loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 643 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (11)

 

درهای خروجی الدترافورد به ایوانز نشان داده شده است.

 

از منابع نزدیک به منچستریونایتد خبر میرسد که این باشگاه تمایلی به حفظ ایوانز ندارد و این بازیکن به زودی منچستریونایتد را ترک خواهد کرد.

 

سه باشگاه، تاتنهام، استوک سیتی و وست برومویچ نسبت به جذب ایوانز علاقه دارند، این در حالی است که اورتون هم مدتی است او را مدنظر خود قرار داده است و البته گفته می شود که این مدافع اهل ایرلند شمالی بیشتر به پیوستن به اورتون تمایل دارد.

 

منبع: 90tv

 

 
 
 
دیگو فورلان ستاره سابق اروگوئه دنیای فوتبال از پدرو بابت انتقالش به چلسی انتقاد کرد...
 

به گزارش express، در حالی که تمام منابع خبری از توافق منچستریونایتد با پدرو برای انتقال به این تیم سخن می گفتند، این بازیکن در چرخشی 180 درجه ای راهی چلسی شد تا تمام معادلات به هم ریزد و بسیاری این انتقال را یک شکست برای تیم اجرایی منچستریونایتد قلمداد کنند. با این وجود فورلان معتقد است پدرو باشگاه اشتباهی را انتخاب کرده است. وی در این مورد می گوید:

 

به عنوان یک بازیکن وقتی که چلسی و منچستریونایتد به سراغ من می آیند، می دانم باید کدام را انتخاب کنم. یکی از آن ها یکی از سه باشگاه بزرگ دنیاست و دیگری به واسطه پول یک مالک ثروتمند در حال رشد است. همیشه حرف روی کین، کاپیتان سابق تیمم را قبل از بازی با تاتنهام به یاد دارم. او گفت: "تاتنهامی ها فکر می کنند که باشگاهی بزرگ و در شهر لندن هستند، ولی واقعا اینطور نیست، آن ها قابل قیاس با یونایتد نیستند." چلسی نیز همین است. وقتی به انگلیس رفتم آن ها حتی تیمی نبودند که نزدیک به رقابت قهرمانی باشند. پول شرایط آن ها را تغییر داد.

 

پدرو پیش تر در مصاحبه ای گفته بود که به دلیل اینکه خانواده اش دوست نداشتند در شمال زندگی کنند پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده است ولی فورلان می گوید این تبلیغات منفی رسانه ها در مورد شهر منچستر است. وی افزود:

 

من شاهد این بوده ام که لندن نسبت به منچستر مقصد جذاب تری برای بازیکنان است. اگر بازیکنان بخواهند برای خرید به هَرودس (یک مرکز تجاری معروف در لندن) بروند، این مورد درست است ولی بازیکنان باید بدانند که می خواهند فوتبال بازی کنند. منچستر تحت فشار تبلیغات منفی رسانه ها است که این صحیح نیست. آنجا شهری خوب با مردمی عالی است.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/05/31 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

درووووووود ........ ایوانز...... هیچ وقت پیشرفت نکرد ... بره بلکه با رفتنش خوشحالمون کنه شکلک
پاسخ : سلااااااام...شکلک
هنوز برامن معماستشکلک که چرا علی رغم بازی در کنار بهترین مدافعا، از جمله ریو و ویدا، چیزی یاد نگرفت...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/30 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

ممنون داداش حمیدشکلک
خوش خبر باشی ایشالله ایونز رو بفروشن از الزاماتهشکلک
پاسخ : ممنون از شما...شکلک
انشالله...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/30 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

دو تا پست هم فرستادم، رسیده یا نهشکلک
پاسخ : چرا داداش،شرمنده من ندیده بودم.انتشار یافت...شکلک خیلی ممنون...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/30 و 17:54 دقیقه ارسال شده است

منم موافق خرید گریزمانم، کلا موافق خرید مهاجمایی هستم که میتونن تیم رو در امر گلزنی کمک کنن. اما زیاد اخباری ازش نیست، فقط چند روز قبل توییت کرده بود که oooooh rooney که اشارش به پاس پشت پای رونی بود، لذا میگن طرفدار منچستر هم هست و بیشتر از اینا خبری نیست ازش هرچند شایعه شده بود که منچستر رقم درخواستیه اتلتیکو رو خواهد پرداخت اما این اخبار خیلی زود خاموش شدن!
ضمن اینکه امید دارم مهاجم جدید خریده بشه در کنارشم امیدوارم ستاره خریداری نشه!!!!! عدنان تازه داره خودشو نشون میده اگه یه ستاره بیاد براحتی گذاشته میشه رو نیمکت بازهم، کلا با همین ترکیب تا نیم فصل پیش بریم ببینیم چی پیش میاد! آیا ما به دفاع و مهاجم نیاز پیدا خواهیم کرد؟ باید نشست و دیدشکلک پا نشیدااااا، همینجوری بشینیدشکلک
پاسخ : اصلآ اینقدر بحث بازیکنای متفرقه مطرح بود که من به کل از گریزمان یادم رفته بود.شکلک این پسرک خوشتیپ باید تو لباس منچستر بدرخشه.شکلک
اخباری که ازش مطرح نبودشکلک اما فکر کنم همینا محتملترین میشن در نهایت.شکلک همین پدرو؟ مگه اصلآ بحث پیوستنش به چلسی مطرح بودشکلک بازیکنی که چند هفته به ما لینک بود،تو 24ساعت رف چلسی.شکلک
درسته داداش زانیار چند بازیو خوب اداره کردیم، ولی من هنوز یه سری نیازهارو حس میکنم.شکلک
بنابراین وایمیستم ببینم تا آخر نقل و انتقالات چی پیش میادشکلک وایمیستمااااااا، استرس بالاس نمیشینم.شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/05/30 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

دروووووود.......... همون بهتر پدرو رفت چلسی ..... اشتایگرو 6 میلیون خریدن؟؟ عالی خریدن .... با گریزمان موافقم ........................ ممنون داداششکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ :
سلام داش سعید...
واقعآ بهتر شد که نیومد ، به ویلسون خودمون بیشتر اعتقاد و امید دارم تا پدرو...
گریزمان بیاد عالی میشه. تریپشم جالبه اتفاقآ شکلک و جدآ بازیکن خوبی هم هست...
خواهش میکنم...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/30 و 17:25 دقیقه ارسال شده است

قربونت داداش میثمشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/30 و 17:23 دقیقه ارسال شده است

داداش میثم منم یکی دو روزه رفتم، دو سالی میشد نرفته بودم تو قسمت کامنتاشون، راستیاتش بخاطر تجدید دیدار با دو تا میلاد رفتم، میلاد jr و میلادکاگاوا که خیلی وقته خبری ازش ندارم،احتمالا بشناسیش....

این نظر توسط marco finix در تاریخ 1394/05/30 و 17:05 دقیقه ارسال شده است

زانیار جان تویه پایگاه منچستر DEAN WINCHESTER منم
دو سه روزی میشه برگشتم و میرم تویه سایت
جمعه ها بیکارم
میرم با رفقای قدیم چت
استقبال ازم هم عالیه
/..............
فدا مدای بچه های اینجا

این نظر توسط marco finix در تاریخ 1394/05/30 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

من نفهمیدم آخرش چی شد...
انگلیس فنخال فوق العاده مسخره است ...
در مورده پدرو ت ت پ ت کرده ولی آخخرش منظورش این بوده که پدرو بند آزاد سازی داشته و به راحتی یونایتد میتونست بخرتش اما به دلایلی من مربی اون رو نخواستم
پاسخ : فنخال طفلی جونش در میره تا بخواد منظورشو برسونه...شکلک

این نظر توسط marco finix در تاریخ 1394/05/30 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

دم فورلان گرم....
امروز دو تا اتفاق جالب افتاد
یکی همین مصاحبه فورلان بود که عملا چلسی رو هیچ دونست
و دیگری مصاحبه پدرو بود :دلیل حضور من در چلسی مورینیوست ...یعنی فقط به خاطره مورینیوخخخخ
الان هم دارم مصاحبه فنخال رو از لایو میخونم ....
چیزایی که گفته ایناست
1.روخو هنوز آماده بازی نیست
2.هیچ مصدومی نداریم و جونز هم برگشته
3.من 28 بازیکن کامل دارم و نیازی نیست که حتما بازیکن بخرم اما اگر بازیکنی خوب باشه میخرم
4.من با وودوارد در ارتباطم ...به نظرم هواداران قدر کارای اون برای باشگاه رو میدونند
5.در قرارداد پدرو بندی بود که انتقال اونو راحت میکرد اما ما اون بند رو قبول نداریم....البته به طور صریح نگفته چه خبره ولی گفته به دلایلی از خریدش کنار کشیدیم شما روزنامه ها هر چرتی میخواین بگین ..این به باشگاه مربوطه
6.ادی وودوارد هرگز اشتباهی نکرده (یعنی ما خودمون از خرید پدرو منصرف شدیم)و من هیچ دلخوری از او ندارم ...هواداران ارزش او برای باشگاه را درک کردن و این چند سال دیدن(انصافا مدیره خوبیه)
مرسی حمید
قبانت
بوس بوس
خدافظی
پاسخ : خب چلسی مشخصآ تیم با ثبات و با ریشه ای نیست.
سال 2004 میلادی ،همگام با ورود مالک روس، برابر است با تآسسیس باشگاه چلسی...شکلکشکلک

اینکه بدونم (ما) از خرید پدرو انصراف دادیم، خیالمو راحت میکنه. ایشالا اخبار و دلایل مفیدی پشتش باشه...

دست گلت دردنکنه میثم جان،زحمت کشیدی...شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 273
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 273
  • بازدید سال : 313,721
  • بازدید کلی : 3,938,886
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30