگه اینجوری بود باید پوستر های تو اتقم که عکس رونالدو بودو میکندم
گفتم که دیشب فقط شوخی کردم من چکارم بگم که اینو بزارید یااونو
پاسخ : جعفر جان من شرمنده م هرچقدر کامنتم رو خوندم دیدم به دلیل عصبانیتی که در مورد اشتباه خودم داشتم تند حرف زدم واقعا معذرت می خوام داداش شرمنده... اون *** ها اصلاح شد سانسور شد یه جورایی شکلک
عذاب وجدان خودم بابت خراب کردن زحمت حمید با کامنت میثم (که البته حق هم داره نظرشه و دوست داشت والپیپر رو استفاده کنه) جمع شد و ناعادلانه شوخیشهای دیشب شما رو تو کامنتم استفاده کرده بودم.... حلال کن جعفر جان اصلاح شد شکلک
عذاب وجدان من ولی پابرجاست و از بین نمی ره شکلک
پاسخ : آقای جعفر آقاشکلک؟شما همه کاره ایدشکلکشکلک
منکه کاری نکردم داش شهابشکلک کدوم زحمت،انجام وظیفه بودو بسشکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/03/09 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

داش حمید نمیدونستم که ناراحت میشیشکلک
در مورد بلان و بارتز گفتم که شوخی بود وگرنه من خر کی باشم که اونا با چارلتون مقایسه کنم
همینجا هم ازت معذرت خواهی می کنمشکلک
خدانگهدار
پاسخ : راستش جعفر جان حمید که خودش اصلا اهل ناراحتی و این حرفا نیست.. اینجا فقط من ناراحتم که با پیشنهادم بابت عکس کریس باعث شدم اینجوری زحمت این چند روز حمید پامال بشه...
ازش عذر می خوام...همچنین از همۀ شما که باعث شدم این والپیپر براتون بلا استفاده باشه... ببخشید
پاسخ : شکلکداش جعفر؟؟؟باز چی شدهشکلک مگه کسی ناراحته حالا؟شکلکشکلک
دیگه ما فرق بین شوخی و جدیو نمیفهمیم؟شکلک اصلآ جدی هم گفته باشی؟
مگه من همیشه نگفتم نظرات دیگران قابل احترامنشکلک بعدشم من اصن از چیزی ناراحت نشدم که...
نه شما کاری کردی که من ببخشم و نه من اون اندازه که کسیو ببخشمشکلک
پاسخ : داداش شهاب نزن این حرفو...عذرخواهی چرا؟من کی باشم؟...
پاسخ : این موند داش شهابشکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/03/09 و 10:16 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش حمید.مثل همیشه عالی بودن
من از سومی بیشتر از همه خوشم اومد اصلا رنگش به دل میشینه ولی بقیه هم عالیه
پاسخ : ممنون محمدجانشکلک
نظر لطفته داداش...

این نظر توسط در تاریخ 1393/03/09 و 10:10 دقیقه ارسال شده است

یک چیز رو (***) میگم هر چند تو پاسخهای قبلی هم تأکید کردم...
سر اعضای حاضر در جام جهانی از جانب یونایتد پشت صحنه مشورت شد... یه سری عکس گردآوری کردیم. رونالدو و کیروش هم کار من بود. چارلتون هم کار من بود. البته اصلا لزومی نداشت که جام جهانی تو دست چارلتون باشه ولی والپیپر جام جهانیه ***بهتر می بود که با عکس جام چارلتون رو می ذاشتیم. اما در مورد کیروش و رونالدو. به هر حال نانی و رونالدو وینگرهای پرتغالن و از اول این دو وینگر پرتغالی منچستری برای همه جذابیت داشتن... والپیپر هم خیلی شلوغ بود و قرار بود چند نفر رو حذف کنیم. نابی استایلز حذف شد به عنوان مثال چون مطمئن بودیم کسی نمیشناستش عکس درست حسابی هم نداشت! تازه چارلتون رو گذاشتیم ***طرفدارای تیمای غیر انگلیس راضی نیستن چه برسه اگه عکس نابی رو میذاشتیم. بین رونالدو و کیروش هم قرار بر این شد کیروش به خاطر اینکه سرمربی تیم ملی هست و به نوعی حمایت شده باشه از تیم ملی ایران کیروش باشه... (البته اینا که میگم نظر اکثریت نویسنده ها بود نه شخص خاصی).... هیچ کس اصراری به حضور رونالدو نداشت. تنها اتفاقی که افتاد اینه که داش حمید "صرفا به خاطر من" و اینکه من دوست داشتم والپیپر کامل باشه کریس رو هم گذاشته عکسشو... بعد هم که والپیپر حاضر شد و از ما مشورت خواست، من چون متنفر نیستم از کریس به چشمم نیومد که کریس تنها هست و باید حذف بشه! ولی شاید یک آنتی رونالدو بود قبل علنی شدن پست می گفت این در خواست رو...
و در کل اینکه اگر نویل و استایلز و حتی حتی بلان و بارتز و حتی پوگبا هم می بودن خیلی مشکلی نمی بود به نظر من... درسته از پوگبا متنفرم ولی دوستیم با حمید و اینکه این زحمتشو به خاطر من کشیده برام ارزشش بیشتر از تنفرم نسبت به مثلا پوگبا و فلاینیه که بخوام به خاطر اون تنفر زحمت سه روزۀ حمید سر والپیپر رو ارزشش رو پایین بیارم...
و خوب دنیا هم به آخر نرسیده... ***خیلی راحت می شه درخواستها رو عنوان کرد... آقا جان داش حمید لطفا برا ما به جا کریس عکس یکی دیگه بذار (تازه لطفا هم نگیم مطمئنم داش حمید خیلی با مرامتر از این حرفاس که رومون رو زمین بندازه... کما اینکه رو منو سر گذاشتن کیروش و رونالدو زمین ننداخت در صورتی که خودش اصلا مایل نبود)
پاسخ : داش شهاب ممنونتم،خیلی لطف داری داداش...

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/09 و 9:58 دقیقه ارسال شده است

كاري كه رونالدو كرده هيتلر با مردم نكردشکلک
پاسخ : عجب بشریه این بشرشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 555
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,282
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,312
  • بازدید ماه : 41,290
  • بازدید سال : 212,484
  • بازدید کلی : 3,837,649
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30