loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 592 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (2)

http://i2.cdn.turner.com/si/2011/writers/steve_rushin/02/16/wayne.rooney/wayne.rooney.jpg

 به مناسبت گل برگردون خارق العاده زلاتان به انگلیس: دانلود 5 گل برگردون زیبای یونایتد به حریفان به انتخاب سایت باشگاه با فرمت flv به حجم 13 مگابایت.

من جمله گل برگردون پل اینس به کوئینز پارک رنجرز در سال 1993 (که در اون گوشه ای از خوشحالی مشترک گیگز و اینس رو هم مشاهده می کنید که دست هم رو میگرفتن و عین دختر بچه ها می چرخیدن و جزو یکی از خجالت آورترین خوشحالی ها در ملأ عام محسوب میشه نیشخند)

و برگردون اندی کول به تیم واتفورد در سال 1999 و گل برگردون اندی کول به لسترسیتی در سال 1999 و گل برگردون برباتف به لیورپول  در سال 2010 و گل برگردون وین رونی به سیتی در سال 2011

- دانلود کلیپ پنج برگردون برتر منچستریونایتد از سایت باشگاه - کلیک کنید -


http://images.football365.com/12/06/800x600/Danny-Welbeck-celebratesd-his-goal-England-vs_2775143.jpg

 

101greatgoals - آنخلو هنریکز دیشب در اولین دیدارش برای تیم بزرگسالان شیلی، موفق شد با ضربه سری زیبا یک گل تسلی بخش در شکست 3-1 شیلی برابر صربستان را به ثمر برساند. نکتۀ جالب در مورد هنریکز این است که او در اولین دیدارش برای باشگاه یونیورسیداد شیلی، برای زیر 21 ساله های یونایتد و برای تیم ملی زیر 21 ساله های شیلی هم گلزنی کرده بود.

دیشب دنی ولبک هم برابر تیم سوئد در دیداری دوستانه موفق به گلزنی شد هرچند سوئد نهایتا در جشن افتتاح ورزشگاه جدیدش، با 4 گل زیبا از زلاتان ابراهیموویچ، تیم جوان و ناآزمودۀ انگلیس را 4-2 شکست داد.

http://coke.blog.is/img/tncache/400x400/d8/coke/img/cantona_og_ferguson.jpg

soccernet – استقبال اریک کانتونا از بازگشت به اولدترافورد: در گفتگو با ESPN، اریک کانتونا اعتراف کرده است که اگر چه دوست دارد سرالکس فرگوسن تا ابد سرمربی این تیم باشد، ولی اگر روزی به او پیشنهاد سرمربیگری یونایتد در اولدترافورد داده شود، حتما آن را می پذیرد: "به نظر من، یونایتد منحصر به فرد است، قطعا من از این پیشنهاد استقبال می کنم. امروز من رئیس نیویورک کاسموس هستم، ولی اگر یک روز فرصتی پیش بیاید، چرا که نه؟ الکس فرگوسن جوان است و سرشار از انرژی، سرشار از عشق به بازی فوتبال، خیلی چیزها برای ارائه دادن در این ورزش دارد، هر روز بیشتر و بیشتر و بیشتر...من عاشق دیدن موفقیت های یونایتد هستم و دوست دارم که فرگوسن تا ابد سرمربی این تیم بماند."

"او یک برندۀ ذاتی است. دلیل موفقیتهایش هم همین است. چیزی که دربارۀ او اعجاب انگیز است، این است که همواره بازی بعدی برایش به عنوان اولین بازی دوران ورزشیش محسوب می شود. و به شما هم این حس رو – این اشتیاق رو، این عشق به فوتبال رو، عشق به بردن و قهرمان شدن رو منتقل می کند."

کانتونا تأکید می کند که با دیدن اسکولز و گیگز و بازیشان در سنین بالا، همچنان از اعلام بازنشستگی ناگهانیش در سال 1997 پشیمان نیست: "رایان گیگز و پل اسکولز با من فرق دارد. من در 20 سالگی در مصاحبه هایم گفتم که اگر روزی اشتیاق یا قدرت گلزنیم را از دست بدهم، کار را متوقف خواهم کرد و به کار دیگری خواهم پرداخت. ولی آنها هنوز بازی می کنند و هنوز کارامد هستند. من دوست داشتم که همیشه این آتش اشتیاق رو داشته باشم و تا ابد بازی کنم، ولی آن را از دست دادم و لذا بازنشتگی خودم را اعلام کردم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/12/18 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

اين دست بازيكنا خيلي كم هستن
درود بر پادشاه اولدترافوردشکلک
پاسخ : کلا گاهی غافلگیر میکنی می ری پستهای قدیمی نوستالوژی آدم رو قلقلک میدی شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/08/25 و 13:30 دقیقه ارسال شده است

چه شود اريك كانتونا در منچستر يونايتد ؟!!!
هر كسي بد بازي كرد با پا ميره تو سينش
پاسخ : کانتونا شخصیت عجیبی داره... این داستان زیر رو یه جا ازش خوندم تو مطالب فارسی... راست و دروغش دیگه پای نویسنده ش ولی خیلی مطلب جالبیه:

اسکولز در یکی از خاطرات خود در باره کانتونا میگوید:

او یک مقدار پول مساوی که همه از باشگاه گرفته بودیم را از همه بازیکنان گرفت و گفت ما همه آن را در یک کلاه میگذاریم و اسم هر کسی در آمد همه پول ها مال او . در آن زمان آن پول برای بازیکنان
بزرگتر و او چبزی نبود اما برای من و نیکی بات پول زیادی بود . اسم خود اریک در آمد و در حالی که همه در حال دبه کردن و اعتراض بودند او به همه گفت خفه شید و همه آن پول را به ما 2 نفر داد و گفت شما لایق بردن این پول هستید چون جرات کردبد و این ریسک را انجام دادید و من هیچ وقت آن بخشندگی این موسیو دوست داشتنی را فراموش نمی کنم و آن روز این اتفاق به من این باور را داد که من هم جزیی از این تیم هستم.

*مح3ن*


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 313,598
  • بازدید کلی : 3,938,763
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30