loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 778 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (10)

یکشنبه٬ ۱۴ جولای(همه ی ساعت ها به وقت بانگوک - ۹ ساعت جلوتر از گرینویچ)

 

13:30: روز به خیر٬از سیدنی.بعد از ۳ روز خاطره انگیز در تایلند حالا در خاک استرالیا هستیم٬پیش از بازی با ستارگان A-League که شنبه ی هفته ی بعد در استادیوم ANZ برگزار میشه.این قسمت از تور فعالیت های مقدماتی برای کمپ تمرینی مویس و ترکیبش برای سخت کار کردن در زمین تمرینه.و قطعا ما در طول هفته با تیم هستیم.پی مطمئن باشید که دوباره به بلاگ سر میزنید.

 

14:36: ریو فردیناند دیشب بعد از باخت مقابل ستارگان سنگاپور با MUTV مصاحبه کرده بود.اون ناامید بود اما گفت:"شما باید با این کنار بیاید.ما یه هفته ی خوبی رو در سیدنی خواهیم داشت٬یک جا ماندن و تمرین های خوب داشتن زیر نظر شلاق هامون (من بی تقصیرم ) و سرمون رو پایین نگه داشتن.این راجع به تدرست بودن و بهتر شناختن همدیگه ست٬برای کادر فنی٬بازیکنان و چند تا از بازیکن های جدید.پس این باید شروع خوبی برای این دوره باشه."

 

15:06: جمعیت در مجموعه ی تمرینی Aon بسیار خوشحال هستن.اما گفتن این آغاز اغراق آمیز نیست.موزه ی هنر معاصر سیدنی زیباترین جاییه که تا حالا برای حاضر شدن در کنفرانس خبری٬بودم.با یه نگاه مختصر به سمت راست میتونم ژل لنگرگاه سیدنی و خانه ی اپرای سیدنی رو ببینم.در حالی که بخش مرکزی بیزینس سمت چپ ما قرار داره.به هر حال این ها کافیه ... .دیوید مویس و رایان گیگز به زودی اینجا حاضر میشن.

 

15:08: ما نمیتونیم کنفرانس خبری رو به صورت زنده گزارش کنیم٬ولی وقتی کنفرانس تموم شد قسمت های اصلی توی بلاگ قرار میگیره.

 

15:29: ما انتظار داریم که کنفرانس چند دقیقه ی بعد شروع بشه.و خبر های خوب٬الان ما میتونیم این بخش رو زنده برای شما گزارش کنیم.همکارم گما تامپسون این کار رو انجام میده.

 

15:44: دیوید مویس با چند کلمه در مورد بودن در سیدنی شروع کرد:"من خیلی خوشحالم که برگشتم.من ۳ سال پیش به اینجا اومده بودم.شما همیشه از اولین باری که به یک مکان میرید لذت میبرید٬اما شما باید بار دوم هم بیایید که بازرسی کنید.من به بازی نگاه میکنم(شنبه)-این باید شب بزرگی باشه.

 

15:47: از مویس درباره ی بازی دیشب سوال شد و با وجود باخت او از کار تیم راضی بود:"من میخوام توی هر چیزی که انجام میدیم پیشرفت کنیم.آمادگی ما در شرایط آزمایش خیلی خوب بود.ما هیچ گلی در بازیمون به ثمر نرسوندیم و امیدوارم که توی بازی شنبه گلزنی رو به کارمون اضافه کنیم.

 

15:51: از گیگز در مورد بازی مهم در State of Origin (اسم جاییه.قراره توش بازی راگبی انجام بشه) که این هفته در سیدنی انجام میشه و چند تا از بازیکن ها به اون توجه میکنن سوال شد."من به اون توجه میکنم.من یه طرفدار بزرگ راگبی هستم.من زمان لذت بخشی رو با تیم Melbourne Storm وقتی که در لیدز بازی میکردن رو گذروندم.من زمانی رو هم با بیلی اسلاتر و کامرون اسمیت گذروندم و همچنین یادداشتی از اندرو جانز داشتم که به من چیزهایی که برای حمایت کردن تیم ها گفت٬پس من ولز شمالی رو حمایت میکنم.

 

16:05: در مورد بازی شنبه مویس اضافه کرد:"هر جا که برید بازی ها سخت هستند.ما این رو در بازی دیشب دیدیم.این شنبه ما بازی دوممون رو داریم.بازیکنان استرالیایی از ما در شرایط روانی بهتری قرار دارن٬و وقتی یونایتد بازی میکنه همه دوست دارن که شما رو شکست بدن.بازیکن هایی که چند ساله اینجا بازی میکنن این قسمت از بازی برای منچستر یونایتد رو به خوبی درک میکنن.همه ی بازی ها مهم هستن٬ولی باید بگم مهمترین بازی٬بازی در برابر سوانسی برای شروع فصل جدیده.این چیزیه که براش هدف گذاری کردیم.ولی ما میخوایم به شما نشون بدیم چه تیم خوبی داریم.من بعضی از بازیکنان استرالیایی رو از قبل میشناسم.ویژگی هاشون رو میدونم-من تیم کیهیل و لوکاس نیل رو از زمانی که در اورتون بودم میشناسم.اگر شما بهترین ها از A-League رو انتخاب میکنید٬اون موقع ما میدونیم که این یه تست بزرگ برای ماست.

 

16:10: از مویس در مورد اهدافش برای فصل هم سوال شد."مراحل با مراحلی که در منچستر یونایتد هست هیچ فرقی نیمکنه:بردن جام تا جایی که ممکنه.این اولین فصل منه و من راه کسی رو که بزرگترین مربی فوتبال در تاریخه دنبال میکنم.حتی اگر من یک چهارم کارهایی که انجام داد رو انجام بدم کارم رو به خوبی انجام دادم.اولین کار اینه که جا بیفتم و راهم رو پیدا کنم.بازیکن ها برای من فوق العاده هستن."

 

16:15: و خبرهای خوب از مصدومیت ها."معمولا شما ۱ یا ۲ مصدوم دارید.ولی ما بازیکنانی داریم که تمریناتشون رو در انگلیس شروع کردن - اشلی یانگ٬کریس اسمالینگ و نمانیا ویدیچ - و ما میدونیم اگه به اون ها احتیاج پیدا کنیم میتونیم اون ها رو فرابخونیم.من ترجیح میدادم که با یه ترکیب کوچک بیام٬در این صورت میتونیم به بازیکن ها تا اونجا که میشه بازی بدم.برای مثال٬دیشب خیلی از بازیکن ها ۹۰ دقیقه بازی کردن.این٬شنبه هم اتفاق میفته:تعدادی از اون ها حتما کامل بازی میکنن."

 

17:55: من قبل از کنفرانس خبری با کریک یه گفت و گو داشتم و اون چیزهایی در مورد سیدنی (یکی از شهرهای مورد علاقه من) گفت:"این یه قرارگاه تماشاییه." او در بازگشت به صحبتمون رو به روی خانه ی اپرای سیدنی گفت:"ما طی سال ها به مکان های زیبایی رفتیم ولی یه چیز متفاوت در اومدن به اینجا وجود داره.شما نمیدونید چقدر دیگه فرصت دارید تا به جایی مثل اینجا برگردیم.بنابراین ما باید حداکثر استفاده رو از این بکنیم."

 

18:44: در حالی که گما با آقای کریک صحبت میکرد من با ریو فردیناند صحبت هایی درباره ی استرالیا و بازی قدر دانی ریو داشتم.نقل قول هایاین مدافع رو میتونید فردا در ManUtd.com بخونید.شما میتونید محل مصاحبه ی ما رو توی این عکس از مویس ببینید ولی اجازه ندید این آسمان آبی شما رو گول بزنه - اینجا کمی سرده.توی این نیمه از زمین فصل زمستان هست

 

19:02: بعد از ۲۴ ساعت طولانی شمال بازی در بانگوک و ۹ ساعت پرواز برای رسیدن به سیدنی٬تا صبح ارتباطمون رو قطع میکنیم.ولی قبل از رفتنمون آخرین چیز امشب برای شما... گالری عکس از اولین روزمون در سیدنی.فردا صبح برمیگردیم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/04/24 و 2:08 دقیقه ارسال شده است

سلام بابک مرسی داداششکلک
پاسخ : سلام مرتضی جان.
خواهش میکنم.شکلک

این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/04/23 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

babak khan damet garm khaste nabashi ghashang boodشکلکشکلک
پاسخ : مرسی بهزاد جان.شما هم خسته نباشی.شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/04/23 و 20:12 دقیقه ارسال شده است

ممنون بابک جانشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم داداش حمید.شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/23 و 17:46 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم حاجی چه زحمتی کشیدی شکلک
پاسخ : مرسی.دم تو هم گرم.شکلک
خیلی هم زحمت نبود.شکلک فقط 4 بار به دیکشنری مراجعه شد.شکلک

این نظر توسط Vahid در تاریخ 1392/04/23 و 17:09 دقیقه ارسال شده است

سلام.
مرسى اقا بابك. عالى بود.
پاسخ : سلام وحید جان.
خواهش میکنم.

این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/04/23 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

ترجمه ی همچین متن هایی اصلا کار راحتی نیست،واقعا خسته نباشیدشکلک
پاسخ : ولی خیلی هم سخت نیست.شکلک
مرسی.

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/04/23 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشی بابک جان شکلک
پاسخ : مرسی.تو هم خسته نباشی.شکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/04/23 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

ممنون
http://www.varzesh3.com/news.do?itemid=1015842&title=%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4_%D9%85%D9%88%D9%8A%D8%B3_%D8%A8%D9%87_%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA%D9%8A%D9%86_%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA_%D8%B4%D9%8A%D8%A7%D8%B7%D9%8A%D9%86%E2%80%8C%D8%B3%D8%B1%D8%AE
سوتی ورزش ۳ .شکلک
پاسخ : خواهش میکنم.

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/04/23 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش بابک
درسته نتیجه این بازی ها اصلا مهم نیست مهم اینه که بازیکنا بتونن خودشون رو به مویز نشون بدن و برای فصل بعد آماده و هماهنگ شن
فقط اون نیک کوپک نیست شکلک
پاسخ : خواهش میکنم.
درست شد.شکلک ولی کوپک نیست.همون کوپاکه.شکلک

این نظر توسط shayan در تاریخ 1392/04/23 و 10:28 دقیقه ارسال شده است

shayan_salmany سلام دوست عزیز ایدیمه اد کن کارت دارم اگه ایدی هم نداری بیا چت رومم اونجا با اسم ادمینم کار دارم بات
پاسخ : سلام.فکر کنم اشتباه گرفتید.شکلک

ایدی که ندارم.چت روم کجاست؟شکلک
پاسخ :
پاسخ : لینک وبشه بابا زده دیگه آدرسشو!
برو ناز نکن برو ببین چی کارت داره شکلک
کمک خواستی داد بزن میایم شکلک
پاسخ : شهاب من دارم میرم.بعد از 10 دقیقه برنگشتم دیگه دنبالم نگرد.یه نویسنده ی جدید پیدا کن.شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 586
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 586
  • بازدید ماه : 42,061
  • بازدید سال : 213,255
  • بازدید کلی : 3,838,420
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30