loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 453 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (4)

 

کاپیتان شیاطین سرخ عنوان کرد قهرمانی در جام حذفی انگلیس را برای تیم می‌خواسته نه برای شخص خودش...

وین رونی در پی شکست ۲ بر یک منچستریونایتد برابر آرسنال و ناکامی در رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به شبکه تلویزیونی «MUTV» گفت: واقعاً از این شکست ناراحت شدیم. ما با نتیجه تساوی در نیمه اول راهی رختکن شدیم و احساس کردیم که با خلق موقعیت‌های کافی می‌توانیم به پیروزی برسیم ولی این اتفاق رخ نداد و اوضاع وفق مرادمان پیش نرفت. گل دومی که آرسنال در نیمه دوم به ثمر رساند به این معنی بود که باید با تمام قوا به سمت دروازه‌ حریف یورش می‌بردیم ولی آرسنالی‌ها با دفاع بی‌نقص خود کار را برای ما دشوار کردند.

کاپیتان شیاطین سرخ در ادامه عنوان کرد: بازی نزدیکی بود به طوری که حتی می‌شد اتفاق دیگری در این بازی رخ دهد. در فوتبال اشتباهات رخ می‌دهند ولی نباید مرتکب اشتباهی اینچنینی شویم که منجر به باز شدن دروازه‌مان شود. هضم این شکست دشوار است ولی به هر حال باید این باخت را به دست فراموشی بسپاریم و برای بازی یکشنبه برابر تاتنهام آماده شویم.

وین رونی که در کلکسیون افتخاراتش قهرمانی در جام حذفی انگلیس را کم دارد، اظهار داشت: می‌خواستم به خاطر تیم قهرمان جام حذفی شویم و نه به خاطر خودم. حذف از این رقابت‌ها ناراحت‌کننده است، چون می‌دانستیم که در صورت پیروزی بر آرسنال شانس بالایی برای قهرمانی خواهیم داشت.

 

منبع: 90tv

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/12/19 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

ببخشید زیاد حرف میزنمشکلک
یادم رفت که بگم سبکی که مورینیو خیلی وقتا باهاش نتیجه میگیره خیلی هم زیبا و دوست داشتنی نیست! نمونش بازیه رفت امسالشون با پاریسن ژرمن.
سبک فن خال اصولش بر پایه ی بازیه زیباست و مورینیو یه جورایی کلا نتیجه مهمه و خیلی وقتا آدم دیگه از سبکش حالش بهم میخوره هرچند گلایی که تیم مورینیو میزنه اکثرا با طرح و برنامه ریزی هست.
پاسخ : خواهش میکنم...منم همینطور...شکلک
آخه مشکل ما اینه که اصول فنخال تو زمین پیاده نمیشه فعلآ...شکلک نمیدونم بذارم رو حساب ناآمادگی بازیکنا یا سیستمی که به کار میگیره...یا شایدم هردو.
من نمیخوام ساز جدایی بزنم،چون امید دارم که تیم راه میُفته،فقط خواستار تغییر عقیده فنخال هستم.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/12/19 و 21:55 دقیقه ارسال شده است

اینم بگم که بنظر من مورینیو بهترین یا یکی از 4 مربیه حال حاضر بدون شک، اما همین مورینیو پارسال چه رتبه و چه عملکردی داشت تیمش؟
بازیکنای پارسالش با بازیکنای امسالش تفاوت زیادی نکرده، فقط فابرگاس و کوستا اضافه شدن! تو لیگ که نیم فصل زیر آرسنال و سیتی بودن و نیم فصل دوم هم زیر لیورپول و سیتی، تو جام اتحادیه و حذفی هیچ کاری نکردن تو لیگ قهرمانان با بخت و اقبال تو 1/4 تونستن با قانون گل زده پاریسن ژرمن رو حذف کنن و تو نیمه نهایی تیم اتلتیکو پوستشونو کند حسابی!! تو استمفوردبریج 3-1 باختن و در مجموع 4-1 حذف شدن!!! بعد از بازی هم اومد گفت اسب من کوچیکه فصله بعد قویتر خواهد شد!
اینا رو در نظر بگیرید مورینیو آشنایی کاملی با لیگ جزیره و چلسی هم داشت.
..................
حالا ما نیم فصل اول جز 3 تا تیم بودیم و تا اینجا هم که چهارمیم. عملکرد امسال ما زیاد فرقی نمیکنه با عملکرد پارسال چلسی.
پاسخ : مورینیو واقعآ مربی کار کشته ایه...برنامه ریزیهاشو قبول دارم.ازون دست مربیها که میدونه چه موقعی چه کاری انجام بده،حتی همون اتوبوس چیدنای مزخرفش،از رو حساب کتابه.زمان فرگوسن،اگر دو مربی رو قبول داشتم،یکیش،قطعآ اولیش،فرگوسن بود و دومیش مورینیو.البته که فاصله بین این دو خیلی زیاده و فرگی بحثش از هر مربی دیگه ای سواست...
-----------
فنخال هم همونطورکه قبلآ گفتم،تفکرشو داره و صد درصد جای جاش،میتونه با هرمربی ای رقابت کنه و پیروز بشه.فقط قبلش باید با یه سری از اخلاقهای خودش مبارزه کنه...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/12/19 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

طرفداری یه مقاله گذاشته به اسم، درس فن خال به مورینیو و دیگران.
خداییش من چشام رو نبستم که بگم فن خال خوبه و... من اتفاقا در برخی موارد فن خال رو مقصر میدونم اما خداییش من بشخصه از بازیه دیشبمون خوشم اومد هر چند به بهترین حالتمون نرسیدیم اما بنظرم پیشرفت داشتیم.
.
فن خال دو تا تعویض کرد که همه دارن از اون تعویض انتقاد میکنن، شایدم حق با اونا باشه اما اگه ما بازیو میبردیم همه میگفتن فن خال عجب مربیه فوق العاده و باهوشیه، به قول فن خال ما به خودمون باختیم! پاس والنسیا منو یاد جرارد انداخت از این بدتر نیست دیگهشکلک اگه والن اون پاسه بد رو نمیداد الآن ما شاید حال و احوالمون بهتر میبود، بهرحال این بازی تموم شده ما تو این دو سال بازی ها و نتایج بدتر از این هم داشتیم ایشالله بهتر و بهتر بشیم تا جایی که دوباره بشیم من یونایتد همیشگی. شکلک
پاسخ : اون لیورپولی که از دستی اون پاسو انداخت و لکه ننگی از خودش بجا گذاشت...شکلک آخرم حقش گذاشته شد کف دستششکلک تصور جراردِ بدون جام،دلچسبه...
نمیتونم با خیال راحت به بازیهای پیش رو نگاه کنم...شکلک فقط امیدوارم فنخال یه فکر اساسی برداره...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/12/19 و 20:08 دقیقه ارسال شده است

شکلک یه خوبی که پارسال داشتیم این بود که این مواقع هنوز یه امیدی داشتیم برای کسب جام که اونم چمپیونزلیگ بود، امسال خیلی زوود تموم شد واسمون.
دم رونی گرم دیشب خیلی خوب بود، از وقتی رفته حمله شده همون رونی اسبق امیدوارم فنخال همون تو خط حمله ازش استفاده کنه.
دیماریا دیشب خیلی بهتر از بازیای قبلش بود دوباره امیدوارم کرد.
دخیا محشره، زودتر باید تمدید کنن باهاش.
خط دفاعی که تعطیله.
بلیند رو قبلا هم گفتم دوست دارم تو زمین باشه فقط حالا چه خوب باشه چه بدشکلک
اشلی که مخش تعطیله.
فلینی خیلی خوب بود، وظایفش رو بدرستی انجام داد.
عدنان تمارضش چرت بود اما بنظرم بازیه خوبی انجام داد.
کریک هم مسلط.
فن خال هم ریلکس به.... ش.. هم نبودشکلک
پاسخ : درحال حاضر و تا مدتها فکر میکنم بهترین،دلسوزترین و با غیرت ترین بازیکنمون رونی باشه(در کنار کریک)...من به شخصه غیرت و تعصب بازیکن برام از نتیجه بازی مهمتره،وقتی بدونم بازیکنی کاری از دستش بر نمیاد،اما ته دلش واسه باشگاه نگرانه،از هر ابراز همدردی با هوادرا برام با ارزش تره.
شاید موضوع تعصب ربطی به حالو هوای این روزای باشگاه نداشته نباشه،اما من هنوز معتقدم،بعد از فرگوسن،ما خیلی چیزارو از دست دادیم که داریم از همونا ضربه میخوریم.
این موضوع تعصب،بعد از رفتن فرگی،خیلی منو عذاب داد و همچنان داره عذاب میده.دلم واسه بازیکنای غیرتیمون لک زده.
اونروزا اگر شکستی هم میخوردیم،همه باشگاه و هوادارا باهم ناراحت بودن،اما اما تو این دوسال،هربلایی که اومد،فقط سر هوادارا اومد.
به فرض مثال بازیکن اگر خوب کار نکنه،بعد مدتی از باشگاه میره،میفروشنش،یا حتی مربی،اخراج میشه،اما اونیکه همیشه باید نگران باشه اون هوادارییکه هیچ کاری از دستش بر نمیاد،صداش به گوش هیچکس نمیرسه...
نگرانم،نگران روزیکه کریک و رونی دو بازیکن با تعصب از باشگاه برن...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 309
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 309
  • بازدید ماه : 41,784
  • بازدید سال : 212,978
  • بازدید کلی : 3,838,143
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30