loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
Xaniar بازدید : 496 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

صبح امروز تمام نشریات انگلیسی صفحه ی اول خود را به خوزه مورینیو اختصاص دادند

 

در حالی که بعد از واکنش خصمانه ی فن خال نسبت به شایعات حضور مورینیو این سری از اخبار را رو به خاموشی میبرد،اما بازهم هجمه ای جدید از اخبار در مورد مورینیو و یونایتد سراسر انگلستان را فرا گرفته.

به گفته ی منابع انگلیسی،خوزه مورینیو به دوستان نزدیکش گفته است یونایتد مقصد بعدی من در فوتبال خواهد بود.

همچنین خود مورینیو به تازگی در مصاحبه ای قصد خود مبنی بر بازگشت به فوتبال جزیره را تایید نمود.

به طور قطع می توان از مذاکرات نمایندگان یونایتد و مورینیو در هفته های اخیر اطمینان حاصل کرد،در چند روز گذشته منابع معتبر بسیاری این مذاکرات را تایید کرده اند ؛اما تاکنون باشگاه منچستریونایتد هیچگونه بیانیه ای در خصوص این ادعاها مطرح نکرده است،بر خلاف شایعاتی که حول مذاکرات گواردیولا و یونایتد شکل گرفته بود و باشگاه منچستریونایتد طی اقدامی سریع این مذاکرات را تکذیب کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamed eminem در تاریخ 1394/11/24 و 4:00 دقیقه ارسال شده است

خیلی هم عالی
اگه خوزه بیاد من بیشتر به خاطر Xaniar خوحال می شیم شکلک
اگه اومد ایشالا که موفق بشه شکلک
پاسخ : به خاطر اقا زانیار ؟؟!!شکلکشکلک
شکلکشکلک
پاسخ : ممنون از لطف شما شکلک شکلک
انصافا ساعت 4 صبح این پیامو فرستادی!!!! بابا دمت گرم شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/11/22 و 13:45 دقیقه ارسال شده است

یه خبر خوب
لوران بلان قرارداش رو تا دو سال دیگه با پاریسن تمدید کرد، الآن رسما پاریس از جمع رقیبا برای جذب خوزه کنار رفت
فقط مونده اینترمیلان و انگلیس
ایشالله که روی هاجسون تمدید کنه قراردادش روشکلک
مانچینی هم تا آخر فصل بتونه اینتر رو به چمپیونز لیگ برسونهشکلک

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/11/22 و 1:13 دقیقه ارسال شده است

عالیه ...
من منتظر خوزه هستم

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/11/21 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

اقا من نمیدونم ای چه سیاستیه باشگاه داره اگه قراره این فسیل رو عوضش کنن چرا طولش میدن.به خدا اگه هرکس سرمربی منچستر بود تا حالا ویل کین, پریرا,نیک پاول , دیپای فیکس تیم بودن...یادتونه چقدر پارسال با اومدن دیماریا مخالف بودم.به خاطر این بود که فقط جلوی پیشرفت یانوزای رو گرفت.کاری به مویس ندارم اما همه تو ان تیم یانوزای رو یادشونه.هرناندز ببینید الان داره تو لورکوزن چیکار میکنه.متاستفم برای فرگوسن که از اون اولش باید با اومدن این احمق مخالفت میکرد.

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/11/21 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنوون اقا زانیار


هر موقع یکی خبری رو علیه خودش تکذیب میکنه یاد مربی سابق سیتی میفتم! که می گفت : این همه نگین.. خبری از اخراج من نیس !!! اگه باشه و من نفهمیدم احمق هستم!! شکلک

حالا حکایت فن خاله

بله .. ظاهرا موریینو قرارداد بسته .. منتها برا فصل بعد شکلکشکلک

پاسخ : سلام
خواهش میکنم
.
دقیقا دقیقا به نکته ی فوق العاده ای اشاره کردید، منم همیشه یاد حرفای مانچینی میافتم شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/11/21 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

تو بنگاه های شرط بندی هم احتمال مربیگری خوزه بشدت رفته بالا
1/5مورینیو
6/1گیگز
9/1پوچتینو
چند روز قبل 2/5 بود
یه توضیح مختصر در مورد این اعداد، خودم این جوری درکش کردم.
اگه بر فرض مثال من 10 تومن سر مربیگری خوزه شرط ببندم، و اگه خوزه مربی بشه پولم با توجه به احتمال
1/5 ميشه 12 تومن
و اگه رو مربی شدن گیگز شرط ببندم پولم میشه 60 تومن
یعنی گیگز چون احتمالش کمتره،ریسکش بیشتره و به تناوب پولی هم که سرش شرط ببندم در صورت وقوع بیشتر از خوزه میشه
امیدوارم حالی شده باشیدشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/11/21 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

من نمیدونم چرا شایعه های خوزه مورینیو و یونایتد همیشه چهرشنبه و پنجشنبه و جمعه شکل میگیره شکلکشکلک بعدش شنبه و یکشنبه فنخال نسخشو میپیچه و هر چی از دهنش در میاد میگه شکلک و اخبار واسه چند روزی خنثی میشه و از نو دوباره چهارشنبه و پنجشنبه شروع میشه، چه وضعیه شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/11/21 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

یه خبر همین الآن اومد، حیف یکم دیر اومد نتونستم بزارمش تو پست شکلک
ال کانفیدنشیال پاشو فرا تر گذاشته و ادعا کرده منچستریونایتد و مورینیو با هم قرارداد امضا کردن و این قرارداد هم تا2019 اعتبار داره و سالیانه 20 میلیون یورو به مورینیو پرداخت میشه! تقریبا همون دستمزدی که گواردیولا تو سیتی میگیره!
یبار دیگم اشاره کردم ال کانفیدنشیال رسانه ی 50-50 ای هست، نباید به این خبر اکتفا کرد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 542
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,059
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,089
  • بازدید ماه : 41,067
  • بازدید سال : 212,261
  • بازدید کلی : 3,837,426
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30