loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 540 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (1)

 بازیهای اف ای کاپ قرعه کشی شد و یونایتد در یک دیدار دشوار به آپتون پارک می رود تا با  تیم وستهام دیدار کند. بازیهای این دور پنجم و ششم ژانویه (یک ماه دیگه) برگزار می شوند.

 

Vitalfootball – گویا سرالکس فرگوسن و باشگاه منچستر یونایتد تصمیم گرفته اند برای تلنگری به دوران ورزشی کابوس بار ماکدا در یونایتد، او را مدتی به صورت قرضی به تیمهای چمپیونشیپی هال سیتی و یا بلکپول بفرستند. گویا یونایتد حتی برای تسهیل این انتقال نصف حقوق ماکدا را هم طی این دوره قرضی تقبل کرده و نیم دیگر حقوقش در دورۀ قرضی توسط باشگاه مقصد پرداخت خواهد شد

 

http://img.skysports.com/11/11/218x298/Strootman_2675896.jpg

 

اسپورتویتنس – این سایت چند وقتی هست که شایعات پیرامون استروتمن، هافبک هلندی تیم پی اس وی ایندهوون رو زیر نظر گرفته، و توی پست قبلیش که من ترجمه نکردم، اشاره کرده بود که احتمال این هست که ایجنت استروتمن، دکر، با آوردن نامهای آرسنال، منچستر یونایتد و .... تنها و تنها به فکر بازارگرمی باشه. حالا امروز اسپورتویتنس از قول یک روزنامه نگار هلندی که در سایت هلندی Voetball International مطلب می نویسه، می گه که این ریفرنس هفتۀ گذشته نوشته بود که راولی، استعداد یاب آرسنال برای تماشای بازی استروتمن بازی آخر هفته (یعنی دیشب) این تیم رو در آمستردام تماشا خواهد کرد. و او تنها نیست و مارتین فرگوسن، برادر الکس فرگوسن نیز برای تماشای بازی استروتمن در آمستردام خواهد بود.

در حالی که اسپورتویتنس اشاره کرده که دیشب، مارتین فرگوسن به نوکمپ رفته و بازی دو تیم بارسلونا و بیلبائو رو تماشا کرده که همین از دیشب موجب شیوع موج شایعات مبنی بر علاقۀ یونایتد به هر یک از بازیکنان بیلبائو شده. و این شائبه بیش از پیش مطرح شده که کسی در هلند پشت صحنه برای داغ کردن بازار انتقالات، داره سو استفاده می کنه و از اسمهای بزرگ آرسنال و یونایتد برای پهن کردن دام استفاده می کنه.

اسپورتویتنس با تیزبینی تمام به این نکته هم اشاره کرده که : استروتمن دقیقا توسط همون شرکت گروه ایجنتی اداره میشه که ادن هازارد کارهاش توسط اون شرکت اداره میشد!!! با استناد به سایت transfermarkt

 

سایت باشگاه – فرگوسن دیشب بعد بازی در گفتگو با MUTV تأیید کرد که اندرسون دچار کشیدگی همسترینگ شده و مجبور است مدتی رو خارج زمین استراحت کند:

"متأسفانه مصدومیت همسترینگ است. او چند هفته ای بیرون میدان خواهد بود. او خیلی خوب بازی می کرد و یک گل عالی هم امروز به ثمر رساند. واقعا براش و برای مصدومیتش ناراحتم."

 

dailystar – سرالکس فرگوسن در پاسخ به این ابهام که آیا حذف منچستر سیتی از اروپا به رقابت بهتر این تیم در قهرمانی لیگ برتر کمک می کنه و برای یونایتد خطر ناک هست یا نه پاسخ میده:

 "سیتی باید دورتموند رو شکست بده. فکر نمیکنم شکست برای یک تیم بزرگ به هیچ وجه مفید باشه یک طرف قضیه اینه که حذف از اروپا موجب میشه برای نیم فصل دوم سر حال باشید. می تونید هر هفته یک تیم تازه نفس رو به بازی بگیرید در لیگ، ولی چطوری می خواهید کل تیم رو راضی و خوشحال نگه دارید؟ بازیکنایی که از لیگ کاپ حذف شدن، از لیگ قهرمانان حذف شدن..."

 "برای باشگاهی با این ابعاد، بازی کم برای حفظ آمادگی خوب نیست، بازیکنا می خوان و لازم دارن که هر هفته بازی کنن، حتی بعضی بازیکنا بازیکنایی هستن که باید هر بازی بهشون بازی بدید. این یک حقیقت انکار ناپذیره."

 "فکر نمی کنم که حذف از اروپا کمکی به این تیم بکنه. تیم شما خسته نمی شه، ولی باید با این مسئله سر کنید که از فوتبال اروپایی حذف شدید! هر مربی خواسته ش اینه که در اروپا موفق عمل کنه. به هر حال من که اینجوری هستم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/09/12 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
اميدوارم از بازي تو خونه وستهام هم با سربلندي بيرون بيام و اين جام رو بعد از سال ها به خونه بياريم

ماكدا واقعا بازيكن خوبيه اما افسوس كه بهش بازي نميرسه حتي از ولبك ما هم بهتره ولي خيلي خيلي بدشانسه
استروتمن بازيكن خوبيه ولي بايد تا تابستان آينده منتظر بمونيم ببينيم چي ميشه به كل تيم خوبي داريم و نيازي به خريد نميبينم ولي اگر تو ژانويه يك بازيكن به تيم ما اضافه بشه خوبه ولي تو تابستون اينده بايد بازيكن بخريم ولي فرگوسن بهتر از من و شما مشكلات تيم رو ميدونه پس صبور باشيم
باز هم اين پسر تو اوج فوتبالش مصدوم شده به كل يه بازيكنيه مثل اسنايدر و هارگريوز هر چند وقت يكبار بايد مصدوم بشن شانس نداريم اون هم نزديك به يازي با من سيتي يكي از بهترين هاي ما تو خط هافبك مصدوم شده
من سيتي هم تيم خوبيه از فصل قبل بهتر شدن ان شاء الله كه ميبريم
پاسخ : سلام قاسم علی جان.
به نظر من هم ماکدا و اندرسون دو تا از بدشانسترین جوونای باشگاه هستن. همیشه بدترین موقعها مصدوم می شن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 444
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 2,232
  • باردید دیروز : 1,648
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,880
  • بازدید ماه : 3,880
  • بازدید سال : 317,328
  • بازدید کلی : 3,942,493
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30